Tesla doboară un nou record de livrări: peste 200.000 de mașini electrice în al doilea trimestru

de Paul Cosma
Sambata, 03.07.2021
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Tesla a livrat 201.250 de mașini electrice în al doilea trimestru al anului și a stabilit un nou record la acest capitol.

Tesla a publicat rezultatele privind producția și livrările aferente trimestrului al doilea din 2021. Producătorul american a continuat trendul pozitiv din ultimele 6 luni. 

O producție de 206.421 de vehicule a fost atinsă în intervalul aprilie-iunie, în timp ce constructorul a reușit să livreze 201.250 de unități, un nou record după cel stabilit în primul trimestru. 

Model 3 și Model Y au fost cele mai căutate de către clienți, cu un total combinat de 199.360 de exemplare, în timp ce doar 1.890 de unități au fost înregistrate împreună de Model S și Model X. 

În 2020, constructorul a atins o producție de 509.737 de exemplare, după cum urmează: 54.805 unități pentru Model S și Model X, respectiv 454.932 unități pentru Model 3 și Model Y. 

Tesla a livrat anul trecut 499.550 de mașini către clienți, în creștere cu 36% față de 2019 și cu doar câteva sute de exemplare sub obiectivul de jumătate de milion de unități anunțat la începutul lui 2020.  

În 2019, producătorul american a livrat un total de 367.500 de mașini electrice, cu 50% mai multe decât în 2018.   

Via Tesla

Comentarii (12)

  • Tesla trece, dinozaurii rămân...
    11 22
  • @edikk
    Exact,trece iar dinozaurii raman pe piata inca 30 de ani,diesel si benzina!
    22 19
  • programul rabla pt. electrocas
    No, in lumea asta mare gasesti oricand 200.000 de fraieri sa le iei banii...
    18 14
  • @ programul ...
    200.000 în 3 (trei luni) numai Tesla! Ai uitat să specifici. Dar cum sunt n+1 producători de electrice cei 200.000 se multiplică.
    Băiete, lumea evoluează, inovează, inventează, descoperă... Voi? Tot cu TDI! Cu i roșu, bineînțeles.
    9 9
  • @program
    Normal ca gasesti fraieri, ei sunt mai ales in vestul si nordul Europei, unde saracia e la ea acasa.
    Inca nu au aflat norvegienii, olandezii, cum sta treaba cu autonomia si problemele de incarcare. Dar se vor trezi ei si vor reveni la diesel. Acum diesel are o cota de piata de sub 10% la vanzari in Olanda si sub 5% in Norvegia, deci sanse mari sa isi revina :))
    La cum cumpara romanasii diesel sh, ajungem si cu parcul auto groapa de gunoi a Europei, un alt titlu cu care ne putem mandri, pe langa cel de tara cu cei mai multi morti in accidente rutiere.
    17 18
  • Cand te gandesti cu ce cifre de vanzari se lauda astia... In trecut unii retrageau modele de pe piata daca aveau doar atatea vanzari
    10 6
  • ACE - Craiova
    Din pacate - incidentul recent in care masina unui proprietar de TESLA Model S Plaid (129.900 $) a luat foc in mers, la doar 3 zile de la achizitie, chinuindu-se sa iasa din masina ce luase foc - ne obliga sa punem problema la urmatorul mod:

    Chiar este necesara aceasta goana nebuna dupa performante extreme - trebuie ea sa fie una care sa puna in pericol MAXIM siguranta pasagerilor?!

    Ce se intampla daca in masina respectiva soferul era impreuna cu 2-3 copii - cum putea sa-i salveze daca erau in scaune cu centuri....etc....

    SAFETY FIRST - zic eu!!!
    15 2
  • @@program
    Daca banii pentru electrice n-ar fi obtinuti din vanzarea de petrol as fi de acord cu ce zici.
    Insa norvegienii nu sunt un exemplu. la fel si olandezii. Si ei detin mari exploatari de petrol si gaze in Marea Nordului. in plus in tara aia plata si mare cat doua judete de la noi chiar n-are rost sa-ti iei altceva. Alta e situatia in Romania unde esti nevoit sa faci si drumuri lungi si in plus stai si la bloc ceea ce nu e cazul in Olanda sau Norvegia.
    16 10
  • Johnny
    Depaseste Volvo in vanzari anul axesta iar anul viitor va trece bine de 1 milion, inscriindu- se intre marii constructori auto.
    Cred ca e de bine tinand cont ca au iesit cu produse revolutionare la preturi accesibile, este de laudat. Cred ca noi europenii ar tr sa fim invidiosi ca tot americanii au dat lovitura si acum.
    Sper totusi ca marile corporatii europene da- i lase in urma in scurt timp
    9 3
  • @@@program
    Pai daca ei au mari exploatari petroliere atunci ar fi mai bine sa aleaga Diesel sau benzina, ca sunt mai usor de obtinut si mai ieftine de produs, dar ei prefera sa vanda produse petroliere.
    In Romania e normal sa stai la garsoniera la ultimul etaj si cu BMW nou luat in rate. Aici e diferenta intre natii.
    Olandezii, germanii mai saraci, cumpara Dacii noi. Romanii mai saraci cumpara BMW-uri diesel cu sute de mii de km si cu anvelope uzate. Deci diferenta e la creier.
    Olanda in tara lor plata si mult mai mica au mai multi km de autostrazi decat Romania si fac mai mult turism decat romanii cu munti si mare.
    8 8
  • Gheorghe
    Noi suntem insa mai speciali pentru ca:
    - nu avem prea multe autostrazi raportate la suprafata / populatie etc
    - preferam SH-urile pe care le aducem cu mare mandrie patriotica in tara cu sutele de mii de kilometri in bord - pe care le mai si matrasesc (stiu ei cine) cu inca 100.000-200.000 km) - iar apoi le cumparam ca mari trofee!
    - in final ii dam viteza de 200 km/h imberbei troace, imediat ce prindem un petec de autostrada sub roti
    - ne (mai si) miram ca, in Romania, anual detinem recordul nedorit privind cei mai multi morti / cap de berbecut, din Uniunea Europeana ...
    12 10
  • @Gheorghe

    Iar dupa ce ajung pe DN nu mai forjeaza cu 200 km/h ci doar 150 km/h - chiar si in curbe, gen ,,huidu"
    4 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru