Tuning pentru electrice. Brabus crește autonomia lui Mercedes-AMG EQS

de Alexandru Monenciu
Marti, 09.05.2023
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Brabus a modificat un Mercedes-AMG EQS 53 4Matic+. Deși puterea dezvoltată de motoarele electrice, autonomia a crescut cu 7% față de un exemplar standard, susțin reprezentanții companiei.

Brabus este una dintre companiile de tuning care au răspuns pozitiv atunci când a venit vorba despre modificarea modelelor cu zero emisii. Cea mai recentă operă a germanilor este un Mercedes-AMG EQS 53 4Matic+.

Tunerul a gândit un pachet aerodinamic nou cu o serie de elemente din fibră de carbon. Jantele sunt Brabus Monoblock M "Platinum Edition" și au diametrul de 22 de inch. Modulul Brabus SportXtra coboară suspensia cu 15-20 de milimetri.

Potrivit reprezentanților companiei, aerodinamica a fost îmbunătățită cu 7.2%, astfel că autonomia este mai mare cu 7% la o viteză cuprinsă între 100 și 140 km/h. Desigur, comparativ cu un Mercedes-AMG EQS 53 standard.

Interiorul a fost retapițat cu piele cu model diamantat. Tot aici avem ornamente din materiale vegane, care imită fibra de carbon, dar și perne pentru tetiere, îmbrăcate în microfibră Dinamica. Nu lipsesc emblemele Brabus care te anunță că nu ai de-a face cu un Mercedes-AMG EQS obișnuit.

Puterea dezvoltată de cele două motoare electrice a rămas aceeași, adică 658 CP și 950 Nm.

Sau 761 CP și 1.020 Nm cu pachetul opțional Dynamic Plus. Suta de kilometri pe oră este atinsă în 3.4 secunde.

În ceea ce privește prețul, Brabus a stabilit că acest Mercedes-AMG EQS 53 costă 251.654 de euro. Fără taxe.

via Carscoops

Comentarii (1)

  • ha ha ha.."tunerul".
    Acum se vede adevarata valoare, toate acele companii de tuning, fiind habarnisti in noua tehnica. Majoritatea ofera doar bari si accesorii, si tuning/performanta pauza. Sa isi inchida portile, ca nu au ce cauta sa se atinga de masini electrice cu nivelul lor.
    Sa se lase oportunitatea pentru cei care stiu si se ocupa cu electrificarea de mult timp.
    Cei care stiu diferenta intre motoare electrice si componente interne, apoi sa intram la aspectul de racire al bateriilor, si solutiile folosite.
    Nenorocitii astia de "tuneri" invechiti ar trebui sa investeasca milioanele de euro cu care s-au tot imbuibat, si sa cerceteze si sa dezvolte noutati pentru vehiculele electrice.
    Vezi cum Mate Rimac a facut asta si acum a ajuns parte din grupul Vag, si dezvolta viitoarele Bugatti cu tehnologia electrica.
    Asa se intampla acum 50 de ani cu tunerii astia, cand investeau timp si bani sa faca masinile cu motoare pe combustie performante.
    Dar banii lea-u luat mintile, si dupa 2000 sunt numai pusi pe japca, fiindca nu mai e mare progres nici la motoarele termice.
    1 2

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru