Feedback

Primele imagini cu versiunea comercială Defender Hard Top: gardă la sol de 291 de milimetri și capacitate de tractare de 3.500 de kilograme

de Cornel Șocariciu
Marti, 30.06.2020
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Land Rover readuce în gamă versiunea comercială Defender Hard Top. Noua variantă va fi disponibilă pe ambele versiuni de caroserie (90 și 110) și va lansată pe piață până la finalul anului.

Land Rover a publicat primele imagini și detalii referitoare la noul Defender Hard Top. Conform oficialilor producătorului britanic, versiunea comercială a noii generații Defender va fi lansată în cursul acestui an, prețul de pornire pe piața din Marea Britanie fiind de 35.500 de lire fără taxe.

Denumirea Hard Top a fost introdusă în gama Defender încă din anii '50, însă noua versiune promite să fie cea mai bună de până acum.

"Vom exploata la maximum zona de încărcare, vom oferi materiale rezistente și soluții inteligente de depozitare, astfel încât noul Defender Hard Top să fie cel mai bun de până acum", a declarat Michael van der Sande, directorul Land Rover Special Vehicle Operations.

Noua versiune Defender Hard Top va fi disponibilă pe ambele variante de caroserie (90 și 110) și va putea fi comandat și cu o suspensie pneumatică.

Garda la sol a versiunilor Hard Top va fi de 291 de mm. Conform oficialilor Land Rover, varianta cu cinci portiere va avea un unghi de atac de 38 de grade și un unghi de degajare de 40 de grade. Restul detaliilor tehnice și motorizările pregătite de britanici vor fi anunțate în cursul anului.

Land Rover Defender Hard Top pune accent pe zona de încărcare, motiv pentru care britanicii nu vor oferi al doilea sau al treilea rând de scaune. Capacitatea de tractare va fi de 3.500 de kilograme, iar britanicii vor oferi și sistemul Advanced Tow Assist.

În partea din față, Land Rover va oferi opțional și un scaun auxiliar, astfel încât în Defender Hard Top să poată călători până la trei persoane.

La fel ca în cazul celorlalte versiuni, Land Rover propune sistemul Terrain Response 2 cu funcție Wade pentru traversarea vadurilor de până la 900 de mm, dar și un sistem multimedia modern compatibil cu Apple CarPlay și Android Auto. Oglinda retrovizoare centrală va putea prelua imagini de la o cameră video amplasată în spate, astfel încât șoferul să aibă o vizibilitate bună chiar și atunci când spațiul destinat mărfurilor este încărcat complet.

De asemenea, sistemele de siguranță disponibile pe restul versiunilor vor putea fi comandate și pe varianta Defender Hard Top.

Comentarii (8)

  • Moartea lebedei


    Să fii nebun să ai tona de bani şi să nu îţi cumperi full electrică !

    Aşa deja de nouă, uzată moral.... bani aruncaţi pe fereastră
    4 17
  • netam-nissan
    cred ca ma repet inervant poate pentru dvs dle edikkk, dar daca ar fi electric defenderu alea 3500 kile remorcate ar fi bateria lui.
    18 2
  • Oricum, sa-l vad eu pe ala care o sa care sacii de nisip, sau macar gresia pentru casa in masina asta. Hai ca poate mai vede un namol cand merge la vanatoare, dar sa cari cu ea materiale....
    4 3
  • Locomotiva Diesel-electrica
    si a doua remorca ar fi cu generatorul Diesel care sa incarce bateria de mult cazuta la datorie.
    13 1
  • @Green Alex... aceasta mașina e un defender nicidecum un RANGE ROVER...Pentru asta e făcută.. sa meargă pedrumuri neasfaltate...
    3 1
  • Mufa USB c are?
    4 0
  • @Green_Alex sa nu te surprinda. sincer, eu, in zona in care lucrez, vad un domn care are Cayenne 2019, pe care-l foloseste sa care saci cu mancare congelata, bauturi si materiale de constructie la o terasa pe care urmeaza sa o deschida. Defender-ul asta macar e conceput pentru asa ceva, in sensul ca materialele la interior vor fi de o calitate mai slaba, dar mai rezistente.
    5 0
  • Defenderul e doar un baiat cool cu muschi facuti la sala care vrea sa para dur ca poate lua un sac de ciment in spate.
    In realitate, treaba multa o fac baietii cu muschi facut ipe santier gen Navara, L200 si cei din specia asta cu bena in spate.
    Sigur, Defenderul poate face treburi de santier dar e mult prea scump pentru asa ceva.
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru