Prețuri noua Toyota C-HR în România: start de la 33.700 de euro

de Tiberiu Safta
Vineri, 08.12.2023
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Noua generație Toyota C-HR a ajuns oficial în România. Prețul de pornire al noului crossover hibrid este de 33.700 de euro în țara noastră.

Cea de-a doua generație Toyota C-HR a ajuns acum și pe piața din România. Noul crossover hibrid al japonezilor este disponibil cu două motorizări, una de 1.8 litri și 140 de cai putere, cealaltă de 2.0 litri și 198 de cai putere.

Alături de cele două motorizări, noua Toyota C-HR este disponibilă în țara noastră în nu mai puțin de 5 niveluri de echipare: Active, Dynamic, Exclusive, Premiere Edition și GR Sport.

Cea mai accesibilă echipare, Active, pornește de la 33.689 de euro în România. În această echipare, noua Toyota C-HR primește doar motorul de 1.8 litri, iar în standard, modelul vine echipat cu următoarele dotări: jante de 17 inch, ecran multimedia de 8 inch, instrumentar digital de 12.3 inch, sistemul Toyota Smart Connect, climă automată pe două zone, scaune față sport și pachetul de siguranță Toyota Safety Sense.

Echiparea Dynamic pornește de la 36.717 euro și este disponibilă și cu motorizarea de 2.0 litri. Cu această echipare, C-HR primește scaune față încălzite, volan încălzit, faruri LED, cruise control adaptiv inteligent și sistem Smart Entry & Start.

Echiparea Exclusive pornește de la 39.777 de euro și primește jante de 19 inch și un ecran multimedia de 12.3 inch.

Linia de echipare Premiere Edition, care va fi disponibilă pentru un timp limitat, pornește de la 46.162 de euro și primește un sistem audio JBL premium, precum și un Head-up Display, printre altele. La final, echiparea de top GR Sport pleacă de la 48.922 de euro și aduce un pachet vizual agresiv.

În viitor, Toyota C-HR va fi disponibilă și cu o motorizare hibridă cu încărcare la priză de 2.0 litri.

ECHIPARE MOTOR PREȚ DE PORNIRE (EURO)
Active 1.8 litri, 140 CP, 4x2 33.689
Dynamic 1.8 litri, 140 CP, 4x2 36.717
2.0 litri, 198 CP, 4x2 38.537
Exclusive 1.8 litri, 140 CP, 4x2 39.377
2.0 litri, 198 CP, 4x2 41.187
2.0 litri, 198 CP, 4x4 42.958
Premiere Edition 2.0 litri, 198 CP, 4x2 46.162
2.0 litri, 198 CP, 4x4 47.932
GR Sport 2.0 litri, 198 CP, 4x4 48.922

via Toyota

Comentarii (13)

  • Octavian
    Sunteti siguri ca nu ati pus preturile de la RAV? :))
    30 0
  • dopdecada
    Cam scumpa. Preturi de Model 3.
    13 7
  • Foooarte scumpa, sunt variante mai bune pentru o masina de clasa mica.
    11 1
  • cmusat2000
    Atat de ieftin. Ataaat. "(((((
    La pretul asta o sa se vanda si la Kaufland, conform reclamei.
    Stiti cum se zice, da-ti o bucata pe persoana, sa ajunga la toata lumea.
    10 1
  • La momentul actual oricine cumpara o Toyota trebuie deposedat din drepturi. Pur si simplu sunt senili toti cei care cumpara o masina japoneza si dau dovada clara de lipsa de intelect.
    A fost era japonezelor in anii 90. Acum sunt doar o teapa masiva.
    2 25
  • Mircea Badea
    are mai mult spatiu interior decat un golf? sau mai putin?
    1 8
  • Strutonipona
    Botul pare inspirat de Honda Civic, doar ca mult, muuuuuuult mai urat. Si o o politica de preturi greu de inteles!
    Exceptand adeptii fideli chr, nu gasesc niciun argument pentru care un om normal ar da 40 mii pe aceasta masina ( nici 33 nici 48)!?! Prea mare pentru o citadina, prea mica pentru vacanta unei familii cu copii, nu-i premium ca sa o parchezi in fata cafenelelor din Dorobanti. Designul discutabil ar putea eventual atrage amatorii de modele de lifestyle, dar totusi este o japoneza, nu mini sau fiat 500.
    4 6
  • Andrei
    Ale nu pot fi preturi reale de vanzare pentru un crossover mic.
    1 8
  • enough said
    Made in Turckye
    6 1
  • oricine
    Ok, trecem pe chinezării. Că sunt noii japonezi. Numai că nici nu pot gândi cât timp va trebui să aștepți o piesă oarecare pentru o eventuală reparație
    0 6
  • @porcine
    Ăsta e avantajul la Dacia, îți vine piesa din spatele blocului, la același rapăn de service unde-ți stă mașina 3 luni. După reparație, cu toate piesele noi, bordul e orgă de lumini ca întotdeauna, clienții, supermulțumiți. :
    3 3
  • Pentru că tot vorbiți de struțo-cămilele all seson, uite niște date comparative date chiar de AM. 4 m diferență de frânare la 30 km/h, anvelope noi. Dacă vi se pare puțin 4 metri la asemenea viteză succes în a le monta pe mașină!

    https://www.automarket.ro/stiri/anvelope-de-iarna-sau-all-season-testul-comparativ-de-franare-pe-zapada-74731.html
    1 1
  • Ups! S-a postat aiurea...
    1 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru