Prețuri Ssangyong Tivoli în România: SUV-ul de clasă mică al coreenilor pleacă de la 15.400 de euro

de Bogdan Mirică
Vineri, 12.06.2015
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Ssangyong a publicat prețurile noului Tivoli pe piața din România. Micul SUV care își propune să fure din clienții lui Nissan Juke are un preţ de pornire de 15.390 de euro.

Segmentul SUV-urilor mici continuă să se aglomereze. După ce am am făcut cunoștință recent cu Mazda CX-3 și Suzuki Vitara, piața din România are parte de un nou debut, venit tot din Asia. Este vorba despre SsangYong Tivoli, cel mai mic SUV al constructorului coreean, botezat după localitatea italiană aflată la 30 de kilometri de Roma.

Ssangyong Tivoli - imagini şi informaţii cu viitorul rival al lui Nissan Juke

Noul Tivoli își propune să cucerească publicul european și implicit pe cel din România cu două motorizări, diesel și benzină. Pare o rețetă copiată parcă după cea a lui Suzuki Vitara, pentru că este vorba despre unități diesel și și benzină cu aceeași capacitate, adică 1.6 litri. Motorul pe benzină livrează 128 de cai putere și 160 Nm, în vreme ce dieselul asigură 115 cai și 300 de Nm.

Ambele motorizări vor fi disponibile opțional și cu o transmisie automată cu șase rapoarte, care beneficiază de trei funcții: Eco, Power și Winter. Tot opțional, clienții pot avea la dispoziție și o tracțiune integrală AWD.

Ssangyong Tivoli: motorizări şi preţuri

MOTOR PUTERE
CUPLU
NOUL Sssangyong Tivoli
PREŢ
(€ cu TVA)
Cutie automată
(+1500 euro)
AWD 4x4
(+1700 euro)
ECHIPARE STD
1.6i 128 CP
160 Nm
15.390 16.890 17.090
1.6d 115 CP
300 Nm
17.890 19.390 19.590
ECHIPARE STD Plus
1.6i
128 CP
160 Nm
15.990 17.490 17.690
1.6d 115 CP
300 Nm
18.490 19.990 20.190
ECHIPARE DLX
1.6i
128 CP
160 Nm
17.890 19.390 19.590
1.6d 115 CP
300 Nm
20.390 21.890 22.090
ECHIPARE DLX Plus
1.6i 128 CP
160 Nm
19.190 20.690 20.890
1.6d 115 CP
300 Nm
21.690 23.190 23.390

Esential 115 cai putere oferă versiunea diesel a noului Ssangyong Tivoli.
15.390 de euro este prețul de pornire al noului Tivoli.
Noul Tivoli este oferit pe piața din România alături de patru niveluri de echipare: STD, STD Plus, DLX și DLX Plus.
Nivelul standard include ABS și EBD, ESP, protecție împotriva răsturnării, șase airbaguri, pilot automat, computer de bord cu afișaj color de 3.5 inch, direcție reglabilă în trei moduri (Comfort, Normal și Sport), climatizare manuală, banchetă fracționabilă, comenzi pe volan, conexiune AUX și USB, proiectoare de ceață, lumini LED pentru stopuri și pentru rularea diurnă, precum și sistem de monitorizare a presiunii în pneuri.

Prețurile noului Ssangyong Tivoli pornesc de la 15.390 de euro pe piața din România, în cazul versiunii pe benzină. Dieselul pleacă însă de la 17.890 de euro și poate ajunge până la 21.690 de euro. La aceste prețuri se mai adaugă opționale ca transmisia automată și tracțiunea integrală, cu un preț de 1500, respectiv 1700 de euro.

Sssangyong Tivoli vs. CONCURENŢA DIRECTĂ

MODEL/VERSIUNE PUTERE
(CP) 
CONSUM MIXT
(l/100 km) 
ACCELERAŢIE 0-100
(secunde) 
PREŢ DE LISTĂ*
(Euro, cu TVA) 
Ssangyong Tivoli
1.6i 4x2 STD
128 6.6 n/a 15.400
Nissan Juke
1.2 DIG-T 4x2 Accenta
115 5.6 10.8 17.490
Peugeot 2008
1.6 VTi Active 4x2
120 5.9 9.5 16.052
Opel Mokka
1.6i start-stop Selection 2WD 
120 6.5 12.3 16.940
Jeep Renegade
1.6 E.torQ 110 CP 4x2 
110 6 11.8 22.200
Mini Countryman
1.6 Cooper 4x2 
122 5.9 10.4 24.118
Suzuki Vitara
1.6i 4x2 Cool
120 5.3 11.5 14.100
Mazda CX-3
2.0 Skyactiv-G 4x2 Emotion
120 5.9 9 15.290
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii 

Comentarii (20)

  • ...pe scurt " Chupa Chup lollipop" !
    Pas: astept varianta pe galben !
    8 9
  • De ce as lua o masina care nu o sa mai aibe acest brand ? Ca vor sa isi schimbe numele in MadeCeleMaiUrateMasini :)
    25 14
  • La vechile Ssang Yong,toata mecanica(motor,transmisie,suspensie) era de Mercedes.Daca si acum s-a pastrat traditia,nu prea vad de ce sa se sperie clientul.
    Fata de Nissan juke,asta este Afrodita !
    14 21
  • someone
    stiti ce e impresionant? la doar 115 cai, dieselul are cuplu de 300
    10 8
  • "Traditia" e ca nu e nicio traditie !
    SsangYong a stat sub incidenta falimentului. Reteaua service e dubioasa si extrem de rarefiata+ca stau cu frica ca nu va mai exista deloc! De ce mi-as lua un Ssangyong- creatorul unor masini de pomina; printre cele mai rusinoase aparitii din intreaga industrie auto?
    21 9
  • Stai linistit, Ssang Yong este de 15 ori mai fiabil decat pocnitorile de la VAG, asta sa fie clar.


    on topic: Arata mai bine decat Juke, insa nu-mi place partea frontala , prea seamana cu Kia Soul. In rest la asa pret, e un best buy.
    15 18
  • au inceput haterii :))
    Culmea e ca cei care au condus aceasta marca au numai cuvinte de lauda, ceilalti mananca rahat, ca asa ii sta romanului bine. Cel de mai sus are dreptate, zici ca mergi cu Mercedes, nu Ssangyong.
    11 15
  • exterior lucrat destul de mult.
    marca dubioasa
    tehnologie dzeu stie
    mai bine suzuki mazda peugeot......toate sub pretul astora
    sunt curios cata vor vinde in romania
    1 15
  • Mai bine, Volzvagan, ca-i super ''cool'' in romania asa-i ?
    9 6
  • "Reality show"
    @R
    Ssangyong Tivoli are design simplu, destul de putin studiat, low-cost.

    Sa afirmi ca saracia asta ar fi avea un cuvant de spus in fata premiantului clasei, Nissan Juke, e idiotenie curata. Dar cum societatea romaneasca are tendinta de a face circ si a mediatiza nonvalori, nimic nu ma mai mira...Te incadrezi perfect !
    14 10
  • dap! design de 2 lei
    in poza asta e chiar HIDOASA:

    http://www.automarket.ro/stiri/preturi-ssangyong-tivoli-in-romania-suv-ul-de-clasa-mica-al-coreenilor-63413.html#/image-id/383805

    poza 5...oribila!
    8 5
  • Sang asta poate avea tata motorului Mercedes ca tot o masina proasta ramane, iar doar la suspensii daca ai de schimbat ceva, sansele sa nu gasesti piesa respectiva sunt mari catre foarte mari. Mi-au zis posesorii de Rexton, deci nu ma aburiti voi cu TRADITIA.
    Iar noul motor diesel de pe Rexton de 2.0 e creat in Austria... asta tot pentru cunoscatorul ce o ramas absorbit de TRADITIA Mercedes.
    3 4
  • as incerca sa fiu ceva mai tolerant cu designul acestui Tivoli.

    Ne tot plangem ca designul actualelor automobile este sters, pre sobru, prea xeroxat intre modelele aceluiasi concern sau intre marci...si cu toate acestea cand apare ceva nou dam cu piatra.

    fara sa supar pe nimeni dintre cei de mai sus...voi indrazniti vreodata sa fiti altfel? sa incercati lucruri noi? cand mergeti intr-un concediu cu masina sa incercati drumuri necunoscute?
    6 3
  • toti taranii isi doresc un suv sau o tentativa de suv. oribil!
    5 4
  • Scrooge
    zici ca faci afacere ca e mai mic pretul, dar la revanzare ai c..at batul ca nu ti-o mai ia nimeni.
    7 1
  • mic pretul pe naiba!
    Daca era cu o mie de euro sub japoneza de la Suzuki, mai ziceam!
    Dar asa, la 15-16 mii euro iti poti lua la discount un Juke care-l bate la cur din toate punctele de vedere. Plus ca arata mult mai turbat
    4 5
  • @S

    Si Mercedes G Klass este produs numai in Austria de catre Steyr Puch (Magna Steyr in prezent). Si dupa cum vorbesti sunt convins ca habar nu ai in dezvoltarea cator masini s-au implicat baietii astia pana acum, fie ca e vorba de sisteme 4x4, fie ca e vorba de motoare.
    Faptul ca un motor este produs in Austria este un motiv de lauda, nu unul de blamare.

    Argumentul ca producatorul a fost aproape de faliment este si el unul absolut pueril. Stiti cat de aproape de faliment s-a aflat Citroen inainte de preluarea de catre Peugeot? Sau Land -Rover Jaguar pana sa-i cumpere Tata? Daca SAB a dat falimet inseamna ca nu a facut masini bune? Sa nu uitam ca marca aceasta vine dintr-o tara care are una dintre cele mai dezvoltate industrii auto. Cred ca ne lamentam degeaba.

    Restul sunt discutii. Pana nu vom stii exact cum functioneaza tractiunea integrala, pana nu vor exista comparative, pana nu vom vedea efectiv cifre de vanzari, cred ca e prematur sa-i cantam prohodul.
    11 1
  • George
    De ce compara oamenii Tivoli cu Juke nu inteleg... Prima e masina de familie, confortabila, iar a doua e mult mai sportiva.
    4 2
  • Dacă pe un stepway dai 11 000 euroi...își merită banii ..pare mai spațioasă și obraznică
    2 1
  • ANONIMUS
    Eu am Tivoli de 2 ani si sunt extrem de multumt
    Am avut dubii la inceput dar acu nu-mi pare rau
    Este full ca dotari iar la cati bani am dat pe ea, o alta masina m-ar fi costat dublu
    Merge foarte bine iar reviziile sunt ok la pret
    Si asa cum spunea cineva mai sus coreeni sunt tari in masini
    9 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru