Ştiri despre Citroen
-
Potrivit celor mai recente zvonuri, Citroen ar putea elimina din gama de modele nava amiral C5 X la finalul acestei generații. Francezii vor să se concentreze pe modele compacte și subcompacte. (Vineri, 07 Iunie 2024)
-
Francezii de la Citroen publică primele imagini și informații referitoare la noul C3 Aircross. SUV-ul de segment B poate găzdui până la 7 pasageri și va avea inclusiv o versiune pur electrică. (Joi, 18 Aprilie 2024)
-
Citroen C4 și C4 X pot fi comandate acum și alături de o motorizare mild-hybrid la 48V. Ansamblul dezvoltă 136 de cai putere, iar prețurile pornesc de la 27.300 de euro în România. (Marti, 20 Februarie 2024)
-
Francezii de la Citroen prezintă noul Berlingo facelift. În Europa va fi disponibilă numai varianta electrică e-Berlingo și oferă 136 CP și o autonomie de până la 320 de kilometri cu o singură încărcare. (Marti, 12 Decembrie 2023)
-
Constructorul francez de automobile a publicat primele imagini și informații despre noul e-C3. Modelul cu zero emisii promite o autonomie de până la 320 de kilometri și pornește de la 23.300 de euro. (Marti, 17 Octombrie 2023)
Intrebari & Raspunsuri
Close
Inchide notificarea pentru
Personal ma astept la un viitor DS5 care sa detroneze suprematia germana, macar prin design si dotari daca nu si prin performante, ceea ce, sa fim sinceri, e cam greu pana si pentru un constructor ambitios ca Citroen...
Stima
P.s. frumoase pozele!!!
Bmw 330d 2010 are 245 CP nu 290.
De remarcat faptul ca acest propulsor (3.0 HDI) este disponibil si pe Jaguar si Range Rover, doar ca in alta configuratie...cu 200 NM in plus. Nu stiu de ce Citroen a taiat din cuplu la C5, probabil e orientata spre confort ca orice Citroen, altfel ar fi muscat din pamant cu 650 NM.
Oricum e printre cele mai tari masini, e intre clasa premium si restul, mai buna ca o Insignia sau un Passat dar mai slaba ca un Bmw sau Mercedes.
Felicitari pentru articol.
Stiu ca multa lume afirma ca Peugeot face motoare Diesel pt BMW. Ei bine acest 3.0Hdi a primit de la voi nota 8, iar 530d GT a primit 9, sau 10, daca nu ma insel. De asemenea vad un consum foarte mare pe langa motorul de pe BMW.
Aceste lucruri nu fac altceva decat sa-mi intareasca banuiala cum ca motoarele Diesel de pe BMW doar imprumuta cate ceva de la HDi si e diferenta serioasa intre ele. De exemplu zilele trecute am auzit un 4007 HDi si sincer TDi PD parea silentios.
Intrebarea e: care sunt diferentele dintre cele doua motoare?
Marcile pentru care PSA ofera motorizari diesel:
BMW (2.0)
Mini (1.6)
Range Rover (2.7, 3.0)
Jaguar (2.2, 2.7,3.0)
Mazda 3 (1.6)
Mitsubishi Outlander (2.2)
Mitsubishi Grandis (2.0, Lancerul are de VW)
Suzuki Vitara model mai vechi (2.0)
Ford (au cumparat licenta si drepturile de folosire de la Peugeot - 1.4, 1.6. 2.0 doar Focus, 2.2 2.7)
Volvo (1.6, 2.0)
E un subiect deja fumat, s-a demonstrat cu atatea linkuri de-a lungul timpului, iar vin tipicii romani cu skoda octavia, golf , passat si altele sa faca panarama....
Da e o chestie normala sa colaboreze, si vor mai colabora (cautati psa-bmw la search pe automarket) ce e asa greu de inteles, traiti cu impresia ca psa e renault, si ramaneti socati cand auziti o chestie din asta, e normal, atata puteti, dar terminati sa fiti gica-contra ca s-a mai explicat de atatea ori.
Bafta.
ei bine avem asa:
Citez in caz ca va e lene sa cititi
"Francezii i-au învățat și pe nemți să facă motoare bune pe motorină și acum toate mărcile europene se laudă în consumuri și putere"
Evident face aluzie la PSA-BMW
http://www.automarket.ro/stiri/psa-doreste-sa-imparta-mai-multe-componente-cu-bmw-25949.html
Citez "In trecut, BMW si Grupul PSA au impartit tehnologie pentru motoarele diesel" (colaborarea s-a oprit la 2.0 d 163)
Citeste ce zic baietii aici, primele pagini....
BMW e prea premium ca sa promoveze aceasta colaborare in gura mare asa cum e cunoscuta colaborarea psa-ford, pentru ca porma "bajetziilor da valoare care cumpara Bmw-uri dizal nu le-ar pica bine ca dusmanii cu a seis tedei sa afle ca ei au tehnologie frantuzeasca sub capota, suna urat, chiar daca un diesel de la psa sau bmw umileste orice tdi, nu suna bine in Romania sa zici ca ai ceva frantuzesc, pentru ca Dacia are tehnologie frantuzeasca, si confundam PSA cu Renault cu toate ca 60% din masinile de pe strada au tehnologie frantuzeasca"
Cel mai amuzant e cand intrebi pe cineva, care are motorizari diesel mai bune? Peugeot sau una din marcile enumarate mai sus....la care primesti un raspuns baaaaaa hahahaha compari Peugeot la motoare cu Range Rover sau Jaguar, alea-s masini ba, ce sti tu"....iar cand afla ca sunt prosti incearca sa o intoarca. Incercati si voi, e amuzant. Cam asa si cu tine.
Oricum subiect incheiat pentru mine, am vorbit si cu mecanici (nu din aia care repara masini cu autodata sau mecanici de la pbn), si cu jurnalisti....imi este mai mult decat clar.
Bafta.
Acum ca am intrat si eu din curiozitate pe linkurile de mai sus vreau sa va spun cu mana pe inima ca m-am luminat gata! Daca a zis George Buhnici(cine dracu e asta)??? ca francejii i-au invatat pe nemti sa faca motoare acum totul se leaga pentru mine de la faptul ca premiile anuale pentru cel mai bun sau bune motoare pana la cea mai vanduta masina totul vreau sa zic ca este un aranjament facut de niste oameni de nimic de fapt francejii merita totul si BMW ar trebui sa ajute cu banii PSA sa iasa din criza sa le dea toti banii lor.
Ma bate gandul sa imi fac un blog unde sa scriu tampenii vad ca sunt multi care acorda credibilitate acestor siteuri......
Motorul cred ca e destul de ok dupa parerea mea.Daca PSA incearca sa echipeze masinile lor cu motoare ca performante apropiate de premium e un pas inainte pt. ei se pare ca le merge bine nu este criza pentru ei.
Si oricum niciunde nu scrie ca ar fi exact aceleasi motoare. Aaa si nu inteleg ce legatura avea ca subiectul cu TDi. Dar as pune si eu intrbarea simpla: Cum explici tu ca "un diesel de la psa sau bmw umileste orice tdi"?
Uite sa luam exemplul acestui motor. Cu ce este 3.0 TDI tot de 240cp de pe A4 mai prejos decat el: Cu acceleratia 0-100 in 6.1s pe langa 7.9? Cu consumul 9.6/5.4 pe langa 10.2/6.1? Cu ce draga interlocutorule....
330xd este intr-adevara putin peste. Dar are si 250cp.
E usor sa vorbesti asa aiurea. TDi nu mai e ce a fost, desi nici cele PD nu erau motoare proaste. Au cateva bube minore, dar te tin nu gluma.
3.0 TDI are 240 CP si 500 NM
Deci care pe care?
Iar al 3-lea link, cu automarket, singurul care a ramas in acel post, subliniaza ce spun eu....candva cumva a fost o colaborare, iar bmw-urile dupa care salivati au tehnologie frantuzeasca, nu sunt doar eu care afirma, nu este doar un jurnalist sunt atatia....chestia asta cu motorizarile Peugeot pe BMW e la fel de putin stiuta ca si motorizarea TDS pusa pe Opel Omega...putini stiu....sau ca motorizarile Rover puse pe Accordurile vechi...si tot asa....e usor sa fi ignorant, sa faci caterinca, sa spui nu la ditamai textul si linkurile care atesta ceea ce spun....eu nu am zis ca Peugeoturile sunt masini nemaipomenite, eu am zis ca au motorizari nemaipomenite (HDI care face legea, si THP realizate cu tehnogloa high-pressure de la PEUGEOT si experienta celor de la BMW).
Acum cati dintre voi stiu ca acest parteneriat la motorizarile pe benzina este un schimb de favoruri in urma cunostintelor oferite de PSA pentru motorizarile diesel BMW? Peugeot nu statea prea bine la motorizarile pe benzina....iar BMW acum ii ajuta, chiar nu vedeti?
N-ai cu cine, nu ai cum sa ii explici unui posesor de tdi ca exista ceva mai bun decat au ei pentru ca li se pare sf, e greu sa te contrazici cu categoria asta de limitati care cunosc doar 5 marci, dacia, solutia ieftina, opel solutia de mijloc, vw solutia de mijloc mai buna decat opel, sau mercedes si bmw frate, ca bmwul e bmw.
Pe scurt, puneti mana si cititi cate ceva despre masini ca va faceti de tot rasul.
Bafta.
2. Nu avea BMW cum sa ia motoare de 2000 de cmc de la PSA atat timp cat motorul BMW produce 204 CP departe de cel PSA.
3.Nu avea BMW cum sa fure tehnologie pentru ca orice tehnologie, inventie este patentata.
INCULTI.
.
Cel mai puternic motor diesel de 3 L este cel de pe 335 d - 3000cmc.
http://www.automarket.ro/masini-noi/bmw/seria-3-335d-286cp-419/specificatii.html
2. "si cu aproximativ 5.000 de euro mai ieftin decat BMW 330d. "
si la acelasi pret cu 325 d carechiar daca are putere ami mica are tot motor de 3000 cmc si performante mai bune.
PRAF
.
Acest model merita testat de ex 2.2 hdi la 173cp sau chiar noul 2.0hdi la 163cp. Acestea probabil ar fi luat mai mult la tinuta de drum , acest model merita nota 10 la tinuta de drum.
Iar legat de design.... 8 e mult prea putin... are elemente de design (luneta concava...ex...) care sunt unice in clasa sa.
Per total o masina de nota 10, pacat ca mentalitatea noastra de romani precum ca alea germane sunt cele mai tari inca mai persista.
Noul C5, nota 10 din partea mea.
Slab materialul, poze frumusele chiar daca prelucrate intens si... autorul a dat dovada de o MAAAREEE incultura: Linia Maginot a fost ocolita (cum a spus un alt cititor de pe site) si franta si-a luat-o in freza rau de tot. Iar cum un dicton spune ca "cei ce nu cunosc istoria sunt obligati sa o repete" nu ne ramane sa spunem decat ca spre supararea unora... Citroen o sa si-o fure din nou de la Passat.
P.S. Iar Passat-ul nu e vreo masina ci un status de mess pe care scrie "sunt parvenit". Daca vreti sa laudati C5-ul fata de VW mai bine spuneti atat: este o alternativa mai confortabila si mai eleganta decat passat-ul banal si anost care merge bine si va rupe la intretinere.
"Cel mai performant model diesel de maxim 250 CP din segment ramane BMW 330d"
traducere :
" cel mai performant model diesel " = cea mai performanta masina echipata cu un motor diesel
" de maxim 250CP " = masina cu motor de maxim 250CP
" din segment " = segmentul de masini este de obicei definit de dimensiuni si pretentiile " Premium " ale marcii ( in cazul asta Citroen aspira la titlul de masina Premium )
puse cap la cap inseamna :
" Cea mai performanta masina echipata cu un motor diesel cu putere de maxim 250CP din segmentul Premium " ramane 330d.
335d este un motor mai puternic de 250CP si d'asta nu intra in discutie, asa ca fii atent la cum interpretezi versurile :)
@c5-ul de fata .. jos palaria ... da cam scump pt muritorii de rand ( presupun ca asta il califica la clasa Premium :P )
Masina nu este urata dar perfomantele dinamice sunt mult prea slabe pentri pyterea de care dispune iar pretul este egal cu cel al 325d mai performant dinamic, o masina premium in segment cu un renume mult mai bun.
BMW ar putea primi un motor cu trei cilindri de la Grupul PSA, care va intra in gama constructorului francez in anul 2011. Noul motor cu trei cilindri este extrem de economic si ar putea fi utilizat chiar si pe vehiculele din proiectul Megacity al celor de la BMW. Bavarezii de la BMW ar putea furniza si ei motoare pentru cei de la PSA, de data aceasta fiind vorba de propulsoare de cilindree mare, cu sase cilindri.
Peugeot si Citroen au deja un parteneriat cu Toyota pentru constructia modelelor 107 si C1. De asemenea, Peugeot are un parteneriat si cu Mitsubishi, pentru constructia modelelor Outlander si 4007. Mai mult decat atat, Peugeot va crea o versiune proprie a modelului i-MiEV. Prin intermediul acestor parteneriate, Grupul PSA isi reduce
semnificativ costurile de dezvoltare si productie, gratie faptului ca utilizeaza componente comune cu alti constructori.
http://www.psa-peugeot-citroen.com/en/psa_group/cooperation_bmw_b2.php
http://fr.wikipedia.org/wiki/HDi
Intr-adevar, gasim HDI-uri PSA in masini provenind de la marcile urmatoare: Ford, Volvo, Jaguar, Land Rover, Mitsubishi, Toyota.. si a fost si o colabirare mai veche pentru Fiat Ulysse si Lancia Phedra.
C5-ul imi place la nebunie, si cum spun cei de la , cand mergi cu o japoeza sau o frantuzeasca parca nu esti privit cu atata ura ca cei care conduc masini nemtesti.
Putin imi pasa ca BMW-ul ajunge la 100 cu 1.5s mai repede ca un C5, pe mine ma intereseaza confortul si raportul calitate/pret.
Va salut cu respect!