Șeful de design BMW: grila dublă va fi diferită pentru fiecare model nou

de Tiberiu Safta
Luni, 09.01.2023
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Adrian van Hooydonk, șeful de design al mărcii bavareze, a precizat că aspectul celebrei și controversatei grile duble va fi diferit pentru fiecare model nou lansat în epoca electrică. Noul limbaj de design al celor de la BMW își va face apariția pe modelele de serie începând din 2025.

În urmă cu câteva zile, BMW a prezentat lumii întregi conceptul i Vision Dee în cadrul evenimentului CES din Las Vegas. Conceptul a fost creat special pentru a scoate în evidență viitorul limbaj de design al mărcii bavareze, care va debuta oficial la noua familie de modele electrice Neue Klasse, începând din 2025.

Design-ul conceptului prezentat în Statele Unite este unul surprinzător de minimalist și a fost creat special pentru a scoate în evidență funcțiile și tehnologiile digitale ale lui i Vision Dee. Printre elementele minimaliste remarcăm și celebra grilă dublă, care are o formă complet diferită față de ce avem în prezent.

Potrivit lui Adrian van Hooydonk, șeful departamentului de design al Grupului BMW, grila dublă va suferi câteva schimbări importante odată cu lansarea oficială a familiei de modele Neue Klasse. Într-un interviu acordat publicației BMWBlog, van Hooydonk a precizat că grila dublă va avea un design nou pentru fiecare model diferit.

Toate acestea pentru ca viitoarele modele să fie mai ușor de recunoscut de la distanță.

În același interviu, șeful de design al grupului german a vorbit și despre actualul design al grilei duble, care are parte de succes comercial în ciuda aspectului său controversat. „Știam că oamenii vor vorbi pentru că, bineînțeles că știm și noi când facem o schimbare”, a declarat acesta. „Mai știm, de asemenea, că a-i face pe oameni să vorbească nu este neapărat rău. Ceea ce ar fi rău este dacă oamenii ar vorbi, dar nu ar cumpăra. Însă ei vorbesc și cumpără, așa că încă ești pe calea dreaptă”, a mai adăugat van Hooydonk.

De asemenea, șeful de design BMW a precizat și faptul că viitoarele modele vor avea interioare cu mai puține butoane pentru a reduce din complexitatea lor, dar și pentru ca materialele viitoarelor modele să fie mai ușor de reciclat. Mai mult, este posibil ca tehnologia E Ink, care schimbă culoarea caroseriei la atingerea unui buton, să își facă apariția la viitoarele modele de serie BMW.

via BMWBlog

Comentarii (18)

  • scamel
    sigur ca da; urata,si mai urata,foarte urata,etc.
    doar lui tibi ii place limbajul.
    7 10
  • Octavian
    Parca sunt desenate de mine (cand eram copil)
    7 8
  • @scamel, interesantă afirmația dumneavoastră, mai ales că nu sunt deloc un fan al grilei duble din prezent. Cât despre viitorul limbaj de design, am remarcat doar că este "surprinzător de minimalist". Nu înseamnă neapărat că îmi și place.
    6 3
  • Grila actuală arată rău, ca să fiu moderat. Dar ce mai caută grila la un model electric, chiar că nu mai înțeleg. E destul faptul că BMW e recunoscut (chiar și în Germania) că atrage o parte însemnată dintr-o anumită categorie de clienți, așa că nu cred că trebuie neapărat să aibă și grile urâte. Le recunoști oricum după altele, pe șosea...
    7 7
  • cainii latra, caruta trece. Voi romanii sunt irelevanti pentru BMW cu acele cateva sute de masini vandute anual.

    „Mai știm, de asemenea, că a-i face pe oameni să vorbească nu este neapărat rău. Ceea ce ar fi rău este dacă oamenii ar vorbi, dar nu ar cumpăra. Însă ei vorbesc și cumpără, așa că încă ești pe calea dreaptă”
    Mucles amaratilor! Luati-va Audi ca alea arata toate la fel oricum
    5 3
  • BANII NU CUMPARA SI BUNUL GUST. FAPTUL CA SUNT O MULTIME DE IDIOTI CU BANI, CARE CUMPARA BMW PENTRU IMAGINEA PE CARE SI-A CONSTRUIT-O PANA ACUM, NU REPREZINTA NIMIC.
    OR FI ROMANII IRELEVANTI, DAR TOT GLOBUL SE PLANGE DE URATENIA GRILEI BMW, NU DOAR ROMANII.
    MAI CITESTE SI TU DE PE SITE-URILE STRAINE!
    ASA CA MUCLES TU 1
    4 2
  • petrush
    nu-i frumos ce e frumos. e frumos ce se vinde.
    2 0
  • pai chiar aia e ca citesc... iti recomand sa-l urmaresti pe Felipe Munoz pe Insta. Poate incepi si tu sa pricepi putin din industria auto BAI CAPSLOCK.
    3 4
  • https://www.automarket.ro/stiri/vanzari-2022-bmw-ramane-in-fruntea-clasamentului-premium-mercedes-benz-111995.html
    2 3
  • si daca stai bine sa te gandesti fff multe marci de lux din orice domeniu de la haine pana la mobila au o calitate indoielnica si vand doar datorita imaginii. Ca asta e perversiunea globalismului actual. Sa imbogatim CEO-ul si actionarii de restul nu ne pasa. Vest europeanul isi cumpara odata o masina nefiabla. Data viitoare isi ia japoneza ori coreeana. Mentalitatea asta ca-mi iau Bimmer ori Merc strict pentru imagine e raspandita numa in Est ori in tari bananiere. Aici se cumpara masinile in mare la mana a doua iar constructorii de-abia asteapta sa va vanda piese. Ca mucles nu zici nimic dc sta coaja pe parcare fara piese. Te dai cu trotineta electrica sa salvezi mediul. ipocritilor ce sunteti. Unii isi cumpara BMW pentru felul in care sta pe sosea, pentru complet altceva decat imaginea de lux. Nu intru in detalii ca oricum nu pricepi nimic bai CAPSLOCK
    5 4
  • OOO, CITESTI UN RETARDAT DE PE INSTAGRAM :-)))
    PAI ALA E SUBIECTIV, CA VREA SA MAI PRINDA MASINI DE LA REPREZENTANTA.
    CITESTE COMENTARIILE OAMENILOR
    ORICUM, CINE PLM E MUNOZ ALA?
    SI TI-AM SPUS CA VOLUMUL VANZARILOR NU SUNT REPREZENTATIVE PENTRU BUNUL GUST AL CUMPARATORILOR.
    3 1
  • TOCMAI CA SI IN AMERICA, JAPONIA SI CHINA OAMENII ISI IAU MASINI PENTRU IMAGINE.
    SI DE ASEMENEA, DA, UNII ISIO IAU BMW PENTRU CUM "STA MASINA PE SOSEA".

    EU NU AM CONTESTAT CAPABILITATILE RUTIERE ALE BMW-ULUI, BA DIMPOTRIVA, LE APRECIEZ.
    EU VORBEAM DE GRILA ABOMINABILA DE PE M3/M4.
    NU IMI PUNE IN CARCA AFIRMATII NESPUSE.
    3 1
  • ERATA

    "VOLUMUL VANZARILOR NU ESTE REPREZENTATIV"
    2 1
  • P.S. ERA SA UIT... CAPSLOCKUL E CA SA PASTREZ SPECIFICUL DISCUTIEI; GRILA MARE, SCRIS MARE.

    P.P.S. CHIAR SUBIECTUL ARTICOLULUI ERA DESPRE GRILA, DAR TU DUCI DISCUTIA IN ALTA PARTE. STII CUM SE NUMESC CEI CARE NU POT INTELEGE UN TEXT, NU? A.F. ;-)))
    3 1
  • esti penibil de-a dreptul bai frustratule. Felipe Munoz e Global Automotive Analyst & PR at JATO Dynamics si nu un ciumpalac de pe Insta care face teste la masini luate din reprezentanta. Da la nivelul tau de inteligenta nu avea rost sa-ti pun la dispozitie link-ul de LinkedIn. Hai ca m-a distrat cu tine destul. Nici macar nu ti-am aratat respectul de a-ti citi mesajele penibile pana la capat bai CAPSLOCK
    0 3
  • Tehnic, sunt ok, nimic de zis.
    Dar ca aspect, acești Beethoven- Mozart- Wagner al mașinilor, au feștelit-o grav
    2 0
  • EU SUNT FRUSTRAT SAU TU ???
    TU FACI SPUME LA GURA PE AICI.
    TOATA LUMEA CARE A COMENTAT PE AICI, E IMPOTRIVA, DOAR TU ESTI CONTRA.

    DAR TU AI IMPRESIA CA EU TI-AM CITIT INEPTIILE? AM CITIT IN DIAGONALA.

    SI MAI "DESTEPTULE", CE LEGATURA AU "ANAL-ISTII" ASTIA, CU URATENIA GRILEI DE BMW?
    MUNOZ E CUMVA "ANAL-IST" IN ARTE?
    2 0
  • ESTI ASA PROST, CA NICI MACAR NU ITI DAI SEAMA CAT ESTI DE PROST ;-)))
    2 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru