Toyota RAV4 facelift: versiunea RAV4 Adventure debarcă, în premieră, în Europa

de Alexandru Monenciu
Miercuri, 15.09.2021
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Constructorul japonez de automobile lansează, în premieră, noul RAV4 Adventure pe piața europeană. Totodată, Toyota publică primele informații despre RAV4 facelift.

Cea de-a cincea generație Toyota RAV4 a debutat în 2018, cu ocazia Salonului Auto de la New York.

Acum, SUV-ul japonez a primit un facelift, dar noutățile sunt mai degrabă minore. Vorbim de faruri restilizate, cu semnătură luminoasă nouă, o grilă ușor modificată și jante cu design nou.

Spre deosebire de celelalte piețe, în America de Nord SUV-ul nipon este disponibil și într-o versiune Adventure, cu un caracter off-road mai accentuat.

Acum, pentru prima dată, Toyota oferă acest RAV4 Adventure și în Europa. Primele exemplare vor ajunge pe Bătrânul Continent în primul trimestru al anului viitor.

Versiunea europeană are aceleași spoilere ca și cea americană. Grila frontală, prizele de aer și elementele de protecție din partea inferioară a caroseriei diferențiază mai departe noul RAV4 Adventure de celelalte variante ale SUV-ului comercializate în Europa.

Pachetul este completat de o vopsea bi-coloră (Urban Khaki / Gri Dynamic), aripi evazate și jante cu diametrul de 19 inch, vopsite într-o nuanță de gri cu finisaj mat.

Pasagerii vor regăsi la interior o tapițerie din piele sintetică, neagră, cusături portocalii, ornamente speciale pentru praguri, iar scaunele față ajustabile electric sunt standard.

Noua Toyota RAV4 Adventure este disponibil doar alături de sistemul de propulsie hibrid, compus dintr-o unitate de 2.5 litri, pe benzină, și două motoare electrice.

Ansamblul dezvoltă 222 de cai putere și 221 Nm cuplu, iar tracțiunea AWD-i este standard.

Așa cum spuneam, primele exemplare Toyota RAV4 Adventure vor debuta pe piața europeană în primul trimestru din 2022.

via Toyota

Comentarii (12)

  • Designer: Câte muchii doriți la modelul de teren?
    Toyota: Da

    ...că-i la modă
    33 3
  • Octavian
    Ce treaba au oare jantele de 19 cu caracterul offroard. Doar de design.
    16 2
  • Hibridă non plugin în 2021 , cam deja uzată moral

    Toyota au prezentat bunele RAV4 Prime PHEV dar cam refuză să le producă !!!


    Lasă acolo, să se alimenteze integral doar cu suc de dinozauri, pentru că aia PHEV Prime era doar pentru reclamă la fraieri.

    Ştiţi aia cu mama care îi arăta copilului tort la masă dar în linguriţă îi dădea broccoli !

    Aşa şi Toyota, doar gura de ei. Nokia auto.
    4 36
  • Daca are 'caracter off-road mai accentuat' ar trebui prezentate: garda la sol, unghiul de atac, de degajare, daca are scuturi metalice, diferentiale blocante, reductor, adancimea vadului etc. Poate si incalzire stationara ? De preferat comparativ cu varianta de baza, din care a derivat. Daca are doar 3 plastice si 4 jante pe 19" nu e cazul sa vorbim de off road ... zic
    10 1
  • Dar de ce te irită "hibridele" japilor, Fanatikkk? Că doar ele nu atentează la plămânii copilașilor populari.

    Bă orbete hârtie igienică a emolarilor, de câte ori să ți se zguduie dovleacul cela sec, ca să te dumirești că petrolul NU este de origine organică?
    15 5
  • @inexo

    Nu am ce să vă spun. Am mai încercat. Sunteţi dincolo de orice prag (pentru mine).

    Cu părere de rău.
    3 17
  • Sigur că ai “încercat”. Nici nu-i de mirare că îl urmaţi fidel pe idolul şi mentorul vostru, recte tătuca Stalin: “Cine nu este cu noi, este împotriva noastră!” (numai Cerul Îşi îngăduie să gândească astfel – în cazul oricui altcuiva, sună ca dracu’…). Şi zeci de milioane n-au fost cu ei (implicit, nici pe calea lor către “noi culmi de civilizaţie şi progres”), plătind preţul suprem pentru opţiunea lor “suicidară”.
    7 5
  • mircea badea
    cica vopsea urban kakki....cat de decipsat sa fii sa zici ca un suv are ceva urban in el?? si asta chiar e suv, nu carucior inaltat ca majoritatea..
    7 0
  • @Edikkk: Cred ca fanatismul asta cu electricele este nejustificat. Si, ca sa nu vorbesc doar ca sa ma aflu in treaba, hai sa vedem si cum stam in mod real, si aici nu o sa spun nimic despre asamblare, calitate, optiuni etc, ci fix despre doua aspecte: pret si autonomie. De nou, un automobil electric este mult mai scump decat ce isi permite romanul de rand cu salariu mediu si, atentie!,fara credite. Apoi, evident, autonomia si costurile de service la inlocuirea bateriei. Garantia pentru baterie este de 8 ani sau 160.000 km in cel mai bun caz! Garantia se acorda doar in aceste intervale si doar daca bateria scade sub 70% autonomie. 70% constatata in service urile autorizate de producator cu softul producatorului. Autonomia reala a unui automobil electric de volum este redusa in comparatie cu a unui autovehicul diesel sau hybrid (electric+combustie). Apoi, infrastructura e destul de "subtire" si acum pentru electrice, dar ce te faci cand se va impune sa fie doar electrice pe strazi? Poate infrastructura sa sustina asa ceva? Raspunsul este unul singur: NU! Permite infrastructura existenta implementarea sistemului de reglementare doar pentru electrice si interzicerea autovehiculelor pe combustie interna? In acest moment si in marea parte a Europei, exceptie zona nordica, NU! Da, si eu visez electrice cu 800-1000 km autonomie iarna, si eu visez lipsa poluarii si statii de incarcare nelimitate etc. Dar in viitorii 50 de ani crezi sau nu, e o utopie. Daca ai construi de la zero toata tara asta, da, poate, ar disparea blocurile sau ai avea cum si unde sa produci toata aceasta energie etc. Chiar si asa, imi e greu sa cred ca acest proiect de interzicere va functiona si ca se vor elimina motoarele termice. Sper ca acum ai inteles de ce moda asta cu electricele este una care este facuta din pix de catre unii care inteleg doar teoria, care suna bine, si nu practica. Pentru ca, vezi tu, practica aia ne omoara! Asa cum nu toti au Ferrari sau alte supercaruri cu motoare mari, asa nu toti au Tesla, Faraday, Lucid air, Rivian si orice altceva mai vrei tu. Fanatismul asta pro electrice e uneori prea mult. Sper sa fi inteles si logic.
    6 2
  • @St Moritz

    Deschide ochii foarte bine şi spune-mi unde va fi planeta în 20 de ani ???

    Aveţi copiii ???

    Dacă nu aveţi copiii şi aveţi peste 60 de ani şi obrazul gros, da, nu vă interesează nimic.

    Dar, dacă aveţi puţină raţiune : gândiţi-vă aşa...

    Cine nu are bani să îşi cumpere (acum) este ok

    Dar, când va veni timpul, ca maşinile electrice noi sau electrice SH să fie în zona de preţ la care puteţi cumpăra (aşa cum azi cumpăraţi termica)
    atunci să ştiţi că o veţi face

    Este vorba de a şti dezastrul (pare aşa exagerat, dar credeţi-mă, e foarte cuminte spus dezastru) care stă să vină şi

    schimbarea mentalităţii, ca în momentul în care putem face o schimbare, să o facem.

    Pentru că este unica şansă de salvare (şi nu zic cuvinte mari sau gratuite).

    Cam despre aceasta este vorba.
    2 6
  • mircea badea
    si acu 100 de ani carutele erau mai ieftine...dar astea fumegatoare s-au tot scumpit

    apropo, cum ar fi sa inventeze cai electrici?! imi cumpar instant! saber rider!!!
    1 0
  • @Edikkk: Mi-e teama ca adevarul e ceva mai greu de digerat. Da, am copii si nu, nu am peste 60 de ani, mai am destul pana acolo. Revenind la discutie, si masinile electrice polueaza. Inainte sa imi sariti in cap, descompuneti voi sursele din care se produce energia electrica (nuclear, gaz, carbune, hidro etc). Da, nu mai puluezi in centrul Bucurestiului, dar poluarea exista si e mai mare decat la dieselurile euro 6 d. Si aici, dilema: ma dau ecologist dar poluez la distanta si mai mult in realitate, sau perfectionez ce am ca sa pot sa poluez mai putin?Nu ma intelege gresit, toate masinile sub euro 6d ar trebui scoase de pe strazi. Dar, daca vreau sustenabil, trebuie investit masiv in infrastructura asa incat sa pot ajunge oriunde si la timp folosind transportul in comun. Ceea ce, pentru Bucuresti, e o gluma. Si pentru alte orase. Nu, nu suntem Viena ! Poate doar un mic Paris mai jegos, aglomerat si poluat. Raman la ideea ca hybridele si modelele cu hidrogen sunt mai prietenoase cu mediul in realitate. Poate apar si masini cu propulsie nucleara, cine stie?Cam asta e realitatea cu dezbaterea asta inutila.
    2 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru