Prețurile noii generații Audi A1 în România: start de la 20.300 de euro

de Cornel Șocariciu
Marti, 08.01.2019
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Audi a publicat lista de prețuri pentru noua generație A1 Sportback. Pe piața din România, cea mai accesibilă versiune pleacă de la 20.290 de euro și este echipată cu motorul de 1.0 litri de 95 CP.

La jumătatea anului trecut, Audi a prezentat noua generație A1 Sportback. Modelul de clasă mică dezvoltat de constructorul german a primit un design nou, o mulțime de tehnologii moderne și a renunțat la motorizările diesel.

Noul Audi A1 are dimensiuni ceva mai mari comparativ cu vechea versiune: 4.03 metri lungime, 1.74 de metri lățime și 1.4 metri înălțime. Portbagajul modelului german are o capacitate de 335 de litri (+65 de litri), iar prin rabatarea banchetei spate, volumul ajunge până la 1.090 de litri.

Zona frontală este dominată de grila Singleframe și de blocurile optice restilizate. Acestea din urmă pot fi comandate și într-o versiune full-LED cu semnalizatoare dinamice, iar prețul cerut de Audi este de 1.120 de euro.

Standard, noul A1 Sportback este disponibil cu jante din oțel cu diametrul de 15 inch. Pentru cele din aliaj, clienții vor avea de scos din conturi cel puțin 500 de euro. De asemenea, Audi oferă și jante cu dimensiuni mai mari (între 16 și 18 inch), iar prețul acestora începe de la 1.250 de euro și ajunge până la 3.250 de euro pentru cele Audi Sport de 18 inch.

Trei motorizări pe benzină sunt disponibile în acest moment.

Clienții pot alege varianta A1 Sportback 25 TFSI (1.0 litri, 95 CP), A1 Sportback 30 TFSI (1.0 litri, 116 CP) sau A1 Sportback 35 TFSI (1.5 litri, 150 CP). Varianta de bază pleacă de la 20.290 de euro cu TVA și este disponibilă exclusiv cu o cutie manuală cu 5 rapoarte. Restul versiunilor vor putea fi comandate fie cu o transmisie manuală cu 6 trepte, fie cu una automată S Tronic cu 7 rapoarte. 

Motorizări
Preț
(euro, TVA inclus)

Motor Putere
(CP)
Transmisie
1.0 Benzină
95 CP
Man5 20.290
1.0 Benzină
116 CP
Man6
Aut7
21.290
23.060
1.5 Benzină
150 CP
Man6
Aut7
24.040
25.810

La interior, clienții vor putea opta pentru instrumentarul de bord Audi Virtual Cockpit și pentru un ecran tactil amplasat la nivelul consolei centrale. Acesta din urmă este disponibil în două versiuni: 8.8 sau 10.1 inch. Sistemul de infotainment este preluat din gamă și oferă atât Android Auto, cât și Apple CarPlay. Pentru melomani, nemții au pregătit un sistem audio cu 8 incinte care oferă 180 de wați sau unul cu 11 incinte semnat de Bang & Olufsen (850 de euro) și capabil să ofere 560 de wați.

Standard, noul Audi A1 Sportback va fi echipat cu pachetele de siguranță Active Lane Assist și Pre Sense Front Assist cu funcție pentru recunoașterea pietonilor. Cei care își doresc un cruise control adaptiv vor avea de scos din buzunare 625 de euro, în timp ce pentru asistentul la parcare (Park Assist) aceștia vor fi nevoiți să plătească 900 de euro.  

Noul Audi A1 Sportback uși vs. principalii concurenți

MODEL/VERSIUNE PUTERE
(CP) 
CONSUM MIXT
(l/100 km) 
ACCELERAŢIE 0-100
(secunde) 
PREŢ DE LISTĂ*
(Euro, cu TVA) 
Audi A1 Sportback
1.0 litri, Man
116 4.8 9.5 21.290
Mini Hatch 5 uși
1.5 litri, Man
136 5.1 8.2 22.610
Ford Fiesta Vignale
1.0 EcoBoost, Man
125 4.3 9.9 19.900
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii 

Comentarii (11)

  • Anonim
    Una cu motor normal de 1.5 tsi 150 cp cu ceva dotari ajunge lejer la 30.000 de euro . Un mare chilipir !
    25 4
  • @Anonim: nu iei la pret de lista si oricum, cea cu motorul 1.5 si cu automata de ex, o sa aiba deja destule dotari. Mai primesti ceva rabat. O sa fie clientela si pt modelul asta, sunt convins, chiar daca e scumpa. Cea cu 150 CP o sa fie fun la condus.
    4 14
  • La unele restaurente se practica o hotie des intalnita,te uiti pe meniu si vezi trecute la misto multe sortimente de vin la peste 150de lei sticla apoi zaresti ca au si pe la 64lei sticla si il cumperi p'ala ca ti se pare o afacere buna,nu iti dai seama cumbte-au manipulat. Asi si Audi,dupa ce vezi cat costa parca ti se pare o afacere mai ok sa iti iei o Fabia sau mai scumpul Polo,in fapt aceleasi masini dar cu o alta forma a caroseriei.
    10 4
  • Costel
    ii afacere faina sa dai doua sandero de 90 cp pe un a1 de 150cp
    masinile germane ii cele mai faine
    5 11
  • Corocsenie Adrian
    O masina numai buna pt. directorii de vanzari care se invart peste tot prin orasele aglomerate a firmelor cu potential.
    3 14
  • someone
    si daca i-as avea si si daca as fi fun audi cu tractiune fata, nu as putea da 20000 pe o masina cu 3 cilindri de 1.0
    oricate dotari ar avea
    8 2
  • andrei
    mama ce comparatii, te doare mintea. asta compara doua sandero cu un a1. pai de ce nu compari si cu s classe, iti dai seama cate zeci si eventual sute de sandero dai ca sa iei un s classe? :). aceeasi logica, aceeasi aberatie in final. nu te obliga nimeni sa iei nimic. nu iti place, nu iei (si sincer, nici eu nu as cumpara a1 nici nou nici second, e mult prea mica, printre altele). dar nu au decat sa scoata ce vor, e dreptul lor.
    8 8
  • Costel
    ii fain sa compari a1 cu sandero ca ii din clasa mica amandoua
    nu fain sa compari clasa mica cu clasa lux
    4 9
  • olteanu
    a luat-o lumea razna...21.000 de euro o masina cu motor de 1.0 si 95 de cai...
    10 4
  • Nu fain :-) cînd A1-uri 1.0 drujbo-TFSI trimise la teste echipate mai de doamne-ajută depășesc 37.000 € !!!
    https://www.caradisiac.com/essai-audi-a1-30-tfsi-plus-polyvalente-que-jamais-173105.htm

    Nu-i rea mașina, ba chiar OK și ca design (deși unicul avantaj real în raport cu MQB-rubedeniile Seat Ibiza-VW Polo e izolarea fonică mai bună), dar cred că Audi a sărit calul... troian cu prețurile - inclusiv la opționale, existînd de ex. și jante pe 18 la 4.450 €...)

    Vînzările deloc slabe-n Europa ale fostei generații (spre suta de mii anual) nu par să aibă deci șanse de repetare, un motiv fiind și renunțarea la ex-vectorul de imagine S1 (Quattro, 231 CP, sub 30.000 €).

    P.S. De acord cu @Costel - de ce nu și-o comparație A1 *basic* cu Sandero?!
    ...Doar ambele au dimensiuni comparabile și:
    - motorașe 3 cil de 90-95 CP
    - tamburi spate
    - punți-spate semirigide (Verbundlenkerachse)
    - jante tablă pe 15, cu pneuri 185/65
    - plastice tari că amenzile-au fost mari :-) (la VAG) etc etc.
    21 0
  • Costel
    @kirtractor
    ii fain ca vedem la fel lucrurile
    ii fain ca is si oameni care cunosc pe automarket
    servus
    5 4

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru