Renault Megane RS Ultime a ajuns în România. Ediția limitată pornește de la 42.350 euro

de Alexandru Monenciu
Miercuri, 15.03.2023
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Constructorul francez de automobile anunță că noul Megane RS Ultime poate fi comandat în România. Pornește de la 42.350 de euro, iar producția va fi limitată la 1.975 unități (la nivel global).

La începutul acestui an, francezii de la Renault au prezentat ediția limitată Megane RS Ultime. Vor fi produse doar 1.976 de unități, la nivel global.

Fiecare dintre ele vine cu o grafică specială, jante de 19 inch, accente negre, aripi față cu 60 mm mai late, aripi spate cu 45 mm mai late, faruri RS Vision, scaune Recaro, tapițerie din Alcantara de culoare neagră și volan sport îmbrăcat în piele.

Nu lipsește, desigur, placa metalică numerotată, montată lângă comenzile transmisiei. Tot la interior, pasagerii vor regăsi un display central de 9.3 inch, sistem audio Bose și instrumentar de bord digital, cu ecran de 10 inch.

Clienții au la dispoziție 4 nuanțe exterioare: Negru Star, Alb Pearl, Galben Sirius și Portocaliu Tonic.

300 CP ȘI 0-100 KM/H ÎN 5.7 SECUNDE

Noul Renault Megane RS Ultime este echipat cu un motor de 1.8 litri, turbo, care dezvoltă 300 de cai putere și 420 Nm. Mai este prezentă o transmisie automată EDC, un diferențial mecanic Torsen și sistem de direcție integrală 4Control.

Modelul francez atinge 100 de km/h în 5.7 secunde.

Așa cum spuneam, Renault Megane RS Ultime poate fi comandat și în România.

Pornește de la 42.350 de euro, iar livrările către clienți vor debuta spre finalul anului 2023.

În total, francezii vor construi 1.976 de exemplare, disponibile la nivel global.

via Renault

Comentarii (10)

  • Un model deosebit, la inaltimea asteptarilor, felicitari Renault ! Am avut un RS la test acum vreo 10 ani si am fost impresionat. Nu atat de putere si viteza cat de senzatia de masina sport, sunetul evacuarii si urletul motorului la turatie maxima. Aceasta versiune are o multime de dotari incluse in pret (sasiu CUP cu diferential blocant, cruise control adaptiv, head-up display, camera de marsarier, trapa - ce i-o trebui, sa-i strice centrul de greutate ? si s-o ingreuneze ? husa (!!), navigatie, bord digital, faruri LED etc etc Din pacate costa cat costa Golful R acum 2 ani. Intre timp Golful R a ajuns la ... 52.821 Euro !
    19 1
  • Hotărâți-vă: 1975 sau 1976 de exemplare?
    12 0
  • Cel mai chel Tesla model 3 e mai rapid decât RS ăsta !!

    LOL
    6 35
  • Banditos
    @Mike, fanatic electrice, te poti lua de mana cu obsedatul ala de diesele, Sherif

    :)))
    7 8
  • Seriff
    @Banditos, pai cand va aparea o alternativa buna la diesel, nu voi mai fi obsedat, problema e ca nu exista, diesel e cea mai fiabila si buna varianta pentru o masina.
    Autonomie mare si fiabilitate.
    12 9
  • Banditos
    Autonomia ...m-ai inebunit cu asta. Nu e un argument viabil (era sa spun inteligent, da'nu spun) Atata imi mai scoti ochii cu autonomia aia de parca benzinarii sunt din 300 in 300km. Sa-ti spun un secret: autonomia e data de capacitatea rezervorului nu e o calitate in sine. Dar poate te referi la economia de combustibil...Guess what si benzinarele pot fi acum la fel de economice. Sunt tare curios cu ce trotineta scoti "tu" 5,5% urban.

    Fiabilitate...ce sa zic. Decat Dieselul e fiabil, benzinarele (turbo sau normal aspirate) stau toate la margine de drum. Sunt tare curios cu ce trotineta scoti "tu" 5,5% urban.

    Concluzie: doua rahaturi ai ca "argumente" in sprijinul dieselului. De restul punctelor slabe si a nenumaratelor probleme specifice tehnologiei nici nu pomenesti.
    6 6
  • Seriff
    Cu 1.5 dci scot 5.5 urban, poti sa probezi asta
    2 2
  • Banditos
    deci 1.5dci.... asta e maretul tau diesel, asta e referinta ta cand te apuci de criticat restul masinilor?

    ...ok
    1 1
  • Benditos… după cum toți știm mașina cea mai “bună” este cea care ți se potrivește. Masina care aduce cel mai bun compromis între ce vrei (in principiu vrem mai mult decât avem nevoie), si buget (limitat la 90% din utilizatori). Cum nici înainte de electrice nu ne puteam pune de acord care-i cea “mai tare”, nu văd ce rezolva toată treaba asta cu electrice VS clasice.
    Apare un articol, vine cineva si spune ce admira sau nu la masina din articol adică la subiect cu bun simți (ca și Snow)… si reapar roboțeii ca na Tesla este mai bună. La orice… Tesla face, Tesla drege… nu zic ca nu fac, doar ca este obositor sa vedem aceleași clișee obosite. Dacă eu vreau un RS, R, VRS, N etc. si spun si de ce, ce-i așa greu sa respecte punctul meu de vedere si alegerea mea? Dacă aș vrea o Tesla, si am bugetul necesar, nu o s-o compar cu un diesel (este penibil), o s-o compar cu alte electrice, iau in considerare partea de service (ca așa cred eu ca-i relevant) si cu asta basta.
    Piața are o oferta variata (probabil cea mai variata), timpii se așteptare au revenit cât de cât la normal, așa ca totul ok, zic eu…
    Pentru mulți mașina este mai mult decât un mijloc de transport si atunci partea emoțională poate face diferența.
    3 1
  • Banditos
    Din prima mea interventie ai inteles altceva decat ce ai spus tu?

    Asa cum m-am luat de sheriff la fel am facut si in privinta lui mike. Doua creiere spalate si identic de afafici: niciunul dintre ei nu are nici permis si nici masina.
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru