Prețuri BMW i7 M70 în România: cea mai puternică electrică a mărcii pornește de la 173.000 euro

de Alexandru Monenciu
Marti, 25.04.2023
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Noul BMW i7 M70 xDrive poate fi comandat și în România. La noi în țară, versiunea de top a limuzinei electrice pornește de la 173.145 de euro cu TVA inclus. Lansarea pe piețele mondiale va începe în a doua jumătate a anului.

La jumătatea lunii aprilie, constructorul din Munchen a dezvăluit noul i7 M70 xDrive sau, cu alte cuvinte, versiunea de top a limuzinei sale electrice. Este, de fapt, cel mai puternic model cu zero emisii din portofoliul BMW.

Noul BMW i7 M70 xDrive este echipat cu două motoare electrice. Cel de pe puntea față dezvoltă 259 CP, iar cel de pe spate 490 CP. În total, ansamblul oferă o putere de 660 CP și 1.100 Nm, cu M Launch Control și funcția M Sport Boost activată.

În aceste condiții, limuzina cu zero emisii atinge 100 de km/h în 3.7 secunde, iar viteza maximă este limitată la 250 km/h.

Bateria cu o capacitate de 101.7 kWh promite o autonomie de până la 560 de kilometri. La o stație de 195 kW, repriza 10 - 80% durează 34 de minute.

Cel de la volan are la dispoziție un nou mod de rulare, denumit Max Range. Acesta crește autonomia cu 25%, restricționând viteza și anumite funcții de confort, inclusiv încălzirea în scaune și în volan.

Lansarea pe piața mondială va începe în a doua jumătate a anului 2023.

În România, noul BMW i7 M70 xDrive pornește de la 173.145 de euro cu TVA inclus.

via BMW

Comentarii (4)

  • Urata poate sa mai fie masina asta...
    14 5
  • FEREASCA......De banii astia...mare casa ce.mi iau! de se invarte dupa soare! cu tot cu fotovoltaice pe ea! :))
    7 5
  • Andrei
    Tineti cont ca banii nu pot cumpara clasa sau bun gust.
    5 2
  • O marlanie de masina, pentru marlani.
    Iar functia aia de Max range care limiteaza anumite dotari (care face o masina sa fie premium), nu-si are rostul. Adica iei Seria 7 ca sa nu ai incalzire in scaune, ca nu te duce bateria. Vai de mama noastra.
    Si autonomia nu e de 500 km. Masina a fost testata de olandezi si au ajuns pe la o autonomie reala de vreo 350km.
    Va fi cumparata pentru semn. E BMW si limitatii atat stiu.
    La banii astia poti lua super PHEV! Nu ai nicio limitare, cand te lasa bateria intervine benzinarul. Totul merge excelent, ai si incalzire si AC si range cat vrei, alimentare in 2 minute.
    Range electric destul pentru naveta zilnica si nicio problema cand pleci cu masina in concedii.
    Cu 100000 iei super Volvo XC90 PHEV, 455 CP, 7 locuri la nevoie, autonomie electrica peste 50 km mai mult decat suficient pentru naveta si destula autonomie cand pleci in concedii.
    Siguranta de top si dotari suficiente.
    De restul banilor iei si o casa si prajitura la copii.
    Dar avand in vedere ca educatia nu e punctul forte al mutora (bucurie pe cei de la BMW care vand orice la oricine), vor fi destui clienti.
    Cat despre design, e hidoasa ray. Au ajuns chinezii sa faca masini superbe comparativ cu oribilitatea asta. Te dor ochii si mintea cand te uiti la asemenea uratenie.
    5 4

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru