Volvo XC40 primește o nouă versiune plug-in hybrid: autonomia electrică ajunge la 43 de kilometri

de Daniel Popescu
Vineri, 21.08.2020
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Volvo XC40 primește încă o versiune plug-in hybrid cu motor pe benzină de 1.5 litri și 129 CP și un motor electric de 82 CP. Bateria de 10.7 kWh asigură o autonomie electrică de 43 de kilometri.

Volvo a anunțat extinderea gamei XC40 cu o nouă versiune plug-in hybrid, care a primit numele XC40 Recharge Plug-in Hybrid T4.

SUV-ul compact va putea fi comandat și într-o variantă cu motor pe benzină de 1.5 litri și 129 de cai putere acompaniat de un motor electric de 82 de cai putere.

Noua versiune plug-in hybrid include o baterie cu capacitatea de 10.7 kWh care oferă o autonomie de 43 de kilometri, calculată în regim mixt pe baza standardului WLTP.

Pentru moment, noua variantă nu este încă disponibilă pe piața din România, însă a fost anunțată pentru piața britanică cu livrare începând din luna octombrie.

Noua versiune se alătură astfel primei variante PHEV, care a fost prezentată încă din lună martie a anului trecut. Versiunea respectivă are în total 262 CP și utilizează un motor pe benzină de 1.5 litri și 180 CP și un motor electric de 82 CP.

De curând, XC40 poate fi achiziționat în România într-o nouă versiune de bază, cu motor pe benzină de 1.5 litri și 129 CP.

Pe de altă parte, XC40 va primi în curând și o versiune electrică XC40 Recharge, care a fost prezentată în luna octombrie a anului trecut. Primul model electric al constructorului suedez va avea două motoare electrice care generează în total 408 ca putere, în timp ce bateria de 75 kWh promite o autonomie de circa 400 de kilometri (WLTP).

Via Volvo

Comentarii (1)

  • ACE - Craiova
    Ambele motorizari PHEV au motorul termic in 3 cilindri - ceea ce nu ii asigura. din pacate - o mare fiabilitate in timp, in schimb iti dau senzatia de aspirator....

    Pacat de acest downsizing practicat de multe companii auto, care NU este altceva dacat o fortare a motorului termic cu turbina/turbine care isi arata coltii exact cand nu te astepti....

    Au ajuns sa scoata 125-130-140 CP sau mai mult din motorase de 1 litru, in 3 cilindri si mai avem pretentia sa fie FIABILE?!
    7 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru