Trade-in excentric în SUA: un Ford Model T, un Cadillac Eldorado şi un Corvette din 1980 pentru un nou Corvette C6

de Sebastian Toma
Joi, 18.04.2013
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
O clientă Chevrolet din SUA a făcut un schimb inedit: a dat la schimb un Ford Model T din 1914, un Corvette din 1980 şi un Cadillac Eldorado din 1978 în schimbul unui Corvette C6 nou.

Un dealer Chevrolet din Bossier City, Louisiana, a avut un client care le-a propus un târg neobişnuit. Tina Boyter le-a propus trei vehicule vechi în schimbul unui Corvette C6 nou. Clienta le-a oferit un Ford Model T din 1914, un Cadillac Eldorado din 1978 şi un Corvette din 1980. În mod paradoxal, clienta nu a cumpărat noul Corvette Stingray, preferând o versiune albă cu interior roşu a generaţiei precedente, prezentă în showroom. Întrebată de ce a ales generaţia precedentă a lui Corvette (C6), clienta a spus că "s-a îndrăgostit de maşina din showroom din momentul în care a intrat pe uşă".

Ford-ul Model T din 1914 din această afacere şi-a petrecut ultimii 16 ani într-un muzeu, unde a stat fără lichide pentru a se conserva mai bine. Tatăl clientei a deţinut automobilul o vreme îndelungată, acesta câştigând mai multe premii în cadrul expoziţiilor la care a fost înscris. Cât despre celelalte două automobile pe care le-a oferit la schimb, clienta spune că vechiul său Corvette era maşina sa personală de mai mulţi ani, pe când Eldorado-ul a fost deţinut de mama sa mai mulţi ani la rând, până când aceasta l-a schimbat cu un Lincoln.

Rulajul Cadillac-ului era foarte redus, de numai 10.290 mile, echivalentul a 17.574 kilometri.

Urmareste Automarket
Dealerul Red River Chevrolet a vândut atât modele Ford, cât şi modele Chevrolet la începutul istoriei sale, în prima parte a secolului XX. Clădirea originală încă mai are punctele de amarare pentru caii clienţilor. Oficialii reprezentanţei nu au specificat dacă afacerea a inclus şi o diferenţă pecuniară sau schimbul s-a făcut doar în baza vehiculelor menţionate mai sus.

Via Autoblog

Comentarii (8)

  • BaditzaEx
    realitatea este ca C7 parca si-a pierdut din farmecul Corvette odata cu renuntarea la luneta circulara, as fi preferat sa fi pastrat din acest aspect aspectul conceptului

    bine!, mie imi pare rau si de disparitia farurilor escamotabile ( sper/poate vor reaparea )
    8 1
  • nu mai apar farurile escamotabile din cauza aerodinamicii
    6 0
  • @lol
    și soc pieton
    2 1
  • BaditzaEx
    aerodinamicii, greutatii in plus( a mecanismului de actionare )... dar eu nu scot timpi pe Nurburgring... mie imi placeau tare mult :-(
    6 0
  • BaditzaEx
    @xxx soc pieton ?!, imi poti explica te rog
    3 1
  • inexorabil
    Desteapta femeie! De obicei, ma zgarcesc cu complimentele la adresa femeilor, dar americanca asta mi-a placut. Si-o fi dat seama ca C7 se incadreaza de minune in proverbul cu pomul laudat, asa ca a ales un interior mai slab, dar o arhitectura de ansamblu mai expresiva, fidela conceptului istoric. Pentru ca, atunci cand a "intrat pe usa", a izbit-o in ochi, desigur, panorama carcasei, nu configuratia bordului. Adica ati intuit deja la ce ma gandesc: cum ar fi fost sa fi pastrat C7 design-ul exterior al lui C6......Indubitabil, ar fi rezultat o bestie estetica !! Doamne, nu exista geniu pe pamant, ci doar ignoranta tocmai fata de lucrurile esentiale, adica simple, intuibile......
    3 1
  • AndreiRN
    O clienta ......
    Spune tot.
    Norocos dealerul.
    2 0
  • calin daniel
    Eu nu faceam schimbul asta, nici taiat cu lama :)), dar de, fiecare cu ale lui.
    2 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru