Prețuri BMW X5 în România: noua generație pleacă de la aproape 69.000 de euro

de Daniel Popescu
Luni, 20.08.2018
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Noua generație BMW X5 poate fi achiziționată din România pentru prețuri care încep de la 68.842 de euro pentru versiunea cu motor diesel de 265 CP, în timp ce varianta cu motor pe benzină de 340 CP depășește 70.000 de euro.

Noua generație BMW X5 a fost dezvăluită la începutul lunii iunie, iar acum este disponibilă inclusiv pe piața din România.

SUV-ul german a crescut în dimensiuni din toate punctele de vedere, întrucât are o lungime de 4.922 mm (+36 mm), o lățime de 2.004 mm (+66 mm) și o înălțime de 1.745 mm (+19 mm), în timp ce ampatamentul a crescut la rândul său cu 42 mm la 2.975 mm.

Partea frontală este dominată de grila de dimensiuni mai mari, iar modelul este echipat standard cu blocuri optice LED al căror design este inspirat de la X3, în timp ce opțional poți alege sistemul BMW Laserlight cu blocuri optice LED adaptive care oferă o rază de acțiune de 500 de metri pentru circa 2.000 de euro.

În configurație standard, modelul este echipat cu jante de 18 inch, însă opțional poți alege și jante din aliaj ușor de 22 inch, al căror preț pleacă de la 2.150 de euro.

La interior, clienții pot alege a treia generație de Head-Up Display, care iese în evidență prin dimensiunile mai mari (7 x 3.5 inch). Prețul solicitat de producător pentru acest sistem este de 1.425 de euro.

De asemenea, BMW X5 iese în evidență și prin introducerea în premieră a unui sistem de direcție integrală și a unui pachet Off-Road, fiecare dintre ele având un preț de aproximativ 3.000 de euro.

SUV-ul de la Munchen este echipat și cu numeroase sisteme de siguranță, printre care se numără Active Cruise Control cu Stop&Go, Steering Control Assistant, Lane Control Assistant, Lane Change Warning, Lane Departure Warning, Lane Change Assistant, Lane Keeping Assistant cu protecție pentru coliziuni laterale, Crossing Traffic Warning, Priority Warning sau Wrong-way Warning.

Fanii motorizărilor pe benzină au la dispoziție doar versiunea xDrive 40i care beneficiază de un motor cu 6 cilindri de 3.0 litri și 340 CP, cu un cuplu maxim de 450 Nm obținut între 1.500-5.200 rpm care va permite o accelerație la 100 km/h în 5.5 secunde.

Între timp, cei care preferă diesel au la dispoziție versiunea xDrive 30d cu motor cu 6 cilindri de 3.0 litri care generează 265 CP sau varianta M50d, echipată cu un propulsor diesel de 3.0 litri, 400 CP și cuplu de 760 Nm.

Indiferent de alegere, BMW oferă în standard cutie de viteze automată Steptronic cu 8 trepte.

MOTORIZĂRI
(Date tehnice complete AICI)
NIVEL DE ECHIPARE
(euro, TVA inclus)

Motor Putere
(CP)
Transmisie
3.0 litri (30d) Diesel
265 CP
Aut8 68.842
3.0 litri (M50d) Diesel
400 CP
Aut8 92.582
3.0 litri (40i) Benzină
340 CP
Aut8 70.329

Pe piața din România, principalii rivali ai lui BMW X5 sunt Audi Q7, Mercedes GLE și Volvo XC90, însă lista mai poate include și modele precum Lexus RX, Maserati Levante, Land Rover Discovery și Range Rover.

Noul BMW X5 vs. principalii concurenți

MODEL/VERSIUNE PUTERE
(CP) 
CONSUM MIXT
(l/100 km) 
ACCELERAŢIE 0-100
(secunde) 
PREŢ DE LISTĂ*
(Euro, cu TVA) 
BMW X5
3.0 diesel, 30d
265 6.0 6.5 68.842
Audi Q7
3.0 diesel
272 5.7 6.3 64.885
Mercedes GLE
3.0 diesel, E350d
258 6.4 7.1 65.153
Volvo XC90
2.0 diesel, D5
225 5.8 7.8 54.664
Maserati Levante
3.0 diesel
275 7.2 6.9 74.692
Land Rover Discovery
3.0 diesel SE
258 7.2 8.1 57.000
Range Rover Sport
3.0 diesel TDV6
258 6.9 7.6 65.400
Volkswagen Touareg
3.0 diesel Elegance 
286 6.9 6.1 57.554
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii 

Comentarii (17)

  • SIMPLE MINDS
    Cu vreo 120.000 reusesti o configurare decenta ?Daca da,cam asta-i tot.
    14 1
  • In lista trebuia sa fie si Touareg-ul...zic eu. oricum frumoasa masina.
    8 7
  • mr.titusu
    Partea din spate parca are o tendinta de model asiatic.
    4 1
  • Si pe toate,le intrece la performante,Alfa Romeo Stevlio.
    8 5
  • Și totuși, eu cred că Touareg-ul e dintr-o clasă superioară X5-ului. :-)
    Altfel n-ar costa exemplarul testat de ADAC... 107.016 euro !!!

    https://www.adac.de/infotestrat/tests/auto-test/detail.aspx?IDTest=5750
    17 3
  • hazard
    varianta diesel mai ieftina dacat benzina, asta da marketing pentru diesel :))
    2 6
  • Desi este mentionat la principalii concurenti lipseste din lista de preturi Volvo XC90.
    2 4
  • @Green_Alex: La ce te referi? Volvo XC90 apare in tabelul cu concurenti.
    6 0
  • Mea culpa! m-am uitat de 3 ori si tot nu am reusit sa-l vad, abia acum l-am vazut Scuze.
    3 0
  • SIMPLE MINDS
    @kiro Nu cumva exista o probabilitate, mica ce-i drept,sa va pripiti cu o astfel de catalogare ? Chiar aveti convingerea ca noua generatie X5 n-o sa *izbuteasca* sa se revanseze d.p.d.v. al pretului celor din Wolfsburg ? Cu atat mai elocvent este exemplul dvs. cu cat faceti referire la *masina poporului* Touareg, echipat cu un V6 TDI ajunsa iata la un indecent *hyper-pret*
    @ joe Stelvio facand parte din clasa SUV-urilor medii se copuleaza cu X3,X4 ,Q5,GLC.............si NU cu suv-urile din clasa mare la care face referire articolul de deasupra noastra.P.S.Parca STELVIO ai vrut sa *dactilografiezi* ,nu-i asa ?:-)
    8 4
  • caut designer...astept provincia :)))
    noul x5 e ...jale!
    4 2
  • iar ca raport pret vs calitate, fiabilitare, performante...e pe ultimul loc...
    cica e normal in 60.000 km sa se defecteze galeria de admisie...e normal, e boala lor...LOL..., sa cedeze caseta de directie, alternatorul...
    ca in 120.000 km sa se rupa distributia...e specificul motorului :)))
    Stiti ceva ...BMW e jaleeee!
    4 3
  • Adrian
    Wow, Volvo e cel mai ieftin. Credeam ca e in linie cu Audi / Merc.

    Si ce cauta Levante in tabel? Nu vad X5M sau Cayenne langa el.
    1 1
  • @mr.titusu: Pai unde crezi ca o sa vanda cele mai multe exemplare?!
    1 0
  • @SIMPLE MINDS: Data viitoare o să scriu și *irony* pe lîngă *:-)*:

    Back ontopic: X5 nu-mi pare nici mai bun, nici mai rău ca alți mastodonți cu ștampila *premium*. Asta nu înseamnă că unele din problemele amintite de @rov n-ar fi reale, dar nici că celelalte mărci ar fi lipsite de hibe (pînă și Lexus le are... ce-i drept mai puține statistic.)

    ...Cauza: complexitatea tehnologică în creștere logaritmică, folosită ca argument de marketing dar cerută și de clienți ce-i drept.
    Totuși, 39, 49 sau 59 sisteme de asistare a conducerii îmi par exagerat de multe.
    Ca să nu mai zic că majoritatea celor pe care-i cunosc le dezactivează (pe cele care permit dezactivarea), zicînd că-s enervante.
    ...Asta, după ce le laudă însă-n fața vecinilor/amicilor. :-)
    7 1
  • Octavian
    Astia le tot maresc in dimensiuni... Unde au de gand sa ajunga?
    Prin Bucuresti, dupa ce au pus si gardurile alea odioase de abia ai loc cu o compacta.
    E adevarat ca masina e MADE IN USA => e facuta pentru drumurile lor, dar pentru Europa e mai complicat cu aceste dimensiuni.
    4 1
  • @rov

    Bmw nu este cea mai fiabila marca, dar intereseaza-te de noile Volvo sa vezi ca este jale mai mare.
    2 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru