Toyota ME.WE Concept, vehiculul electric futurist cu caroserie din plastic

de Sebastian Toma
Miercuri, 24.04.2013
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Toyota a prezentat astăzi un nou concept, numit ME.WE, care reprezintă un vehicul electric cu caroserie din polipropilenă, realizat împreună cu un designer vizionar.

Esential 14 kilograme cântăresc panourile de caroserie din polipropilenă ale lui Toyota ME.WE Concept.
Toyota a prezentat astăzi primele imagini ale conceptului ME.WE. Acesta a fost desenat în cadrul unei colaborări dintre departamentul european de design de la Toyota şi Jean-Marie Massaud, un designer creativ renumit pentru proiectele sale vizionare. Cei doi parteneri au început lucrul în iulie 2011 şi au dezvoltat un vehicul electric cu caroserie din poliproplienă, care ar trebui să schimbe modul în care vehiculele sunt văzute de public şi de constructorii de automobile. Conceptul ME.WE are o masă de 750 kilograme, un motor electric pentru fiecare roată, un şasiu din aluminiu şi un habitaclu spaţios.

Modelul are o lungime de 3.440 milimetri, o lăţime de 1.750 milimetri şi o înălţime de 1.600 milimetri. În comparaţie cu alte vehicule de segment B, conceptul Toyota este mai uşor şi mai compact, promiţând să se descurce de minune în mediul urban. Secretul este reprezentat de caroseria sa din poliproplienă, ale căror panouri au o masă cumulată de 14 kilograme, spun japonezii.

Şasiul lui ME.WE este realizat din tuburi de aluminiu, inspirat din motorsport, ceea ce ajută la creşterea rezistenţei şi asigură o masă cât mai redusă. Podeaua integrează acumulatorii necesari motoarelor electrice, pentru a evita congestionarea portbagajului cu aceştia.

Urmareste Automarket
Întregul habitaclu este ordonat în jurul pasagerilor, iar bancheta din spate poate fi pliată şi depozitată sub locurile din faţă.
Mai mult decât atât, ambele banchete pot fi demontate şi folosite pe post de scaune de picnic, susţin realizatorii acestui proiect. Graţie faptului că modelul ascunde motoarele electrice la nivelul roţilor, el va putea fi oferit şi în versiuni cu tracţiune integrală. Pentru moment, constructorul nipon nu a adus vorba despre o versiune de serie a modelului ME.WE, acesta fiind doar un studiu de design privind viitorul vehiculelor electrice.

Via Toyota

Comentarii (11)

  • Stay calm and keep laughing :))
    13 10
  • Eu am mai spus: cu masinile electrice nu se vrea. Doar se mimeaza efortul (cu cateva exceptii), dar nu se vrea ca masina electrica sa aiba succes.

    Daca s-ar vrea cu adevarat, nu le-ar desena in halul asta, le-ar concepe un design atragator si atunci ar avea infinit mai mult succes. Pentru unii (multi) conteaza mai putin autonomia, dar conteaza mai mult ca respectivul automobil sa aiba o aura aspirationala, gen iphone.
    16 7
  • Marius
    Cred ca ci din Ilinois au dreptate : Bateriile au ramas in urma..

    Se poate descarca o baterie ff repede si vice versa dar nu avem technologia da pe dracu ...nu se vrea inca de acum masini electrice ci poate din 2025-2030 incolo...!
    4 3
  • ma tot uitam la masina asta si nu stiam cu ce sa o asociez. Pana la urma am gasit: pe galben parca e un burete de baie.

    In rest e interesanta e vesela si inspira chef de viata, imi plac zonele cu lemn ca de iacht iar design-ul e specific minivan-urilor japoneze dar cu o nota retro tipica automobilelor anilor '60: Mini ori Fiat 500.

    Imi place....
    9 7
  • Este superba - imi place la nebunie. Pacat nu va si dezvoltata asa ca in poze sau reclama.
    Daca ar avea si un pret bun - mi-as lua una.

    Este superba si haioasa.
    10 10
  • Ma uit la ea si parca vad filmul Ploua cu chiftele, dar imi place, spune ceva conceptul asta (m-a oripilat avalansa de stupizenii ce vor fii prezentate la Shanghai)
    7 0
  • buhahaha
    eu zic ca Mafia tre sa comenteze acest articol! eventual ceva detalii despre fiabilitate, ce ofera in oferta de baza samd
    8 4
  • AndreiRN
    Un concept bazat pe practicalitate si fiabilitate care va fi copiat de multi alti producatori.
    Astfel de caroseri deja sunt in productie in India sau in mediul agricol.
    Cele 4 motoare integrate la nivelul rotilor vor oferi o performanta si o fiabilitate fantastica.
    Toyota este si va ramane leader.
    6 9
  • lorinczi.thomas
    Oare Toyota ar putea oferi pe langa masina si niste panouri de schimb (in caz ca te-ai plictisit de cele initiale sau o aripa e indoita)!
    In 5-10 minute ai schimba toate panourile!
    5 0
  • Modelul auto concept, baterie-acumulator cu scaune si roti...in curand si cu pedale (stilizate cu logo-ul Toyota).
    3 2
  • Extrem de interesanta ideea.
    Practic ai mai multe masini intr-una singura si mi se pare extrem de practica.
    Nu toata lumea are nevoie de 2 tone de Avensis ca sa mearga la serviciu si cumparaturi. Si-n plus, e foarte utila si in afara orasului, daca nu mergi pe distante lungi.
    Imi place!
    2 3

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru