Şeful Opel: "Vom fi profitabili în 2016"

de Sebastian Toma
Vineri, 10.04.2015
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Dr. Karl-Thomas Neumann, CEO-ul Opel, a anunţat că marca germană va reveni la profit în 2016. Afirmaţia este bazată pe rezultatele peste aşteptări întâlnite de marcă în ultima perioadă.

Opel, ramura europeană a General Motors, va reveni la profit până în 2016, anunţă şeful companiei. Veştile vin după ce Sudul, Vestul şi Centrul Europei au avut creşteri semnificative ale vânzărilor în prima parte a anului curent şi situaţia nefavorabilă din Rusia i-a obligat pe americanii de la GM să oprească vânzările pe piaţa respectivă. În ciuda volumelor care puteau fi realizate pe piaţa din Rusia, aceasta nu mai este profitabilă pentru mulţi constructori din cauza rublei slabe şi a sancţiunilor economice aplicate ţării, ceea ce îi face pe cei de la Opel încrezători în faptul că rezultatele din restul Europei vor compensa pentru scăderea din Rusia.

Vânzările Opel pe pieţele din Spania, Germania, Portugalia şi Polonia au depăşit toate aşteptările constructorului german, iar Dr. Karl-Thomas Neumann a declarat că acestea ar trebui să fie suficiente pentru a acoperi diferenţele cauzate de sistarea vânzărilor Opel şi Chevrolet în Rusia.

Tot pe piaţa din Rusia, Opel a decis să oprească temporar producţia la uzina sa din Sankt Petersburg pe fondul scăderii dramatice a vânzărilor modelelor produse în acea fabrică.

Urmareste Automarket
Marca Opel a trecut printr-o restructurare drastică în vederea revenirii la profit cel târziu până în anul 2016. În ultimele două decenii, marca germană a avut pierderi de aproape 18 miliarde de dolari, dar restructurarea şi reducerile de costuri aplicate pe diferite planuri, în special la nivel logistic, au adus compania într-o situaţie favorabilă din punct ed vedere economic.
Într-un congres derulat la Stuttgart, CEO-ul Opel a anunţat că următoarea ţintă a companiei este de a avea un profit operaţional de cinci procente din încasările din vânzări până în 2022.

Via AutomotiveNews (înreg.)

Comentarii (13)

  • Antara
    Dupa 2 decenii de pierdere si 18 miliarde de dolari mai tarziu, fix 2015 o sa fie anul revenirii lor. Uraaaaa sa desfacem sampania!
    8 9
  • Dupa cum zicea si Antara...Opel trebuia vandut/inchis de multa vreme. GM a preferat insa sa se tina cu dintii de el. Stupid...Puteau foarte frumos sa dezvolte Chevy in Europa (asa cum si Ford cu tot numele americanizat are succes pe batranul continent) insa au preferat sa-l retraga dupa ce reinnoisera toata gama si investisera mult in campanii publicitare, PR etc.

    Nu e de mirare ca GM a fost aproape falimentar. La asa management...
    9 10
  • Daca vanzarile Opel din Germania au depasit asteptarile companiei, atunci acestea erau foarte mici in conditiile in care in 2014 marca Opel a ocupat locul 5 in clasamentul celor mai vandute marci din Germania dupa VW, Mercedes, Audi si BMW fiind practic la egalitate cu marca Ford de pe locul 6 . Opel are nevoie ca de aer de noua generatie Astra pentru ca in Germania Seat Leon a depasit la vanzari Opel Astra iar in primele 3 luni din 2015 in Marea Britanie VW Golf a surclasat categoric la vanzari Vauxhall Astra care risca sa fie depasit si de Audi A3 ( Ford Focus domina clasamentul compactelor din Marea Britanie ) .
    7 7
  • @Andy
    Te contrazic, pierderile Opel, foarte mari, reprezintă un paradox, de ce? Poți să spui că această marcă s-a vândut prost? În 20 de ani s-a vândut chiar foarte bine, n-au avut modele importante care să fie eșecuri, dimpotrivă, deci nu crezi c-a fost vina GM? O foarte proastă gestiune, păi când ai modele ca Vectra, Astra, Zafira și Corsa care au fost pe podium de multe ori la vânzări, cum să ai pierderi vreme de 20 ani?
    22 0
  • Dane te contrazici singur...In general orice firma care produce pierderi multi ani la rand e inchisa, restructurata sau vanduta. Opel a avut norocul cu GM care a pompat in ei.
    2 12
  • Tu esti doar un hater opel si atat, la orice articol despre opel indiferent de subiect , tu plutesti in deriva ca "opel de porc" fiind poate ai avut vreo trauma in copilarie cu marca asta. Cred ca este una din cele mai importante si cu cele mai frumoase modele din europa iar astra dupa golf are cele mai mare vanzari in clasa ei alltime . Ti se pare ca e ok sa fie stearsa cu buretele ?
    9 2
  • adnopel
    Salutare,observ ca foarte multi comenteaza despre Opel fara sa cunoasca valoarea unei marci...eu locuiesc in Germania de 15 ani si aici este fff respectata marca....inca ceva ..stiu multi care au vandut Audi A4 sau BMW si au luat din curtea GM cate un Opel pentru fiabilitate si cost,unii comenteaza de Opel pentru ca au ajuns gioarsele de aici la noi in tara...sunt medic si castig ceva bani si am luat diverse marci, pana la urma DR>wagen ma satisface si am avut si Mercedes C classe..o rabla scumpa cu piese china...si atentie nu dati atentie unor snobi fara cultura...mai ales auto.Opel merge mai departe este masina avocatilor si a medicilor..clase profesionale cu reducere...americanii nu arunca marca aceasta fiind closca cu puii de aur.....cine stie economie intelege redistribuire de profit ..adica america mulge banu,PASTE FERICIT!!!
    17 4
  • GM a pompat mai mult din cauza ineficientei lor, de acord ca orice firma care produce pierderi ani la rand trebuie restructurata sau vanduta, de abia de acum se restructureaza, lucru ce trebuia facut mult mai devreme. Cea mai simpla solutie era falimentul, dar cei de la GM poate s-au gandit c-au falimentat destule marci si ca Opel chiar are potential, adica una e sa bagi bani intr-o marca ce nu se vinde, alta este situatia la Opel, au pompat bani, dar rezultatele in vanzari s-au vazut, daca o falimentau sau o vindeau pe nimic nu mai recuperau mare lucru, apoi nu stiu cine putea sa cumpere Opel, dintre concernele existente nu prea vad unde se integra Opel. Probabil ca GM nu va mai recupera niciodata o pierdere de 18 miliarde, integral, dar cu celelalte solutii sigur nu mai recuperau mare lucru.
    10 1
  • In afara de Insignia nu au nimic serios in gama. Numai ciurucuri.
    4 9
  • prince petre vontherbourg
    din partea sa dispara definit de pe piata europeana de urat tot o sa urasc aceasta marca ca nu recomand aceasta marca fiindca din cauza javrei de sefei de la opel marry barra a retras chevrolet Puteau foarte frumos sa dezvolte Chevy in Europa si sa scoata odata pentru intodeauna marca germana opel de pe piata europeana ca nimeni de acum incolo nu va mai prefera idiotenia de marca germana opel pff ma refer fanii chevrolet europe fiindca din cauza ei curva de sefa de la opel a retras o parte din gama chevy de pe piata din europa de EST SI VEST OHH CAT DE MULT O URASC PE JAVRA ASTA NENOROCITA DE SEFA DE LA OPEL MARRY BARRA CA DIN VINA EI CEI DE LA CHEVY A STOPAT o parte din gama chevy de pe piata din europa de EST SI VEST
    3 10
  • hazard
    Eu nu mi-as lau o masina produsa de cineva care spune "Vom fi profitabili...
    2 6
  • PRINCE PETRE VONTHERBOURG
    INCLUZAND DE VINA VA FI SI IDIOTUL DE CEO CARL THOMAS NEWMANN SI JAVRA DE SEFA GM OPEL MARRY BARRA CA DIN VINA LOR A RETRAS O PARTE DIN GAMA CHEVROLET DIN EUROPA DE EST SI VEST Puteau foarte frumos sa dezvolte Chevy in Europa si sa scoata odata pentru intodeauna marca germana opel de pe piata europeana ca nimeni de acum incolo nu va mai prefera idiotenia de marca germana opel pff ma refer fanii chevrolet europe SI SA-L IA NAIBA PE IDIOTUL DE CEO CARL THOMAS NEWMANN SI JAVRA DE SEFA GM OPEL MARRY BARRA CA DIN VINA LOR A RETRAS O PARTE DIN GAMA CHEVROLET DIN EUROPA DE EST SI VEST ASA CA NIMANUI NU VOI CUMPARA NICIODATA BLESTEMUL OPEL FIIND IN CONTINUARE VOI PREFERA CHEVROLET FIIND PREFERATUL MEU
    2 8
  • fraierul
    Să înţeleg că până acum au venit cu bani de acasă ?
    0 2

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru