Numită TM-B, bicicleta electrică de clasa 3 (care nu necesită permis de conducere), va fi lansată în primăvara anului 2026, oferind asistență la pedalare de până la 45 km/h. Edițiile Launch și Performance, ambele la prețul de 4.500 de dolari, vor împărți aceleași caracteristici, în timp ce o versiune standard mai ieftină, cu un preț sub 4.000 de dolari, va fi lansată mai târziu anul viitor.
Also a fost desprinsă din Rivian în martie, cu o finanțare de 105 milioane de dolari provenită de la producătorul de vehicule electrice și de la fondul de investiții Eclipse. În iulie, Also a obținut capital suplimentar de la Greenoaks, atingând o evaluare de 1 miliard de dolari.
Modelul TM-B folosește un sistem de transmisie „pedal-by-wire”, fără angrenaje mecanice. Pedalarea acționează un generator care alimentează bateria, în timp ce software-ul controlează cuplul și viteza.
Bicicleta dispune de un pachet de baterii detașabil, disponibil în două dimensiuni, care oferă o autonomie asistată de până la 100, respectiv 160 kilometri.
Frânarea regenerativă poate extinde autonomia cu până la 25%. Bateria folosește celule de calitate auto, identice cu cele din vehiculele electrice Rivian, și include încărcare rapidă USB-C.Modelul TM-B include un ecran tactil de 5 inch pentru navigație, moduri de rulare și media, în timp ce o aplicație dedicată permite blocarea de la distanță. Bicicleta are, de asemenea, semnalizatoare integrate în ghidon și comenzi manuale pentru asistență și controlul muzicii.
Clienții pot alege între 3 configurații modulare ale cadrului superior: solo, rack (cu portbagaj) sau bench (tip bancă).
Compania intenționează să vândă bicicletele mai întâi în Statele Unite, cu producția și lanțurile de aprovizionare localizate în Asia. Designul este realizat astfel încât să fie compatibil și cu reglementările din Europa și Asia.
via Rivian
Comentarii (1)