Ştiri despre Infiniti
-
Potrivit celor mai recente informații, Infiniti are planuri mari. Până în 2027, marca niponă intenționează să lanseze 4 noi modele, inclusiv un rival electric pentru Tesla Model S. (Vineri, 30 Iunie 2023)
-
Infiniti se reinventează. Constructorul japonez de automobile își schimbă logo-ul, iar reprezentanțele vor avea un nou design interior. (Vineri, 23 Iunie 2023)
-
Clienții americani care doresc să achiziționeze un Infiniti Q50 Red Sport 400, pot bifa o nuanță exterioară deosebită. Denumită Negru Opal Metallic, aceasta își schimbă nuanța în funcție de lumină. (Miercuri, 25 Ianuarie 2023)
-
Infiniti a publicat prima imagine teaser cu viitorul QX55. SUV-ul coupe va concura cu Mercedes-Benz GLC Coupe și BMW X4 și va fi disponibil începând cu prima parte a anului viitor. (Duminica, 18 August 2019)
-
Oficialii Infiniti au anunțat că au finalizat dezvoltarea sistemului hibrid de propulsie care a debutat în 2017 pe conceptul Q60 Project Black S. Reprezentanții companiei menționează că până la finalul anului vor anunța dacă prototipul hibrid va primi și o versiune de serie. (Vineri, 16 August 2019)
Intrebari & Raspunsuri
Close
Inchide notificarea pentru
Intrebare:Cum e treaba asta cu capacitatea de ionizare a aerului de care dispune sistemul de climatizare ? Ce rol are practic ?
Intr-adevar Infiniti joaca tare! Ce mi se pare impresionant, e sistemul unic in clasa ei, cu roti directoare pe puntea spate cuplat la ESP si TCS , jantele Enkei de 21 de toli si faptul ca ai camere video fata, ai camere spate, ai camere in latarale , deci vedere la 360 de grade ! nebunie! un alt aspect interesant ar fi lacul cu proprietati anti-zgariere... prea tare !
Ati uitat totusi sa spuneti ca e mai smecher decat un Range Rover Sport ! :P
Oricum un review de 5 stele. Bravo!
Si la mine la lucru are unul infinity. Cu parul dat cu gel din belsug, camasa defacuta pana in brau si unghiile de juma de centimetru e fantele de mahala perfect pentru firma asta. Oh, am uitat de ceasul Tag Heuer de la mana :):):)
In alta ordine de idei, ma bucur ca redactorului Automarket ii place masina asta. La fel ca si lexus de zilele trecute. Cand termenii de comparatie sunt magarul, daewoo, kia, hunday si caruta lui tataia mi se pare normal sa dam ochii pe spate intr-un infiniti si legs use. Intr-o tara la rascruce de culturi trebuie sa-si faca si Orientul simtita prezenta prin gura cuiva. La fel cum tot prin gura cuiva trebuie sa digeram manelele, tiganismele si minciunile grosolane. Cu gelul din par si unghiile netaiate de 3 saptamani.
Saptamana viitoare se lanseaza turbanul patat din fabrica. E accesoriul perfect intr-un infinity/lexus/acura. Nu uitati accentul de indian si clatinatul din cap cand vorbiti.
Pe langa asta, trei sferturi din comentariul se refera la fixatia ta legata de cocalari si felul lor de-a fi, ceea ce mi se pare aberant... explica-mi si mie unde se incadreaza cocalarul asta in cultura japoneza? Bine, nu trebuie sa ma astept la originalitate din partea ta, pentru ca asta nu e un atribut al mintilor mediocre.
Parerea mea e ca ai putea face deosebirea dintre premium si kitsch doar cu un transplant de creier...
Stimate domn,
noi, muritorii de rand, care intoarcem fascinati capul dupa o astfel de masina pe strada si visam ca undeva la varsta de 50 de ani, dupa o viata de munca, sa ne permitem o astfel de masina, plecam umili capul in fata intelectului dumitale. Intelect care nu poate fi safisfacut cu o "broasca plesnita-n cap" si cu "briz-brizuri de interior". Probabil dumneata preferi o masina plina de plastic in interior, sau ma rog, poate iti permiti un Bentley sau cine stie ce alta masina facuta special pentru delicatetea si gusturile rafinate ale dumitale.
Cat despre gusturile fiecarui, eu stiu ca nu se discuta. :)
Fiecare iese in evidenta cu ce poate si cu ce are, unii cu masini, ceasuri scumpe, volumul de gel de pe par, unghii netaiate, prostia, kitsch-ul, burta, camasa desfacuta, inteligenta, frustrarea, invidia (colegul de la munca are si eu nu)... Dumneata in care clasa de incadrezi?
Apropo, suntem cu totii convinsi ca stii sa scrii corect "hunday" si altele. De aceasta data te-ai grabit, sa nu cumva sa posteze colegul cu infiniti un comment inantea dumitale.
Salutari respectuoase!
Primii care au aplicat Plasmacluster-ul, pe care l-ai descoperit tu acum pe Infiniti FX 50S, au fost Toyota pe modelul american Camry. Iata link-ul:
http://www.autoshow.ro/article--x-Hi-tech-Generator_de_ioni_-_Plasmacluster_Ionizer_de_la_Toyota--2248.html
Poti mai mult :)
comparatia a fost facuta cu ml, x6... sa inteleg ca astea-s carute pentru tine?
Ca sa ramanem totusi la subiect, consumul declarat la majoritatea suv/sav este in 90% un consum ireal,fiind cu mult peste valorile declarate in carte. X5-ul 4.4i din 2000 are in carte 10,1 highway,consuma 15 real ; 20% oras, consuma 25-30% real. Infiniti la 140kmh consuma 18% (declarat 13%), x5 4.4i e53 la 140kmh consuma 15%...
second: de ce daca ati facut deive test cu FX50S ati pus imagini si cu FX37 chiar cu EX sau G37 (imaginile 28,29). E ca si cum ati face un test cu X5 si ati mai pune imagini cu X3 sau seria7.
vrei forme patratoase, du-te si cumpara un pick-up american... poate ala iti satisface vigoarea ta de mascul feroce...
singurul lucru care te poate deranja este consumul dar, să fim sinceri, odată ce dai 73000 de euro pe o mașină…nu cred că îți mai pasă cine știe ce de consum..decât dacă faci naveta zilnic la peste 50 de km…și probabil că mai ai încă o mașină mai mică pe lângă asta pentru soție sau cine știe..deci...