Preţuri Honda Jazz Hybrid în România: start de la 19.456 de euro

de Bogdan Mirică
Marti, 08.04.2014
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Honda a adus oficial în România noul Jazz Hybrid. Modelul japonez vine cu un ansamblu de propulsie hibrid, ce garantează un consum de numai 4.7 litri/100 de kilometri.

Dezvăluit în premieră mondială în cadrul Salonului Auto de la Paris, tocmai în 2010, Honda Jazz Hybrid ajunge într-un final şi pe piaţa din România, unde va avea de înfruntat o concurenţă serioasă din partea lui Toyota Yaris Hybrid.

OFICIAL: Iată noul Honda Jazz Hybrid!

Prezentat live în cadrul Salonului Auto Moto de săptămâna trecut, acoperit şi de Automarket cu un reportaj de atmosferă, modelul hibrid mizează pe convingerea publicului autohton cu valori reduse ale consumului de carburant.

Modelul japonez dispune de acelaşi sistem de propulsie ca în cazul răposatului Insight, scos din producţie la începutul acestui an.

Honda Insight şi CR-Z părăsesc oficial piaţa din Europa

Esential 4.5 litri/100 de km este consumul mediu anunţat de Jazz Hybrid.
88 de cai putere oferă motorul pe benzină instalat pe Jazz Hybrid.
Asta înseamnă că Jazz foloseşte un motor pe benzină i-VTEC de 1.3 litri şi 88 de cai putere, asistat de o unitate electrică.
Ansamblul este asociat unei cutii de tip CVT şi poate garanta emisii de 104 g/km şi un consum mediu de numai 4.5 litri/100 de km.

Pentru a putea fi recunoscut, noul Jazz Hybrid se va individualiza prin faruri restilizate, cu elemente albastre cromate, stopuri clare, o nouă grilă frontală albastră, bare de protecţie redesenate şi un element cromat pentru designul portbagajului. Caroseria beneficiază de aceleaşi culori ca şi versiunea standard, însă plusează cu o nuanţă specială Lime Green.

Interiorul adoptă o nouă planşă de bord şi mai multe finisaje din piele, o premieră pentru modelele Jaz vândute în Europa.

Pe piaţa din România, Jazz Hybrid vine disponibil cu nivelul de echipare Elegance, care include airbaguri frontale, laterale şi cortină, sistem de control al tracţiunii şi stabilităţii (VSA), aer condiţionat automat, oglinzi electrice şi încălzite, geamuri electrice şi cu tentă, senzori de ploaie, radio CD cu MP3, padele schimbare viteze CVT, plafon panoramic, închidere centralizată şi intrare USB.

Preţul noului Jazz Hybrid în România pleacă de la 19.456 de euro cu TVA.

Honda oferă însă un discount de aproape 1900 de euro. Modelul beneficiază de 5 ani garanţie sau 160.000 de kilometri.

HONDA JAZZ HYBRID vs. CONCURENŢA DIRECTĂ

MODEL/VERSIUNE EMISII
(g/km) 
CONSUM MIXT
(l/100 km) 
ACCELERAŢIE 0-100
(secunde) 
PREŢ DE LISTĂ*
(Euro, cu TVA) 
Honda Jazz Hybrid
IMA CVT Elegance
104 4.5 12.1 19.456
Toyota Yaris Hybrid
HSD Sol
85 3.7 11.8 19.031
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii 

Comentarii (12)

  • Pff , o cutiuta de chibrituri hibrida verde brotac cu pret basic de 20 mii euro :( inspre ce vremuri ne indreptam : pretul carburantilor creste si alternativa spre un mijloc de transport personal mai econom creste si ea ca pret ..
    12 6
  • Sondeaza dupa preturile Hybridelor de acum 5-7 ani si compara-le cu cele de astazi. Vei avea o mare surpriza, in sensul pretului mult mai bun pentru cele de azi. Bine, oricum sunt scumpe si azi.
    11 4
  • nu stiu daca se justifica un + de 7.000 Eu pentru un hibrid de astfel de dimensiuni.

    19.500Eu pentru o masina atata de mica...hmmm. Economia de combustibil e de 1%. Nu cred ca face....Ok, masina e spatioasa, interiorul e modulabil (foarte ingenios modul de rabatare a scaunelor spate, pozitia la volan e nesperat de ergonomica si cam totul e foarte la indemana) dar 19.500Eu.....cam mult
    6 0
  • Nu este chiar atat de mica pe cat pare.
    Ca si spatiu disponibil este in clasa cu golf.
    4 5
  • @vlad589

    Masinile astea nu se adreseaza amatorilor de hardughii sh inmatriculate in Bulgaria

    @vianu

    Nu este un plus de 7000 de Euro. Un Jazz cu motor pe benzina aspirat costa in jur de 15 000 de Euro.
    2 7
  • @mishazaitev , daca ai vrut sa fii acid nu m-ai nimerit prietene. Nici eu nu sunt de acord cu junghiurile de masini inmatriculate in BG. Scuza-ma daca nu mi-am permis masina tipla luata din showroom si mi-am cumparat masina din afara pe care am inmatriculat-o cu 800 de euro, nevrand sa ma complic cu datul statului in judecata. Dar asa-i romanul, expert in fotbal, politica, automobilism, femei si judeca fara ca macar sa cunoasca. In fine, scuzati-ma de offtopic.
    @vlad Sunt constient ca preturile hibridelor au scazut in comparatie cu anii precedenti dar pentru un roman de rand, totusi pretul e colosal.
    2 0
  • @mishazaitev...da, am uitat sa pun TVA-ul la pretul de baza pentru un motor normal aspirat.

    Chiar si asa diferenta nu se justifica. E totusi o masina de mici dimensiuni cu utilizare preponderent urbana. CVT-ul ofera usurinta in utilizarea masinii si fara un motor electric atasat. Avantajul unui hibrid ar fi corectitudinea declararii consumului oficial acesta fiind cu mult mai apropiat de cel real.
    0 1
  • @mishazaitev
    Nu iti inteleg frustrarea si ce legatura ar putea avea cu acest subiect in alt context (desi mintea ta "nu se adreseaza") cei care au masini de Bulgaria. Ok, poate o parte din ei sunt fandositi, dar sunt sigur ca multi dintre ei daca ar avea "douajdemii" cash si-ar cumpara ceva ce ar putea sa inmatriculeze si in Romania. Faci comentarii aiurea numai ca sa te afli in treaba
    5 1
  • Au adus si puturosii astia de la Honda Trading un model care deja e schimbat pe piata nipona de anul trecut. Buna dimineata, soare! CR-V-uri de 2012 mai aveti sau ati reusit sa le dati pe toate? Oare baietii astia de la Honda mama nu vad in ce hal isi bat joc mercenarii nostri de o marca, de altfel, respectabila?
    3 1
  • in mai v a aparea peugeot motor 1.2 .130 c.p.....consum in test 2,8 benzina[fara modificari]...deci.......mai merita un hybrid de genul?
    2 0
  • @joe21

    Peugeot-ul cu 1,2L si 130CP a realizat consumul pe CIRCUIT. Deci in conditii de rulare mai mult decat controlabile.

    Anul trecut
    - cu un ford de 1L s-a realizat un 3.3% in conditii reale de trafic (1600km prin Norvegia, Suedia si Finlanda). https://media.ford.com/content/fordmedia/feu/en/news/2013/09/23/eco-drivers-in-ford-focus-1-0-litre-ecoboost-travel-1-600-km--1-.pdf
    - cu un BMW un 4%. http://www.automarket.ro/stiri/record-de-consum-bmw-520d-xdrive-a-traversat-romania-dus-intors-cu-media-53423.html

    si da, merita un hibrid "de genul"
    0 0
  • Pai daca ai douaj de mii, iei klar ceva la valuare, un bemveu ceva. Nu un Honda si mai ales hibrid, si scump pe deasupra. Recomand un test drive cu orice hibrid honda, de la CRZ la civic sedan si jazz. E altceva, sigur ca nu e sls green dar merita. alta mancare de peste, cum ar veni :)
    1 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru