Șeful BMW: "Tesla nu prea face parte din segmentul premium"

de Alexandru Monenciu
Joi, 11.11.2021
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Oliver Zipse, șeful BMW, este de părere că Tesla nu prea face parte din segmentul premium. Între timp, Tesla a comercializat mai multe mașini (în primele 9 luni ale anului) în SUA decât Mercedes-Benz.

Ca orice alt producător de automobile, Tesla are o mulțime de fani, dar și foarte mulți contestatari. Oliver Zipse, șeful BMW, face parte din ultima categorie.
Oficialul german nu s-a abținut, în trecut, de la comentarii la adresa modelelor Tesla, iar situația s-a repetat și în cel mai recent interviu online oferit publicației Handelsblatt.

Potrivit lui Zipse, Tesla nu este chiar o marcă premium. Totodată, acesta este de părere că BMW pune mai mult accentul pe satisfacția clienților decât producătorul american de automobile electrice.

"Tesla nu prea face parte din segmentul premium. Cresc foarte puternic prin reduceri de preț. Noi nu am face asta din moment ce trebuie să reziști în timp. Ceea ce ne deosebește este standardul nostru de calitate și fiabilitate. Avem aspirații diferite în ceea ce privește satisfacția clienților," le-a spus Oliver Zipse celor de la Handelsblatt.

Între timp, însă, Tesla a întrecut Mercedes-Benz la vânzările de automobile din SUA, în primele nouă luni ale anului.

Astfel, Tesla este al treilea brand de lux, după numărul de mașini vândute, din această țară.

via Bloomberg

Comentarii (9)

  • Potrivit știrii, Tesla nu este premium, ci brand de lux, Rolls și Bentley sunt la grădiniță.

    Până acum la vânzările mărcilor premium în SUA, Tesla nu apărea deloc, era pusă în topul cu restul mărcilor, au făcut presiuni și-au ajuns direct brand de lux, în condițiile în care Mercedes, Bmw, Lexus nu sunt de lux, poate doar modelele cele mai scumpe.
    19 1
  • Tesla nu este de lux, şi depinde de model

    Tesla model S este premium, precum Audi

    Tesla model 3, Y sunt normale, dar au foarte multe features: conducere autonomă, mode camping, dog, santinela, etc

    Problema apoi a BMW că peste jumătate din modele nu sunt premium nici la ei

    Şi la Mercedes, la fel

    Doar ANUMITE modele BMW sau Mercedes sunt premium
    12 17
  • cu tejgheaua aia tezla nu are cum sa fie altundeva decat la categoria troace.
    Sa nu-mi ziceti acum cat de premium e tableta aia...
    22 9
  • E exact treaba aia cu strugurii acri.... :-)
    4 5
  • Premium sau nu Tesla cam da de pamant cu toti constructori....Toti se tem de ei chiar daca nu recunosc....
    11 13
  • Declaratii de nebagat in seama. Nu cumva acelasi personaj afirma ca BMW va mai vinde masini cu ICE si peste 20-30 de ani?
    Cu grila aia oribila, BMW se vrea premium?
    Si cu modele gen seria 1 si Seria 3? Hai ca e de toata jena. Seria 1 e sub multe masini de la Kia, Hyundai, Toyota...
    Sa mai lase declaratiile si sa mai plateasca ceva amenzi pentru ilegalitati! Am zis.
    6 8
  • Indiferent de situație un producător (și ma refer la ditamai directorul), nu are voie sa spună nimic de un alt producător. Mi se pare josnic și de prost gust. Ca sa nu mai spun ca arată clar ca este afectat de succesul Tesla. La nivelul lui ar trebui sa plătească pe cineva sa-l învețe sa-și tina frustrările sub control.
    Spun asta din postura de fan BMW (și nu doar BMW).
    8 4
  • În optica mea, cel puţin, adevărul nu comportă niciun secret: Deep State a ordonat zguduirea sistematică şi fără menajamente a conştiinţei publice mondiale în vederea acceptării fără preget şi a venerării oarbe, în duh eco-snob, a instrumentului de fasonat lemn/scos cuie mari. Cerberii de la CIA sunt însărcinaţi în acest sens; automat, toate serviciile secrete subordonate intelligence-ului american (deci inclusiv ale noastre) trebuie să ducă la îndeplinire înalta dispoziţie. Pentru că deasupra lui Deep State, ca autoritate superioară, stă EMOL.

    Staţi liniştiţi – nu se teme BMW (şi niciun alt colos german) de nicio lopată cu roţi.

    PS. Pentru cei care încă nu s-au dumirit: ora exactă la Bruxelles se dă la Washington D.C. (via reptilele frankfurtiene). Inclusiv în materie de eco-rătăcire.
    4 1
  • Fără supărare Mihai, îmi place Kia au chestii faine și corecte pe piață dar nu se poate compara (ma refer la mașini cu aceeași vârsta). Singura Kia care intra in discuție este Stinger, dar care are un pret pe măsura BMW, Mercedes, Audi. Ca sa nu mai spun ca este are trenul de rulare proiectat de un fost inginer BMW (divizia M) design exterior Audi iar la interior Mercedes ceea ce este ok pentru mine, am utilizat Kia și nu este cam in categoria Skoda ceea ce se și vrea.
    4 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru