Feedback

Tesla dă vina pe furnizori pentru că nu a respectat ținta de producție pentru Model 3: “Nu și-au făcut treaba la timp!”

Publicat Joi, 19.10.2017
de Petre Barac, Foto: Tesla
Comenteaza 9
Tesla dă vina pe furnizori pentru că nu a respectat ținta de producție pentru Model 3: “Nu și-au făcut treaba la timp!” - Poza 1
Tesla susține că furnizorii săi au fost de vină pentru nerespectarea țintei de producție pentru Model 3, potrivit analiștilor de la Oppenheimer.

Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Tesla își stabilise ca obiectiv să producă 1.500 de unități Model 3 în primele 9 luni din acest an, dar a scos din fabrică doar 260 de unități. La momentul respectiv, compania americană a spus că au existat mai multe “blocaje de producție” întrucât “unele subsisteme de producție au necesitat mai mult timp pentru activare”.

Acum au apărut informații noi pe marginea subiect, iar Tesla susține că furnizorii săi au fost de vină pentru faptul că ținta de producție nu a fost atinsă.

Analistul Colin Rusch de la Oppenheimer a avut o întâlnire cu managementul Tesla și a transmis următorul mesaj: “Tesla a indicat că toate echipamentele de producție pentru Model au fost instalate și au fost în stare de funcționare pe linia de producție. Am înțeles de la ei că întârzierea producției a fost din cauza unor furnizori care nu și-au făcut treaba la timp”.

Potrivit aceleiași surse, cel puțin unul dintre furnizorii Tesla a fost concediat ca urmare a acestui incident.

Un raport al companiei arată că Tesla a livrat 26.150 de unități în perioada iulie-septembrie, dintre care 14.065 de unități Model S și 11.865 de unități Model X. De altfel, acesta a fost cel mai bun trimestru din istorie pentru Model S și Model X, iar Tesla anticipează că la finalul anului va depăși pragul de 100.000 de unități livrate. 

Via Electrek


Comentarii (9)

  • Furnizorii nu pot fi concediați cel mult înlocuiți
    In plus ca sa înlocui furnizor durează ceva, trebuie sa iei utilajele specifice pe care le-ai plătit si sa reiei producția cu toate testele refăcute.
    9 1
  • in textul original furnizorul e...concediat. Ceva reminiscente dictatoriale prezente in cadrul Tesla unde nimeni nu poa' sa deschida gura si vinovat, intotdeuna, e altcineva?

    In articolul AM nu scrie ca productia componetelor respective se va face in cadrul Tesla

    @xxx...n-am inteles ce ai vrut sa spui cu "trebuie sa iei utilajele specifice pe care le-ai plătit".
    2 4
  • Tesla este, dupa cum am mai spus, o mare bula umflata artificial de zmeii de pe bursa. Daca nu vor face ceva de-a dreptul revolutionar pt productie in urmatoarele 6 luni, toata credibilitatea lor in domeniul automobilistic se va duce pe apa sambetei.
    Ar fi trebuit sa fi ramas doar furnizor de tehnologii pt ceilalti producatori.
    5 5
  • Ce troleala ieftina :))
    Daca nici tesla n-a facut chestii revolutionare, atunci scrie tu cine crezi ca in ultimii 5 ani a facut-o.
    7 4
  • ar fi putut ramane furnizor daca ar fi fost furnizor

    Tesla a inceput electrificarea pe prorriile picioare si eforturi, ma rog, preluand de-a gata o platforma de la Lotus. Dar orginile Tesla sunt de constructor si trebuie avut tot respectul pentru curaj

    problema e, aca cum observi f bine @zuzu, bula. Care inca se umfla si se umfla. Sa vedem pana cand...
    2 2
  • @@zuzu

    @zuzu are o nefericita exprimare. El spune revolutionar PENTRU PRODUCTIE cu lalte cuvinte ar tb sa-si rezolve problemele legate de PRODUCTIE. Acolo unde baietii o cam dau in bara.
    1 0
  • Zuzu, imi cer scuze, n-am citit cu toata atentia :)
    Intr-adevar, linia de productie poate fi mereu imbunatatita dar tot vor depinde de furnizorii de materiale. Insa tot nu inteleg ce te face sa crezi ca liniile lor de productie nu sunt inovatoare?
    Iar, @vianu, acea "bula" este increderea investitorilor. Treaba cu increderea in ceva cu o valoare aparenta mare dar in realitate mica sta la baza economiei. Bancnotele si monezile fizice au o valoare intrinseca mult mai mare decat cea reala. Dar tot le folosesti la benzinarie, nu? Fie cash fie card (unde banii electronici nici macar tangibili nu sunt). Stiu, un exemplu exagerat, dar tot o bula care creste si tot creste.
    2 1
  • @@zuzu

    inovatoare a fost linia lui Ford, sau JIT-ul japonezilor. Nu a scapat nimic in presa incat macar sa presupui ca are ceva inovator productia de la Tesla :)

    exemplu cu banii este extrem de fortat. Practic, banii, au devenit sinonim cu viata economica a societatii. Chiar si fara valoare intrinseca si exprimand (relativ) increderea in economie ei, acolo, au un echivalent valoric. Problema e ca bula Tesla isi trage prea mult seva din bursa. Un lucru extrem de periculos. Daca nu faci productie, deci nu vinzi, deci nu castigi actiunile Tesla incapabile sa aduca profit vor avea valoarea hartiei igienice. Si inca a uneia extrem de mici ca suprafata.
    5 1
  • Claudiu
    Adevarul este undeva la mijloc. Pe de o parte Tesla incearca sa obtina preturi cat mai mici pentru piesele folosite pe model 3 pentru a tine pretul masinii in limite cat mai mici. Pe de alta parte, nu poti sa-i ceri unui furnizor sa-ti faca piese la un pret foarte mic pentru un volum atat de mic. Nu degeaba avem atat de mult elemente comune intre diverse modele ale aceleasi marci sau concern. Dupa recentele scandaluri si procese intentate unor furnizori, am impresia ca oficialii americani se cred buricul pamantului si asta doar ii impinge pe altii sa evite furnizarea de piese catr e Tesla.
    7 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru