Volkswagen reconfirmă lansarea celei de a doua generaţii Phaeton

de Bogdan Mirică
Vineri, 07.03.2014
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Volkswagen a reconfirmat lansarea noii generaţii Phaeton. modelul, cu o carieră de 12 ani în spate, va fi promotorul unor tehnologii complet noi.

Salonul Auto de la Geneva a fost un nou prilej de a reconfirma lansarea unui model de top în gama Volkswagen. Pentru a nu ştim câta oară, oficialii din Wolfsburg confirmă debutul unei noi generaţii a modelului Phaeton, refuzând însă să ofere detalii despre data de lansare. 

Heinz-Jakob Neusser, şeful departamentului de dezvoltare Volkswagen, a declarat că există planuri în desfăşurare pentru lansarea celei de a doua generaţii a modelului Phaeton. Actualul model a fost introdus tocmai în 2002 şi, după 12 ani de activitate şi o mulţime de facelifturi, a venit vremea despărţirii. Nici vânzările nu mai sunt atât de entuziaste ca în primii ani.

Noul Phaeton va fi cel mai scump model din gama germanilor şi va fi nevoit să îndeplinească o serie de caracteristici esenţiale pentru a se putea numi vârful tehnologic din Wolfsburg. Neusser susţine că Phaeton „va trebui să fie un lider în segment, foarte rafinat şi confortabil”.

Phaeton va trebui să fie un lider în segment, foarte rafinat şi confortabil”.

Heinz-Jakob Neusser
şeful departamentului de dezvoltare Volkswagen
Deşi nu a fost niciodată un succes comercial, Volkswagen şi-a permis să ţină în viaţă Phaeton ca un simbol al vârfului tehnologic, el servind nu de puţine ori ca promotor pentru o serie de sisteme ce au fost mai apoi implementate şi pe modelele de serie.
Reţeta va fi aplicată şi pe noua generaţie Phaeton, despre care se spune că va folosi noua platformă MLB, pe care o vom vedea şi sub alte modele ale grupului Volkswagen.

Neusser a vorbit şi despre ideea unui coupe sportiv. Volkswagen se fereşte de o materializare a conceptului BlueSport din raţiuni economice şi pentru că ar canibaliza vânzările noului Audi TT.

„Eu mi-l doresc. Inginerii şi-l doresc şi ei. Dar vorbim despre un segment atât de mic, încât e greu să ne gândim la profitabilitate”, a declarat Neusser.

Comentarii (10)

  • Familia Bucur din Sebes
    De cand VW sunt masini premium? Nici Audi nu e premium.Premium sunt masini gen Mercedes, BMW sau Alfa Romeo.
    17 75
  • @familia....
    ai mai uitat fiat si lada...
    56 9
  • drumaru
    Ma uitam la poza sa-mi dau seama ce modificari de design are modelul nou fata de cel vechi.
    Am vazut! I-au pus leduri!
    28 25
  • reply Sebesenii
    Cred ca va inselati premiun sunt:Mercedes,BMW si Audi,iar in legatura cu Alfa nu prea cred ca e premium[sunt bune ca si VW dar nu sunt premium].
    17 18
  • @reply Sebesenii
    Alfa nu e premium ? 8C si 4C ce sunt ?
    14 19
  • @scorpionu
    Hai sa fim seriosi, ambele modele Alfa sunt frumoase, sportive pure, dar n-au finisari premium, iar Alfa a iesit de ceva vremea din scena, nu crezi? Ce are premium? Sa zicem Giulietta, cu toate ca are materiale de interior luate de la Bravo, deci nu prea bune, dar in echiparile superioare sa zicem ca merge, in rest pauza.
    22 9
  • @scorpionul.negru
    4C e chel (si nu ma refer la cura de slabire )! Toti (de la autocar la top gear) au criticat calitatea interiorului!
    5 2
  • @drumaru
    In imaginea din articol e modelul actual,cel nou nu a fost inca dezvaluit.
    6 0
  • Brembo
    Phaetonu' pour le paisan roumain!!!! :-)))
    6 4
  • O sa stea si asta prin stocuri, ha, ha, haaa!
    0 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru