Şeful Citroen: "Ne vom reinventa printr-o gamă nouă"

de Sebastian Toma
Miercuri, 08.05.2013
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Frederic Banzet, CEO-ul Citroen, a confirmat lansarea unei noi game "C" pentru a doua jumătate a anului 2014, care va aduce motorizări simplificate şi costuri reduse de exploatare.

Citroen pregăteşte o revizuire completă a gamei "C", anunţă Automotive News citând CEO-ul mărcii, Frederic Banzet. Distincţia între gama "C" şi gama DS va fi mult mai clară , în timp ce distincţia între Citroen şi Peugeot va fi dictată nu de preţ, ci de aşteptările clienţilor de la modelele respective. Francezii vor să se adreseze unui număr mai mare de clienţi şi vor încerca să limiteze sau chiar să elimine suprapunerea dintre mărcile grupului PSA Peugeot-Citroen. Noua gamă "C" a francezilor va trece printr-o evoluţie, păstrând design-ul puternic şi alegerile radicale şi aducând specificaţii noi.

Printre schimbări se numără simplificarea gamei de motorizări şi transmisii, introducerea posibilităţilor de personalizare şi o listă de dotări opţionale mai generoasă. Cei de la Citroen vor să-şi atace competitorii şi prin costuri reduse de întreţinere. Clienţii vor putea comanda echipamente precum ecrane multimedia cu comandă tactilă, diverse elemente tehnologice "inteligente" şi multe altele.

Sistemul hibrid dezvoltat împreună cu Bosch are şi el o şansă la producţie, având în vedere eficienţa sa ridicată, dar acesta ar putea să nu fie prezent în gama Citroen în viitorul apropiat, din motive legate de costuri.

Urmareste Automarket
Noua gamă "C" de la Citroen va debuta începând cu a doua jumătate a anului 2014. CEO-ul mărcii franţuzeşti spune că a făcut alegeri îndrăzneţe pentru a încerca să captureze clienţii cu modele care se distanţează de concurenţă, acestea având şi rolul de a se distanţa de comparaţiile clasice referitoare la preţ.
În ceea ce priveşte preţurile noilor modele din gama "C", francezii de la Citroen spun că nu vor dezvolta un model low-cost care să se lupte cu gama Dacia, cu toate că modelele lor vor fi competitive din punct de vedere al preţului, graţie simplificărilor aplicate gamei de motorizări.

Via AutomotiveNews (înreg.)

Comentarii (5)

  • Nu am inteles nimic
    Nu cred ca daca o intretinerea care costa cu 300RON/an mai putin poate sa compenseze un pret suplimentar de 1500€ pe masina
    9 0
  • Am citit de doua ori si tot nu am inteles ce dorea sa zica Frederic Banzet, CEO-ul Citroen.

    Noua gama o sa fie ieftina dar nu prea.
    Noua gama o sa fie simplista dar complicata.
    Noua gama o sa fie diferita dar de fapt o sa fie la fel.
    Noua gama o sa fie mai ieftina decat concurenta dar la acelasi pret.


    Cred ca nici el nu stia ce dorea sa zica. Auzi la el, costuri de intretinere mai ieftine, da ma, o sa imi cumpar un Citroen doar ca e revizia cu 100 lei mai mica decat la concurenta.
    Nu e de mirare ca au luat bataie de la concurenta.

    Pe principiul "facem schimbare dar sa nu se schimbe nimic"
    16 2
  • Din pacate intretinerea e unul din minusurile mari ale industriei auto franceze. Piese relativ scumpe, manopera scumpa, fiabilitate medie.

    PSA era candva in top 5 al constructorilor de automobile, ca productie, acum are insa toate sansele sa iasa din top 10 daca continua politica din ultimii 5-6 ani.
    12 6
  • @ Andy sa vezi cum e la japoneze daca ai impresia ca la masinile franceze e scumpa :)
    15 1
  • Treaba sta asa:
    -frantuzoaicele sunt scumpe la piese, insa japonezele sunt mult mai scumpe la intretinere. Cum stam la italience ?
    5 2

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru