Toyota C-HR facelift, primele imagini și detalii: versiune hibrid de 184 CP și mici modificări estetice

de Cornel Șocariciu
Marti, 01.10.2019
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Toyota a publicat primele imagini și detalii referitoare la C-HR facelift. SUV-ul de segment C a primit mici modificări estetice, un sistem de infotainment compatibil cu Apple CarPlay și Android Auto și o motorizare nouă.

Toyota C-HR, SUV-ul de segment C dezvoltat de constructorul nipon, a fost lansat pe piața din Europa în 2016 în cadrul Salonului Auto de la Geneva. Acum, SUV-ul Toyota a primit o serie de îmbunătățiri.

Din punct de vedere estetic, Toyota C-HR facelift nu sosește cu foarte multe modificări: faruri cu LED în versiunea standard, repoziționarea luminilor de ceață și un spoiler frontal în două nuanțe. În partea din spate, japonezii au unit cele două stopuri.

Pentru interior, Toyota a pregătit un sistem de infotainment compatibil cu Apple CarPlay și Android Auto. În plus, sistemul permite actualizări de tip "over-the-air".

Una dintre cele mai importante îmbunătățiri a avut loc sub capotă. Toyota C-HR facelift primește versiunea hibrid benzină+electric echipată cu motorul cu ardere internă de 2.0 litri. Varianta dezvoltă 184 de cai putere și va fi cuplată la o cutie E-CVT. În continuare, clienții vor putea opta și pentru versiunea hibrid care integrează motorul pe benzină de 1.8 litri și 122 CP.

Oficialii Toyota menționează că proaspătul C-HR facelift sosește cu mici modificări în ceea ce privește sistemul de direcție, în timp ce versiunea cu motorul de top de 184 CP va integra și o suspensie cu design nou care promite să ofere și mai mult confort.

Comentarii (16)

  • ce inseamna hibrid benzină+electric? adica PHEV?
    2 4
  • zamaraii
    Asteptam acelasi sistem de infotainment si pe RAV4. Se aude Toyota?
    7 2
  • @adi_10
    PHEV e cu incarcare la priza. Acesta e un hibrid fara incarcare la priza, adica motorul incarca bateriile.
    7 0
  • someone
    bravo toyota: un system hybrid pe masura aspectului, performante mai bune si o cutie mai buna decat anterioara
    10 5
  • hazard
    Oare au reusit sa rezolve problema riscului de incendiu?
    6 11
  • andrei
    fara incarcare si la priza e inutil.
    5 15
  • Adrian M
    in sfarsit un motor potent si vorba lui hazard, sa speram ca nu mai ia foc...
    8 4
  • Japan4Ever
    PHEV inseamna plug-in hybrid electric vehicle (ai autonomie doar electric), la Coyota e un fel de milf hybrid, bateria se incarca cu energia de la franare si atat si ai maxim 1-2km autonomie doar electric
    5 9
  • Anonim
    Noul motor de 2 litri poate mai anima masina asta . Ca la drive testul facut cu motorul de 1.8 l era lenesa rau . Asa arata interesant ca aspect dar CVT-ul alta mare belea la Toyota
    8 10
  • bun,s-au retusat doua lucruri importante- motorul si infotainmentul. Mai lipseste doar interiorul ala de plastic lucios hidos si locurile din spate unde te simti ca in beci. Mazda cx 30 o bate la tot inclusiv la pret chiar daca nu are motor hibrid.
    11 7
  • Hybrid Power
    Ba da greu de cap mai sunteți. Ăștia care cica "daca e fara incarcare de la priza e inutila".
    Hibridul FARA incarcare de la priză are principalul scol să reducă consumul de carburant. Electromotorul acompaniaza motorul termic intotdeauna. In ambuteiaje stai cu termicul OPRIT. Te miști pe electric, pâna se descarca bateria. Daca tot stai, pornește motorul pe benzina care incarca bateria. Bateria se incarca la orice franare și la orice mers in gol.
    Un Lexus ES300h care dezvoltă peste 200 cai, avand o masă de 1700kg consumă in ciclu oraș cât un Golf 2.0TDI de 150 cai si mai puțin. Si vorbesc din experiența personală nu din povești. Cel mai mic consum urban - 6,5L/100km media pe 200km de mers în capitală. 100% oraș.
    8 7
  • Hybrid Power
    Înafara orașului, daca nu depasești 100km/h pe ES300h am avut consum 5,4. (Atenție: mașina de 1700kg și 200+ cai)...ăsta nu e Golf de 1300kg ingust si strâmt. Pe 2500km parcursi prin Romania fără să ma gandesca consum (am mers cum am vrut, și mai lent și mai cu depășiri si cu de toate) am avut 6,4.
    Plus la asta, un plug-in are o bateria mai mare care mușcă din spatiul din portbagaj.
    Și incă ceva: dupa ce consumi tot curentul din baterie la plug-in, mașina tot trece in regim hybrid (ne-plug-in) și practica arata ca sunt maj INeficiente în așa regim de mers (fara sa o incarci) decat un hybrid simplu.
    6 6
  • Hybrid Power
    Ar mai fi ceva: ăstia care cică hibridele is lenoase pe e-CVT. Aș putea sa va demonstrez că nu neaparat. Un ES300h ucide la accelerație un E250 CDI W212.
    5 4
  • Edikkk
    Da, dar Lexus ES300h cât costă ??

    Arată mult mai bine la interior CHR acum, bravo.

    În România, Toyota vinde şi anumite hibride cu CVT mecanic !! vechi... dar acest model este eCVT.


    PS mi-ar place şi un PHEV şi să existe şi hibrida aşa, pentru fiecare.
    Dar să ai casă şi să nu ai priză de încărcare (trifazat) şi un PHEV parcă e păcat aşa :)
    Să mergi în oraş 100% electric şi apoi înafara oraşului pe benzină...
    4 4
  • heaven
    @Hybrid Power...daca tToyota imi dadea masina Plug-in hybrid eram cientul lor...asa am luat un Plug-in de la altii...In practica treaba este asa: la 6500 km rulati consum mediu 0.8l/100 km. Aici intra si vreo 5 drumuri exterioare de 300-400 km. La un drum de 300 km consum mediu 3.2 l/100. la mers normal cu varfuri de 140 km/h. Baterie mare, rezulta capaciatte mai mare de regenerare cand cobori pante lungi. Masina 1700kg.
    Tehnica de condus exterior:hybrid in localitati doar electric. Posibilitatea de a incarca la priza un mare plus pe care Toyota se pare ca nu il vede sau se face ca ploua.
    Bineinteles ca in oras la drumuri scurte circul doar electric...priza acasa si la job.
    3 3
  • Edikkk
    Ai votul meu clar dle Heaven.

    Aştept să vă un Captur sau Megane plugin anul viitor.

    Dvs ce model aţi ales, dacă nu vă supăraţi?
    2 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru