Prețuri Ford Kuga facelift în România: start de la 30.300 de euro

de Alexandru Monenciu
Luni, 29.01.2024
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Noul Ford Kuga facelift poate fi comandat în România. Clienții de aici au la dispoziție 5 niveluri de echipare, iar prețurile pornesc de la 30.300 de euro, cu TVA inclus.

Constructorul american de automobile a dezvăluit noul Kuga facelift în urmă cu 2 săptămâni. Acum, versiunea îmbunătățită a SUV-ului poate fi comandată pe piața din România.

Clienții de aici au la dispoziție 5 niveluri de echipare, adică Titanium, ST-Line, ST-Line X, Active și Active X.

În ceea ce privește motorizările, noul Ford Kuga facelift este disponibil, în România, atât cu propulsoare convenționale, pe benzină, cât și în versiuni full-hybrid sau plug-in hybrid. Îți readucem aminte că aceasta din urmă are acum o autonomie pur electrică de 69 de kilometri.

Cel mai accesibil Ford Kuga facelift pornește, la noi în țară, de la 30.300 de euro, cu TVA inclus. Este vorba despre motorul pe benzină, de 1.5 litri, cu 150 CP, transmisie manuală, roți motrice față și nivelul de echipare Titanium.

MOTOR PUTERE
CUPLU
NOUL Ford Kuga facelift
PREŢ
(€ cu TVA)
 cu Automată cu Automată și 4x4
ECHIPARE Titanium
1.5 EcoBoost 150 CP
240 Nm
30.300 - -
2.5 DuraTec FHEV 180 CP
- Nm
- 36.300 -
2.5 DuraTec FHEV 183 CP
- Nm
- - 38.250
2.5 DuraTec PHEV 243 CP
- Nm
- 40.900 -
ECHIPARE ST-Line
1.5 EcoBoost 150 CP
240 Nm
32.000 - -
2.5 DuraTec FHEV 180 CP
- Nm
- 38.000 -
2.5 DuraTec FHEV 183 CP
- Nm
- - 39.950
2.5 DuraTec PHEV 243 CP
- Nm
- 42.600 -
ECHIPARE ST-Line X
1.5 EcoBoost 150 CP
240 Nm
35.750 - -
2.5 DuraTec FHEV 180 CP
- Nm
- 41.750 -
2.5 DuraTec FHEV 183 CP
- Nm
- - 43.700
2.5 DuraTec PHEV 243 CP
- Nm
- 46.350 -
ECHIPARE Active
2.5 DuraTec FHEV 180 CP
- Nm
- 38.000 -
2.5 DuraTec FHEV 183 CP
- Nm
- - 39.950
2.5 DuraTec PHEV 243 CP
- Nm
- 42.600 -
ECHIPARE Active X
2.5 DuraTec FHEV 180 CP - 41.750 -
2.5 DuraTec FHEV 183 CP - - 43.700
2.5 DuraTec PHEV 243 CP - 46.350 -

Pentru această sumă primești, printre altele, faruri LED, grilă cu inserții cromate, stopuri LED, jante de 17 inch, sistem de climatizare pe două zone, schimbător de viteze cu inserții din piele artificială, tapițerie Kylo/Eton, instrumentar de bord digital, cu ecran de 13 inch și display central de 13.2 inch pentru sistemul multimedia SYNC 4.

Pe lista cu sisteme de siguranță regăsim sistem de asistență pre coliziune cu sistem Post Impact Braking, sistem de avertizare oboseală, sistem de menținere a benzii de rulare, sistem inteligent de asistență a vitezei cu recunoaștere semne de limitare viteză și sistem recunoaștere semne de circulație.

Noul Ford Kuga facelift vs. principalii concurenți

MODEL/VERSIUNE PUTERE
(CP) 
CONSUM MIXT
(l/100 km) 
ACCELERAŢIE 0-100
(secunde) 
PREŢ DE LISTĂ*
(Euro, cu TVA) 
Ford Kuga
1.5 EcoBoost
150 - - 30.300
Citroen C5 Aircross
1.2 PureTech
130 6.1 10.5 30.800
Mazda CX-5 facelift
2.0 AT
165 6.9 10.2 33.890
Nissan Qashqai
1.3 MHEV
158 6.9 9.9 36.490
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii 

via Ford

Comentarii (14)

