Renault Megane RS a debutat camuflat la Monaco. Noua generație va avea opțiunea unei transmisii automate EDC

de Mircea Meşter
Vineri, 26.05.2017
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Renault a publicat prima galerie foto oficială a noului Megane RS. Nu aflăm însă foarte multe detalii de design, pentru că mașina e sub camuflaj.

Așa cum era anunțat încă de acum câteva zile, Renault a folosit Marele Premiu de la Formula 1 de la Monaco, etapă din Campionatul Mondial care se desfășoară în acest weekend, pentru a prezenta în premieră în fața publicului noua generație Megane RS, vârful absolut al sportivității în gama constructorului francez. Iar momentul e cum nu se poate mai potrivit în contextul în care Renault tocmai aniversează 40 de ani de prezență în Formula 1.

Și totuși, Megane RS rămâne încă un secret. Motivul: prezentarea modelului francez a avut loc în "haine" de camuflaj, astfel că nu avem încă în față liniile finale ale mașinii. Mai mult, Renault a privit evenimentul ca pe unul mai degrabă glamour, astfel că ne oferă cu țârâita informații vitale legate de noua generație Megane RS.

Prezentat oficial de Nico Hulkenberg, pilot al echipei de Formula 1 de uzină Renault, noul Megane RS a făcut un tur al legendarului circuit de la Monaco. "Am avut ocazia de a testa noul Megane RS în perioada dezvoltării mașinii și am fost impresionat de șasiul excelent.

Renault Sport a făcut o treabă minunată în ceea ce privește performanțele mașinii. A fost o plăcere să-l pilotez astăzi pe circuitul stradal de la Monaco", a spus Hulkenberg după testul din Principat.

Cutie EDC pe lista de opționale

Singura informație importantă care iese în evidență în comunicatul celor de la Renault este confirmarea faptului că noul Megane RS va beneficia în noua sa generație de o versiune cu transmisie automată cu dublu ambreiaj, o premieră pentru un model care a mizat până acum exclusiv pe manuală. De altfel, cutia manuală rămâne ca variantă dedicată celor care își doresc o sportivă cu ADN.

Renault nu suflă nicio vorbă despre motorul noului Megane RS, însă vocile din industrie vorbesc deja despre o variație a unității de 1.8 litri turbo pe benzină care a debutat oficial pe Alpine A110. În această nouă configurație, Megane ar trebui să atingă un vârf de putere de circa 300 de cai.

Debutul oficial necamuflat al modelului francez va avea loc în toamna acestui an, la Salonul Auto de la Frankfurt, iar primele livrări vor fi realizate către clienți la începutul lui 2018.

via Renault

Comentarii (3)

  • fir'as, ce camuflaj !!!

    sigur e Renault?
    5 6
  • @vianu
    La cat de kitschioasa pare, sigur e Renault!
    1 16
  • dezamagit
    Sunt foarte dezamagit de Renault! Se c*c*ie de 2 ani sa scoata masina asta, timp in care Honda a scos 2 modele de TypeR!!!
    Ma asteptam sa apara la un an dupa lansarea oficiala a noului model Megane. Macar daca ar face-o 4x4 si cu 350 de cai, ca Focus RS! Asa, pentru 25 de cai amarati in plus si tractiune fata dureaza extrem de mult dezvoltarea. Inteleg ca au luat-o de la zero, dar totusi e pe platforma de Megane, sistemul 4control exista deja, habar n-am de ce le ia 2 ani de la lansarea oficiala a modelului ”normal” sa lanseze RS-ul!
    Si oricum, la toamna vor lansa RS-ul normal, pentru Trophy va trebui sa mai asteptam jumate de an, poate chiar un an...
    Foarte greu se misca, rusine!
    4 4

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru