Feedback

Volvo ar putea reduce numărul de facelift-uri pentru modelele din gamă: "Investițiile vor merge în electrificare și sisteme autonome"

de Daniel Popescu, Foto: Volvo
Duminica, 19.04.2020
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Volvo a anunțat că ar putea reduce numărul de facelift-uri lansate pentru modelele din gamă pentru a direcționa cea mai mare parte a investițiilor spre electrificare și sisteme autonome.

Industria auto se confruntă cu o perioadă dificilă din cauza pandemiei de coronavirus SARS-CoV-2, iar constructorii vor fi nevoiți să adopte schimbări radicale de strategie.

Compania de analiză IHS Markit susține că bugetele de cercetare ale industriei auto vor scădea cu 17% în 2020 și 12% în 2021.

Producătorul suedez Volvo și-a conturat deja o strategie pentru a gestiona această situație, iar una dintre decizii ar putea fi reducerea numărului de facelift-uri pentru modelele din gamă.

"Departamentul de cercetare și dezvoltare are mii de proiecte și trebuie să ne întrebăm dacă trebuie să le facem pe toate.

Facelift-urile reprezintă una dintre zonele în care am putea efectua reduceri. Trebuie să reducem cheltuielile", a menționat Hakan Samuelsson, CEO-ul Volvo, pentru publicația Automotive News.

Reducerea facelift-urilor ar fi justificată de interesul celor de la Volvo de a menține la un nivel ridicat investițiile în două direcții esențiale pentru viitor: sisteme de electrificare și sisteme autonome.

"Electrificarea, condusul autonom și viitoarele nostre tehnologii reprezintă priorități absolute.

Orice schimbări în aceste domenii ar pune în pericol strategia noastră, așa că aceste investiții vor fi protejate", a adăugat el.

Via Automotive News

Comentarii (6)

  • Următorul lichid natural ca abundenţă în geosferă, după apă, este petrolul (iar această axiomă va pieri doar odată cu lumea), dar iată că arhitecţii NWO/BNW nu ţin cont defel de această realitate incontestabilă – ei continuă, imperturbabili şi puerili, să “acrediteze” purul (eco)cretinism. Cheia “succesului” dumnealor se cheamă repetiţia cu caracter obsesiv (cu frecvenţă cel puţin zilnică), potrivnicul nesfiindu-se să aloce TOTUL (ce depinde de proprietatea şi puterile lui, desigur, îngăduite de Sus) în acest scop prioritar pentru dânsul. Numai că, spre consternarea lui şi a slugilor lui fidele, nu toată lumea cedează…De aceea se vor îndârji să-şi conjuge/amplifice “nobilele” eforturi (propagandistice). De ce? Simplu: “Cine vrea să fie stăpânul lumii nu poate să lase nimic necucerit” (Vlad Ţepeş). Nimic…implicit, pe NIMENI!

    Totuşi, mai există…Cineva în ecuaţie. Taman “factorul decident”. Pe Acesta îşi permit ei să-L ignore cu o răutate imposibil de înţeles, spre a lor fatalitate cu urmări…eterne.
    6 10
  • Concluzie: bugetele au devin mai mici, concurenta nu sta cu mainile in san, electrificarea/autonomizarea este inevitabila. Restul e povesti aparute din prea mult, mult prea mult timp liber.
    7 3
  • Nu, Fă Nel (alias Savista satului/site-ului), arestul la domiciliu ordonat brutal (pardon de pleonasm!) de afinii tăi din EMOL nu poate fi considerat “timp liber”.

    Apropo: mmm, ce-mi place (juisez!) cum se agită toate caricaturile preaplecate ale lui Mickey Duţă: de la Deep State la Securitatea Reinventată Ingenios (SRI) şi de la “The New York Times” la UM Digi 24, dar şi toţi trepăduşii de cartier care “ştie tot” (din Metagalaxie) graţie “informaţiei nepreţuite” livrate generos de “mainstream media”.

    Totuşi, actualmente, un gest şablonard (de a lipi prompt etichetele “cuvenite duşmanilor poporului”) parcă le întrece pe toate în stupiditatea aparte a previzibilităţii sale şi anume: “teoria conspiraţiei”. Cu alte cuvinte, refuzi făţiş sau dai impresia că nu înghiţi găluşca emolar-oficială a coronavidului, atunci, “clar”, îmbrăţişezi “minciunile, aberaţiile şi intoxicările propagandei ruseşti”, pe lângă deja uzatele (ştiinţifico-puerile) evaluări: “antioccidental”, “antieuropean”, “iliberal”.
    4 8
  • Nu bateau astia din gura demult ca renunta la Diesel? Au renuntat? Daca da, asta e motivul pt care nu mai prea au bani. :))
    Sa fim seriosi: Volvo nu mai e Volvo, e o marca chinezeasca, tot asa cum Lenovo nu mai e IBM. "Volvo brand premium" my ass...
    4 2
  • Gândire vieneză (duhovnicească rău) : nu contează dacă cineva/ceva este sau nu în asentimentul Logosului-Fiinţă şi dacă ajută omul (cununa Creaţiei) să se mântuiască. Nu, nici vorbă! Contează (şi încă în mod “esenţial”, “indispensabil”, “inevitabil”) doar ceea ce urmăresc şi ticluiesc şi despre care “dau asigurări” că “trebuie, spre binele omenirii” o mână de demoni întrupaţi (întrupaţi cu voie de Sus, desigur, dar fără niciun folos sufletesc propriu) care şi-au ataşat, ca breloc, Globul la chei [nu ale Împărăţiei Cerurilor, ci cel mult ale deja prefiguratului “rai” (eco-)milenarist].

    Ştiu, ştiu, ştiu: “Aici suntem pe un site auto”. Normal, bre! De aceea mă pretez la distincţia “cuvenită” : lumea cu ale sale, Adevărul…cu ale Sale. “Din această dilemă nu puteţi ieşi”…
    2 5
  • Înainte să mă duc la nani (doar pentru trup, nu şi pentru minte, chiar dacă un asemenea “sport” văd că a devenit “hit” global; parcă presimt şi lansarea unui album fulminant: “Cântece de leagăn emolare”…mă rog, se poate miza şi pe “emolar”, căci nu influenţează sensul expresiei), trebuie să remarc voluptatea cu care savurez ochiometric preţurile actuale de la pompă…Parcă îmi vine să strig cu ecouri care să se propage concentric: “Trăiască şi înflorească putoarea fosilă, în frunte cu secretarul său general, tovarăşul coronavidus”. După care liber la alimentare…şi dăi, şi bagă, gâlgâind erotic pentru urechile mele. Cam 20 de litri per 100 de lei. Fabulos! Să te tot plimbi…Şi nu oricum, ci: zi de zi, Diesel deasupra tuturor :D (nu emoticon, ci “D” de la Diesel).

    Dar “declaraţiile” ? Păi, am strâns teancuri, completate pe măsura imaginaţiei mele “pragmatice” (generatoare de motive binecuvântat convingătoare de chipie gărceşti, căci, acolo unde este multă şcoală, şi inteligenţa îşi pune ochelari de soare, carevasăzică “dă firmă, mânca-ţi-aş”). Apropo, ceea ce mă excită pe de-a dreptul este faptul mirobolant că viclenia malefică (pardon de pleonasm!) conduce guverne, dar executanţii tot nu pot scăpa la asemuirea (predestinată) cu râmele: şi la frenezia târârii (în faţa legii, pardon, a “superiorilor”), şi la efervescenţa gândirii.

    Corupţie, mă tată! Dar, chiar şi dacă m-aş autopropune/autoinvita la DNA, sigur am fi mai mult de trei inşi într-o cameră, ceea ce…”Dar tu nu eşti autoritate de stat; ce să cauţi acolo?”. Păi, ca martor din popor :D (Diesel, nu uitaţi).

    Să lăsăm filosofia cea plicticoasă şi să vedem cum putem aborda…versanţii. Căci m-a apucat un chef monstruos de drumeţii montane. Ce să scriu pe “declaraţie” ? Ei, acum, în context, chiar aş putea invoca “tunelurile dacice” şi alte forme de “energie” asemenea, aşa cum mi s-a mai sugerat pe aici. Nu de alta, dar au un impact extraordinar asupra sănătăţii (deşi ar suna ca naiba, căci ce altă justificare aş putea bifa pe document în afară de “asigurarea de bunuri care acoperă necesităţile de bază” ?), astfel că, dacă îi pomenesc agentului care mă va opri în trafic despre beneficiile atestate “empiric” (eh, mai degrabă aş bifa: “asistenţă medicală care nu poate fi amânată şi nici realizată de la distanţă”…wow, beton, adică rocă), acela va medita nu asupra acestora, ci asupra acestuia…adică termenului “empiric”. Moamăăă, ce dăştăpt îi aista, umblat pe la facultăţi, alea alea, nu ca mine, biet slujbaş, renumeraţie mică, după buget…Să trăiţi, să trăiţi, drum bun şi multă sănătate! Iar eu îl voi saluta respectuos, cu capul descoperit şi cu corona (desen) la rever. “Da ce’, îţi iei costumul pe munte???”. Evidemment! Cu cravată chiar, că doar mă voi afla în cercetări ştiinţifice, cu rucsacul în spinare şi cu PET-ul (dar nu de oricare, ci de la NASA, drept cadou special din partea lui AndreiRN) ieşit semeţ dintr-un buzunar. Başca voi purta şapcă, în spiritul modei (simpatice, de altfel) inaugurate de Serse Cosmi.
    2 8

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru