Primele informații tehnice despre noul Mercedes-AMG GT: motoare V8 și tracțiune integrală

de Tiberiu Safta, Foto: Autocar
Miercuri, 19.07.2023
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Mercedes-AMG a dezvăluit primele informații tehnice despre viitoarea generație a modelului de performanță AMG GT. La momentul lansării, noul model va primi motoare V8 adaptate pentru normele Euro 7, precum și un sistem de tracțiune integrală.

În toamna acestui an, Mercedes-AMG se pregătește să lanseze cea de-a doua generație a modelului de performanță AMG GT. Noul model va debuta oficial în septembrie pentru publicul larg, iar acesta va fi asemănător la nivel tehnic cu modelul AMG SL.

Potrivit publicației britanice Autocar, noul Mercedes-AMG GT va fi bazat pe arhitectura Modular Sport Architecture, împărtășită cu modelul decapotabil. De asemenea, noul model va prelua cutia de viteze automată cu 9 trepte a lui SL, precum și sistemul său de tracțiune integrală.

Noul AMG GT va primi o suspensie cu brațe duble pentru puntea din față, respectiv o configurație multi-link pentru puntea din spate. De asemenea, noul model de performanță va crește în dimensiuni față de actuala iterație și va oferi mai mult spațiu în habitaclu. Tot aici trebuie menționat faptul că noul Mercedes-AMG va avea o configurație 2+2 cu privire la numărul scaunelor.

La final, noua generație AMG GT va primi, la momentul lansării, motoare V8 adaptate special pentru a fi compatibile cu viitoarele norme de poluare Euro 7.

Pentru început noul model va primi doar motoare pur termice, așa cum precizează chiar Michael Schiebe, șeful diviziei de performanță. În schimb, acesta spune că modelul va primi motoare electrificate doar atunci când vor fi impuse reguli mai stricte cu privire la emisii.

Noul Mercedes-AMG GT va fi prezentat oficial în septembrie.

via Autocar

Comentarii (2)

  • @inexorabil
    euro 7, tati! caseaza-ti afumatura si ia macar ceva nou, sheptis, cat de cat..
    2 3
  • @inexorabil
    As well as tightening existing limits on nitrogen oxide and carbon monoxide emissions, Euro 7 introduces controls on ammonia, a cause of poor air quality in urban areas, and formaldehyde, a carcinogenic gas, for passenger cars. There are also tighter controls on the amount of brake and tyre dust that vehicles can produce in addition to the existing limits on particulate matter in their exhaust gases. Cars will also be tested under a wider range of conditions than before.

    Under Euro 6, cars must continue to adhere to the emissions standards for five years and 62,000 miles but Euro 7 extends this period to 10 years and 124,000 miles. It also becomes a requirement for car manufacturers to fit sensors to their cars that will detect engine faults that may cause emissions to rise above the Euro 7 limits.

    Electric cars don’t escape attention either as the durability and performance of battery packs in EVs and plug-in hybrids will also be assessed to make sure they retain their charge capacity and performance at specified levels.
    2 2

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru