Viitoarea generație Volkswagen Golf R va avea 400 de cai putere: "Gama R devine extremă"

de Daniel Popescu
Joi, 31.05.2018
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Volkswagen susține că viitoarea generație Golf R "va fi una extremă" pentru că va avea un sistem de propulsie de circa 400 de cai putere.

Doar un an și jumătate a trecut de la lansarea actualului Golf R facelift, însă Volkswagen pregătește deja noua generație, așteptată după dezvăluirea lui Golf 8 în iunie 2019.

Jurgen Stackmann, directorul de vânzări și marketing al constructorului, afirmă că versiunea de performanță va fi și cea mai puternică de până acum, cu un sistem de propulsie capabil să genereze aproximativ 400 de cai putere.

"Brandul R devine extrem. Rolul brandului R este că poate depăși raționalul. Nimeni nu are nevoie de o compactă de 400 de cai putere. Dar există un loc pentru un astfel de model? Cu siguranță, iar acesta este terenul lui R", a explicat el.

Oficialul german nu a oferit niciun fel de amănunte despre specificațiile sistemului de propulsie de 400 de cai putere, însă publicația Auto Express susține că va fi păstrat actualul propulsor turbo cu 4 cilindri de 2.0 litri, care pe actualul Golf R facelift generează 310 cai putere. Cel mai probabil, acesta va fi însă piesa centrală a unui sistem de propulsie micro-hibrid.

În plus, Stackmann anunță schimbări și din punct de vedere al designului.

"Cu un design ceva mai expresiv, R poate depăși limitele raționalului. Brandul R își poate găsi locul într-o ligă diferită de performanță pură și există un loc în care clienții sunt dispuși să plătească o sumă semnificativă de bani", a adăugat el.

Via Auto Express

Comentarii (4)

  • e-manuela
    Buna! Nenea, sunteti varza....
    2 4
  • Intrebare
    Macar acum o sa se bata de la egal la egal cu Megane RS? Ca la generatia trecuta, pe circuit, R-ul (310 CP) era batut de un amarat de Megane RS de 265 CP. Vad ca la adtia de la VAG solutia o reprezinta tot timpul caii putere, nu sasiul echilibrat.
    7 4
  • eu sunt curios cand o sa puna noul megane la treaba pe Nurbürgring.

    totusi cele 4 roti viratoare trebuie sa isi spuna cuvantul undeva...
    2 0
  • andrei
    din nefericire pt MEgane, circuitul e singurul loc in care il bate pe golf, ca daca incepem sa vorbim si de confort, ergonomie, calitate interioara etc etc. incepe sa dea cu virgula rau de tot in defavoarea meganului. dar sigur, daca tot ce vrei e performanta pura Megane e mai bun. ma intreb pe cati soferi ii tine sa mearga la tot ce poate o masina din asta fiecare secunda in care se afla la volan. nici pilotii profesionisti nu ar fi in stare.
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru