Feedback

Prețuri pentru Land Rover Discovery Sport plug-in hybrid: de la 50.000 de euro pentru o autonomie electrică de 66 de kilometri

Publicat Miercuri, 27.05.2020
de Cornel Șocariciu
Comenteaza 5
Prețuri pentru Land Rover Discovery Sport plug-in hybrid: de la 50.000 de euro pentru o autonomie electrică de 66 de kilometri - Poza 1
Prețuri pentru Land Rover Discovery Sport plug-in hybrid: de la 50.000 de euro pentru o autonomie electrică de 66 de kilometri - Poza 2
Prețuri pentru Land Rover Discovery Sport plug-in hybrid: de la 50.000 de euro pentru o autonomie electrică de 66 de kilometri - Poza 3
Prețuri pentru Land Rover Discovery Sport plug-in hybrid: de la 50.000 de euro pentru o autonomie electrică de 66 de kilometri - Poza 4
Prețuri pentru Land Rover Discovery Sport plug-in hybrid: de la 50.000 de euro pentru o autonomie electrică de 66 de kilometri - Poza 5
Prețuri pentru Land Rover Discovery Sport plug-in hybrid: de la 50.000 de euro pentru o autonomie electrică de 66 de kilometri - Poza 6
Prețuri pentru Land Rover Discovery Sport plug-in hybrid: de la 50.000 de euro pentru o autonomie electrică de 66 de kilometri - Poza 7
Prețuri pentru Land Rover Discovery Sport plug-in hybrid: de la 50.000 de euro pentru o autonomie electrică de 66 de kilometri - Poza 8
Prețuri pentru Land Rover Discovery Sport plug-in hybrid: de la 50.000 de euro pentru o autonomie electrică de 66 de kilometri - Poza 9
Prețuri pentru Land Rover Discovery Sport plug-in hybrid: de la 50.000 de euro pentru o autonomie electrică de 66 de kilometri - Poza 10
Prețuri pentru Land Rover Discovery Sport plug-in hybrid: de la 50.000 de euro pentru o autonomie electrică de 66 de kilometri - Poza 11
Prețuri pentru Land Rover Discovery Sport plug-in hybrid: de la 50.000 de euro pentru o autonomie electrică de 66 de kilometri - Poza 12
Prețuri pentru Land Rover Discovery Sport plug-in hybrid: de la 50.000 de euro pentru o autonomie electrică de 66 de kilometri - Poza 13
Prețuri pentru Land Rover Discovery Sport plug-in hybrid: de la 50.000 de euro pentru o autonomie electrică de 66 de kilometri - Poza 14
Versiunea plug-in hybrid a lui Land Rover Discovery Sport are un preț de pornire pe piața din România de 49.980 de euro. Sistemul PHEV pregătit de britanici propune 309 cai putere și o autonomie electrică de până la 66 de kilometri.

Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
La începutul lunii trecute, Jaguar Land Rover a anunțat că introduce un sistem plug-in hybrid pentru SUV-urile Range Rover Evoque și Land Rover Discovery Sport. Noile versiuni vor fi comercializate sub indicativul P300e, iar sistemul PHEV este format dintr-un motor pe benzină și un motor electric.

Acum, Land Rover a publicat lista de prețuri a noii versiuni Discovery Sport P300e pentru piața din România, iar cea mai accesibilă variantă are un preț de pornire de 49.980 de euro.

Sistemul plug-in hybrid dezvoltat de producătorul britanic are la bază motorul pe benzină de 1.5 litri cu trei cilindri care produce 200 de cai putere. Pe punte spate, britanicii au integrat un motor electric capabil să dezvolte 109 cai putere. În total, sistemul PHEV propune 309 CP și 540 Nm. Resursele noului Discovery Sport P300e vor fi gestionate de o nouă transmisie automată cu opt rapoarte.

Conform oficialilor Land Rover, noul Discovery Sport P300e este echipat cu o baterie cu capacitatea de 15 kWh, iar autonomia electrică anunțată de britanici ajunge până la 66 de kilometri.

LISTĂ DE PREȚURI LAND ROVER DISCOVERY SPORT P300E
MOTORIZĂRI NIVEL DE ECHIPARE
(Preț în Euro, TVA inclus)
MOTOR PUTERE
(CP)
TRANSMISIE Base S SE HSE
1.5 plug-in hybrid
P300e, PHEV
3 cilindri
309 Aut 8, 4x4 49.980 55.097 58.667 63.665

Toate nivelurile de echipare pregătite de constructorul britanic vor fi disponibile și cu linia R-Dynamic (+2.260 de euro). 

Odată cu versiunea P300e, Land Rover a introdus și trei moduri de rulare specifice modelelor plug-in hybrid: Hybrid (ambele motoare sunt utilizate pentru a oferi eficiență maximă), EV (rulare exclusiv în modul electric) și Save (nivelul de încărcare al bateriei va fi menținut pentru a permite o rulare electrică la un moment dat).

Pentru reîncărcarea bateriei, Land Rover spune că sunt necesare 6 ore și 40 de minute atunci când este utilizată o priză de uz casnic. În cazul unui wallbox, clienții vor avea de așteptat o oră și 24 de minute (0-80%), iar la o priză rapidă de 32 kW sunt necesare 30 de minute (0-80%).

LAND ROVER DISCOVERY SPORT P300e VERSUS PRINCIPALII CONCURENȚI*
PUTERE
(CP)
AUTONOMIE ELECTRICĂ ACCELERAȚIE 0-100
(secunde)
PREȚ DE LISTĂ
(cu TVA)
Audi Q5
2.0 litri, Aut
50 TFSI e quattro
299 55 6.1 56.928
BMW X3
2.0 litri, Aut
xDrive30e
292 55 6.1 57.299
Land Rover Discovery Sport
1.5 litri, Aut
P300e
309 66 6.4 49.980
Mercedes-Benz GLC
2.0 litri, Aut
300 e 4Matic
320 49 5.7 55.590
*modele cu motorizări echivalente sau apropiate


Comentarii (5)

  • ACE - Craiova
    Excelent tabelul.
    Cred ca, ar trebui completat cu versiunile PHEV de la:
    - MITSUBISHI Outlander,
    - PEUGEOT (3008),
    - OPEL (Grandland X),
    care se invart usor sub 50.000 Euro, cu autonomii pur electrice de cca. 50-55 km WLTP, toate aceste modele oferind si variante cu tractiune integrala.
    10 5
  • someone
    @ ace: corect ceea ce zici tu, insa mitsu nu se apropie ca putere si prestigiu de cele 4 de mai sus. insa le bate clar la vanzari
    9 4
  • E drept ca si mie mi-ar place un articol cu toate PHEV-urile de pe piata. Un comparativ. Cum functioneaza la fiecare in parte, pentru ca nu la toate este la fel. Care sunt integrale, care nu, indiferent de clasa/categoria din care fac parte. As savura un asa articol mai ales ca sistemul PHEV mi se pare cel mai avantajos in ziua de azi. Ma refer, bineinteles, pentru persoane care isi permit o singura masina.
    8 3
  • netam-nissan
    mistoace gipane si pe afara si interioru te gadila la orgoliu de scoti portofelu imediat daca ai valoare la inaintare.
    si configuratoru land rover merge ceas desi nu la fel si masinile lor.
    da au garanție trei ani dar evoqu lu amanta sefului meu a stat jumate din ea in servis.
    12 1
  • Eu vad ca potentiali concurenti pentru Discovery Sport (clasic) pe Ford Edge si eventual (daca e sa privim in sus) pe Jaguar F-Pace (acesta din urma fiind mai degraba potrivit ptr a rivaliza cu triada germana, plus modelele din ograda proprie a Discovery-ului care incep cu Range, nu cu Land).
    E drept ca avand aceasta motorizare PHEV incurca putin socotelile si devine mai greu de gasit rivali directi, dar ... se vor gasi in curand.
    3 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru