Primele imagini oficiale cu noul Volkswagen Transporter T7, bazat pe platformă Ford

de Tiberiu Safta
Marti, 12.12.2023
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Volkswagen a publicat primele imagini oficiale cu noua generație a lui Transporter. Viitorul model va fi bazat pe platformă dezvoltată de Ford, iar lansarea oficială va avea loc în primăvara lui 2024.

Anul viitor, Volkswagen Transporter va primi o generație nouă. Lansarea oficială a noului model va avea loc la primăvară. Până atunci, constructorul german ne oferă primele imagini oficiale cu noul model, care este ascuns sub camuflaj.

Cea de-a șaptea generație a celebrei utilitare germane va avea un design nou al părții frontale. Aici putem observa o grilă nouă, precum și o semnătură luminoasă nouă a farurilor LED. Și în partea din spate vom avea noutăți vizuale, în special la stopuri, care vor avea și acestea o semnătură luminoasă diferită. De notat aici că noul Transporter T7 va fi diferit la nivel vizual față de actualul Multivan T7.

În schimb, cea mai mare noutate se află sub caroserie. Pentru prima dată, Volkswagen Transporter va fi bazat pe o platformă dezvoltată de Ford și care este folosită la modelul Transit Custom.

Noul model va fi disponibil în versiuni cu motoare diesel, cu două roți motrice sau cu tracțiune integrală. Va exista și o versiune hibridă eHybrid, precum și o versiune electrică, botezată E-Transporter.

Așa cum spuneam, lansarea oficială va avea loc în primăvara lui 2024.

via Volkswagen

Comentarii (4)

  • Moartea unei legende!
    RIP Transporter
    8 1
  • @inexorabil
    Stiu ce zici, as vrea si eu sa ma insel, dar daca asa stau lucrurile, e cam clara treaba.
    Exact generatia T5 pe care mi-ai sugerat-o in link am experimentat-o si eu cu o deosebita placere si am avut contact si cu T4 si T6, iar o cunostinta de-a mea si acum are un T3 perfect functional. Nu am fost eu soferul principal, dar am calarit-o suficient de mult incat sa ma simt atat de compatibil cu stilul si conceptia traditionala a acelei masini. Practic stiam ca dimineata cand descui usa masina va porni si va functiona impecabil fara vreo urma de dubiu. Era la propriu ca un tanc, oferea incredere in orice moment. Cand am lasat-o avea 770k la bord si mergea impecabil, ca sa nu mai amintesc si de confortul interiorului si suspensiilor tipice de limuzina, nu se compara la capitolul asta al tinutei de drum (rafinata si sigura) cu nimic altceva de pe piata. Iar acum, sa aud ca se va fabrica cu tehnica de Ford, pai la dracu, nu o mai cumpara nimeni dintre cei care au avut contact cu generatiile trecute.
    4 0
  • inexorabil
    @11:21. Mă bucur pentru tine! Şi noi (familia) conservăm T3-ul (Caravelle Syncro). Doar că “politica de emisii” (deşi se cere renunţat la prepoziţia “de”…) ni-l va răpi la un moment dat (conştientizăm!). Altfel l-am lăsa…moştenire.

    PS. Dar nici producătorii (actuali) nu sunt uşi de catedrală. O altă…politică (de data aceasta iniţiată de GM, nu de EPA) face ravagii la europeni: “less car, more money”. De ajungi să crezi că banu’ se confundă cu dracu’ tot, nu doar cu ochiul lui.
    0 0
  • Adio Transporter ,,daca împrumută doar caroseria ,,poate o fi ceva de mașina asta insa motoarele de pe Ford Transit Custom sunt dezastruoase,,am avut două luate de noi 125 cai ,, injectoare, turbo, volanta , filtru de particule de mai multe ori , pompa de ulei , axul de la volan , tot timpul câte un martor aprins din X motive ,,posibil că astea noi cu mai multă tehnologie sa fie și mai reușite
    1 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru