Ştiri despre Dacia
-
Potrivit celui mai recent raport prezentat de către Asociația Constructorilor de Automobile din România (ACAROM), producția auto națională a înregistrat o scădere de 2.8% în prima jumătate a anului. (Miercuri, 30 Iulie)
-
Potrivit celor mai recente date, provenite de la Asociația Constructorilor de Automobile din România (ACAROM), în luna mai au fost asamblate, la noi în țară, 51.194 de vehicule, cu 20.12% mai multe decât în mai 2024. Chiar și așa, uzina Dacia de la Mioveni a înregistrat scăderi. (Joi, 26 Iunie)
-
Echipa Dacia Sandriders anunță că spaniolii Cristina Gutierrez și Pablo Moreno vor continua să concureze pentru marca Dacia în următorii doi ani. (Marti, 10 Iunie)
-
Clienții din România pot comanda, începând de azi, noua Dacia Bigster în versiunea Mild Hybrid-G (benzină+GPL). Prețurile pornesc de la 19.800 de euro, prin programul Rabla și cu Dacia Credit. (Luni, 02 Iunie)
-
Pentru prima oară, a treia generație Dacia Duster preia conducerea segmentului B-SUV în Europa. SUV-ul fabricat la Mioveni și-a întrecut, așadar, rivalii: Toyota Yaris Cross și Volkswagen T-Roc. (Luni, 26 Mai)
Intrebari & Raspunsuri
Close
Inchide notificarea pentru
Duster nu este la fel ca un MCV - deja sunt destule pe strada si se poate vedea destul de clar ca prafosu' este mai mare.
TRAISCA ROMANIIIIAAAA!!!! , TRAIASCAAA DUUUUSTEEEER!!!! , BINE DACIAAAA , SUNTEM MANDRIII !!!!
In ceea ce priveste Pretul de achizitie ar fi trebuit sa spuneti ca
" Dacia a reuşit să surprindă în mod plăcut ACTIONARII SI NU FOARTE PLACUT PUBLICUL CARE A TREBUIT SA SCOATA DIN BUZUNAR 5000E MAI MULT DECAT PRETUL DIN RECLAMA, DOAR UN BONUS DE 45%, Duster având toate premisele pentru succes în materie de vânzari"
TRAISCA ROMANIIIIAAAA!!!! , TRAIASCAAA DUUUUSTEEEER!!!! , BINE DACIAAAA , SUNTEM MANDRIII !!!!
Stiu, sunt rau cu Renault, dar politica lor de preturi ma calca pe nervi :)
TRAISCA ROMANIIIIAAAA!!!! , TRAIASCAAA DUUUUSTEEEER!!!! , BINE DACIAAAA , SUNTEM MANDRIII !!!!
Sper ca pe langa sistemul 4X4 de la nissan sa fi luat si ceva idei despre cum sa faca masina sa absoarba gropile si dupa 100000km , fara o revizie ( schimbare ) totala a suspensiei.
TRAISCA ROMANIIIIAAAA!!!! , TRAIASCAAA DUUUUSTEEEER!!!! , BINE DACIAAAA , SUNTEM MANDRIII !!!!
( va rugam ignorati pasajele care nu va "convin" , am bagat cate ceva pentru toti .... sau cate ceva "anti" toti :P )
Sa nu uit, la consum sta destul de bine la drum lung, posibil ca la Dacia sa se fi facut ceva optimizari de aerodinamica - ceea ce ar fi o noutate absoluta . Mastodontul ala la 130km/h da de lucru serios motorului, dar se pare ca este cat de cat bine desenat :)
si binenteles :
TRAISCA ROMANIIIIAAAA!!!! , TRAIASCAAA DUUUUSTEEEER!!!! , BINE DACIAAAA , SUNTEM MANDRIII !!!!
.....
puneti mana pe manuta aia mica rosie - vine un comentariu NEGATIV
.....
frate ce plat este sezutul acelui scaun ... incredibil de plat ... hai ca spatarul parca mai are ceva "denivelari" dar sezutul ala .... da-o draq de treaba ce-i costa frate sa faca sacunu' ala mai reliefat ? ... 2 grame de burete ? ... 5 euro diferenta de la buretele ala de kko la un burete care sa reziste ? ... ooofffofoof tot tre sa dea cu batul in balta la cate ceva :)
si acum ma iau un pic si de echpa de la automarket : "pielea" aia pare a se fi "lasat" deja .. cati kilometri aveala bord prafosul testat ? ( sper sa spuneti ca vre-o 40-50000 ... ca altfel... nu prea cred ca se poate spune ca este ceva de capu' "pielii" aleia )
noapte buna si spor la apasat pe manutzele alea mici rosii + lasat comentarii monosilabice despre cat de imbecil is io :)
Mergi într-un showroom şi cere să te aşezi la volan.
E suficient de moale cât să fie comod, dar suficient de ferm cât să nu te afunzi în el cu "totul".
Pe viitor, citeşte textul înainte să comentezi şi uită-te peste imagini. Altfel, comentezi în necunoştinţă de cauză şi există riscul să nu ai dreptate.
Cât despre diferenţa de 5 euro la material - enormă chiar şi în mod ipotetic, ar conta foarte mult pentru Dacia, dar şi pentru alte modele low-cost. Nu-i aşa de simplu cum pare la prima vedere.
Maşină e "fâşneaţă" chiar şi la 130 km/h, mai ales dacă luăm în vedere puterea pe care o dezvoltă. Sigur, mergi cam turat, dar asta trebuie să faci dacă vrei şi viteză şi acceleraţie cu un motor destul de mic şi o cutie relativ scurtă.
@TylerDurden
Am intrat cu Duster şi pe offroad, iar modelul nu dezamăgeste cu nimic pentru ceea ce se spune că poate să facă. Dacă eşti rezonabil şi nu îţi imaginezi că ţi-ai cumpărat un tanc cu care poţi să dărâmi munţii, o să fie ok pe offroad. Scrie şi în test despre asta, dar presupun că te-ai uitat doar pe galeria foto şi nu ai citit mai departe.
nu, nu este antifonata asa bine ca un BMW, dar nu are nici sunet si tremurat de tractor obosit ca diselarele second pe care le conduceti voi de ne umpleti de fum pe strazi. este mai mult decat decent pentru pretul ei.
Felicitari echipei Automarket pentru un test reusit si pentru ca a reusit sa raporteze cu succes calitatile masinii la pretul ei. Verdictul, ca de obicei: Dacia e imbatabila la ce ofera pentru pretul ei. Punct!
In cazul Daciei Duster, merge sa ai un asemenea SUV ieftin, sa-l plimbi 3-4 ani pana la 100 000 km, dupa care il mariti si iei altceva. Iar vest europenii sunt oameni pragmatici si stiu ce vor. Benzinarele sunt gurmande si cam depasite. Dieselul insa e bun si de conceptie moderna.
Insa se mai pune o problema. Sa cumperi o Dacie cu bani putini (6400-12000 euro), merita, nimic de zis. Dar sa dai bani grei pe un Duster (17000 euro), e o mica-mare problema. Ok, fiti voi patrioti si luati-va Duster "dizel" de 17000 euro cu 0 km la bord, doar doar sa aveti fundul mai sus decat altii pe sosea........iar unii baietii destepti cumpara masini adevarate, premium, second hand, de 2-3 ani si 50 000 km reali. Unde mai pui ca la asfel de masini premium, interiorul inca "mai pute a parfum scump de 500 euro sticla, de la pasaricile care le-au condus" :P
PS: Fiecare cumpara ce vrea, ce poate, ce-i place. Dar, obiectiv vorbind, un lucru ieftin va fi intotdeauna un lucru de duzina, iar un lucru scump iti asigura demnitate si respect inainte de toate. Fara suparare, asta e adevarul, asta e viata. Probabil ca romanii s-au cam saturat de dacii clasice, piata a fost suprasaturata, iar occidentalii mai adora SUV-urile compacte si ieftin. Iar Renault a gasit o strategie buna sa le ia banii. Si foarte bine, daca sunt baieti destepti.
doar am pus doua intrebari referitoare la scaune
o intrebare retorica si cretina, evident, ca doar nu o sa schimbe maine Dacia scaunele de la prafos ...
Si o alta , referitoare la calitatea "materialului" de pe scaun, pe care ori nu ati sesizat-o ori ... acel "calitatea materialelor – deşi modestă, nu dezamăgeşte un client rezonabil" ar trebui sa insumeze toate treburile ce se pot spune despre acest subiect. Mi se pare foarte important de stiut numarul de kilometri parcursi.. din care se poate deduce un numar aproximativ de ore in care soferul a stat pe scaun ... de unde se poate deduce la fel de aproximativ ca acel material se comporta " OK " sau nu. Este destul de important, dupa parerea mea, sa stim daca acea "piele" va ajunge sa arate ca draq dupa 30000km sau dupa 150000km ( evident greutatea soferului conteaza ... dar complicam problema ).
Am facut o referire la legatura dintre aerodinamica si consumul de combustibil la drum lung - nu am spus nimic din care sa reiasa ca " ma intreb oare cum accelereaza la 130km/h, si cum se achita motorul de sarcini la viteza aia". Faptul ca nu consuma 10% cum face loganu' ala de 65 de cai , sau 8-9% ca ala de 85 este un lucru bun ... aici chiar am spus ceva bun despre prafos :). Desi masina este mai mare, mai grea, mai are si 4x4, ati mai fost si 4 insi+bagaje in masina ( deci aveati cam 1600-1700kg cu totul ), motorul s-a achitat cu succes, fara sa arunce consumul la niste cifre .. aiurea ..
Da-mi voie sa iti intorc acel "citeşte textul înainte să comentezi şi uită-te peste imagini. Altfel, comentezi în necunoştinţă de cauză şi există riscul să nu ai dreptate." ( fara partea cu imaginile, ca eu nu am asa ceva :P ) , cred ca ai fost un pic " rau " cu treaba asta ...
apropo' , masina pe care o conduc nu este nici pe departe Premium, si totusi are scaunele foarte confortabile, frumos conturate, sezutul este destul de lung pentru a putea sa ajute si pe soferul de peste 1.90m, cum sunt eu. Sprijinul lateral este excelent - treaba testata pe soacramea .. cand sta in spate se ia de mine la 120km/h .. cand sta in fata nu zice nimic :)
FYI, maşina avea 5845 km când am ridicat-o de la Dacia.
Mi s-a părut că ai citit textul pe sărite.
Mulţumim pentru atenţie.
@iceguy
Nu există deocamdată o versiune 4x4 a lui Duster echipată cu un motor pe benzină. Noi testăm ce ni se oferă, rareori avem ocazia să alegem între motorizări şi niveluri de echipare.
@eee
Mulţumim pentru aprecieri.
dar stai linistit, simplul fapt ca tu crezi ca io-s prost iti da un avantaj major in fata mea, si cu siguranta toata lumea te va aprecia pentru asta
Duster-ul mai tare ca Defender la offroad
- confort echivalent ca e-klasse
- consum ca si Prius
- stabilitate echivalent Seria 5
Si totul la incredibilul pret de bicicleta First Bike.
PS: am avut ocazia sa merg pe o bicicleta Giant anthem si va spun ca franeza mai bine si mai in siguranta la viteza decat orice model DACIA.
Multumesc.
- MCV 1.5 85 cai, 2000 km la bord (doua mii, sa fie clar), 5 persoane plus multe bagaje, fara aer conditionat, a consumat in medie (140-150 pe autostrada si legal in oras, in proportii relativ 50-50).
Si sa fie clar, consumul este determinat la pompa dupa 800 km, nu este luat de bun cel ORIENTATIV dat de computerul de bord.
Dacia .... bune pentru noi si ushor de intretinut
Ai perfecta dreptate, dar sunt destui prosti care nu inteleg ca la banii aia ar trebui sa ai pretentii. In plus cumparatorul Dacia stie sa rada de ala care isi ia Sh ca vezi doamne e revizia scumpa ca nu are miros de nou..etc.
Fratilor un Logan din 2010 cu 30.000 km costa 4000 Euro. pe un Duster de 17.000 Euro cum ai iesit pe poarta cu ea deja ai pierdut 5000 euro.
Articol ok, un pic partinitor, dar suntem romani.
Am doar cateva intrebari (pertinente cred eu):
- are filtru de habitaclu (polen)?
- butoanele de la geamurile spate tot "acolo" sunt pozitionate?
- pe bord exista indocator pentru proiectoare? Daca nu, o sa fim orbiti de o gramada de destepti care nu isi dau seama ca merg cu proiectoarele in functiune, ca deh, e cool si da bine;
- pielea de pe scaune este ecologica?
SPor!
Butoanele de comandă ale geamurilor spate sunt puse între scaunele din faţă, în continuarea consolei centrale. Le poţi folosi atât ca şofer, când eşti la volan, cât şi ca pasager, fară dificultăţi.
Nu ştiu dacă pielea este ecologică sau nu, dar nu are feeling-ul acela de „vinilin” sau de „ieftin”.
e idiotic!
restul e plastic curat care scartaie din toate inchieturile de mama focului!!
sunt pe piata masini cu mult mai bune si mai fiabile si mai aspectuoase decat DUSTER la preturi poate mai bune !!
mai ales pt cei ce cumpara in rate !!!
aviz la NISSAN.... HYUNDAI.. si mai sunt si altele !!
dar asta e ...romanul e roman pana la moarte!!!
Are filtru de habitaclu sau nu?
Daca are, atunci ar fi putut sa puna aer conditionat automat, altfel nu!
SPor!
Oricum, de data asta nu risc, asa ca dupa 30 de secunde pe google am mai dat de un caz uluitor.
"La jumatatea anului trecut, Alexandru Crisan, un constantean in varsta de 55 de ani, si-a cumparat un autoturism Audi A6 nou, in valoare de peste 40.000 de euro, in sistem leasing de la compania Tess din Brasov. La scurt timp de la achizitionarea masinii, barbatul a aflat ca automobilul nu este nou. Desi Protectia Consumatorilor i-a dat dreptate, constanteanul nu a reusit sa obtina o alta masina si nici sa-si recupereze banii."
Toata povestea aici:
http://www.autolatest.com/ro/detalii-articol/1354-audi-brasov-tess-motors-are-probleme-cu-clientii-audi-vine-masini-second-hand-drept-noi-dealerul-audi-tess-motors-nu-returneaza-banii-probleme-la-tess-motors-
Stiu ca sunt total off-topic si imi cer scuze cititorilor si moderatorilor.Ideea e ca sunt oameni fericiti ca au masini noi si de fapt sunt tot SH.Cam grav.
Acum privind la nivel macro in Romania vedem cum tot ce am avut, a disparut. Ma refer la intreprinderi, magazine etc. Suntem acaparati cu totul de cei din afara. Magazinele mari sunt ale lor. fabricile noi create ale lor. Benzinariile la fel. Etc. Sa mai enumar?
Nici sa nu va ganditi ca Renault a venit in Romania sa ne ajute pe noi. Ne ofera un pret care in urechea noastra suna bine. Dar pe mai departe intretinerea? Felul cum cad piesele pe masina franceza? Costurile pieselor?
Cei de la Putere fac jocul celor din afara, iar beneficiile sunt reciproce( atat de partea acelor investitori din afara, cat si pentru cei ce ne conduc)
Oameni buni, intelegi ca suntem si am fost sclavi in propria tara. Sunt oameni ce sunt nascuti sa fie conducatori si oameni nascuti sa fie condusi. De aici si popoarele- conducatoare si supuse. Noi am fost mai mereu un popor supus.
Apropo de autovehicule franceze. Am de serviciu un Peugeot 207. La vizita de 50.000 km mi s-a recomandat sa schimb placutele. Asa sunt facute sa reziste un anumit numar relativ scurt de km, sa iti ia bani pe piese. La 60.000 mi s-a recomandat sa schimb lichid frana. Cost revizie+ acel lichid= 11.000.000 lei vechi.
In concluzie, Renault nu a venit in Romania sa ne ajute pe noi. Ci sa scoata profit in timp. Iti vinde o masina relativ ieftina ca si pret de achizitie. Dar in timp cum stam? Cine are de castigat banii nostrii? cei ce ne-au vandut masina. Ori cumparam piese, mai des decat ar trebui, ori cumparam alta autovehicul.
Nu cunosc Duster-ul, dar se vede cu ochiul liber psihologia managementului de marketing al unor concerne ce ne vand anumite produse, inclusiv Renault.
ceea ce trebuie stiut despre pielea eco este ca tehnologia a avansat si nu mai avem produse gen "scaunu' de chefereu"
totusi pielea aia, eco sau nu, se cam lasase si masina nu era nici pe departe "foarte folosita" --- poate s-au suit 1000 de insi in ea... dar acelasi lucru il face si un singur om daca merge cu ea un an de zile.
va doresc la toti sa va luati hyundai si nu dacia, si apoi sa veniti dupa un an sa spuneti ca e ca noua
eu am si dacia si hyundai, dacia 70000km iar hyundai 25000km
care din cele 2 credeti ca scartaie mai tare la interior?
@octav71, incepand cu logan ph2, dacia a pus filtru la habitaclu. nu de la inceput, dar a pus!
apropos de piele cutata dupa 5000km, stiti la ce masina am mai vazut?
audi a5 sportback, care nici nu costa spre 50000euro
Si motorul ce zicea?
La o Laguna 2 1,9dci treapta de viteza recomandata pentru viteza asta este a treia pentru ca motorul sa ruleze in parametrii.
A modificat Renault specificatiile?
Nu recomandăm rularea în aceste condiţii şi am mai menţionat acest aspect în alte articole.
Cât despre Laguna ta, nu-i acelaşi lucru cu un Dacia Duster.
Esti posesor Duster si te simti ofensat? ma indoiesc de asta.
Ei bine eu le-am adresat o intrebare domnilor redactori, cu privire la sonorizare, ce am spus rau de Dacia? Ma rog, care e faza cu BMW? Aaa nu-ti convine ca BMW domina lumea auto, in ceea ce tine de masini de clasa?! asta e problema ta !
Era strict vorba de Dacia aici, ca-ci inspre deosebire de tine, testasem de mult modelul Duster 1.5 dCi 85 cp si mi se promisese ca modelul de 110 cp este mult mai bine inchegat, sa spun asa.
Off-topic: Cu regret va anunt ca am renuntat la ideea achizitionarii unui model Duster in favoarea unui Polo A05 2010, tocmai din cauza sonorizarii si calitatii de fabricatie modeste!
Vroiam doar sa stiu daca se gaseste vreo imbunatatire la modelul 110 cp, dar acum se pare ca nu m-am inselat, stimate domn eee!
Ce să zic m-am distrat copios! Am râs de m-am c pe mine. Am ajuns la concluzia că românul este inteligent. Mi-au plăcut la nebunie toate comentariile acestea. Cât despre conceptul dacia părerea mea este împărţită. Ca şofer profesionist, tirist, instructor auto, condus aproape 20 de ani, fost posesor de logan, cred că pot să am o părere obiectivă. Loganul este este o maşină relativ bună. Numai că nu este o maşină de curse, of road, fitze sau alte vrăjeli. Dacă nu eşti vitezoman, ţăran, şmeker, pieţar, etc., etc., poţi avea un consum foarte bun (5l - 80 KmH; 6l - la 90 - 100KmH; 6,5l - 100 - 120KmH) extraurban. Consum urban (6.5 - 8.5 l până în 60 de Km, vara iar iarna până în 9 - 10l, ceea ce este normal). Toate acestea sunt valabile pentru motor 1.4 benzina. Dacă eşti ţăran poţi să ajungi şi la 12l la 100 de Km. Contează ENOOORM de mult cum conduci. Am prieteni care se plângeau că le consumă maşina (nu numai Logan) şi după ce i-am învăţat cum se conduce, nu le venea să creadă de consumul obţinut. Şi acuma îmi mulţumesc.
Trebuie făcute cîteva precizări:
1. consumul pe care-l dau constructorii de maşini este calculat la 90 KM H. Dacă ai trecut peste (poţi să ai şi mama mercedesului), te costă. Consumul creşte progresiv şi poate ajunge chiar la dublu (la peste 160KMH).
2. La plecarea de pe loc maşina consumă 25 - 35 l la 100KmH (depinde de capac. cil. şi de model). Deci dacă te grăbeşti să pleci primul de la semafor sau dacă eşti şmecher şi porneşti în trombă te rupe la consum.
3. Utilizarea frânei de motor reduce foarte mult consumul. Un şofer bun utilizează cât mai puţin frâna de serviciu.
4. Din când în când mai ridică uşor piciorul de pe acceleraţie, acceleraţia nu trebuie folosită tot timpul. În timpul ăsta stai cu piciorul pregătit să frânezi (în oraş), te va scuti de multe neplăceri.
5. Schimbă viteza la timp. Aici este într-adevăr artă. Trebuie să simţi motorul. Dacă mergi într-a treia cu 70 - 80 la oră (depinde de model), nu-ţi mai cere osândă. Un mic truc ar fi următorul: dacă poţi să schimbi treapta fără apeşi ambreiajul înseamnă că eşti deja maestru la schimbat vitezele. Nu încercaţi oricum că o să vă stricaţi maşinile.
6. Cu maşina trebuie să te porţi frumos, dacă eşti un mizerabi şi un mârlan crezi că maşina ta va arăta altfel fie ea şi BMW ?
Ar mai fi multe de spus. O maşină bună începe de la 25000 Euro în sus. Cât despre Duster (nu am condus-o încă) cred că este o maşină bună având în vedere raportul calitate - preţ. Rămâne să mă lămuresc cu motorizarea. Însă oricum nu este o maşină pentru vitezomani. Este o maşină pentru oameni liniştiţi, familişti, care locuiesc în afara oraşului.
Şi mai lăsaţi-mă că m-am lămurit cu toate mărcile de renume. Înţelege-ţi că nu se mai fac maşini de calitate. Numai câte probleme am văzut la toyota Rav 4, şi altele şi altele, de nu vă puteţi imagina. Nemaivorbind de costuri, o maşină de firmă costă (întreţinerea) de te rupe, plăteşti mai mult pentru brand. Una peste alta când faci calculul vezi că nu se merită. Şi până la urma urmei maşina bună este cea care este cea mai ieftină, o repari cel mai puţin, are costuri de întreţinere cele mai mici, consumul cel mai mic, portbagajul cel mai mare......adică este bună la toate, cam asta vrea românul şi asta au făcut cei de la dacia. Dacă eşti pasionat de maşini îţi cumperi precum Ţiriac, o colecţie cu care să-ţi faci toate mofturile.
Personal acum am un Suzuki Sx4 de care sunt mulţumit, dar nu am căzut pe spate. Oricum cei mai buni constructori de maşini sunt tot nemţii şi japonezii. Cât despre Duster cred că o să aibă succes.
Cand o sa stii si tu care e diferenta intre un parfum de 500E si un odorizant de WC si o sa muncesti pentru banii pe care ii ai, o sa vezi lucrurile mai altfel.
Duster este o masina reusita si vanzarile o dovedesc din plin. Veti vedea peste cativa ani ce multe vor fi pe strazi, doar asa pentru ca sunt la fel de "proaste" ca Logan pe care l-au hulit toti cand a aparut.
Duster este o masina completa. Cui ii lipsesc LCD-uri prin masina nu are decat sa scoata ceva bani in plus si sa isi puna dar pretul lor nu se justifica.
Inainte de toate parerile pro si contra Duster, trebuie sa va ganditi care este publicul tinta pt. acest model: smecherii, taranii, vitezomanii sau fitzosii?
In nici un caz, pe astia ii veti vedea in continuare in SH-uri cu multi ani vechime, cu nr. de Bulgaria, sau mai rau prin statisticile Politiei Rutiere.
Dupa parerea mea Duster vine ca o manusa, pt. o familie din clasa medie, angajati la firme private/stat, cu venituri cumulate de minim 4.000 ron/luna, cu o varsta medie de 35 ani, care au un credit ipotecar, unul sau doi copii si care considera ca a venit timpul sa-si schimbe SH-ul (care a devenit prea vechi/costistor) cu o masina noua, un SUV luat in leasing sau rate, configurat dupa cum le permite buzunarul.
Ce spuneti, aveti un echivalent similar Duster-ului sa-l oferiti "familiei noastre"privind raportul pret/calitate/finantare?
Am mai vazut pe cineva,un impertinent (nu il bag in aceeasi galeata cu voi,TaxiDriver si RAMA,nu ma intelegeti gresit) tot aici pe site la un alt articol despre Duster care spunea: "Presa si posesorii sunt multumiti de Dacia,ce conteaza ce cred basinosii de pe forum".Aceasta persoana era aceeasi care spusese in alt articol ca un Ford Focus SH este de fitze.
Nu ma luati in nume rau,dar dupa parerea mea foarte multi fani Dacia dau dovada ca nu mai stiu si altceva si oricand are cineva o parere diferita despre Dacia imediat sar in sus.In articolul in cauza acelui impertient i-a sarit mustarul cand a auzit pe altcineva ca a zis ca pielea de pe schimbator se uzase la o Dacie.Multi ii acuzati pe cei care au o parere diferita despre Dacia ca sunt carcotasi,dar voi cum sunteti cand il faceti pe un om "basinos" doar pentru ca spune ca s-a uzat pielea de la schimbator?!!