Ştiri despre Peugeot
-
Constructorul francez de automobile prezintă noul E-5008, un SUV electric care vine în standard cu 3 rânduri de scaune. Modelul poate fi comandat și alături de o motorizare mild-hybrid la 48V. (Miercuri, 20 Martie 2024)
-
Peugeot anunță introducerea tehnologiei ChatGPT, cu inteligență artificială, pe anumite modele din gamă. Inițial, serviciul va fi disponibil în Germania, Franța, Italia, Spania și Marea Britanie. (Luni, 19 Februarie 2024)
-
Noul Peugeot 3008 poate fi comandat la noi în țară. SUV-ul francez este disponibil în 3 versiuni, adică mild-hybrid, plug-in hybrid și pur electric, iar prețurile pornesc de la 33.000 de euro cu TVA inclus. (Joi, 08 Februarie 2024)
-
Constructorul francez de automobile a lansat oficial noul E-3008. SUV-ul cu zero emisii este disponibil în 3 versiuni, cu până la 320 de cai putere și 700 de kilometri. (Marti, 12 Septembrie 2023)
-
Constructorul francez de automobile a publicat primele imagini cu exteriorul noului E-3008. SUV-ul cu zero emisii va debuta oficial în data de 12 septembrie. (Vineri, 08 Septembrie 2023)
Intrebari & Raspunsuri
Close
Inchide notificarea pentru
ce zici tu este ca si cum as spune eu..
Dacia Sandero e mult mai nou, mai spatios la interior, are portbagaj mai mare si la 7000 (mai ieftin decat clio) are aceleasi dotari ca Renault.
Asta e problema romanilor, vor cantitate nu calitate.
Pana la urma nu ce scriem noi aici conteaza ci profitul pe care il popate face Peugeot si cineva acolo a consins iar altcineva a fost convins pe foarte multe argumente ca e profitabil sa duca mai departe povestea.
Cat timp lumea o cumpara si mai ales in recesiune cand nu sunt bani multi sau de mofturi, asta ramane o oferta care rezolva mobilitatea multor oameni.
Ii felicit sincer pe cei de la Peugeot desi nu mi-a placut nicodata cum se conduce 206.
Bravo peugeot!
Daca ne gandim ca pentru aprox. 10500 de euro ai o masina cu AC si ESP (numai astea doua, separat costa peste 1200 de euro) si care e o placere sa o conduci multi km, cred ca masina asta e o afacere buna.
@pentru cel ce s-a legat de Renault: cine stie, cunoaste-cel putin in privinta calitatii, Peugeot este peste Renault.
BINE ZICI..CINE STIE CUNOASTE !
Renault e marca numarul 1 in viziunea francezilor, nu peugeot si tot Renault e numarul 3 mondial impreuna cu Nissan. Unde e peugeot? la mama dracu-n praznic!
pentru ca e mai ieftin? luminaaaa
In Europa NR 1 este VAG, apoi grupul PSA, si cauta unde este Renault-Nissan in top....si asta pe Europa ca mondial nu are nici o treaba....asa ca numai visati aiurea.
Voi chiar nu ati urcat intr-un Peugeot?
Credeti ca Peugeot e un Renault mai scump si atat sau ce?
Ce oameni....Peugeot are motoare pe benzina facute cu bmw si motoare diesel puse pe marci de succes precum Range Rover, Jaguar, Mini, Ford, Volvo, Mazda, Citroen etc.
Peugeot 307 = motorizari HDI, puse pe marci premium precum Mini Cooper, Volvo S40, Volvo C30, Ford Focus, Mondeo, motorizari pe benzina fiabile....calitatea interiorului e cu 10 clase peste Megane, pe 4tuning s-a dezbatut calitatea interiorului...in comparatie cu ford focus 2, Megane 2 si Golf.4 ...si toti au ajuns la concluzia ca Peugeot are calitatea interiorului de nivelul golfului 4...de Megane sau Focus nici vorba....cu toate ca toti ne asteptam ca Fordul sa fie mai bun calitativ avand in vedere ce masina buna este per total)
Impresia de soliditate: E de ajuns sa mergi cu un 307 apoi cu un Megane facut in Turcia si o sa realizezi care e soliditate fiecarei masini....in Megane materialele se exfoliaza la 50-60 de mii de km (vezi pe clubul reno)...la Peugeot probleme aceastea apara de la 200-250 de mii....un Peugeot nu troncane din toate incheieturile ca un Renault.....etc. sa numai zic ca Megane are motorizari de Logan
Renault Laguna vs. Peugeot 407
calitatea interiorului - Peugeot e cu 100 de clase mai calitativ decat Laguna.....e de ajuns sa vezi 2 poze cautate pe Google daramite sa te mai urci in ele.....Laguna e mai stabila, Peugeot e orientata spre confort....Laguna are motorizari de 2 lei DCI, Peugeot are 1.6/2.0 puse pe marci premium si 2.2/2.7 puse pe Jaguar, Range Rover, Ford....despre Look nici nu se compara, Laguna deja o sa aibe un facelift de bine ce a prins....407 e de 6 ani pe piata si inca rezista cu brio. Laguna e o masina buna, poate cea mai buna de la Renault dar Dacie e Dacie, Reno e Reno si Peugeot e Peugeot. Iar la motorizari....Renault face motorizari pentru Dacia, Peugeot pentru Jaguar.
5008 vs. scenic - asta e cea mai tare comparatieeeeeeeeeeee, ma mir ca ai avut curaj sa compari masinile astea...
5008 este un produs nou, orientat spre premium, atat ca pret cat si calitate.....are wifi, poti opta pentru monitoare in tetiere de serie.....motorizarile iar de top.....nici nu se pot compara....Renault are de 180 de ani motorizarile alea anemice pe benzina, aspirate, Peugeot are 1.6 THP dezvoltat cu BMW.
Deci nu te mai face de .....
ce zici tu e ca si cum ar spune un posesor de vw ca vw e mai bun ca audi, dar vw e vw si audi e audi....
Peugeot nu se poate compara niciodata cu Renault cum nici Opel oricate insignia si astrauri ar scoate nu o sa se compare cu VW. Renault e o marca lowcost ieftina....Peugeot are motoarele care le are....doar cand spui thp si hdi spui tot.....
Am asteptat cateva luni bune sa imi vina cum am comandat-o eu.
O am de 3 ani iar materialele sunt ca in prima zi, e ultima problema care ar putea aparea la un Peugeot... daca era Renault Megane cum spunea cineva mai sus mai ziceam, dar e Peugeot tata.
Despre fiabilitate
Am optat pentru motorizarea 1.6 HDI cu dubla volanta, overboost, common-rail, filtru de particule si 110 cp.
Motorul este extrem de flexibil, suporta orice de la mers subturat pana la mers supraturat, trage de la turatii mici, lag-ul este putin sesizabil in comparatie cu un 1.5 dCI, iar ca nivel de zgomot...este f f f f f silentios....pai fara suparare am mers cu un Megane 1.5 dCI 105 CP iar de la 120 deja facea urat de tot, eu la 150 tot nu simt nimic, zici ca stau pe loc. Ca fiabilitate am schimbat un furtun, de la turbo, atata tot. Puteam sa zic ca am facut 95000 de mii de km si nu am schimbat nimic la ea, dar as mintii, furtunul a fost tot ce am schimbat.
Preturi la revizii? MULT MAI IEFTIN CA LA UN RENAULT.....
Stabilitate? Contrar altor modele Peugeot care sunt orientate spre confort acest model este unul axat pe dinamica....si este foarte stabil....
Vanzari? Acum 2 ani 207 a fost cea mai vanduta masina din Germania iar in prezent puteti cauta vanzarile 207-ului...este pe locul 5 in Europa dupa Golf, Fiesta si numai retin ce modele mai erau. In orice caz primul Renault din top era pe 8, si acela era Clio, asta in conditiile in care Clio este mai ieftin si mai nou ca aparitie.
Deci te rog sa numai aberezi, motorul care il am eu il are o prietena din Italia pe un Mini....si merge fara probleme....il are si vecinul pe Ford Focus, e un motor foarte elastic si probat.
Nici nu are rost sa comparam 207 cu Clio, fara suparere.
Pot sa recunosc cu usurinta ca un VW e mai bun decat un Peugeot pentru ca asa este dar nu pot sa admit ca Renault este mai bun ca un Peugeot pentru ca nu este adevarat.
Bafta.
GreeN, sincer sa fiu sunt cam surprins de ce spui tu. In general 207 este una dintre cele mai bune masini din clasa ei. Calitatea materialelor e printre cele mai bune. Si facand o comparatie cu Clio, este categoric peste. La calitatea interiorului se poate compara cu Polo sau Corsa. Daca 207 ar avea si bancheta culisabila (nu inteleg de ce doar Colt si Yaris au asa ceva), ar fi o super masina de clasa mica. Sunt curios ce Renault ai, pentru ca cele mai vizibile zone care se uzeaza si cel mai repede sunt manerele usilor care se decoloreaza mult prea devreme. Sa nu mai amintesc faptul ca PSA face motoare mult mai fiabile decat Renault (unui diesel serios nu ii pica injectoarele in mai putin de 150000 de km). Nu degeaba BMW a ales sa colaboreze cu PSA. Totusi lucrurile astea costa, 207 nu este tocmai un chilipir, Clio fiind mult mai ieftin (nu intamplator).
@VN: nu compara Laguna 3 cu 407, pentru ca Laguna 3 e pe piata de vreo 3 ani si 407 de 6. Sa asteptam pana la toamna cand se va lansa 408 ;) Sunt de acord cu tine ca 407 a avut problemele lui, mai ales la partea electrica, in special in primii ani de fabricatie.
Cat despre celelalte comparatii cred ca glumesti. Este adevarat ca 308 este un 307 evoluat (mult). Insa ce rost are sa schimbi ceva bun? 5008 mi se pare o masina foarte buna. Nu am mers cu el, doar am urcat intr-unul la showroom si mi-a placut. Iti da o impresie de masina solida, de calitate... insa la un pret nu tocmai ieftin.
Tocmai asta e faza, ca Peugeot in general (mai bine zis PSA) face masini ceva mai scumpe. Daca analizezi fiecare detaliu in parte de la Renault si de la PSA vei intelege de ce. Renault vinde mai bine pentru ca, uneori, prefera sa faca anumite compromisuri pentru ca pretul sa nu fie mai mare decat al concurentei.
Indiferent cate romane scrieti voi aici cateva lucruri sunt sigure:
-nu ati urcat in ultimele modele Renault, daramite sa le conduceti (LauCalin in privinta ta sunt sigur)
-PSA a vandut pe 2009 cam 3 mil de vehicule, deci cam pe jumatate din cat are Alianta Renault-Nissan.
Si voi uitati de Daimler - constructorul premium nr 1. Alianta Renault-Nissan-Daimler este intr-adevar pe locul 3 mondial.
Material de studiu:
http://www.automobileromania.ro/stiri-auto/Noul-Renault-Laguna-Premium-a-la-France/88/
http://www.zf.ro/companii/renault-laguna-estate-break-cu-veleitati-premium-in-segmentul-mediu-3095493/
Am mers cu Laguna care a costat cam 25000 de euro, o masina foarte confortabila si spatioasa, dar care in cei 30000 de km pe care ii avea haionul scartaia. Ti se pare normal? Mie nu. Scuza-ma la banii astia mi-as lua Honda Accord fara sa stau pe ganduri.
Am mers cu Megane, care la 60 000 de km i s-a busit cam toata instalatia electrica din cauza unui contact imperfect care a dat totul peste cap. Ti se pare normal? Mie nu. Vorbesc de Laguna 3 si Megane 3. Si fac referire doar la ele pentru ca am mers si cu 308 si cu 407. Crezi ce vrei, insa eu zic ca e diferenta intre ele. Daca crezi sau nu, e problema ta. Insa nu mai trage concluzii pripite si nu mai fi atat de sigur ;)
Nu zic, si Peugeot-urile au problemele lor, insa in comparatie cu Renault stau mai bine in privinta calitatii si fiabilitatii.
"Intamplarea" face ca am avut acces la foarte multe date comparative intre cele doua marci (data fiind concurenta intre ele), date care nu se fac publice.
DE 207 SUNT MULTUMIT DE CONSUM,SI DE STABILITATE. IN REST...POATE DACA LUAM 1.6 ERA ALTA MANCARE DE PESTE,DAR FIINDCA ESTE EXPLOATATA MAI MULT IN ORAS AM PREFERAT 1.4
SINCER SPUN MI-AS DORII SA ABEREZ...
mai si inventezi... date secrete... clasificate... cu tine atotstiutor, atotputernic, perfect si bun... ne lasi?! =))))
problema cu manerele decojite a fost o problema izolata doar la Megane SEDAN care nu se mai fabrica. Da, a fost o problema de calitate, dar NU s-a intamplat la alta masina DECAT pe Megane 2 (sedan) si A FOST remediata pe noua generatie (numita acum Fluence). Restul e bullshit, adica niste minciuni spurcate din partea ta... rusine!
Laguna e in top 3 la calitatea fabricatiei in clasa ei (la masinile non-premium ma refer). Cu mult peste peugeot 407 apropo.
Si nu-mi spune mie de ce se petrece in service-urile auto ca stiu mult mai bine ca tine. Eu spre deosebire vbesc cu sute de oameni lunar ! Oameni cu tot felul de masini.
peugeot dezamageste mult mai mult prin calitatea retelei service si a calitatii masinilor in general... Daca ar avea pretuile practicate de Dacia poate n-ar comenta nimeni de peugeot...
Vorbim peste cativa ani si de Fluence. Stai linistit, e la inceput de cariera. La inceput toate masinile sunt bune.
Eu vorbesc de niste analize care vizeaza multe zeci de mii de masini vandute anual in Romania si niste rapoarte ce vizeaza problemele care apar in perioada de garantie si post garantie, care se remediaza in service-uri autorizate de fiecare marca. Sper sa poti deduce si singur ce inseamna asta. Daca poti, evident. Mai mult de atat nu pot sa-ti spun. Imi pare rau Asa cum ti-am mai zis, si Peugeot are problemele lui, insa se poate si mai rau. Oricum, crezi ce vrei, eu... te las, ca asa mi-ai cerut :))
Continua sa speri. Vei ramane cu speranta.
deci va bateti ca fraierii pt. o cauza pierduta(ca-n politica)...nu mai exista masini fiabile,sau ma rog masini care sa se ridice la pretentiile posesorului...acum se vinde design-ul,culoarea,sicul etc..pai daca s-ar mai face masini care sa te tina o viata,jumatate din planeta ar muri de foame...hai pa
http://www.automarket.ro/stiri/video-ford-fiesta-si-peugeot-308-impact-frontal-la-testul-adac-34243.html
eh mai recunoasteti peugeot-ul la sfarsit?
206+ are oglinzi incalzite!!!!!
cutia pe 206+ e cea mai BUNA dintre toate cele testate(207, fabia,
ibiza, yaris,polo,corsa)
nu ai revizii de curea si role
Sunt multumit de ea.
Eu nu am nici una nici alta,dar in service-uri mecanicii sunt clar pentru PSA,comparand cu Renault !