Serverul de aplicații pentru Volkswagen ID.3 dezvoltat de inginerii Continental din România va primi funcții noi: încărcarea bateriei va fi simplificată

de Daniel Popescu
Marti, 03.11.2020
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Inginerii Continental din Iași, Sibiu și Timișoara au contribuit la dezvoltarea serverului de aplicații pentru Volkswagen ID.3, care de anul viitor va permite simplificarea procesului de încărcare a bateriei. Serverul de aplicații va fi utilizat și pe viitorul ID.4.

Compania de tehnologie Continental a anunțat la sfârșitul anului trecut că serverul de aplicații pentru hatchback-ul electric Volkswagen ID.3 a fost dezvoltat inclusiv de inginerii săi din Iași, Sibiu și Timișoara.

Producătorul german a oferi acum mai multe detalii despre serverul de aplicații, cunoscut în industria auto sub numele In-Car Application Server 1 (ICAS1). Astfel, peste 100 de ingineri din Iași au lucrat la dezvoltarea serverului de aplicații ICAS1.

Una dintre funcțiile sale de bază este "Flash over the air", care permite actualizari software over-the-air, într-un mod care poate fi asemănat cu actualizările software ale sistemul de operare Windows.

Continental a dezvăluit acum că serverul de aplicații va primi anul viitor și funcția "Plug and Charge", care controlează și simplifică încărcarea bateriei. Astfel, la conectarea cablului de încărcare la stație, serverul de aplicații va identifica mașina la stație și va prelua procesul de încărcare și facturarea sesiunii de încărcare pe baza unui contract semnat și uploadat anterior.

Pe lângă inginerii din Iași, la acest proiect și-au adus contribuția și inginerii Continental din Sibiu și Timișoara, care s-au ocupat atât de software, cât și de activități de testare pentru noile funcții ale lui ID.3.

În plus, serverul de aplicații ICAS1 dezvoltat de Continental va fi implementat și pe viitorul model electric Volkswagen ID.4.

De asemenea, Continental menționează că este furnizorul frânei cu tambur pentru ID.3, care are și funcție de frână de parcare electromecanică și oferă un interval de service mai lung, de până la 150.000 de kilometri. În plus, germanii furnizează și sistemul de senzori ai mașinii, care oferă informații despre orientarea și viteza fiecărei roți.

Nu în ultimul rând, unitățile ID.3 ies din uzină cu anvelope de vară Continental EcoContact 6 sau anvelope de iarnă Continental WinterContact TS 850 P.

Via Continental

Comentarii (4)

  • netam-nissan
    pare deci un pic mai romanesc vw id.3 decit dacia spring.
    cred insa ca dacia chinezeasca o sa aiba toate softurile zdravene la lansare.
    21 3
  • cornel
    va propun o ghicitoare:
    aceste update-uri vor face aceeasi treaba precum la telefoane, in 2-3 ani le vor cocosa, iar posesorul va trebui sa treaca la.. ia sa vedem cine ghiceste?
    19 3
  • netam-nissan
    raspunsul e f. simplu - sa treaca de la vw la dacia, mai ales ca am auzit de un ceas multi-functy xiuping cado pentru primii guvizi springuiti.

    serios acu, daca dvs dle cornel credeti ca o ditai masina se demodeaza fiindca softuiala.. cred ca aveti dreptate hehe.
    20 4
  • "va prelua procesul de încărcare și facturarea sesiunii de încărcare pe baza unui contract semnat și uploadat anterior"- si uite asa e posibil ca in viitorul nu foarte indepartat sa iti poti incarca masina doar cu ajutorul unei aplicatii fara sa o mai poti baga direct in priza de acasa iar pretul platit pe curent cat iti incarci masina sa difere fata de ce platesc consumatotii casnici. Ca asta cred ca e varianta sa se scoata statul care stie doar sa taxeze,ori taxe pentru toti electrizatii,ori creste pretul curentului pentru toti consumatorii ori doar pentru aia cu electricele cat timp e masina la incarcat.
    18 6

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru