Prețuri noua Honda ZR-V în România: start de la 43.200 de euro

de Alexandru Monenciu
Marti, 01.08.2023
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Noua Honda ZR-V poate fi comandată în România. SUV-ul nipon este disponibil cu o singură motorizare, full-hybrid, și pornește de la 43.190 de euro.

La jumătatea lunii iunie, Automarket a călătorit la Barcelona pentru a conduce, în premieră, noua Honda ZR-V. Vorbim despre un SUV compact, dezvoltat pe arhitectura lui Civic și poziționat în gamă între HR-V și CR-V.

Impresiile noastre de la volan le poți citi AICI.

Acum, noua Honda ZR-V poate fi comandată în România. Este disponibilă în două niveluri de echipare, Sport și Advance, iar clienții au la dispoziție o singură motorizare full-hybrid.

Sistemul integrează un motor de 2.0 litri, pe benzină, o unitate electrică, un generator și o baterie de 1.05 kWh. Ansamblul dezvoltă 184 CP și 315 Nm cuplu, transmis exclusiv punții față.

Cea mai accesibilă Honda ZR-V costă, la noi în țară, 43.190 de euro cu TVA inclus.

MOTOR PUTERE
CUPLU
NOUA Honda ZR-V
PREŢ
(€ cu TVA)
ECHIPARE Sport
2.0 full-hybrid 184 CP
315 Nm
43.190
ECHIPARE Advance
2.0 full-hybrid 184 CP
315 Nm
46.440

Echiparea standard include, printre altele, faruri și stopuri LED, instrumentar de bord cu ecran de 7 inch, sistem multimedia cu display de 9 inch, conexiune wireless Apple CarPlay și Android Auto (cu fir), scaune față încălzite și Cruise Control adaptiv inteligent.

Livrările sunt programate să înceapă în luna noiembrie.

Noua Honda ZR-V vs. principalii concurenți

MODEL/VERSIUNE PUTERE
(CP) 
CONSUM MIXT
(l/100 km) 
ACCELERAŢIE 0-100
(secunde) 
PREŢ DE LISTĂ*
(Euro, cu TVA) 
Honda ZR-V
2.0 full-hybrid
184 5.7 7.8 43.190
Nissan Qashqai
ePower
190 5.4 7.9 41.940
Ford Kuga
2.5 Duratec FHEV
190 5.1 9.1 37.800
Toyota RAV4
2.5 Hybrid
218 5.6 8.4 41.635
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii 

via Honda

Comentarii (6)

  • Intrebarea este cine e destul de redus mintal sa plateasca pretul pretins de honda pe cotetul lor, cand la aceiasi bani poti lua tesla model y, cu mult mai multa putere si cu autonomie arhisuficienta si cu clasa mult peste honda.
    Poti lua chiar model y de 500cp.
    In lumea electricelor 500cp nu inseamna ca intri in faliment cum e la combustibil. CHiar deloc.
    Dar nah, 2.0 190cp vs 300-500cp
    Si se vaita ca nu cumpara lumea. Si nu va cumpara in continuare honda si ghertomaniile lor. Japonezii s-au dus pe apa sambetei.
    8 16
  • Majoritatea au luat-o razna cu preturile. Cand au aparut electricele la 50-60 de mii, erau ca avioanele, de neatins. Dar acum un model Y la 45000, Kia EV6 la 55000 full nu mai par asa de neatins. Dar si asa... sa dai pe o masina cat jumatate de apartament, in unele locuri cat un apartament... Te mai miri ca a bubuit piata second hand la noi.
    8 3
  • bibilic
    valeu, tzan-ti ghini
    3 0
  • iohAnus
    sunt asa scumpe ca sa trecem mai repede la bicle electrice..sau avioane electrice pentru unii!
    3 3
  • @Alin
    Daca incerci sa tragi dintr-o baterie de 70kwh energie ca sa sustii constant cei 500 de cai, nu te tine nici 10 minute. Nu mai zic ca faci terci bateria si s-ar putea sa intri in throtling dupa primele 3-4 minute.
    Iar in "lumea termicelor" nu intri in faliment cu 500 cai. Un 3 litri benzina scoate lejer 500 cai si la mers normal papa 9-10% exterior si 14-16% in oras. Adica in mare cam 15-20 euro suta de km.
    In lumea electricelor ai 500 de cai dar ti-e frica sa-i folosesti.
    Cîrlige de agatat carași.
    5 2
  • @alex de parca merge cineva cu motor termic folosind constant cei 500 de cai putere. Eu am masina de 320 de cai pe benzina si merg super sportiv insa rar ajung sa folosesc indelungat puterea maxima pt ca ce sa vezi dar nu prea ai cum in traficul existent. Ideea e alta, nu sunt deloc adeptul masinilor electrice pt ca eu sunt un pasionat de condus iar acestea sunt foarte plictisitoare insa la ce preturi s.a ajuns pt masinile termice sau hibrid e revoltator, practiv nu mai are sens sa iti cumperi o masina cu motor termic cand exista electrice ca Model 3 sau Y cu preturi de 40.000 de euro. Iar pt oamenii care nu au vreo pasiune pt masini ci doar se deplaseaza cu ele (cam 80% din populatie) sa dai 40.000 de euro sau mai mult pt o masina termica net inferioara uneia electrice echivalenta ca pret sau chiar mai ieftina e aberant, obiectiv vorbind.
    3 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru