Recall pentru versiunile micro-hibrid de pe Ford Puma: conexiunile electrice ale acumulatorului de 48 de volți nu sunt strânse bine

de Daniel Popescu
Vineri, 16.10.2020
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Ford a anunțat un recall pentru versiunile micro-hibrid ale SUV-ului Puma, cauzat de posibilitatea ca unele conexiuni electrice ale bateriei de 48 de volți să nu fie strânse bine. În România sunt afectate 13 unități.

Ford a anunțat un recall pentru versiunile echipate cu sistem micro-hibrid pe SUV-ul Puma produs la uzina de la Craiova.

În cadrul unei notificări trimise Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor (ANPC), constructorul american menționează că există posibilitatea ca unele conexiuni ale bateriei de 48 de volți să nu fie strânse în mod corespunzător.

"Există un potenţial risc de siguranţă la vehiculele MHEV Puma. Este posibil ca conexiunile electrice ale acumulatorului să nu fi fost strânse la valorile corecte din specificaţii. Conexiunile la acumulator care nu sunt strânse conform specificaţiilor s-ar putea slăbi, ducând la o conexiune electrică precară şi, eventual, la pierderea funcţiei MHEV", menționează Ford în comunicarea publicată pe site-ul oficial al ANPC.

În plus, Ford menționează că, în situații extreme, această situație poate avea ca efect producerea unui incendiu.

"În cazul puţin probabil al existenţei unei conexiuni slabe la acumulatorul MHEV, rezultatul ar putea fi o supraîncălzire locală şi posibila topire a componentelor din jur şi, în situaţii extreme, acest lucru ar putea duce la un incendiu în vehicul", mai precizează Ford.

Pe piața din România sunt afectate de această problemă 13 unități, iar proprietarii sunt înștiințați să se prezinte la service pentru remedierea problemei.

Durata reparației este estimată la mai puțin de o jumătate de oră.

Ford s-a confruntat recent și cu un recall european pentru versiunea plug-in hybrid a SUV-ului Kuga, tot din cauza unei probleme la baterie. De altfel, vânzările acestei versiuni au fost întrerupte începând din luna august, iar Ford va fi nevoită să cumpere "credite de emisii" pentru a putea respecta normele de poluare care intra în vigoare în 1 ianuarie.

Via ANPC (PDF)

Comentarii (7)

  • netam-nissan
    nu ma mir ca la Craiova se string piulitele proportional cu salariile, adica slab.
    tot e bine ca nu iau foc ca Kuga (sau e-Kona, sa nu fiu partinitor) mai ales ca bateria e sub fundu soferului cred.
    23 3
  • Bine ca nu au uitat sa stranga piulitele rotilor..
    17 3
  • tipic pentru ford
    Eu am avut un mondeo luat de nou (mare mare greseala) la care tubulatura galeriei de admisie era desprinsa din fabrica, am observat din primele zile ca ceva nu era normal, putea sa mi se futa si turbina si motorul sau catalizatorul sau sa iau foc din cauza supraincalzirii. Asa ca nu mai mai mira nimic la astia.
    14 1
  • LUCCI LUCIANO
    Made in OlgutzaLand
    7 7
  • LUCCI LUCIANO
    Made in OlgutzaLand
    7 7
  • Hahaha... dar la cric ori roata de rezerva nu are nimic?... astea sunt basme pt fraieri...
    1 3
  • ForDac
    Să le vândă cu un patent sau un ciocan. Toată lumea știe că românu-i priceput la toate. Rezolvă orice, Chirirgical.
    5 2

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru