Feedback

Primul model plug-in hybrid clasic de la Opel: SUV-ul Grandland X Hybrid4 are 300 CP și autonomie electrică de 50 de kilometri

Publicat Luni, 13.05.2019
de Daniel Popescu
Comenteaza 3
Primul model plug-in hybrid clasic de la Opel: SUV-ul Grandland X Hybrid4 are 300 CP și autonomie electrică de 50 de kilometri - Poza 1
Primul model plug-in hybrid clasic de la Opel: SUV-ul Grandland X Hybrid4 are 300 CP și autonomie electrică de 50 de kilometri - Poza 2
Primul model plug-in hybrid clasic de la Opel: SUV-ul Grandland X Hybrid4 are 300 CP și autonomie electrică de 50 de kilometri - Poza 3
Primul model plug-in hybrid clasic de la Opel: SUV-ul Grandland X Hybrid4 are 300 CP și autonomie electrică de 50 de kilometri - Poza 4
Primul model plug-in hybrid clasic de la Opel: SUV-ul Grandland X Hybrid4 are 300 CP și autonomie electrică de 50 de kilometri - Poza 5
Primul model plug-in hybrid clasic de la Opel: SUV-ul Grandland X Hybrid4 are 300 CP și autonomie electrică de 50 de kilometri - Poza 6
Primul model plug-in hybrid clasic de la Opel: SUV-ul Grandland X Hybrid4 are 300 CP și autonomie electrică de 50 de kilometri - Poza 7
Primul model plug-in hybrid clasic de la Opel: SUV-ul Grandland X Hybrid4 are 300 CP și autonomie electrică de 50 de kilometri - Poza 8
Primul model plug-in hybrid clasic de la Opel: SUV-ul Grandland X Hybrid4 are 300 CP și autonomie electrică de 50 de kilometri - Poza 9
Primul model plug-in hybrid clasic de la Opel: SUV-ul Grandland X Hybrid4 are 300 CP și autonomie electrică de 50 de kilometri - Poza 10
Primul model plug-in hybrid clasic de la Opel: SUV-ul Grandland X Hybrid4 are 300 CP și autonomie electrică de 50 de kilometri - Poza 11
Primul model plug-in hybrid clasic de la Opel: SUV-ul Grandland X Hybrid4 are 300 CP și autonomie electrică de 50 de kilometri - Poza 12
Opel a prezentat primele imagini și informații despre Grandland X Hybrid4, versiunea plug-in hybrid a SUV-ului. Aceasta are un motor pe benzină de 200 CP, două motoare electrice de 109 CP și o autonomie electrică de 50 de kilometri.

Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Opel continuă planurile pentru electrificarea gamei și prezintă primul model cu sistem de propulsie plug-in hybrid clasic din istoria sa.

Așa cum se anticipa deja încă de anul trecut, primul model al constructorului german cu versiune PHEV este Grandland X.

Pe numele său complet Opel Grandland X Hybrid4, noua versiune este echipată cu un motor pe benzină de 1.6 litri și 200 de cai putere acompaniat de două motoare electrice de câte 109 cai putere.

Unul dintre motoarele electrice este montat pe puntea față și este conectat la o cutie de viteze automată cu 8 trepte, în timp ce al doilea motor electric este poziționat pe puntea spate pentru a oferi tracțiune integrală atunci când este nevoie. În total, sistemul plug-in hybrid oferă echivalentul a 300 de cai putere.

Modelul mizează pe un acumulator Li-Ion de 13.2 kWh care oferă o autonomie electrică de 50 de kilometri (WLTP) atunci când este utilizat modul electric. SUV-ul poate fi însă condus în alte trei moduri, în funcție de preferințe și de mediul de rulare: hybrid (mașina alege automat cel mai bun mod de rulare), AWD (care activează motorul electric de pe spate pentru a oferi tracțiune integrală) și Sport.

Încărcarea bateriei la un wallbox de 7.4 kW are loc în aproximativ 50 de minute.

De asemenea, Opel a integrat și un sistem de frânare care recuperează energia produsă în momentele de frânare sau decelerare și o transformă în energie cinetică, ceea ce permite o creștere a autonomiei electrice cu până la 10%. Acest sistem permite șoferului să folosească pedala de accelerație atât pentru a accelera, cât și pentru a încetini sau opri mașina.

Sistemul plug-in hybrid de 300 de cai putere este similar cu cel anunțat deja pentru Peugeot 3008 Hybrid4 și DS7 Crossback E-Tense.

Opel va accepta comenzi pentru Grandland X Hybrid4 peste câteva săptămâni, însă livrările efective pentru clienți vor începe în prima parte a anului 2020.

Anterior, Opel a mai avut un model plug-in hybrid în gamă. Opel Ampera utiliza un sistem plug-in hybrid alcătuit dintr-un motor electric acompaniat de un motor termic pentru asistență, iar bateria Li-Ion se încarca de asemenea la priză.

Via Opel


Comentarii (3)

  • Maşina nu arată rău deloc, căluţii par suficienţi, o maşină decentă. Pe de altă parte nu pot să nu observ "eficientizarea" de când marca a fost preluată de francezi. Adică schimbătorul de viteze şi frâna de mână identice cu cele de la Peugeot 3008/5008. Iar în privinţa schimbătorului de viteze trebuie să spun că necesită oarece obişnuinţă pentru că, la fel ca la Volvo, şi fără ca asta să fie un lucru bun, indiferent de treaptă, este în aceeaşi poziţie şi asta nu este neapărat un lucru bun. Mai ales dacă ai avut anterior un schimbător de viteze "clasic".
    0 2
  • Scuze de repetiţie.
    1 2
  • ACE - Craiova
    La un a pretul de pornire de aproape 50.000 Euro (in Germania) pare cam scump....

    Vezi:
    https://www.automarket.ro/stiri/opel-anunta-preturile-pentru-modelul-electric-corsa-e-hatchback-ul-91799.html

    MITSUBISHI Outlander PHEV la un pret de cca. 42.000 Euro in Ro pare mai O.K., avand o autonomie similara....
    2 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru