Ştiri despre Dacia
-
Echipa Dacia Sandriders va fi reprezentată de echipajele Al-Attiyah/Boulanger și Loeb/Lurquin la Raliul Safari din Africa de Sud, a treia etapă a sezonului W2RC din 2025. (Miercuri, 14 Mai)
-
Echipa Dacia Sandriders se află în România pentru un eveniment off-road care se desfășoară pe cel mai înalt drum montan din țară: Transalpina. Traseul a fost parcurs cu un Duster Adventure, modificat special pentru această provocare. (Miercuri, 07 Mai)
-
Dacia a tins o bornă importantă de producție la uzina de la Mioveni, acolo unde tocmai a fost asamblată mașina cu numărul 8 milioane. Este vorba despre un exemplar Bigster, finisat în nuanța exterioară Albastru Indigo. (Marti, 29 Aprilie)
-
Constructorul de la Mioveni demarează o campanie de test drive cu noul Bigster, în toate showroom-urile din România. Campania durează până în data de 17 aprilie. (Vineri, 11 Aprilie)
-
După o pauză de aproximativ doi ani, uzina Dacia de la Mioveni și-a deschis porțile pentru jurnaliști. Momentul a coincis cu intrarea primelor exemplare Bigster pe linia de asamblare. (Miercuri, 26 Martie)
Intrebari & Raspunsuri
Close
Inchide notificarea pentru
- cutia automata ar fi inutila la o masina ce pleaca de la 8000 EUR;
- motor mai puternic Dacia nu cred ca are voie de la Renault, deci le-au lasat pe astea de 90 de cai si au imbunatatit coeficientul aerodinamic;
- rotile sint atit cit trebuie: roti mai mari inseamna consum sporit si spatiu mai mic in portbagaj;
- suspensia moale avantajeaza drumurile de fiecare zi peste linii de tramvai, prin gropi sau drumuri desfundate; cine vrea sport sa se gindeasca la Clio RS sau altele ca sint destule variante.
Masina asta are un scop si se mentine cu zgircenie in limitele lui ca sa poata fi accesibila. Fitele si brizbrizurile inutile se platesc la alte scoruri.
discuri de frana pe spate?!
on topic: surprinzator de ... placut ochiului interiorul!!!
Vreti sa spuneti la limita superioara a compactelor si imediat sub clasa medie.
Confunzi segmentele.
@Explicaţie preţ
Corect, a fost e eroare de redactare. E 13.650 de euro, nu 12.650. Ne cerem scuze pentru greşeală şi inconvenient.
Evolutia pretului de asemenea 13650EU
@je are dreptate. S-a observat ca "levierul agata" dar nu s-a prins nimeni de gaselnita de a lungi foarte mult treptele pentru a nu adauga viteza a 6-a?
Si "nu poţi să faci prea mult sport cu acest tip de maşină, mai ales că este semnificativ mai grea". Pai, numarul 1: e un break! Si 2, ce inseamna semnificativ? La 1.5 90CP berlina are 1221 kg iar noul MCV 1268.
@Kap, imbunatatirea aerodinamicii nu are nici o treaba cu performantele dinamice, pentru ca nu este o masina sport. Da, aerodinamica mai buna fata de Logan 1 are, insa asta se vede cel mai bine in faptul ca zgomotele produse de aer sunt mai mici. In plus s-a lucrat si la antifonare fata de Logan 1. Cel putin asta e concluzia mea fata de drive test. Dar cred in continuare ca se mai poate lucra la etajarea cutiei care penalzeaza reprizele.
Si totusi cred ca Logan are nevoie si de un motor mai mare in oferta, cel de 1.2 TCe care e acum pe Duster. Cred ca ar fi mult mai placuta la condus si oricum consumul nu ar fi cu mult mai mare. Eu sincer as renunta la un DCI pentru un 1.2 TCe pe Logan. Si nu cred sunt singurul care ar face asta.
Personal prefer acest Golf, fata de un MCV nou. Si imi mai raman si vreo 2.000 euro pentru "un schimb de ulei".
@KAP, poate ca ai dreptate. De exemplu o Skoda Rapid de 1.2 si 75 CP are o viteza maxima mai mare fata de un Logan 0.9 TCE de 90 CP, in conditiile in care Rapidul este si mai greu. Si tinand cont ca pana pe la 120-140 km/h se misca mai bine Loganul e posibil ca viteza mai mare (si zgomotul aerodinamic mai mic) sa fie tocmai din cauza asta.
E un business. Tu ai nevoie, ei ofera.
si 13500eur, nu e o suma mica pt salariul mediu din romania de 1500 ron...
cu siguranta se vor vinde putine la pretul asta, tot aia de 9000 eur va fi "grosul"
Asa nu ti-ai mai cumpara nicio masina! E gandire de om prost ! Scuteste-ne, pretul de pornire e 7.790 €; bine ca-i bun un trocarici de hyundai i10 la aceeasi bani... bai, ma lasi!
Nu am nimic cu Dacia, mi se pare relativ onesta masina, am cu ce ai scris tu.
noroc ca nu`s prost si am invatat in scoala destul, ca acum sa`mi permit o masina mai scumpa. ce ironie.
cumva, ce face dacia acum, seamana cu ce face toyota. vinde bine, peste tot, fara sa ofere ceva extraordinar la nici un capitol: motor, design etc...
cine vrea o masina si atat, isi logan daca atat isi permite, sau toyota daca are bani mai multi.
cine vrea ceva deosebit, isi ia o alfa, un mitsu sau un subaru :)
de ce vi se pare ca jignesc, nu stiu. eu n`am afirmat nicaieri ca e o "troaca". doar ca mi se pare overpriced la 13500, atata tot.
dupa mirificele tale explicatii, toti ar trebui sa ne luam dacii...ca tot masina e...are 4 roti si un volan.
Aroganta si "fumurile" sunt la ordinea zilei in Romania ! B@sinosi la tot pasul! Nu ducem lipsa! Clar !
Da, prietenas, dupa ce ai dat avans de 3-4000 de euro ajungi la un pret final PLATIT DE TINE PRIN CREDIT de 8000-9000 de euro. Doar nu ai vrea sa iti dea Dacia masina de 12000 de euro cu 3000... Toti cei 23 care au dat vot pozitiv au inteles cum trebuia, mai putin tu. De ce oare nu ma mir?!
Ideea este ca ajungi sa platesti vreo 8000 de euro prin credit pe 4-5 ani si o rata de aprox 120 de euro in loc sa iti cumperi o masina de 3000 de euro sh "impecabila". Evident, ca nu toata lumea isi permite sa faca asa (din pacate). Dar poti face si altfel. Gandeste-te ca poti lua un Logan care e vreo 8500 din care scazi suma pe care am scris-o si ajungi la un credit pentru aprox. 5000 si ai o masina noua, cu garantie si dotari bune pentru acest nivel de pret. Si ia spune-mi tu mie la ce masina care si-a dovedit fiabilitatea mai poti face asa.
" Primul lucru care frapează este faptul că nu există nici un motor care să ofere 100 CP. Cel puţin deocamdată."......cu 100 euro dci-ul de 90 cp il poti duce la 110 cp
tu o tii una si buna pe a ta, raman la spusele mele, nu am scris ca vreau sa-mi dea uzina masina cu 3000, fabulezi ca sa te afli in treaba. Imi dau seama ca pe langa faptul ca nu stii ce e aia o banca nu stii nici matematica:
"Ideea este ca ajungi sa platesti vreo 8000 de euro prin credit pe 4-5 ani si o rata de aprox 120 de euro". Deci banca ti-ar da tie 8000 (banii ramasi dupa cum zicei la masina de fatza scazand avansul inventat de tine) si i-ai returna "aproximativ" in 60luni (5 ani) x 120 euro ar fi 7200 de euro :)))))))))))))))))). O da, daca ai o banca ce face asta anunta-ma si pe mine. Dupa cum iti ziceam luand 8000 vei da aproape dublu in 5 ani inapoi, deci aproape 16.000. Intra in prima banca si cere o oferta de finantare. Acum probabil o sa-mi scrii ca nu am inteles eu bine, ca se va lua 4000 credit, dar la masina de fatza despre care chiar tu vorbeai 13.600 - 4500 avansul tau fac aproximativ suma discutata. I-am vazut si pe urmasii tai au inteles de nu au mai putut.
Bafta!
Nu ma crezi, du-te la cei de la AutoCobalcescu si daca nu e asa, injura-i de mama.
Pretul trecut de cei de la Automarket la acest drive test cat si preturile din configuratorul Dacia sunt preturi de lista la care se aplica si diferite oferte. Aceste preturi trecute sunt orientative. Iar faptul ca dai aproape dublu facand rate, poate castigi tu mii de euro luna ca sa-ti permiti sa cumperi o masina cu banii jos. Eu cand mi-am cumparat masina am facut credit si la sfarsit cand am calculat am dat bancii vreo 4000 de euro in plus. Diferenta este ca daca ma apucam sa strang bani pentru masina ca sa o cumpar cu banii jos, ar fi insemnat sa nu o mai cumpar niciodata. Pentru ca nu aveam cum sa strang atatia bani. Si in situatia mea au fost si sunt foaaaaarte multi romani.
Si chiar si asa, tie ti se pare mult sa ajungi sa dai 8000 de euro (credit) pe un break diesel, nou, cu garantie si cu asemena dotari? Da-mi un exemplu de masina echivalenta Loganului MCV la acesti bani. Sau uite, hai cu 2000 de euro mai mult.
Dar mai bine las-o asa ca tine nu mai rabdare sa ma contrazic.
Ciao!
@LauCalin....fara semne = ai dreptate !!!
La Logan DCI care era cam 11500 de euro, dupa cum spui tu, avansul este de minim 5.000, chiar daca ai tichet.
(11500-1500) / 2 = 5.000