  • nobody
    preturile masinilor au inceput sa fie o gluma proasta
    12 8
  • @nobody
    Au inceput?!
    De mult sunt o gluma proasta. Este un efort concentrat si concertat de crestere a preturilor nejustificat, de la an la an, usurel sau mai mult.
    Propagandistii arunca cu termene gen "inflatie,ca vezi domne x sau y", cand aceasta este o inselatorie.
    Ai vanzatorii care scumpesc produsele fara motiv non-stop, pt profit mai mare si nu sunt articulati de nici un guvern, desi exista legislatie in domeniu. Si la un moment dat lumea incepe sa ceara salarii mai mari, dar de fapt agajatii nu vor salarii mai mari, ci ajustarea salariilor lor cu cresterile nejustificate.
    Totul porneste de la scumpiri pt ca patronii/actionarii sa se imbuibe.
    Daca s-ar pune stop la aceste majorari de pret si ar fi audituri non-stop care sa pedepseasca astfel de tentative, sa vezi cum nu ai mai avea "inflatie" si nici glume proaste de pret.
    Vrezi exemplu?!
    Ford F150 lighting este un esec comercial, caci dealerii din america pun pret la pret. Pe bune, unii dealeri luau pretul oficial Ford si dublau pretul , ca ei, dealerul respectiv sa isi traga fix aceeasi suma pt el. Nu castiga Ford oficial cat dealerul respectiv.
    De ce?!
    "Pt ca ciucu mic si mars de aici, fac ce vreau, ma imbuib cat pot."
    16 2
  • Atentie, preturi DE LISTA, un ST Line X dotat PHEV il poti scoate pe la 37-38k daca tragi de dealer :) Preturile finale oricum o sa apara prin aprilie-mai, asa ca rabdare
    7 1
  • zilele astea m-am uitat si eu prin "piata" cu gandul sa imi schimb masina. Sa vezi la Toyota ce preturi au.
    E adevarat ca au crescut preturile, dar acum nu prea mai vezi model de baza, chel, de ex la acest Kuga din versiunea Titanium ai geamuri fumurii, jante de 17, televizorul ala mare in bord, faruri full led, asa ca din acest motiv pretul de plecare e destul de sus. Am ajuns la un nivel si strambam din nas daca vedem jante de tabla asa ca si ei s-au adaptat.
    11 3
  • mult prea scump
    pentru ce oferă
    2 0
  • dar ce te impresioneaza asa? niste jante din aliaj?
    poti avea cu cateva sute pe orice masina. iar 17 pe masinuta asta e prea mult. un carucior suspendat.
    3 4
  • Lucian
    Concurenta ar trebui sa duca la scaderea preturilor, dar in ultima vreme, parca toti sunt intelesi sa creasca preturile... Vor veni chinezii cu preturi cu 30-40% mai mici, iar atunci producatorii occidentali in sfarsit... vor alerga plangand cu lacrimi de crocodil la UE si CE ca vin chinezii sa le fure profiturile si vor cere taxe pentru producatorii chinezi care vor alinia preturile chinezilor cu ale lor... Producatorii occidentali pastreaza profiturile, UE pastreaza taxele. Win-Win

    Cand Romania s-a deschis pietelor externe, le-a fost bine cand Vestul a devorat tot ce era mai bun prin Romania. Aia era economie de piata. Acum cand cei din Vest risca sa fie devorati de chinezi, nu mai e economie de piata, ci vor sa-i protejeze Ceausesc... UE/CE.

    Si doar Chinezii au avut sustinere de la Stat, ei n-au avut... cand pana si romanii muritori de foame le-au dat de pomana 10mii de euro la fiecare masina vanduta.
    5 0
  • pana la urma n-am inteles, iti schimbi masina cu una noua cu televizor la suprapret sau nu?
    2 0
  • Ca sa nu mai vorbim de pretul manoperei din service.
    Eu va zic: abonament pe transportul public si am rezolvat problema, sunt extrem de relaxat. Parintii mei au utilizat transportul public toata viata si a fost foarte ok. Stiu ca e mai comod cu auto personal, dar, credeti-ma, exista viata si dupa masina. Si ma gandesc, oare cum le-ar pica asiguratorilor, serviceurilor, pecourilor, dealerilor, sa le scada clientii la jumatate? Atunci sa vedeti ce ar cobori domniile lor cu picioarele pe pamant in ceea ce priveste preturile nesimtite de astazi.
    Asadar, cel putin momentan, eu am zis pas tuturor inselatorilor enumerati mai sus si sunt foarte multumit.
    Si nu ma intelegeti gresit, nu ca-mi plac masinile, le iubesc, dar nu vreau sa fiu victima hotilor actuali din acest domeniu.
    8 0
  • @Ion: exista varianta unei masini SH bune, luate din Belgia, Olanda, Germania. Cu care o sa te duci la shopping si in weekend. Si in rest, transportul in comun, ai dreptate. Cred ca secretul e sa nu mergi pana la magazinul din colt cu masina. Dar sa ai totusi o masina cand nu vrei sa cari apa minerala in mana. Sau cand vrei sa pleci pana la munte in weekend.

    Sunt enorm de multe masini bune la preturi ok. Second, Germania. Numai sa fii flexibil, sa nu tii de o marca sau anume optionala. Si poti sa fii smart. You can outsmart the thieves, asa cum spui. Si eu cred ca e hotie la drumul mare si ar trebui sa refuzam sa mai participam.
    4 2
  • pt @eu de la a 30.01.2024, 00:32 - nu ai inteles nimic din ce am zis eu, cred ca mai bine ai fi dormit la ora aia. Eu am zis ca nu mai poti cumpara modele de masini chele... cu jenti de tabla, toate sunt cu ele de minim 17 inch de aliaj. chiar daca vrei tu mai mici si de tabla nu poti si platesti in plus, din acest motiv sunt si modelele de baza mai scumpe... inutil.
    4 1
  • @Lucian
    Din pacate, europenii cand o sa se trezeasca o sa isi dea seama ca trebuie sa produca si ei tot in China. Deja unii au zis s-o ia inainte (vezi PSA - DS9 e facut in China, Volvo, BMW, etc). Ca si pe toate celelalte produse, pe masini va scrie made in china in viitorul apropiat
    1 1
  • Cici de la bucatarie
    Motor de toyota hybrid ajuns la lexus, Suzuki, Subaru, mazda, ford, lincoln. Asigurările stiu mai bine de cand are toyota recall de foc la. Hybride din 2007. Ford cu motor de toyota. F tare.
    0 2
  • Cici de la bucatarie
    In manual ford uk pag 354 zice :motorul porneste de la - 25 gr C " aproximativ"... F tare... In 2001 un ford mondeo era garantat cu pornirea de la - 37. Acum bateria mica la hybride vosta 4000 de usd si e chinezeasca... Rampa diesel si 4 injectoare common rail la o toyota mica costau 4000 de euro acum 20 de ani. E o alta marie cu aceeasi palarie
    .. Nu pleci din service fara reducerea puterii motorului....
    0 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru