Toyota Corolla - primul teaser al noii generaţii vine cu mesajul „Entuziasmaţi-vă!”

de Bogdan Mirică
Miercuri, 22.05.2013
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Toyota a publicat astăzi un prim teaser al viitoarei generaţii Corolla, programată să debuteze oficial în data de 6 iunie. Imaginea trădează aspectul blocurilor optice posterioare.

În luna ianuarie a acestui an, Toyota aducea în cadrul Salonului Auto de la Detroit conceptul Furia, o apariţie insolită, menită să anticipeze designul viitoarei generaţii Corolla. Best-seller-ul gamei Toyota, responsabil pentru cele mai mari volume din ultimele decenii, se pregăteşte să predea ştafeta unui urmaş demn de rezonanţa numelui.

Acesta va sosi chiar luna viitoare, în data de 6 iunie, cu ocazia unui eveniment special, pe care japonezii nu îl vor organiza în ţara natală, ci în California, Statele Unite fiind una dintre cele mai importante pieţe pentru modelul compact.

Entuziasmaţi-vă pentru ziua de 6 iunie. Entuziasmaţi-vă cu adevărat...

Toyota
Comunicat oficial
Înainte de a face cunoştinţă cu versiunea de serie, Toyota pregăteşte terenul cu un prim teaser al modelului. Imaginea trădează designul stopului şi indicativul S. Alături de primul teaser, Toyota a publicat şi câteva rânduri: „Pregătiţi-vă să faceţi cunoştinţă cu noua Toyota Corolla.
Entuziasmaţi-vă pentru ziua de 6 iunie. Entuziasmaţi-vă cu adevărat...”.

Japonezii promit o nouă generaţie mult mai incitantă decât actuala, mizând pe un design ceva mai agresiv, asemănător cu cel al actualului Auris. Corolla va debuta mai întâi în Statele Unite, urmând ca mai apoi să ajungă şi pe piaţa din Europa.

via Toyota

Comentarii (40)

  • daca vin tot cu 1.6 aspirat si cutii de viteze din anii 90...
    mai bine nu
    20 7
  • Ni se va dezvalui pe 6.06 si e modelul S :D

    Ca sa nu zici ca numerologia nu este luata in calcul de marile corporatii...
    4 3
  • nu, ci vor veni cu DSG ...te bucuri?
    10 8
  • ce plictiseala cu toyota asta...!
    o fi buna dar nu are stil si nu transmite nimic pe plan emotional, nici un model...
    16 13
  • RAS- ai dreptate , din Toyota nu o sa auzi niciodata manele la volum maxim deoarece proprietari de Toyota sunt doar cunoscatorii in ale masinilor ... cred ca tu esti un jmeker de la tara cu un amarat de BMW cu numere de Bulgaria care pune odata pe asptamana de 50 lei benzina si merge la oras sa treaca prin centru cu geamurile lasate si cu Guta urland ca lupul la Luna ....
    18 14
  • @eu

    Vor veni cu motoare TDI ....te bucuri ?
    7 7
  • Mircea
    Toyota a fost si va ramane alegerea poporului. Adica masina care iti ofera cel mai bun raport calitate-pret si de asta e si cel mai vadut model din lume. Motoarele lor vechi de 20 de ani nu se strica asa usor ca TDI-urile, deci sa o tina tot asa. Sa le mai foloseasca inca 20 de ani la fel si le va fi bine. Sa-i lase pe altii sa scrie istorie cu TDI sau Ecoboost, sau ce mai aleg.
    Atat timp cat Toyota sta pe primele pozitii in topurile de satisfactie ale clientilor din GERMANIA - mari producatori de motoare si autoturisme - sa lase ciocul mic fanii TDI. Daca mai pun si un sistem hibrid ca pe Auris, vor avea si mai multa cautare.
    Spor la treaba japonezilor !
    16 17
  • Asa este,este alegerea poporului.Ati vazut ce se intampla cand poporul alege. Japonezele sunt de mai putin de 10 ani pe piata romaneasca si poporul stie ce allege.Heh,heh,heh...Deja atrecut aproape un sfert de secol de la Craciunul din 1989,si poporul tot nu stie ce sa aleaga.In schimb a ales tuyota. Halal!
    5 4
  • @Mircea
    NU ESTE ADEVARAT ce spui despre Germania.Uitati-va oameni buni la ADAC si veti vedea realitatea:masinile GERMANE sunt in topuri,in nici un caz cele japoneze.
    9 6
  • inexorabil
    @Automarket, parca va rugasem ceva......Dar nu cred sa fie si posibil, cel putin nu aici! Cat timp fauna subiectiva va miza pe "comparative de dragul comparativelor", nadejdea bunei cuviinte nu va avea suport real......Libertatea de expresie a devenit o ghioaga in gura dizarmonicilor din nascare, pe care o eventuala stare de gratie a linistii sufletesti ii ingrozeste si le inabusa suflul vital. De cand pana unde trebuie astazi raportata valoarea unei masini la folosinta sau nefolosinta TDI-ului? Apreciaza cineva eforturile Toyotei de a spulbera vechea impresie generala de platitudine a design-ului? Poate chiar se contureaza o surpriza de proportii, in mod placut, in privinta noii Corolla (care nu-i vreo trotineta chinezeasca sau vreo bizarerie eclectica turnata in graba de vreun seic excentric, ci cel mai vandut model de autoturism din istorie!), mai ales ca ma indoiesc ca realistii, sobrii si calculatii japonezi i-ar indemna la extaz naiv pe iubitorii auto de pretutindeni; inseamna ca stiu ei ce vorbesc - in plus, unde se remarca, in acest caz, renumita aureola de optimism tipica romanului??? De obicei, vedem totul in cenusiu conform cu "cromatica" propriilor noastre suflete......
    Sincer, in afara de unele articole educative de bun augur, nu-mi place deloc troaca in care tinde sa se transforme AM si n-as vrea s-o apuc pe urmele lui Octav72 sau Cuantic. Culmea, comentariile se raresc per ansamblu, manifestandu-se o tendinta de inertie si plictis, iar calitatea majoritatii ideilor exprimate ramane un miraj, lasand loc epitetiadei de maidan. Aaa, si nu prea mai simt plutind in eter mireasma de......pasiune auto! In binecuvantatul si inechivocul sens traditional. Sau te pomenesti ca tocmai pasionatii autentici sunt cei mai sensibili la "balcanisme" si de aceea renunta fara ezitare cand adulmeca "miros de sange"......
    Pacat de profesionalismul incontestabil al redactiei AM, care nu este sustinut de o atitudine corespunzatoare......Deci, o sa mai astept o perioada, iar daca nu voi sesiza in peisajul social AM mutatii revolutionare, chiar spectaculoase, atunci sigur imi voi lua si eu talpasita.......N-ar fi nicio paguba pentru nimeni, nu?
    8 5
  • AndreiRN
    O firma serioasa cu un model de valoare Mondiala.
    7 9
  • ...doar pentru cunoscatori....rest nu are sens sa ne certam cu toti COCALARII,astia asa mor,CINE a condus TOYOTA ,CU SIGURANTA VA MAI CONDUCE!
    10 8
  • Mircea
    @@Mircea.
    Cateva exemple Dorele despre CSI (Customer satisfaction Index) pe piata GERMANA:
    2002: Toyota locul 1, Mazda 2
    2003: Toyota locul 1, Mazda 2
    2004: Toyota locul 1, Mazda 2
    2005: Toyota locul 1, Mazda 2
    2006: Toyota locul 1, Honda 2
    2007: Honda locul 1, Toyota 2
    2008: Honda locul 1, BMW 2, Toyota 3
    ......
    2012: Mercedes 1, Toyota 2

    Deci pentru cei care nu se pricep la masini si nici nu stiu la ce se refera un astfel de studiu: nu conteaza cati cocalari isi cumpara SH-uri germane si le inmatriculeaza la bulgari, realitatea este ca in Germania, nu Romania, Toyota este apreciata mai mult din punct de vedere al raportului pret/calitate. Si pentru a fi mai clar pentru cei care sunt fani ghermane: germanii sunt cu mult inaintea noastra si stiu mai bine sa aprecieze o masina, de asta va vand voua BMW si Audi si VW, Opel, etc, ca sa-si ia ei linistiti Hondaa, Toyota, Mazda si alte japoneze :) Insa pana veti ajunge si voi la un nivel de trai si istetime ca al germanilor, le veti mai cumpara jafurile SH inca mult timp de acum incolo.
    8 6
  • yoyo@mircea
    Tu te auzi ce spui? Ne vand noua :)) Germania este cea mai mare piata de desfacere pt BMW, Audi si VW! Esti penibil de ignorant cand arunci un astfel de comentariu asupra celor care isi aleg o masina germana doar pt ca tu si alti "domni" manierati aveti idei preconcepute! Sigur nu vrei sa ne arunci un top cu ceva inventii "japoneze" ?
    4 2
  • Foarte intersant unde s-a ajuns. Acum lumea se imparte in doua categorii.Prima categorie este formata numai din cunoscatori.Adica cei care detin toyote.A doua categorie sunt restul.Adica afonii,habarnistii care nu au toyote. Incredibil dar adevarat.
    @automarket a ajuns exact ca un circ unde tot felul de ciudatenii prezinta cate un spectacol.'Lume,lume! Vino sa vezi sarpele care masoare 3metri de la cap la coada si 2 metri de la coada la cap!"
    Vai de capul vostru! Si astia, "japsi" si astia "ghermani" si cine mai stie care.
    2 1
  • @Mircea
    Tu esti pe felie ca de obicei, ca multi altii setati pe anti germane, deci germanii isi vand Bmw-urile sh romanilor ca sa cumpere in loc Toyota si Honda, asa este, Honda duduie in Germania vrei sa zici, asta sa spui credulilor, nu cumpara nemtii mai multe Honda decat Bmw, pune placa asta in alta parte, iar indicele de satisfactie nu are treaba cu vanzarile, iar romanii asa cum sunt stiu si ei sa aprecieze masinile, toata ziua ce prosti sunt romanii ca nu iubesc japonezele ca nemtii, nemtii isi iubesc marcile nationale in primul rand, indicele de satisfactie este altceva, si Dacia sta bine acolo la acest capitol, deci stai tu calm ca orice german care isi permite mercedes sau Bmw nu-si cumpara toyota sau Mazda, asta vrei tu sa vrajesti pe aici.
    3 2
  • Mircea
    @@Mircea: si romanii isi iubesc Dacia, ca tot nationalisti sunt.
    E o chestie subiectiva aici si as lua oricand o Honda Accord in locul unui BMW sau Audi. Asta pentru ca nu ma prea pricep la masini ca majoritatea germanilor care sunt mai multumiti de japoneze.
    Ai si tu dreptate: faptul ca sunt mai multe BMW si Audi pe strazile germane nu inseamna ca sunt mai bune decat japonezele, ci doar ca sunt ei destul de nationalisti si prefera marcile lor. Insa am vazut si destule Toyota prin Germania si asta ma face sa cred ca daca germanii produceau super masini nu ar fi ajuns japonezii in topul lor de satisfactie, chiar sa conduca aproape in fiecare an. Insa o parte din germani sunt destepti si se uita si la ce-ti ofera o masina pentru banii care ii dai. La noi in Romanica multi isi iau masini pentru impresionarea publicului si a vecinilor, deci diferenta de gandire. Eu as fi curios sa vad un alt raport: cati ar schimba o Toyota pe un BMW, luand in calcul toate costurile si nu sa ti le dea cineva pe gratis. Avand in vedere CSI din multe alte tari, se pare ca nu prea multi.
    3 5
  • @Mircea
    Da si Daihatsu a fost pe primul loc in 2009 si Dacia pe 3 in 2010 si numai masini peste cele produse la ei nu sunt! Toyota a fost pe 9 in 2011 ...la ce esantion reprezentativ au in DE nici nu ma mir (destul de mic pt ca au cateva procente in piata din germania) deci topul asta e vax albina! In cazul in care nu stiai germanii clasei de jos au probleme destul de mari in achizitionarea unui automobil (mai ales cei din est) si nu "destaptaciunea" cat nevoia ii obliga sa cumpere masini mai ieftine! Dc ai fi locuit acolo ai sti ca neamtul tine la masina mai mult decat la sotie (exagerand bineinteles) si ca masina este pt el un element f important (ca si la noi dealtfel) de pozitionare in societate! Aburelile tale chiar le scoti din buzunar si nu din experienta, ciau!
    4 1
  • @Mircea
    Esti amuzant, cine ar schimba o Toyota pe un Bmw?:). Pai costa de 2 ori mai mult un Bmw, ala cu Corolla nu are bani de un Bmw nou, stai calm, isi lua Lexus daca vroia ceva premium poftim, iar invers este iar amuzant, daca te urci intr-o toyota nu mai vrei sa te mai dai jos, nu? :), sunt marci cu tinta diferita, nivel de pret, performante, materiale, dotari, nu stiu ce naiba tot compari toyota cu bmw, exista lexus pt asta.
    4 2
  • Mircea
    @@Mircea: pentru cei ce nu pricep, ca sunt ei mai grei de minte: un astfel de studiu se refera la raport calitate pret.
    Deci Dorele, ei nu compara Toyota Corolla cu BMW seria 7 sau Audi S7 si zic ca in urma testului Corolla a iesit mai buna.
    Daihatsu este o parte din Toyota, ca si Lexus, daca nu stiai.
    SI pentru ca cei de la Toyota nu prea se pricep la masini mai au un No. 1. Cel mai vandut model hibrid se numeste Prius, nu vreun nume de BMW sau Audi. SI daca germanii erau ei cei mai cu mischi nu faceau alianta cu cei de la Toyota, ca n-ar fi avut ce invata de la ei.
    Deci daca nu stii cum se face un studiu, vezi ca ti se dau si detaliile si de ce se tine cont: de obicei sa fii posesor de peste 2 ani, sa spui ce probleme ai avut cu masina sau cu service-urile si nu in ultimul rand daca iti place cum arata masina. Insa la noi asta e pe primul plan: Sa aiba "Angel eyes" ca da bine la ochii privitorilor.
    Se pare ca tu vrei sa negi realitatea si nu prea-ti plac studiile facute.
    Asta e, nu le fac eu si nu sunt eu cel care-mi dau cu parerea. Sunt tot germanii care stiu ce sa aleaga si aleg bine se pare.
    2 4
  • @Mircea
    Si care e cel mai vandut electric din lume? TESLA :)) Iar a aparut un fraier cu parareri preconcepute de parca toti cumparatorii de bmw numai dupa "eingal ais " se uita! Dc ai fi trecut prin germaia vreodata ai fi stiut ca e cea mai mare piata de tunning din europa si au cele mai mari grupuri auto pe segmentul asta ...deci "eingal aisii" aia nu i-a inventat romanul "heitare" . Mi-e o sila de astia care disconsidera romanii ca de mere padurete!
    4 2
  • Mai @Mircea, nu stiu, ce vrei tu sa demonstrezi? Cam toata lumea vrea sa spuna ca indicele de satisfactie este una si vanzarile sunt altceva, acest indice are legatura cu pretul masinii, deci o Corola de 15 mii este satisfacatoare pana la 100% decat alta masina care costa dublu, adica la banii astia este super, si Dacia la 10 mii ce sa-i ceri, oamenii sunt f multumiti, dar ce spui tu acolo este o aberatie, nemtii nu cumpara mai multe Lexus sau Honda decat Mercedes sau Bmw, se pare ca tu negi realitatea, cine a spus ca Toyota este proasta sau ca nu se pricep la masini? Dar faci niste comparatii de te doare capul, Bmw este una, Toyota este altceva, dc? Pt ca asa sunt facute, tinte diferite, poti sa intelegi asta? Si chiar asa, "angel eye" s-a nascut in Germania, care e problema? Este o alta trasatura distincta Bmw, printre altele, dar lasa ca sunt mai misto Logan-urile cu xenon si led-uri colorate, aia sunt "cunoscatori", care apropo, numeric sunt mai multi decat cei cu Bmw-uri, daca nu ma crezi stai si numara, o sa vezi ca vei fi surprins:).
    5 1
  • Mircea
    @Mircea: Cred ca m-ai inteles gresit: tu poti sa-ti cumperi ce masina vrei. Eu nici nu produc Toyota, nici nu vand, deci "mi-e egal" ca tu-ti iei orice alta marca. Ca tot ai amintit de Tesla, da aia e masina pentru oameni selecti si ai dat un exemplu bun. Daca vrei sa vezi cum se fac CSI-urile, poti citi un ultim articol legat de asta: CSI din Regatul unit. Acolo iti scrie exact ce criterii s-au luat in considerare in studiul respectiv. Cat despre mine, nu-ti fa griji ca am reusit sa traversez Germania de cateva ori, ca sa vad cu ochii mei ce se intampla pe acolo. Poti fi mandru de ei si ii poti pupa unde vrei tu, ca de buni ce sunt au inceput sa se inmulteasca Daciile.
    Si pentru ca nu prea te pricepi la economie din cate vad (probabil ca esti baiatu' lu mama si lu' tata sau castigi banii foarte usor), iti spun ca desi Germania e piata de desfacere pentru ale lor marci, in timp se vor schimba lucrurile, pentru ca tot in buzunarul lor se simte gaura cand dau dublu pe un BMW fata de o Toyota si apoi toate taxele. O sa ajunga Dacia pe primele locuri.
    1 5
  • @Mircea
    "ca de buni ce sunt au inceput sa se inmulteasca Daciile"" ce vrei sa spui cu asta? Ca s-au prostit si nu mai sunt buni sau cum? Ti-am spus mai sus ca situatia economica din DE nu e chiar atat de roz pe cat se vrea sa para, mai ales in est! Cumpara masini ieftine si sunt mulumiti de ele cum au fost multumiti de logan! Asta nu inseamna ca nu viseaza la un 911 (masina lor de "figuri") sau la un BMW! parca tu erai cel care vorbea de "un nivel de trai si istetime ca al germanilor"
    3 0
  • @Mircea
    Pai si dupa ce ai vazut toptul din UK ce parere ai? Sunt mai cocalari decat noi sau cum? Dispari mah cu topurile astea facute din pareri subiective ca nu interesaza pe nimeni! Ne-ai aruncat acest top in fata cand ti s-a spus de ADAC care are o cu totul alta relevanta
    5 0
  • Mircea
    Pai vazand topul din UK pot spune ca se cunoaste diferenta intre cocalari si cei in a caror tara se moare cel mai putin in urma accidentelor rutiere.
    Adica prefera Lexus si Volvo in locul ghermanelor BMW si Audi.
    Deci cu siguranta nu sunt cocalari.
    Cam asta face si diferenta intre nivelurile de trai din Europa de Vest si cea de est: creierul. Germanii aleg cu creierul si sunt mai multumiti de japoneze, romanii sunt super incantati se SH-urile germanilor. Stii ce procent de jafuri germane au fost inmatriculate in 2012 in ROmania? Cam 92-93 % din Audi si BMW cumparate au fost SH-uri.
    Si acum o sa dispar cum mi-ai recomandat si o sa va las linistiti sa va bucurati de ale voastre premium germane.
    Sunteti prea inteligenti sa intelegeti ceva din cultura altor tari mai evoluate.
    2 3
  • @Mircea
    Un fanatic Toyota care se poate lua de mana cu Mafia.Uita-te desteptaciuneo la ADAC,tot ce spui tu despre CSI este nerelevant,pentru ca pe piata germana sunt infinit mai multe BMW,Mercedes,Audi,VW etc.,decat Toyota,Honda etc.Desteptule la 1 bucata japoneza exista zeci sau sute germane.Daca comparam cel mai mare CSI de la 1 din cele 100 germane cu 1 din 1 bucati japoneze,oare care are,mai Dorele,cel mai mare CSI?Dispari exact cum spui ca miroase a fanatism si prostie.Negi faptul ca Germania e plina cu masini autohtone.
    3 2
  • @Automarket
    Va rog sa stergeti comentariul lui dan.1,un comentariu mizerabil in care foloseste cuvantul fatal
    0 1
  • @Automarket
    Exact ca si inexorabil,as dori sa stergeti comentariile retardate ,fara logica si aberante ale unui frustrat ca Mircea.Asa niste tampenii cum scrie asta nu am citit in tot site-ul AM,il intrece pana si pe Mafia in absurditati.Inexorabil are dreptate,decat sa citeasca cineva asa laturi de rahat maro ca ale lui Mircea,mai bine nu mai intra pe AM.Nimeni nu spune sa nu zica fiecare ce vrea,dar unele lucruri care sfideaza bunul simt sunt prea de tot.Omul asta frizeaza ridicolul,nu are pic de rusine si continua cu raspunsuri absurde cu logica stramba,compara mere cu pere.
    3 4
  • Abia astept noul model.
    Am o corolla din 2007 si sunt foarte incantat. Am schimbat la ea doar becurile pentru faza scurta. Masinuta este foarte buna pentru cat am platit peentru ea si nu as schimba-o decat tot cu o Toyota.
    3 2
  • @@Mircea
    Toate studiile in care BMW, Audi si Mercedes nu sunt pe primul loc sunt nerelevante :))
    Du-te tu si pupa-i undeva pe cei de la ADAC care au facut testele cu Loganul care se rastoarna si acum il cumpara germanii intr-o veselie.
    Georgele, ADAC e firma germana, platita de germani ca sa zica ca masinile lor sunt cele mai bune.
    ADAC sunt cei care se opun limitarii la 120 km/h pe autostrazile din germania pentru ca atunci cu siguranta nu s-ar mai cumpara Audi si BMW ci ar creste numarul masinilor fiabile !!!
    Si daca tu esti atat de prost incat nu stii sa citesti un studiu, atunci lasa-ne. CSI se face peste tot in lume si super masinile germane nu stau prea bine nici in alte tari. Deci studiul nu se refera la cate masini japoneze sunt vandute in Germania, ci la cat de multumiti sunt posesorii de ele. Vezi ca cel mai apreciat brand din lume e Toyota, iar cele mai multe masini tot Toyota le vinde in lume.
    Deci felicita-i tu pe cei de la ADAC pentru studiile facute in Germania. Si zi-le sa nu se mai teama ca le ameninta Dacia piata de masini, ca asta nu tine decat temporar, pana vede lumea relitatea. Lumea care are ochi, ca prostii tot chiori raman :)
    3 2
  • @MIrcea
    Bine i se potriveste lui Mircea urmatoarea zicala:"capra moare de raie dar tot tine coada sus".Citeste cu atentie articolul AM.Ce evoca articolul?Design-ul,emotia privitorului in fata aspectului viitorului model!Ceea ce spui tu nu are nici o relevanta!BMW,Audi,Mercedes iti da o mult mai mare satisfactie emotionala decat anostele modele Toyota,care din acest pdv au fost facute praf si in multe emisiuni auto cunoscute.Si faptul ca e lider la vanzari e nerelevant,in scurt timp poate VW va deveni lider mondial(and so what?),din nou un lucru fara insemnatate la discutia despre articol.Foarte multi fani Toyota recunosc uratenia multor modele ale lor,chiar a noului Auris.Unuia ii plac cartofii pai,altuia fructele de mare,astfel ca CSI nu are nici o semnificatie din acest pdv.Normal ca daca cineva nu are suficienti bani sau are pretentii mai scazute e multumit cu o masina mai ieftina.Sunt destule persoane care sunt foarte multumite de marca Dacia,care ar putea sa aiba un CSI mare,si asta ce ar insemna ca ar fi de preferat o Dacia in fata unui Mercedes?Bineinteles ca nu.Poti sa citesti o carte de psihologie,vei vedea ca omul face orice in functie de emotii.Si iti spun eu,majoritatea celor care au bani prefera triada germana in detrimentul Toyota,mai ales comparand cu Corolla.Citeste inca o data replicile primite la comentariile tale la acest articol si sper ca vei intelege ca tot ce ai vorbit e off topic.In Europa statutul social e mult mai bine reliefat de BMW,Mercedes,Audi decat de Corolla.Asa ca expectoratia ta;lumea care are ochi,ca prostii tot chiori raman ti se potriveste de minune.Daca nu vrei sa devii penibil,mai bine nu ai mai scrie nici o replica,stii cum e,daca taceai filozof ramaneai.Da fuga si cumpara-ti noul Auris sau Verso ,niste modele care abia se vand in RO de emotionale ce sunt ,sa nu mai zic de Corolla,nici gratis nu as vrea asa ceva.
    0 2
  • @MIrcea
    Iti raspund, totusi: din punctul meu de vedere cea mai buna statistica a fiabilitatii este ADAC (Automobil Club German). Este cel mai mare club auto din lume, cu peste 15 milioane de membrii. Serviciul lor de interventii rutiere are peste jumatate de milion de actiuni pe an si este baza celui mai mare studiu despre frecventa defectiunilor din lume. In acest studiu BMW este constant pe primele pozitii cu un numar foarte mic de defectiuni. Din punctul meu de vedere asta inchide definitiv discutia de fiablilitate. Atentie, e cea mai mare statistica din lume pe piata unde sunt cele mai multe BMW-uri! Nu e vorba de parerea unui specialist sau o experienta personala.

    Studiul aici: http://www.adac.de/sp/presse/meldungen/technik_umwelt/ADAC-Pannenstatistik-2011%20.aspx Ai inclusiv informatii despre ce defectiuni apar la ce modele. Poti folosi Google Translate.Inteligentule,referitor la cazul ADAC-Logan citeste urmatoarele si inghite in sec:"Pe site-ul ADAC se precizeaza ca nu este vorba de testul elanului, ci de un test propriu, asemanator cu “Elk test”, de evitare a unui obstacol, test pe care Logan se pare ca l-a trecut la viteza de 100 km/h.

    Rasturnarea masinii s-a produs in timpul unei sedinte foto, in care se fotografia Logan-ul executand diverse manevre, mai mult sau mai putin brutale, in timpul uneia dintre aceste manevre masina rasturnandu-se.

    Faptul ca pilotul nu purta casca confirma faptul ca era o doar o sedinta foto si nu testul propriu-zis, iar figura uluita a acestuia arata clar acest lucru.

    Ca Logan s-a rasturnat este, prin urmare, nerelevant pentru comportamentul rutier sau siguranta masinii, intrucat MAJORITATEA autoturismelor (chiar si cele foarte performante) se pot rasturna, chiar si la viteze mai mici, ca urmare a anumitor manevre brutale din partea pilotului”Problema pare a fi neverificarea informatiei de catre cei care au lansat-o sau preluat-o, respectiv jurnalistii romani. Asa ca Mircea ciocu' mic ca esti mic de tot si dispari de la articolul asta ca esti varza de Bruxelles.
    0 1
  • @@Mircea
    Tu vad ca esti super inteligent de bubui.
    Daca tot vrei sa ne referim doar la Germania, atunci banuiesc ca ai auzit de TUV. Sau nu cred, de asta iti explic eu ce este: omologul RAR din Romania. Adica pe acolo treci nu doar daca esti membru ca la ADAC, ci trebuie sa treci cand faci ITP-ul. Fii atent ce zice un articol:
    "Organismul TUV din Germania (omologul RAR din Romania) a dat publicitatii raportul complet TUV 2013. Raportul TUV centralizeaza problemele majore aparute in exploatare la fiecare model in parte si depistate in urma inspectiilor tehnice periodice. El centralizeaza masinile ajunse in service-urile germane in anul 2012, iar la baza raportului stau datele culese de la 8,1 milioane de autovehicule – ceea ce face ca raportul TUV sa fie cel mai complex din toata Europa.

    Raoprtul TUV este referinta pentru cei ce doresc achizitionarea de masini second hand, dar si pentru constructori.

    Ca si in anii trecuti, raportul TUV a fost intocmit pentru cinci categorii de autoturisme, in functie de durata de utilizare: pana la 3 ani, pana la 5 ani, pana la 7 ani, pana la 9 ani si pana la 11 ani."
    Articolul il ai aici: http://autosworld.eu/2013/01/10/top-10-cele-mai-fiabile-masini-raportul-tuv-2013/

    Deci in toate statisticile facute pe ani in top 10 fiabilitate nu apare niciun model BMW, ceea ce ma face sa cred ca tu esti un alt cocalar prost care in afara de BMW nu mai stie si altceva.
    Sper sa-ti placa articolul. Din cate am vazut la categoria pana in 11 ani avem urmatoarele modele Toyota:
    Locul 2: Toyota RAV 4
    Locul 4: Toyota Corolla
    Locul 5: Toyota Yaris
    Locul 6: Toyota Avensis
    Toate aceste modele au depasit 100.000 km.
    Sper sa se fi mai facut lumina in capusorul tau cu un neuron plictisit.
    Tu nu ai cum sa primesti vreo Corolla gratis, ca e masina valoroasa, nu e BMW. Poate nu arata ea foarte bine, in schimb merge mult mai bine si mai mult decat un BMW obosit.
    Si inca un amanunt important: cine isi ia o Toyota, stie ca trebuie sa se deplaseze cu ea, nu sa participe la concursuri de frumusete, deci nu au primul criteriu de alegere frumusetea, ci fiabilitatea.
    La cei cu studii mai putine o masina trebuie doar sa arate bine si sa aiba multi cai putere, deci te inteleg ca n-ai trecut nici tu prea mult pe la scoala.
    In concluzie bine ca esti tu mare si prost, ca eu sunt mic, dar mai stiu si altceva decat BEEEEEEEHHHHHEEEMMMMWWWWW.
    1 1
  • @@Mircea
    Am uitat sa fac referire si la un alt articol tot de pe site-ul automarket:
    http://www.automarket.ro/stiri/warranty-direct-honda-toyota-si-mercedes-benz-in-topul-fiabilitatii-49252.html
    Vezi ca aici BMW si Audi sunt date ca exemple negative, dar asta doar daca stii sa citesti corect articolul:

    CELE MAI PUŢINE DEFECTE
    Poziţie Producător Rată de defect în procente Rată de defect la număr de unităţi
    1 Honda 0.29% 1/344
    2 Toyota 0.58% 1/171
    3 Mercedes-Benz 0.84% 1/119
    4 Volvo 0.90% 1/111
    5 Jaguar 0.98% 1/103
    6 Lexus 0.99% 1/101
    7 Fiat 1.17% 1/85
    8 Ford 1.25% 1/80
    9 Nissan 1.32% 1/76
    10 Land Rover 1.38% 1/72
    CELE MAI MULTE DEFECTE
    Poziţie Producător Rată de defect în procente Rată de defect la număr de unităţi
    1 MG Rover 7.88% 1/13
    2 Audi 3.71% 1/27
    3 MINI 2.51% 1/40
    4 Saab 2.49% 1/40
    5 Vauxhall 2.46% 1/41
    6 Peugeot 2.26% 1/44
    7 BMW 2.20% 1/45
    8 Renault 2.13% 1/46
    9 Volkswagen 1.91% 1/52
    10 Mitsubishi 1.70% 1/59
    1 0
  • dragos
    Mai baieti,disputa voastra nu are sens.Exista un castigator clar si anume BMW.Pana si seful Toyota(intr-un articol AM)a recunoscut superioritatea BMW in fata (atentie!) Lexus care e peste Toyota!A spus ca spera ca intr-o buna zi sa se poata apropia de BMW.Tot intr-un articol AM se spune clar ca in 2012 BMW e cea mai cunoscuta firma pe plan mondial(oare ce inseamna asta?ghici ciuperca ce-i).BMW este cea mai vanduta marca premium,fiind lider.Aproape toti presedintii de stat au limuzine germane,oare de ce?Va spun eu:sunt cele mai complete masini.Cititi test drive-ul facut cu Toyota Avensis,chiar facelift, sa vedeti ce tinuta de drum oribila are,parca e o caruta pe patru roti.Iar ca si rezistenta a motorului daca forjezi un motor Toyota si un motor BMW ,care motor cedeaza primul?100% cedeaza primul cel de Toyota!E jenant ca cineva sa compare o marca populara cu o marca de lux.Si inca o dovada a inferioritatii Toyota chiar si in fata VW:si-au permis pana nu demult sa vanda Toyota Auris 2012 versiune fara esp, care e foarte importanta,in timp ce VW pana si la Golf 4,care se fabrica acum multi ani aveau esp standard.Iar referitor la tuv sau adac,adac-ul e clar mai complet,pentru ca sa nu uitam ca in Germania sunt mult mai multe masini autohtone decat japoneze.Daca erau mai multe japoneze atunci se punea altfel problema. Restul e poveste.
    1 3
  • dragos
    P.S.Daca va uitati cu atentie o sa observati ca adac da date din mai multe pdv decat tuv,unde te si intampina cu urmatoarea propozitie:"But imagine how people use models in different ways".Astfel exact cum am precizat,daca forjam motoarele primul cedeaza Toyota.Daca iti iei o Dacia de 75 cp si mergi cu 80 km/h motorul e foarte fiabil,daca mergi cu 120 km/h se strica mai repede.Exact la fel si la Toyota.Numai un fan infocat Toyota,care duce lucrurile pana la absurd poate sa sustina altceva.E clar ca la o exploatare sportiva BMW castiga.Motoarele de BMW au niste caracteristici tehnice impresionante de aceea sunt asa iubite de public,chiar si cele de Mercedes si Audi,referindu-ma acum doar la cele trei germane.Nimeni din cei care intra pe AM, NICIODATA, nu au avut tupeul si inconstienta sa compare Toyota cu BMW cand nici macar Lexus nu-i face fata,folosindu-ma acum de spusele mai marelui de la Toyota.Salutare.
    0 2
  • Asa-i dragos, orice ar spune TUV, care centralizeaza doar 8,1 milioane de masini intr-un an, tot ADAC si testele care il dau mai bine pe BMW sunt cele bune =))
    Da, oameni buni, BMW este cu mult peste orice Toyota si daca forjezi un motor de Toyota pica mai repede decat unul de BMW. Asta pentru retarzii care-si iau masini sa faca curse cu ele pe strazi publice.
    Tara de penibili ce suntem. Luam masini pentru a le forja si pentru a ne da smecheri, in timp ce altii se lauda cu fiabilitate si numar scazut de accidente.
    Bai, nu degeaba suntem vazuti ca cei mai prosti soferi din Europa, meritam din plin.
    1 1
  • @Funny
    In nici un caz,toti oamenii avand sentimente si emotii,nu poti sa spui cum spune Mircea ca iti iei o masina doar pentru a avea un mijloc de transport.Atunci ar insemna ca poti sa-ti iei orice marca ca nu conteaza.Cred ca Mircea bubuie de intelligent ce este.Iar referitor la exprimare,Mircea sigur nu prea are scoala la activ,cu neuronul lui plictisit de care vorbeste.Iar apropo de bunul renume:vai de ei,adica de Toyota ,cate recall-uri au facut,cu probleme foarte grave(a se citi articolele din decursul anilor,din 2007 incoace,sa nu mai zic de alti ani).Ori esti obosit,ori esti retardat dupa cum te autocaracterizezi Mirciulica,Dragos altceva vrea sa spuna:o masina puternica,sportiva,poti sa o conduci sportiv,nu sa faci curse de strada.Asta cu acele curse poate ai tu in cap.Drumurile din Ro sunt foarte proaste,asa ca nici nu poti si daca vrei sa te dai mare.Iar treaba cu soferii,ca in Ro sunt cei mai slabi din Eu,am indoieli,mai degraba se intampla multe neplaceri din cauza lipsei autostrazilor si a gaurilor din drumurile existente.Omule ,tu nu intelegi ca si o bicicleta e foarte fiabila,dar nu-ti creeaza nici un sentiment deosebit,ca si iubitor auto.Intelege ca pentru foarte multa lume modelele Toyota sunt fade,fara substanta,urate,o masina muncitoreasca,fara suparare!Nu ai un confort,tinuta de drum,aspect exterior,sa nu mai zic de calitatea slaba a materialelor de la interior si multe altele,iar referitor la motoare sunt aceleasi vechituri neschimbate de ani de zile, cu consum destul de mare,neperformante ca si cp,compresie.Si da ,adac este mult mai reprezentativ,acopera mai multe caracteristici.Eu cred ca tu nu stii engleza,la tuv spune urmatorul lucru:" But imagine how people use models in different ways".Cu BMW conduci sportiv,cu Toyota conduci batraneste,daca ai conduce sportiv cu Toyota(deci nu forjare,curse etc.) pe ce loc ai fi in clasamentul fiabilitatii,care pt multi nu e cel mai important,cum ti-am explicat mai sus?Iti zic eu:spre coada clasamentului,cu motoarele fumegande.
    0 2
  • @Mircea
    Din exprimarea ta elevata se vede ca esti cocalar prost exact cum te autocaracterizezi.Va rog AM,sa nu mai stergeti replicile spuse la mitocaniile unui tip fara cei sapte ani de acasa,sau stergeti si spusele fara logica ale penibilului Mircea alias Funny alias unul.Va rog frumos.
    0 2

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru