OFICIAL: Acesta este noul Citroen C3 Aircross. Va avea până la 7 locuri

de Alexandru Monenciu
Joi, 18.04.2024
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Francezii de la Citroen publică primele imagini și informații referitoare la noul C3 Aircross. SUV-ul de segment B poate găzdui până la 7 pasageri și va avea inclusiv o versiune pur electrică.

Citroen pregătește lansarea noului C3 Aircross, un SUV de segment B care știe cum să se facă remarcat. Construit pe arhitectura Smart Car, la fel ca C3, cele două modele au foarte multe lucruri în comun, mai ales în ceea ce privește designul exterior.

Francezii au publicat acum primele imagini oficiale cu noul C3 Aircross. Observăm o parte frontală cu noul logo Citroen și semnătura luminoasă specifică, cu 3 segmente luminoase. Avem apoi aripi evazate, un ecartament majorat, dar și roți cu diametrul de 690 de milimetri.

Citroen C3 Aircross are o lungime de 4.39 metri, iar la interior poate găzdui până la 7 pasageri.

Gama de motorizări va fi compusă din unități termice, convenționale, o versiune hibridă, dar și una pur electrică. Francezii nu au oferit mai multe detalii tehnice despre motorizări.

Constructorul din Hexagon mai transmite că noul C3 Aircross va ajunge în România în toamna acestui an.

via Citroen

Comentarii (13)

  • Cu 325 mm mai lung decât Opelul Corsa prezentat azi. S-a ales praful de conceptul de suv. Dacă și în ăsta încap 7 persoane...
    7 3
  • Andrei
    Pare o mașină foarte utilă, mai ales dacă ultimul rand de scaune de poate rabata complet, sau dacă o poți configura fără el.
    Rămâne de văzut ce autonomie are versiunea electrică, cea care m-ar interesa pe mine.
    6 1
  • sa nu dam cu pietre inainte sa-l vedem in viu.
    dupa proportii, din imagini cel putin, pare sa ofere spatiu marisor in interior.
    7 1
  • Mie îmi place cum arata, are o robustețe și spațiu care amintesc de unele modele Skoda mai vechi.

    Singura problema e ca Stellantis tot nu știe ce sa facă cu brandul Citroen. Nenumărate elemente de design sunt anunțate și abandonate destul de repede. Se axează pe confort la prețuri decente iar acum schimba macazul spre practicalitate...
    Ar fi bine sa se decidă cum poziționează brandul în cadrul grupului. Și cu Opel la fel.
    4 4
  • @15.49
    Nu dau cu pietre, dar e cu doar 290 mm mai lung decât un Sandero. Ți se pare că ar avea loc 7 persoane in așa ceva?
    5 2
  • Evident că încap din moment ce e omologat pentru 7 persoane.
    4 5
  • @Matei, și matizul era omologat pentru 5 persoane. Așa ca idee, Jogger-ul care are și varianta cu 7 locuri este mai lung decât C3-ul ăsta cu 157 mm și tot stai înghesuit pe rândul trei de scaune. Fără să mai spun că portbagaj, ciuciu. Așa că ideile astea cu 7 locuri pe mașini modeste ca dimensiuni le fac să pară niște struțo-cămile cu utilitate limitată.
    2 1
  • Trilulilu
    Concurentul lui Duster a venit de la Citroen, nu Opel.
    1 0
  • ma obligi sa dau un raspuns, dar chiar nu stiu ce sa zic, stai nitel sa apara si sa o vedem dupa cum sta cu spatiul.

    depinde de multi factori, poate fi irelevant ca e mai lunga decat sandero cu 290 mm, poate ca au reusit sa impacheteze mai compact tehnica de sub capota si in configuratia cu 7 locuri au sacrificat tot portbagajul, nu stim nimic deocamdata. sa dau acum un raspuns fara sa am toate datele ar insemna sa dau un raspuns cel mai probabil gresit. strict dupa dimensiunile exterioare, poate ca ai dreptate.

    dar la ce sigur nu ai dreptate este sa spui ca in jogger cu 7 locuri stai inghesuit pe locurile din randul 3. absolut toata presa a confirmat ca randul 3 din jogger are locuri veritabile, cum multe suvuri mari cu pretentii de 7 locuri nu au. e spatiu berechet acolo, singurul minus ar fi doar ca stai cu genunchii mai sus decat pe randul 2 si la calatorii lungi ar deveni inconfortabil, pentru ca toata greutatea corpului se sprijina doar in fund si nu se distribuie si pe pulpe ca sa ma reduca presiunea pe noada, stii la ce ma refer. nu stiu ce talie ai, dar intra o data intr-un showroom dacia sa vezi spatiul din jogger 7, o sa-ti schimbi parerea.
    6 0
  • Realizezi ca și copiii sunt persoane, nu?
    1 3
  • @@ds
    Posibil să fie confortabile și locurile din spate, pentru drumuri scurte în oraș. Vom vedea. Poate am eu idei preconcepute despre modelele astea adaaptate la 7 locuri. C3 - suv de segment B e din clasa Opel Moka, Captur, Duster, Juke, Ford Eco Sport. E, închipuiți-vă pe oricare dintre ele ca fiind cu 7 locuri. Sincer, cred că sunt produse de nișă. Ceva de genul să-ți transporți salariații (de) la un punct de lucru, sau să duci copiii din cartier la grădiniță. Altfel, să pleci la un drum lung cu așa ceva e moartea pasiunii, 100 cp și, doar, 118 Nm, e cam firavă pentru 7 persoane. Iar dacă mai pornești și ac-ul, e clară treaba.
    3 0
  • Andrei
    Ds, și eu am mari dubii ca 7 adulți pot merge confortabil în mașina asta. Dar îmi pot imagina lejer doi copii mici pe locurile din spate. Nișă? Da, dar nu cred ca au zis ca e un produs care se adresează tuturor.

    Puterea nu e o problemă, nu faci raliu cu 7 persoane în mașină. Dacă are 11s-12s 0-100km/h e suficient.
    3 0
  • Nu se compară locurile spațioase de pe rândul 3 de la MCV 1/Jogger (similare cu cele din față) cu ale multor modele, care par într-adevăr pentru copii, probabil ca să nu sacrifice aerodinamica spatelui. La MCV 1/Jogger sunt la fel de confortabile și la drum lung pentru persoane înalte, și eu recomand să verifice practic cine nu crede.
    Legat de acest C3, din ce am găsit eu portbagajul are cu 7 locuri 44l (față de 160l la Jogger), deci aici ar putea fi explicația pentru diferența de lungime.
    Dar considerând forma rotunjită și montanții spate, probabil nu vor fi confortabile acele locuri decât pentru persoane scunde.
    4 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru