Feedback

DrivetestRenault Talisman

Renault Talisman 1.8 TCe 225 CP Intens
4.2
Test drive Renault Talisman zoom
de Cornel Șocariciu, Foto: Ciprian Mihai
Joi, 30.05.2019
Inimă de RS

În segmentul sedanurilor medii se duce un duel extrem de interesant între producătorii europeni și asiatici. Fiecare dintre constructorii care au intrat în această zonă de piață vor să ofere clienților cele mai bune dotări pentru prețuri avantajoase.

Iar Renault Talisman este unul dintre sedanurile de clasă medie care, pentru că a împlinit 4 ani de la debut, avea nevoie de un suflu nou la capitolul motorizări pentru a atrage clienții în showroom-uri.

Astfel a apărut versiunea Talisman 1.8 TCe, cu un motor preluat din gama de performanță și cizelat pentru a se achita cu brio de sarcini mult mai simple și mai docile în segmentul mediu.

Renault Talisman
Renault Talisman 1.8 TCe 225 CP Intens

  • Pret de pornire 31.000 €
  • CUI SE ADRESEAZĂ?
  • FĂCUTĂ PENTRU
  • IZOLARE FONICA
  • COOLNESS EFFECT

Motor / Transmisie

Renault s-a gândit că n-ar fi rău să introducă o motorizare ceva mai potentă în gama lui Talisman. Cel mai probabil, după o serie de întâlniri cu reprezentanții diviziei Renault Sport, oficialii companiei au decis să facă un transplant din gama de performanță a mărcii.

Așa s-a născut versiunea Talisman 1.8 TCe. Motorul pe benzină de 1.8 litri turbo a debutat pe noul Alpine A110, iar mai apoi a fost introdus, cu ceva mai multă putere, sub capota gamei Megane RS.

Pentru Talisman, unitatea de 1.8 litri a fost "domolită" în ceea ce privește puterea oferită. Așa se face că în cazul sedanul de clasă medie, motorul oferă "doar" 225 de cai putere, cu 27 CP mai puțin decât pe Alpine A110 și cu 75 CP mai puțin decât pe vârful de gamă Megane RS Trophy. Aceeași poveste se repetă și în cazul cuplului moto, care pe Talisman 1.8 TCe este de 300 Nm.

Motorul pregătit de constructorul francez reacționează rapid la impulsurile primite din partea șoferului prin intermediul pedalei de accelerație și generează un comportament agil, mai ales atunci când acul turometrului se află în partea superioară. Parcă n-ar fi stricat ceva mai mult cuplu motor care să reușească să-ți imprime acel sentiment de furie în momentul în care ești cu accelerația la "planșeu".

Motorul pe benzină oferă un sunet plăcut, însă Renault continuă să ne sâcâie cu acele impulsuri sonore false venite prin intermediul sistemului audio.

Resursele motorului pe benzină sunt gestionate de transmisia automată cu dublu ambreiaj și șapte trepte. Cutia funcționează fluid, fără să ofere vibrații nedorite la nivelul caroseriei, însă are mici momente de imprecizie pe decelerare.

Pentru a adapta compotamentul mașinii în funcție de modul de conducere abordat, Renault propune sistemul Multi-Sense. Tehnologia oferă cinci moduri de rulare: Eco, Neutral, Comfort, Sport și Perso. Pentru modul Eco, francezii au amplasat și un buton de "scurtătură" pe consola centrală, iar în acest caz, motorul și transmisia au un răspuns ceva mai întârziat. În modul Sport, lucrurile se schimbă radical, iar sedanul francezilor reușește să se exprime într-un stil care îmi trezește ceva amintiri din timpul testelor cu Megane RS.

Consum

Un motor de 1.8 litri turbo pe benzină integrat pe un sedan de clasă medie cu o masă de aproape 1.5 tone nu reprezintă cea mai fericită alegere pe care o poți face pentru buzunarul tău. Dar dacă îți dorești măcar un dram de performanță, atunci trebuie să plătești tribut în dreptul altor capitole.

Pe fișa tehnică, Renault a trecut un consum de 9.9 - 10.1 litri/100 de kilometri rulați în regim urban, o medie de 5.6 - 5.7 litri/100 de kilometri pentru un traseu în afara orașului și un consum în ciclu mixt de 7.2 - 7.3 litri/100 de kilometri. Valorile anunțate de producător au fost calculate conform noului standard WLTP, însă au fost transformate în valori conforme cu standardul NEDC, pentru ca o posibilă comparație cu un model aflat pe piață de ceva vreme să fie relevantă.

Iar acestea nu sunt foarte departe de adevăr. În oraș, Talisman 1.8 TCe a consumat 11 litri/100 de kilometri, în timp ce în afara mediului urban, consumul a fost de 6.3 litri/100 de kilometri. Iar valorile au fost obținute alternând modurile de rulare de la Eco la Sport, dar și stilul de conducere. 

Deși segmentul sedanurilor de clasă medie este unul destul de generos, pentru resursele oferite de Talisman 1.8 TCe rivalii s-au cernut prin sită deasă. Noul Ford Mondeo și Hyundai i40 facelift oferă motorizări pe benzină mai slabe decât cea disponibilă în gama Talisman. De cealaltă parte a baricadei se află Skoda Superb și Volkswagen Passat, cu propulsoare pe benzină mult mai puternice decât cel din oferta francezilor.

Astfel, pe lista rivalilor direcți îi trecem pe Mazda 6 în versiunea 2.5 litri de 194 CP, Opel Insignia în varianta echipată cu motorul turbo de 1.6 litri și 200 CP și noul Peugeot 508 în varianta GT cu 225 CP. Indiferent de alegerea făcută, toate cele trei modele amintite mai sus promit consumuri de carburant cu până la 0.5 litri/100 de kilometri mai mici comparativ cu francezul din test.

Performanţe

Dacă Renault Talisman în versiunea 1.8 TCe echipat cu transmisia automată cu 7 trepte nu s-a descurcat prea bine la capitolul dedicat consumului, lucrurile se schimbă complet atunci când discutăm despre performanțe. Iar acest lucru se datorează, în mare parte, prafului magic presărat de inginerii Renault Sport pe motorul de 1.8 litri.

Pentru a accelera de la 0 la 100 km/h, sedanul din Hexagon are nevoie de 7.6 secunde. Singurul model mai rapid pe acest sprint este Peugeot 508 GT, dar în acest caz nu trebuie să uităm de faptul că vorbim despre un sedan croit cu adevărat către performanțe. În rest, Mazda 6 și Opel Insignia reușesc valori mai slabe chiar și cu 0.5 secunde.

Povestea se repetă și atunci când aducem în discuție viteza de top. Singurul model dintre rivalii amintiți care obține valori mai bune decât Talisman este același Peugeot 508 GT.

Interior

Este destul de dificil să găsești o soluție optimă atunci când proiectezi interiorul unei mașini moderne. În această perioadă, marea majoritate a constructorilor mizează pe digital, iar Renault nu a făcut rabat de la această regulă. Dar în segmentul sedanurilor medii, accentul trebuie pus și pe confort și materiale plăcute la atingere.

Motorul de 1.8 litri pe benzină este disponibil exclusiv cu versiunea de top Intens. Astfel, clienții care aleg acest propulsor vor primi și cele mai bune dotări pe care francezii le au în acest moment în ofertă.

Imediat ce vei urca la volanul lui Talisman vei simți că lucrurile stau puțin diferit comparativ cu Megane. Materialele sunt mai atent lucrate și finisate, iar scaunele oferă un confort sporit și un suport lateral bun. Pe versiunea testată, alături de reglajele electrice a apărut și o funcție de masaj care putea fi controlată inclusiv cu ajutorul funcțiilor integrate la nivelul ecranului tactil central. De asemenea, francezii oferă scaune față încălzite și ventilate.

În plus, francezii vin cu materiale moi și plăcute la atingere, singura zonă în care nu-ți vei dori să pui mâna aflându-se în partea inferioară a fețelor de uși. Interiorul a fost garnisit și cu o serie de inserții care imită lemnul, dar și cu accesorii cromate.

Ceasurile de bord disponibile în versiune digitală pot fi personalizate și sunt disponibile în mai multe teme prestabilite de producător.

Pentru că avem în față un model de clasă medie, spațiile de depozitare de la interior sunt și ele generoase. Sticlele cu apă pot fi depozitate ușor pe fețele ușilor, cotiera centrală este adâncă și include și un spațiu dedicat sticlelor, iar torpedoul este și el foarte generos. Telefonul mobil poate sta fără probleme în tăvița amplasată în zona inferioară a consolei centrale.

Portbagajul lui Talisman are o capacitate de 515 litri, o valoare mai bună decât cea oferită de restul rivalilor analizați în dreptul celorlalte capitole. Deschiderea portbagajului este electrică și dispune și de un sistem de tip "mâini libere". Din păcate, închiderea trebuie făcută în mod manual. 

Preţ de achiziţie

Renault a practicat întotdeauna o politică de prețuri accesibile, iar cu Talisman francezii nu s-au abătut de la această tradiție. Așa cum am menționat anterior, motorul de 1.8 litri TCe poate fi comandat doar pe vârful de gamă Intens, ceea ce înseamnă că prețul de pornire pentru Talisman va fi de 31.000 de euro.

Un Mazda 6 în varianta Revolution Top echipat cu motorul pe benzină de 194 CP și cutie automată pleacă de la 33.600 de euro, în timp ce Opel Insignia în versiunea de echipare Ultimate cu motorul de 1.6 litri de 200 CP și transmisie automată pleacă de la 32.800 de euro. În cazul lui Peugeot 508 GT, prețul de pornire este mult mai mare: 37.000 de euro. 

În aceste condiții, Talisman rămâne cel mai accesibil sedan mediu dintre cele cu care se luptă cot la cot pe piață.

Siguranţă

Renault Talisman a trecut prin focurile testelor de siguranță încă din 2015. Sedanul francezilor a primit 86% din punctajul total în dreptul capitolului dedicat siguranței adulților, a fost notat cu 84% pentru protecția copiilor și cu 68% pentru protecția pietonilor. Sistemele de siguranță introduse pe Talisman au funcționat în mod corect, iar pentru acest lucru, reprezentanții Euro NCAP au acordat 76% din punctajul total.

Per total, Renault Talisman a fost notat cu 5 stele de cei care au realizat testele de siguranță.

Iar pachetul de sisteme pregătit pentru versiunea de echipare Intens este unul generos. Francezii oferă următoarele tehnologii: sistem de avertizare cu privire la părăsirea benzii de rulare, un sistem de avertizare cu privire la distanța față de vehiculul din față, alertă pentru unghiul mort și un sistem de frânare activă de urgență.

Ţinută de drum

Renault Talisman este ajutat la capitolul ținută de drum de două sisteme importante. Primul dintre acestea poartă numele de 4Control și reprezintă denumirea comercială aleasă de Renault pentru a descrie un sistem de direcție integrală. Roțile de pe puntea spate virează în direcția roților din față sau în direcție inversă, în funcție de viteza de rulare, îmbunătățind vizibil stabilitatea în virajele rapide sau raza de bracaj, după caz.

Altfel spus, Talisman dezvoltă un comportament dinamic ceva mai bun atât pe virajele lente, cât și pe virajele rapide. Totodată, sistemul 4Control o să-ți sară în ajutor de fiecare dată când ai de negociat situații în spații înguste.

Cel de-al doilea sistem care oferă un plus în dreptul comportamentului dinamic oferit de Talisman se numește Multi-Sense. Cu ajutorul acestuia, șoferul poate seta răspunsul direcției, pe cel al sistemului 4Control, răspunsul amortizoarelor și pe cel al motorului. Toate cele patru caracteristici amintite mai sus pot fi setate în trei moduri: confort, neutru și sport.

Chiar și cu motorul de 225 CP, Renault Talisman rămâne un model dedicat familiei, iar confortul oferit se ridică la un nivel bun. De cele mai multe ori, suspensia lucrează fără să genereze sunete neplăcute, însă anumite situații din teren reușesc să dea peste cap acest "ecosistem" și zgomote ciudate încep să fie resimțite la nivelul habitaclului. Ruliul își face și el simțită prezența, mai ales atunci când uiți că șofezi un sedan de clasă medie, nu un Hot Hatch.

În ceea ce privește direcția, răspunsul acesteia se modifică în funcție de modul de rulare ales, însă diferențele sunt minore. Indiferent de alegerea făcută, lipsa feedback-ului se păstrează.

Vizibilitate

Renault Talisman este o mașină dedicată familiei, iar acest lucru se poate traduce simplu: zonele vitrate sunt generoase, iar opțional Renault oferă și un plafon panoramic generos.

Din poziția șoferului vei observa că luneta mult prea înclinată și tetierele spate vor știrbi din vizibilitatea oferită. Totuși, acest neajuns este corectat rapid cu ajutorul camerei video pentru mersul cu spatele. Imaginea oferită pe ecranul central nu este cea mai bună, dar funcțiile oferite își fac treaba din plin.

Oglinzile laterale sunt bine proporționate raportat la dimensiunile mașinii.

Tehnologie

Inginerii care au dezvoltat Talisman nu au lipsit de la orele de curs. Aceștia au reușit să vină cu un sedan plin de accesorii și tehnologii moderne gata să satisfacă o mare parte dintre dorințele consumatorilor.

Începem cu farurile full-LED Pure Vision (opțional) și imediat ce vei urca la volan vei lua contact cu ecranul instrumentarului de bord care poate fi personalizat cu diverse informații esențiale. Pe consola centrală se află un ecran cu diagonala de 8.7 inch care poate fi controlat atât prin atingerea acestuia, cât și cu ajutorul controllerului rotativ amplasat pe tunelul median.

Sistemul de infotainment pregătit de Renault este destul de ușor de utilizat, însă uneori apar și mici sincope la nivelul răspunsului oferit. Cei care își doresc o imagine familiară pe ecranul central al mașinii au la dispoziție Apple CarPlay și Android Auto.

Tot pe lista tehnologiilor trebuie să menționăm și sistemele de siguranță amintite în dreptul capitolului dedicat, dar și programul Mult-Sense cu ajutorul căruia șoferul poate alege modul de rulare preferat. 

De asemenea, trebuie menționat și head-up display-ul color pregătit de Renault. E drept că francezii vin cu o soluție destul de "spartană", informațiile afișate în fața câmpului vizual fiind proiectate pe o bucățică de plastic transparent care "răsare" din spatele volanului de fiecare dată când apeși butonul pentru pornirea motorului. 

Design

Designerii constructorului francez au reușit să vină pe piață cu un produs plăcut. Vei recunoaște rapid un Talisman atunci când apare pe stradă, însă succesul sedanului de clasă medie a dat naștere unui curent mai puțin iubit de fani: uniformizarea gamei de modele în materie de design.

Așa se face că tușele trasate pentru Talisman au fost preluate atât de Megane, cât și de gama de SUV-uri Renault. Iar pentru un lider, un vârf de gamă, designul ar trebui să mizeze cât mai mult pe unicitate.

Nu ne-a placut

  • Feedback-ul direcției
  • Zgomotul suspensiilor pe anumite denivelări
  • Reacțiile întârziate ale sistemului multimedia
Date tehnice - Renault Talisman Renault Talisman 1.8 TCe 225 CP Intens
Combustibil
Benzina
Nr. usi
5
Motor tip / cilindri
Linie
Nr. locuri
5
Cilindree cmc
1798
Lungime mm
4848
Putere maxima CP (rpm)
225 (5500)
Latime mm
1869
Cuplu maxim Nm (rpm)
300 (2000)
Inaltime mm
1463
Viteza maxima km/h
240
Greutate kg
1487
Acceleratie 0-100 km/h s
7.6
Ampatament mm
2808
Tractiune
fata
Volum rezervor litri
52
Cutie viteze
A
Volum portbagaj litri
515
Vezi versiuni si preturi Mai multe detalii despre Renault Talisman

Ultimele teste

Comentarii (16)

  • ...Care succes, când Talisman nu se vinde aproape deloc?! (cca. 1.500 exemplare / lună-n toată Europa)
    OK, segmentul sedanurilor D e pe copcă (cu excepția tripletei nemțești cu pretenții) și pare să nu-și mai revină în fața suvo-pandemiei.

    Păcat zic eu, fiindcă Talismanu-i o ofertă onestă la banii ceruți, inclusiv în versiunea asta haut-de-gamme. Care nu știu dacă va reprezenta însă mai mult de 5-6% din cererea oricum debilă.

    Zic asta fiindcă am mers cu unul nu demult (ca pasager ce-i drept), dar suficient ca să mă surprindă unele calități ale lui, chiar dacă era diesel.
    (n.b.: Normal, apropitarul fiind român :-P - nu vreau să intru-n polemici, dar cred că se minte la greu cu statisticile renunțării la diesel pe plaiurile noastre vale-deal, inclusiv în Ar_deal -- până și @Costel poate confirma.... scuze, cauționa indubitabila-mi revelație precognitivo-funambulescă. :-) --îs pe frecvența ta, ni? tulai doamne...)

    Ceva mai serios: nici măcar noul 508 -- ceva mai mic / dinamic -- nu are succesul așteptat, așa că *amenințarea* tartorului Peugeot Imparato (*Nu obligăm pe nimeni să cumpere 508-ul, așa că nu vom face discounturi*) se concretizează fără vreun efort.
    ...Chiar dacă discounturile au început deja să apară și la... scumpetea de 508.
    31 2
  • 9146435
    Segmentul, tipul de caroserie, motorul ....cam totul la aceasta masina are aerul anilor '90, cu exceptia cutiei automate, care este la zi. Cei de peste 60 ani, clientela predilecta a acestui tip de masina, vor alege oricum cutia manuala, pt ca asa au fost obisnuiti.

    Singurul lucru ok e pretul bun comparativ cu concurenta, ca de altfel la orice Renault, dar daca obiectul in sine (Talismanul, la el ma refer) nu starneste niciun interes, atunci nici pretul nu mai conteaza, ca doar nu cumperi pretul.

    Ce nu inteleg eu este incapatanarea Renault de a oferi in continuare genul asta de masini. De la generatie la generatie, toate la rand au fost esecuri comerciale, dar ei batman-batman nu renunta. Nu e nicio rusine sa nu oferi ceva in batraniciosul segment D, ba chiar ar fi o dovada de alocare eficienta a resurselor si orientare catre alte segmente cerute de piata, care aduc si bani la pusculita.

    Altii si-au invatat lectia (Fiat, Citroen), Renault din pacate nu. Aproape ca as paria ca va renunta VW la Passat, singurul care mai misca cat de cat in segment, dar Renault va merge inainte ca , calul cu ochelari.
    11 27
  • Fanica: Ulei cutie viteze Honda HR-V/GH2, 4x4 Raspunde
  • VW nu va renunța la Passat prea curând, de altfel acest grup domină segmentul pentru că au și Skoda Superb .

    Renault nu vinde mare lucru nici cu Megane, darămite cu Talisman, posibil să renunțe la segmentul mediu, după ce acum câțiva ani aveau pretenții de clasa mare, cu-n posibil succesor pentru Vel Satis, fanii Renault își amintesc acele discuții aprinse chiar aici, pe AM.
    21 3
  • Mecanicu'
    Salutare!

    Faceti si voi o sectiune speciala de electrice in site?

    Full electric cars only !!!

    Pe mine chiar nu ma mai intereseaza masinile convetionale :))

    Multumim!
    17 30
  • @Mecanicu
    Cine te opreste sa-ti cumperi ? Ai fost asaltat de un milion de stiri despre electrice, de asta te intereseaza, ca din punct de vedere financiar inca nu sunt convenabile. Daca nu-ti permiti, exista trotinete electrice.
    25 13
  • P.S. (nostalgic): Nu credeam să trăiesc ziua în care o mașină cu exact performanțele unui Lamborghini Espada, doar că la sfert de preț - actualizat cu inflația -... să NU se vândă. :-P

    OK, vorbim de un idol al copilăriei mele (Espada S1 4.0 V12 din 1969 de 330 CP), dar paradoxul rămâne valabil. Inclusiv apropo de aparenta inutilitate a unor asemenea viteze/accelerații în condițiile restricțiilor actuale.
    Ce-i drept, merită constatat și progresul tehnic evident (ex.: consumul la jumate al Talibanului. :-))
    24 0
  • @ Cine te opreste sa-ti cumper
    am comandat deja
    16 10
  • @Mecanicu: AM are deja o secțiune (de știri) rezervată electricelor. Ba și EV-autonomelor parcă.
    Pentru un plus de credibilitate și eventul o secțiune de teste BEV-dedicată, cred c-ar trebui totuși să-ți schimbi nick-name-ul în *Electricu*. :-)

    @@Mecanicu: Bine țintit ce zici despre efectul subliminal garantat (pt unii) al BEV-reclamelor VW ID.3-conexe mega-repetate.
    ...Chiar dacă par concepute de agramați oligofreni. :-P
    (v. *Automobil? - Adică se încarcă la fel ca telefonul?*) - în care, evident, cuvințelul *adică* avea sens doar înlocuit cu *deși*.

    În fine, nu AM e vinovat de aberațiile din reclame și oricum nimeni nu le observă-n distopia vremurilor noastre.
    20 7
  • 9146435
    @dan_grc: stiu, stiu, ziceam doar asa ipotetic, ca sa scot in evidenta incapatanarea Renault de a continua in segmentul mediu, cu succesul urias pe care bine-l stim. Meganu, de bine de rau, se mai vinde pe ici pe colo, dar Talismanu...praful de pe toba. Apropo, am un Reno, daca conteaza...
    9 4
  • Costel
    Monsieur Kirro , Talisman reprezinta cu certitudine una dintre realizarile notabile ale segmentului D alaturi de prima generatie Laguna si poate singura chef d'oeuvre a clasei medii actuale , parere pur personala iar van der Acker merita indiscutabil toata consideratia pentru creatia sa cu toate ca designul plansei de bord nu reuseste sa onoreze decat intr-o proportie minimala sublimul exteriorului

    Tce 225 , mai mult decat util in situatia in care cei 260 Nm ai motorului pe care-l inlocuieste nu inlesneau relansari nonsalante generate tocmai de cilindreea relativ redusa , potrivita mai ales clasei mici si compacte conform autoplus.fr chiar daca cifrele tind oarecum sa-i contrazica , diferentele fiind derizorii pentru cei mai multi dintre putinii de altfel care se incumeta sa-l achizitioneze in varianta Otto 225

    eu continui sa cred ca noul dCi 200 reprezinta alegerea optima pentru nava amiral a Renault , cei 400 Nm generand atatea satisfactii incat sa concluzionez : une vrais merveille
    23 2
  • @AM: nu vreti sa faceti o secitiune despre noile Diesel-uri? Sunt mult mai interesante si mai de viitor decat masinile cu baterii. Ceva de genu automarket-diesel.ro :)
    12 9
  • @Costel: Mă bucur că micile ironii amicale nu-ți trezesc reacții războinice, ca altora. Înțeleg oricum propensiunea ta - și-a stimabilului @PMC - pt diesel, deși personal am alergie gravă la:
    - motorină (da-da, mirosul ei îmi provoacă efectiv greață)
    - abureala -- satanică parcă -- emisă de dieseluri chiar mai noi
    - de fumegările cotoarbelor obosite ce să mai zic?!
    - zgomotul râșnițelor D-rudolfiene:-) -- țaca-paca-groh-groh-prrrr etc.

    Explicabil deci faptul că-n (prea) lunga-mi viață n-am posedat nici măcar un diesel. Chiar dacă am condus / testat destule și unele avantaje ale lor nu pot fi contrazise nici de adversarii acerbi ai tractorașelor (cuplu, consum).

    Strict ontopic, Renault rămâne un motorist reputat și pe felia diesel, chiar dacă unii consideră HDI-urile PSA mai fiabile (chestie valabilă doar pentru generațiile vechi după mine.)
    Cum ziceam mai sus, mi-a plăcut confortul, silențiozitatea și zvăcul *micului* dCi 160 cu care un amic mi-a transportat fizicul :-) pe destui kilometri, așa că versiunea 200 n-are cum să fie mai rea.
    ...Deși se pare că reprizele TCe-ului 225 rămân mai rapide (timpii sprintului 0-100 km/h fiind mai puțin relevanți.).

    N-aș fi totuși prea entuziast apropo de stilul interiorului, ba chiar și al exteriorului -- nu c-ar fi urât, ci doar fiindcă-i prea ușor confundabil cu Megane Sedan.
    ...Care nu fără motiv se vinde -- la noi cel puțin -- în proporție de 10:1 vs. Talisman.
    26 0
  • sirca maria: aveti skoda fabia si cu programul remat? la ce pret? Raspunde
  • @Costel
    Costel=SIMPLE MINDS
    banuiam mai demult, dar mi s-a confirmat acum...

    nu ca ar fi ceva rau sa ai 2 stiluri si 2 username-uri diferite sub care postezi, te apreciez, ti-am mai spus-o, dar acus nu ai nimerit match-uiala stil verbal cu username-ul :))
    5 1
  • Deci Peugeot 508 benzina, 225 CP obtine 5 stele la consum dupa ce a inregistrat 10.7l urban si 7.5 extraurban, folosind modul normal.
    Talismanul testat de voi obtine 3 stele cu un consum de 11l urban si 6.3 extraurban, folosind ECO si Sport. Nu stim daca exista diferente intre traseu, stilul de condus, consumatori porniti, dar am impresia ca notele voastre sunt date din burta...
    PS. Voi nu stiti ca toti constructorii au reglat modul Normal=ECO in conditiile in care nu calci prea mult pedala?
    15 0
  • hercule
    @AM
    adaugati va rog cca 80 mm la inaltimea Talismanului in caseta tehnica deoarece avand la dispozitie datele actuale sedanul francez se apropie de Brera (1.37m) iar acest privilegiu parca nu-l merita totusi :D
    14 0
  • @hercule

    Am rezolvat :)
    9 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru