Prețuri Kia EV9 în România: SUV-ul electric pornește de la 72.500 de euro

de Alexandru Monenciu
Marti, 09.01.2024
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
SUV-ul cu zero emisii Kia EV9 poate fi comandat în România. Modelul asiatic pornește de la 72.489 de euro, cu TVA inclus, și este disponibil atât în versiune cu roți motrice spate cât și cu tracțiune integrală.

Constructorul coreean de automobile a lansat SUV-ul electric EV9 în primăvara anului trecut. Acum, cel mai mare SUV cu zero emisii din portofoliul Kia și nava amiral a mărcii poate fi comandată la noi în țară.

Clienții din România au la dispoziție două niveluri de echipare, denumite Earth și GT Line. De asemenea, pot opta pentru o versiune cu roți motrice spate (204 CP, 541 km autonomie), dar și pentru o versiune cu tracțiune integrală. Aceasta din urmă oferă 385 de cai putere și o autonomie de până la 505 kilometri.

Indiferent de alegerea făcută, bateria are o capacitate de 99.8 kWh.

Cea mai accesibilă Kia EV9 pornește în România de la 72.489 de euro, cu TVA inclus. Este vorba despre versiunea cu roți motrice spate, în nivelul de echipare Earth.

MOTOR PUTERE
CUPLU
NOUA Kia EV9
PREŢ
(€ cu TVA)
ECHIPARE Earth
EV9 RWD, 7 locuri 204 CP
350 Nm
72.489
EV9 AWD, 7 locuri 385 CP
600 Nm
76.490
ECHIPARE GT Line
EV9 AWD, 7 locuri 385 CP
600 Nm
82.379
EV9 AWD, 6 locuri 385 CP
600 Nm
83.279

Echiparea standard include, printre altele, faruri LED, jante cu diametrul de 19 inch, tapițerie din piele ecologică, scaune față încălzite și ventilate, banchetă încălzită, volan încălzit, îmbrăcat în piele ecologică, display central de 12.3 inch, climatizare automată pe 3 zone și instrumentar de bord digital cu diagonala de 12.3 inch.

Acestora li se adaugă o armată de sisteme de siguranță, inclusiv sistem de menținere a benzii de rulare, avertizare atenție șofer, sistem de asistare pentru evitarea coliziunii frontale, monitorizarea unghiului mort, sistem pentru menținerea centrului benzii de rulare și Highway Driving Assist.

Noua Kia EV9 vs. principalii concurenți

MODEL/VERSIUNE PUTERE
(CP) 
AUTONOMIE
(km, WLTP) 
ACCELERAŢIE 0-100
(secunde) 
PREŢ DE LISTĂ*
(Euro, cu TVA) 
Kia EV9
RWD, Earth
204 541 - 72.489
Audi Q8 e-tron
50 e-tron quattro
340 - 6.0 75.179
BMW iX
xDrive40
326 390 6.1 80.325
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii 

via Kia

Comentarii (23)

  • Dizăl Rulz Forevăr
    Cââât?? Păi la banii ăștia iei 2.0 dizăl de la BMW! :))
    9 6
  • Si uite cum Kia e masina de lux (conform noii legi 75.000 euro)
    Pai o Kia mah?! Masina de lux?!
    "domne, noi ne consideram premium"
    Cand ai auzit ultima data pe cineva sa se laude cu noua sa Kia?
    Crapa obrazu de rusine cand spui asa ceva, nu stii cum sa te ascunzi.
    Te laudai prin 2010 cand era demn la pret, primeai masina comparabila cu cele mainstream dar plateai pret entry level.
    Macar de ar aduce ceva demn de pret dublu, gen 1000cp, autonomie 1000km, dotari cum are maybach. Atunci da, sa zici ca merita 70.000
    12 10
  • @Alinuța cea snoabă
    Majoritatea oamenilor se uită la ce primesc pentru banii lor, nu la dacă e sau nu considerat premium. Asta e plenty snobi ca tine.

    Realitatea e că asta e mult mai multă mașină decât un 520d. Dacă tu nu poți decât "premium", sa fii sănătos! Trebuie să fie și fraieri pe lume.
    9 9
  • Cum se oftică unii care nu au condus în viața lor un BMW nou și țac pac bagă Kia în ecuație.
    Dacă era cum spuneți atunci Stinger era un mare succes, dar nu a fost și chiar este o mașină reușită.
    Cine are de dat peste 70 de mii pe o mașină își ia ce-i place și nu ca “urăște” o altă marcă…
    Kia vinde și modele care costă sub 15.000, și bine face, deci nici o șansă pentru EV9, ce naiba…
    6 4
  • nobody
    E comparata la pret cu un Q8 si cu un iX, ambele 4x4. Ce o face "mai multa masina"? Un SUV n-ar trebui sa cam fie 4x4?
    6 3
  • Masina asta are fata de prajitor de paine si spate de masina de spalat cu uscator. Din lateral prajitor de paine sau mixer, nu ma pot hotara. Si totul la minunatul pret.
    6 6
  • NEAMTUL
    @nobody , nenea alea sunt modele chele , un Q8 3.0 TDI ok echipat sare de 100k , un IX la fel . Am configurat și IX-ul și EV9-ul , IX versiune care se compara ca asta e aprope 140k , asta full e aprope 95k . Oricum masina asta merita orice bănuț , dece ? Pai în segmentul asta nu prea găsești modele sub 100k. Bmw IX , Audi Q8 E Tron , Mercedes EQE SUV , etc
    4 4
  • @Neamtul data viitoare să nu mai lipsești de la limba română , sau poate chiar ești neamț
    1 1
  • Banditos
    @nobody

    daca ar baga in comparator versiunea 4x4 ar fi intre concurenti ca pret. Dar cu mai mult de 40 Cp peste ei.

    deci E mai multa masina

    @Alinutza...daca parintii tai iti spun ca esti desteapta crezi ca asa te vad si ceilalti? Pentru ca in Emirate (par exampl) o masina la 75.000 e pentru sarachi. Dar pentru aia "destepti" ca tine, conform legii, de lux.

    Apoi, aveai masina mainstream la pret de entry level deci te bucurai la pomana, dar acum te deranjeaza cumplit un pret pe masura dotarilor.

    Concluzie1: sistemul tau de referinte e pe aratura pentru ca il schimbi cum iti vine tie mai bine. Si,
    Concluzie 2: Alinuța, clar, ai căzut cu capu'n țavă!
    4 5
  • Aaahahahahahaaaa! :)))
    Cretinismul nu are limita. :)))))
    3 5
  • @nobody
    Boala secolului: sa comentezi fără sa citești articolul.
    3 0
  • Dutz "noaptea NU bate vântul"
    "Cum se oftică unii care nu au condus în viața lor un BMW nou și țac pac bagă Kia în ecuație.
    Dacă era cum spuneți atunci Stinger era un mare succes, dar nu a fost și chiar este o mașină reușită."

    Numai tu poți sa te contrazici singur în a doua proporție. Geniule!
    4 2
  • @@nobody
    Ma refer la comparatia de pret, e facuta ca sa arate o Kia putin mai ieftina. Cand o iei awd, e mai scumpa decat "rivalele".
    1 3
  • @nobody
    Pai și 520d tot asa. Când pui xDrive sare la 80k :)).
    1 1
  • mult prea scump
    pentru ce oferă
    2 0
  • @@nobody
    Macar ala e distractiv cu rwd. Asta e un dulap cu roti si televizor (din ala mic, cu unul mare ar fi costat 100k) :))
    1 1
  • Cum recunoști un troll cu idei puține și alea fixe:

    - electricele nu sunt bune ca nu au autonomie
    - ok, acum au autonomie dar durează mult sa se încarce
    - bine, dar costa foarte mult
    - 520 la 75k e mai ok decât EV9
    3 5
  • @nobody
    Da, e distractiv tare. De-aia e pe primul loc la accidente, în toată Europa.
    1 1
  • @@nobody
    Asa e, de-asta cei care nu stiu sa conduca mai bine sa ramana la Kia (eventual unul din asta scump, ca sa se simta bine)
    2 0
  • @Matei
    Comparatia e aici cu Q8 si iX, daca reusesti sa citesti articolul. Esti pe langa subiect si poti fi acuzat de trolling, nu invers
    1 1
  • Multa si cu de toate e, doar ca masina nu prea e
    1 0
  • Cătălin
    Cel mai important aspect care nu s-a discutat: "NU este accesibila" la 72.000
    3 1
  • Și tu crezi că mașina iese din parcare și face singură accidente? :)))
    …. șoferul, sau mă rog imbecilul, face accident nu mașina!!!
    2 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru