Feedback

Volkswagen: “Piața auto din Germania va reveni la normal în această vară”

Publicat Joi, 26.03.2020
de Paul Cosma
Comenteaza 21
Volkswagen: “Piața auto din Germania va reveni la normal în această vară” - Poza 1
Piața auto din Germania va reveni la normal în această vară, potrivit estimărilor Volkswagen. Nemții spun că piața din China a început deja să-și revină, în contextul pandemiei de coronavirus.

Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Producția fabricilor auto din Europa a fost suspendată pentru următoarele săptămâni din cauza crizei COVID-19, companiile așteptând momentul oportun pentru reluarea activității.

Uzinele din China au început să fie redeschise, iar cererea să crească, după cum au transmis Daimler și Volkswagen. De altfel, un oficial Volkswagen estimează că piața auto din Germania va reveni la normal în această vară.

“Trebuie să învățăm să trăim cu acest virus. Societatea și economia nu pot suporta ca totul să fie oprit mai departe de această vară. Ne pregătim pentru momentul când activitățile vor fi reluate,” a spus Juergen Stackmann, membru în board-ul Volkswagen.

Compania germană caută soluții pentru ca fabricile să repornească, iar angajații să păstreze o distanță de siguranță pe liniile de producție.

Volkswagen spune că una din lecțiile acestei crize este investiția în comerțul electronic și mutarea vânzărilor în mediul online.

Via Reuters


Comentarii (21)

  • Sa mai zica cineva acum ca germanii n-au simtul umorului!
    12 3
  • Mancatorii de carnati si bautorii de bere se dovedesc mai rezistenti decat italienii si spaniolii. Italienii sunt suparati acum, ii inteleg, dar circula asa pintre sute de " influenceri" si patrioti ideea ca daca ies din UE, in zece ani o vor duce mai bine, vor depasi Germania, intrebarea este, cand a avut Italia o economie peste Germania ? Niciodata, nici inainte de "89, vorbesc de Germania de Vest in acest caz, politicenii lor sunt asemanatori cu ai nostri, Italia a beneficiat masiv de fonduri pentru infrastructura in anii"90-2000, dar este singura tara din Vest care nu-si revenise dupa criza din 2009, ce surpriza, si-au distrus industria auto, pentru care normal ca Germania este de vina.

    Tarile care aveau o economie serioasa, sanatoasa, isi vor reveni rapid, iar tari ca Romania, in care doar cateva milioane de prosti muncesc si platesc taxe, iar restul asteapta sa " le deie " statul, o vor tine in crize dupa crize.

    Stiu, nu ne lasa UE, dar pe cehi si polonezi ii lasa, foarte curios.
    12 3
  • lica huian: daihatsu materia se mai fabrica? Raspunde
  • @dan_grc De care Italia vorbesti? Daca o compari pe cea din sud cu nemtii,da,industria lor e praf dar li se trage de la influenta araba de sute de anicare i-a distrus ireparabil de trag ponoasele si azi(iti suna cunoscut?),sunt pur si simplu alti oameni. Daca vorbesti si de Italia de N ,afla ca industria ei nu e cu nimic mai prejos de cea a germanilor,astia au facut parte si din sfantul imeriu german roman,poate d'aia. Ce pot sa aflii si singur,Italia,de cand a intrat in Ue,a saracit de la an la an,vorbeste cu italienii de rand si intreaba-i daca pentru ei a fost mai bine c-au intrat in Ue. Daca democratic s.ar face un referendum de iesire din ue,italienii ar vota in proportie de 80% sa iasa cu toate ca 10 ani cica ar duce greul desi personal.nu cred asta.Inca ceva,Vw trebyia sa dea de mult faliment,inca il mai tin in viata ca cica e prea mare sa cada,sa vedem.
    5 3
  • Industria din Nord nu poate compensa faptul ca de la jumatate in jos, dupa Roma, n-au nimic, nu e vorba doar de Sud.

    Nu stiu cand VW a fost in stare reala de faliment, nici dupa Dieselgate, au primit fonduri publice ? Din cate stiu eu nu, daca da, atunci nu este corect. Adevarat ca este foarte mare, dar si Fiat era mare in Italia, in anii "90 era constructorul numarul unu in Europa, nu se poate da vina doar pe conspiratii, toti au crescut, italienii au cazut.
    7 3
  • @dan grc. Probabil ai auzit de Toyota si pe numar e in top mondial. Valoarea de piata aToyotei(adica tot cubfabrici cu to,toate de peste tot) e de 29,5 miliarde de euro. Doar Vw a platit amenzi de peste 32 de miliarde de euro si inca nu s.a terminat taraboiul pentru ei.Deci cum vine? Nu ti se pare ca normal trebuia sa.i pape falimentul? Nu crezi c-au fost ajutati de stat(cum au fost bancile americane in 2008 ajutate de contribuabilul american)?
    4 2
  • https://gadget.ro/toyota-ramane-cea-mai-valoroasa-marca-auto-din-lume/
    1 3
  • Eu cred ca n-ai auzit de Tesla care i-a intrecut pe toti :)

    Valoarea de piata nu arata totusi rezervele unui constructor, la vremea respectiva citisem c-au apelat si la banci, dar o fi primit si de la stat, nu bag mana-n foc.
    7 1
  • fan skoda
    @Tatraurs

    Link-ul tau este din 2017. Suntem in 2020. Cea mai valoroasa marca este VW.
    3 7
  • https://www.statista.com/statistics/272053/operating-profit-of-volkswagen-since-2006/

    Acest grup face si profit totusi, facea si mai mult inainte de Dieselgate, aveau o rezerva de cel putin 20 de miliarde, iar amenzile nu le-au platit gramada, esalonat, cand vinzi 10 milioane de masini pe an, la ce marje de profit au, logic ca inca fac multi bani, mie mi se pare mai suspect la altii, care au pierderi an de an, dar tot injecteaza miliarde.
    5 3
  • O iau altfel, poate unii nu inteleg de cati bani e vorba,nu cred in asta cu rezervele lor. Pib-ul Bulgariei,o tara pe care o cunoastem toti a fost de 56 miliarde de dolari in anul 2017.Valoarea de piata a marcii Audi 9 miliarde de dolari(umflata cu pompa probabil ca si Tesla de altfel,in banii astia intra tot,de la sedii la fabrici). Cum dracu a scos din joben vw 32 de miliarde de euro sa le dea pe amenzi si nu ii paste inca falimentul? Banii astia i-a dat,au fost platiti,de unde? Nu cumva de contribuabilul german? Avea olaie vw bani la saltea 20 de miliarde. Astia nu sunt lasati sa moara,inca.
    6 3
  • fan skoda
    @Tatraurs

    Din vanzari. VW este o marca cu profit foarte mare
    2 5
  • VAG face aproximativ 12 miliarde pe an profit, stii si tu ca vanzarile NU au scazut imediat dupa Dieselgate, dimpotriva, din 2015 pana in 2019 au facut lejer aproape 50 miliarde profit, cat au investit ? Cateva miliarde in doua-trei platforme super modulabile pe care le folosesc la toate marcile si modelele, treaba merge atat timp cat vand, daca le picau vanzarile la jumatate si aveau pierderi an de an, da, nu aveau de unde sa plateasca. Plus c-au redus calitatea destul de mult la multe modele, inclusiv la plastice, ok, asta cam toata lumea face, dar si de acolo se fac economii imporatnte.

    Daca vrei sa vezi VAG in faliment, este simplu teoretic, trebuie sa-si piarda clientii, altfel nu-i invinge nicio amenda, pandemie, criza.

    Marile concerne au bugete apropiate de PIB-ul tarilor mici, asta este trista realitate, dar asta este o alta discutie.
    5 3
  • Cristian : Nu funcționează turometru km si vitezometru Raspunde
  • Group sales revenue up by 4.9 percent to €125.2 (119.4) billion
    Operating profit before special items rises by 1.9 percent to €10.0 (9.8) billion - improvements in the mix and price positioning
    Operating profit improves by 10.3 percent to €9.0 (8.2) billion - special items of €–1.0 (–1.6) billion relating to the diesel issue
    Profit before tax rises by 6.5 percent to €9.6 (9.0) billion
    Net cash flow of Automotive Division up by €2.2 billion to €5.6 billion
    Net liquidity in the Automotive Division of €15.9 billion; negative effect of €5.1 billion on net liquidity reported due to the application of the new IFRS 16 ---pe 2019 tot grupul v
    Vag inclusiv camionele( sunt minciuni pe net ca fac 200 miarde profit pe an ceea ce e o fabulatie ordinara). Profitul fara taxe 9.6 miliarde le an.
    2 2
  • Ce ruletă mi-ar trebui ca să măsor distanţa dintre Dan Grecu pro-ICE şi Dan Grecu anti-“comunism” ? Sau să folosesc parsecul?
    3 1
  • Care este legatura intre ICE si comunism ? Marile descoperiri ale omenirii au fost realizate de oameni deschisi la minte, care au trait in societati ce le-a permis sa se desfasoare, nu in dictaturi. Nu-mi da exemplul Chinei de azi, ei sunt pro afaceri, au lasat liber acest aspect, baieti destepti.
    4 1
  • Absolut de acord, dragule. Sper însă să nu “uiţi” că epoca “roşie” nu s-a născut spontan în Europa…A fost “plantată” de nişte tipi sclipitori (în inteligenţă malefică), din motive pe care nu le voi relua la infinit…Iar totalitarismul (de data asta GLOBAL) care se prefigurează nu (pro)vine din tărtăcuţa mea şi nu mi l-a expediat ambalat “Latrina 3” sau Sputnik, ci a fost anticipat de nişte…occidentali get-beget (ne-afiliaţi EMOL însă). “Doar” că atât faptele, cât şi tendinţele, confirmă uluitoarea premoniţie a acelora…Iar în sinea ta insondabilă, ştii şi tu că aşa este, dar de! mai greu cu recunoaşterea (totală) a Adevărului. Eh, din fire, cu toţii fugim de “nefericirea” de a ne arăta (involuntar, desigur) latura vulnerabilă, care implică şi poziţia precară faţă de invariabil bruta şi spinoasa realitate.

    Ştiu, ştiu, ştiu: eldoradoul occidental (de fapt, german) îţi râde cu gura până la urechi şi probabil că va exercita acest efect hipnotic asupra ta până la prima lopată de pământ aruncată peste tine. Dar CERT este că nu s-a ridicat şi consolidat exclusiv prin ştiinţă, ingeniozitate, creativitate, muncă şi onestitate (sau cel puţin nu aceia care au ajuns la un nivel de trai ceva mai sus decât media prostimii locale). Iar despre viaţa lui idilică şi despre idealurile sale, ce-i drept, frumoase am tot scris. A fost însă odată! Inclusiv acele faimoase deziderate, comandamente şi dovezi ale calităţii totale…

    Pe viitor, singura lui şansă de…mântuire este să se îmbrace cu haina învăţăturii ortodoxe! Şi asta nu se poate întâmpla decât în sens individual, nu la grămadă. Fiindcă sunt valabile aceleaşi criterii de clasificare tipologică oriunde pe Glob. Cine sau câţi (dintre cei drept botezaţi) îşi vor asuma această misiune nu dificilă, ci extrem de dificilă (başca să nu urmărească niciun câştig de ordin personal, afară numai de “simpla” satisfacţie sufletească), ba încă să şi izbutească…sunt şi eu curios să aflu. Cât timp voi respira. Deocamdată, doar căsătoriile ortodocşilor emigraţi către “Vest” cu persoane autohtone (pe care, în prealabil, le conving să se convertească la dreapta credinţă) reprezintă poarta de intrare în…Rai a acelora din urmă. Însă aici ne referim la cazuri sporadice. Este nevoie de o metodologie mai elaborată, ca şi de o iniţiativă mai viguroasă, care să vizeze…mase (“transfuzia” de Adevăr efectuându-se însă, repet, individual, aşijderea Botezul). Apropo, n-aş rata clipa de a te vedea cum percepi un eventual Occident integral creştinat.

    Mda. Între timp, am neglijat faptul că nu prea îţi pică bine la stomac “misticismul” meu “interminabil”. Ei, nu-i bai, soluţia pare simplă: bagă lămâie. Sau bucură-te de faptul senzaţional (subliniez) că, în general, BMW a început să urce pe scara…fiabilităţii (ce straniu: în ciuda freneticei “turbări” pe tot frontul). Iar dacă (Doamne-ajută! – pe bune, nu glumesc) va ajunge chiar în preajma (treptei) lui Porsche, atunci să te sinchiseşti să faci cinste (sau măcar să aduci muştar originar/original).

    PS. “Marile descoperiri ale omenirii”…sunt opera exclusivă a factotumului Dumnezeu! Tot El i-a “selectat” pe acei robi ai Săi prin intermediul cărora a vestit cunoaşterea şi înţelepciunea Sa fără margini, ca şi grija Părintească şi neîncetată pentru întreaga omenire…Am mai precizat această axiomă. Dar poate că n-ai fixat-o cu Super Glue pe retina minţii – acum, poftim, îţi ofer această ocazie.
    2 1
  • Dumnezeu n-a considerat sa-i ofere vreunui comunist notoriu o sclipire de geniu, cam nedrept, nu ?
    2 1
  • Dar ce, nu s-or găsi destui conducător “competenţi” şi “democratici” printre “occidentali” care să nu fi inventat nici măcar scobitoarea?

    Pretene, unul dintre scopurile “iluminaţilor” a fost să atragă (precum fluturii la becul aprins în noapte, vara) toate lepădăturile locale (acolo unde “băieţii deştepţi” au plantat seminţele Sistemului reglat iniţial să fie musai opresiv). Altfel cum crezi că ar fi fost posibil genocidul de proporţii din Rusia (“întâmplător”, ţara cu cel mai înalt grad de…Ortodoxie) ? Dar şi la noi, cu cine s-a făcut “epurarea” (elitelor intelectuale) şi “colectivizarea” (vai de bieţii ţărani!) ? Dar ştii care este cea mai gravă problemă? Că NICIUN regim totalitar n-ar reuşi să se impună într-o ţară (oricare ar fi ea) şi să producă ravagii fără aportul voluntar a unei mari părţi din…populaţie. Da, dragule! Oricât te-ai îndoi. Şi nu, nu frica stăpâneşte (şi paralizează) masele, fiindcă, în mod logic, MILIOANE de inşi n-au cum să fie ţinuţi în frâu şi cu atât mai puţin terorizaţi de SUTE/MII de activişti (incluzând slugile lor cele mai fidele). Nicio şansă!!! Mai degrabă se verifică o altă explicaţie şi anume: “Un popor care votează corupţi, impostori, hoţi şi trădători nu este victimă, ci complice” (George Orwell – păi să nu-i dai crezare? unui occidental?!). Dar ce-ar fi să înlocuim “votează” cu “tolerează” sau chiar cu “ajută” (nu, nu de frică, ci din interes) ? Hm? Cum îţi sună? Nu cumva “procesul comunismului” ar fi trebuit să târască spre boxa acuzaţilor…milioane de suflete? Nu cumva s-ar fi cuvenit ca inclusiv acuzatorilor oficiali să li se fi indicat acelaşi traseu??? De pildă, care ar fi aceia? Tismăneanu – odraslă de bolşevic. Băsescu – turnător la Securitate.

    Din păcate, cred că viziunea ta asupra acestui fenomen este superficială…Te limitezi (adică reproduci) la clişeele inoculate de perfida “mainstream media” (aflată în slujba SOCIALISMULUI internaţionalist corporatocratic). Şi tot răul postdecembrist (cu nimic mai prejos, ca toxicitate morală, decât cel antedecembrist) se trage de la întâlnirea din ianuarie 1990 dintre Soros şi…Brucan. Păi cum, unul care se pretinde capitalist autentic poate avea vreo tangenţă, ba chiar îndrăzneşte să se vadă cu o “eminenţă cenuşie” cominternistă??? De fapt, acea “banală” consfătuire înseamnă tot misterul…”revoluţiei române”, deci mor de râs când urmăresc toată tevatura din “justiţie” cu “dosarele revoluţiei”. Haideţi, măi farsorilor “magna cum laude”, chiar atât de neghiobi ne socotiţi pe toţi?
    Indiferent cât de devotat cauzei socialiste s-a dovedit nea Ceaşcă, “iluminaţii” au concluzionat atunci că nici el, nici Honecker, nici Jivkov, nici Gorbaciov ş.a.m.d., nu le mai pot fi (idioţi) utili, aşa că…pe făraş cu ei! Dar planul (alias “taina fărădelegii” incriminată de Sf. Apostol Pavel) merge mai departe, de data asta un pic…edulcorat (graţie maximum inspiratelor mijloace şi pârghii consumeriste, dar care nu împărtăşesc nimic din definitoriu austerul…capitalism, însă prostimea, privată de o adecvată cultură politică şi sensibilă la aparenţe brutale, a fost dresată să îmbrăţişeze o asemenea echivalenţă şi falsă, şi aberantă). Numai nasurile versate simt însă acelaşi iz fetid de Stânga (şi toate aceste miasme converg către marele closet…bruxellez, construit, de fapt, de corifeii…Şcolii de la Frankfurt…sau de cine o fi mişunând prin spatele lor).
    3 1
  • Erată. Aportul voluntar al, nu a. Conducători, nu conducător.
    AM, ştiţi ce aveţi de făcut…
    2 1
  • E bine că se discută în contradictoriu, pentru a avea mai multe păreri.

    ITALIA este ţară G6 !!! OK ?

    O ţară extrem de bogată cu un PIB de peste 10 ori mai mare decât al României, care produce avioane, părţi de avioane, nave, iahturi din cele mai luxoase din lume, foarte multe utilaje agricole, produse agricole de înaltă calitate !

    Introducerea euro au sărăcit o pentru că Germania se comportă mizerabil !!!

    Au dus intensiv supermarket urile in Italia şi vând produse germane proaste la preţuri de dumping.

    VĂ ROG citiţi de pe toate cascaval feliate (chiar şi cele româneşti!! cică româneşti) UNDE este Made of... GERMANY sau dacă nu minim minim originea laptelui GERMANY !

    La Lidl am stat 15 minute să cumpăr caşcaval dea draq ceva care să nu fie german !!!! Am găsit pe un raft aruncat (ŞI NICI NU ERA SECŢIUNEA DE LACTATE) caşcaval produs în România.

    Acelaşi lucru cred cu cafeaua, ciocolata... produse italene, franceze, româneşti, nu.... prea... spre deloc de fapt.


    Păi germanii uber ales, ne fac la buzunare pe la spate şi să mai cumpăr şi maşinile ????

    NEVER!

    Şi ne mai pun şi caracatiţa în parcare mai dur decât poliţia locală.

    Spre deosebire la Carefour găseşti o varietate cât de cât.
    Mai umani.
    5 3
  • Of, Doamne! Ce soartă cruntă…Măi Edikkk, OK, să eliminăm Diesel-ul (doar la autoturisme însă…incluzând SUV-urile şi utilitarele de marfă în ecuaţie), dar, în ceea ce priveşte anihilarea excesului de CO2 (dacă se poate considera exces), n-ai vrea tu să ne urnim dosurile şi să dăm naştere la cât mai multe pepiniere (de viitori copaci, nu de plante ornamentale şi nici iarbă să nu avem în vedere, că nu aceste ultime două categorii devin adevărate uzine de oxigen), ca să lăsăm benzina în pace? Pe bune, nu te-ar oripila să fie stimulată (în plus) industria…chimică şi cea extractivă? Dar cum îţi apare faptul că sunt exploataţi copii pentru a-i folosi ca mână de lucru în minele unde se caută metale rare? Căci cum altfel să se producă…bateriile? Şi, înainte de orice, nu-ţi şopteşte cugetul (chiar şi aşa ne-intact) să dai anatemei eco-panteismul cel pre-antihristic? – în caz că ai uitat că, volens nolens, faci parte din pliroma Bisericii (nu-mi pot imagina că n-ai fost botezat în credinţa ortodoxă). Apropo, nu consideri că eco-obsedata şi eco-trepidata Greta ar trebui să se ocupe de chestii specifice adolescenţei, să-şi “trăiască viaţa” (inclusiv să-şi vadă de şcoală, precum a mustrat-o mucalitul Clarkson – umor englezesc, de!) şi să renunţe la epilepsia “civică” şi “democratică” ce o impinge să se răţoiască la liderii politici ai lumii “How dare you?!”, fără să fi trecut personal prin nicio experienţă existenţială majoră? Măcar dacă ar ridica tonul la…EMOL (scuze, probabil că şi-ar închipui că acest acronim ar sugera vreo marcă de ciocolată sau de bere).

    Este ultima mea strigare în ceea ce te priveşte…Fiindcă am “mirosit” eu că nu eşti e-cobaiul despre care laşi impresia, dar nu încape îndoială că ceva te-a fascinat peste măsură, blocându-ţi majoritatea facultăţilor mintale…N-am uitat că mi-ai luat odată apărarea în faţa vienezului clevetitor şi a mafiotului fanatic. Îmi propusesem să-ţi rămân recunoscător, dar, mai presus decât propria-mi voinţă, tronează dragostea de Adevăr…Doar aşa se poate explica de ce reacţionez vehement faţă de marile înşelăciuni puse la cale din tenebre. Şi de ce am fost în stare să-mi iau Diesel numai ca să-ţi fac în ciudă, deşi nici măcar nu te cunosc ca persoană.

    PS. Dacă această pledoarie va rămâne fără ecou în sufletul tău, atunci voi deduce negreşit că viaţa mă pedepseşte pentru simplul fapt că exist – prefer să zic “viaţa”.

    PPS. Brrr, ce cod mi se cere la postare: 6661. “1” ar putea însemna “Atenţie!”.
    5 4

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru