Ştiri despre Volkswagen
-
Pentru a marca cele cinci decenii împlinite de modelul Polo, Volkswagen tocmai a prezentat o grafică specială inspirată de ediția Polo Harlequin din anii '90. (Joi, 01 Mai)
-
Constructorul german de automobile pregătește o ediție specială pentru Golf GTI. Aceasta marchează 50 de ani de la debutul acestui model celebru și va fi prezentată cu ocazia cursei de 24 de ore de la Nurburgring. (Joi, 20 Martie)
-
Divizia Volkswagen Vehicule Comerciale marchează 75 de ani de la debutul unei legende. Este vorba despre modelul Transporter, sau Bus dacă vrei, comercializat în peste 12.5 milioane de exemplare de-a lungul anilor. (Luni, 10 Martie)
-
Șeful de design al mărcii din Wolfsburg a confirmat întoarcerea butoanelor fizice pe viitoarele modele. Butoanele vor reveni începând cu noul model electric ID.2all. (Sambata, 08 Martie)
-
Germanii de la Volkswagen au publicat primele imagini și informații despre conceptul ID.Every1. Acesta anunță cea mai accesibilă electrică a mărcii, debutul fiind programat pentru anul 2027 la un preț de circa 20.000 de euro. (Joi, 06 Martie)
Intrebari & Raspunsuri
Close
Inchide notificarea pentru
SLK 230 Kompresor din 2000 nu consuma atat....la 193 de cai ai lui...
si asta acu 9 ani...
si fiti siguri ca ii mai rapid...
Articolul e bun, pozele "galbene" sunt cam ciudate.
As ruga baietii de la Automarket ca pe viitor daca mai testeasa hothatchuri sa includa o fisa comparativa cu modelele testate anterior ( dupa ce o sa testati mai multe ). Astept cu nerabdare reviewul lui GTD, mai ales un comparativ cu GTI consum/performante. O zi buna va doresc.
Traditionala ridicare pe culmi a VWurilor, masini corecte si atat, fara pic de personalitate sau de feeling. Vezi Top Gear pt mai multe informatii :P
aia chiar mi se par niste cunoscatori!!!
Pretul Type R-ului in Romania e din ala "de criza" + "de model vechi".
Pe piata din Germania (unde preturile spun, in general, adevarul) Type R e mai scump cu peste 2000 de Euro.
In ceea ce priveste consumul, cred ca ar trebui sa se precizeze ca cei 18 litri la 100 au fost obtinuti in regim de testare a performantelor masinii in regim urban. Adica, mai pe romaneste, "i s-a dat in gura"...Nu de alta, da` se trezesc filozofi din astia care nu stiu de viata lor sa faca niste comparatii de tot rasu`...
Exista masini si masini...normal sunt altele mai performante atat la puterea dezvoltata de motor si poate si la consum ca vedeam pe unii uimiti in comentariile lor de valoarea de 18% in oras. Normal...pana la urma orice masina consuma daca te apuci sa conduci agresiv.
Pana si un Passat din 2003, cu un 1,9 TDI de 101 CP consuma in oras 12-13 % daca e condus nu la fel de domol ca si atunci cand scoate cam 7-8 %, valori declarate de altfel de producator.
Intotdeauna VW a facut masini cu un raport calitate/pret de nediscutat. SI pana la urma nu doar in cazul modelului de fata....GTI.....referindu-ma la orice model.....fie iti place fie nu iti place. Doar astea 2 optiuni exista intotdeauna !!!
GTI-ul DSG consuma intre 11 si 13% in orasul.... Bucuresti! Schimbi orasul...difera si consumul. Daca mergi in "S" si cu pedala jos, datele se schimba! Cert e ca in Bucuresti faci 350 - 400 km cu un plin.
Culmea e ca, am GTI si imi duc copii cu GTI-ul la gradinita in fiecare dimineata!
Este foarte corect. Cumperi masina din Romania, platesti pretul din Romania. Numai ca nu strica sa se faca aceste precizari cand s-a ales ca prima comparatie masina respectiva. Macar atat, ca sa nu mai punem la socoteala si alte minusuri.
Orice s-ar spune, Megane R26 ramane cea mai buna oferta performante-pret. Degeaba ii trageti voi cu Dacie si alte cele, masinile in ziua de azi sunt la un nivel foarte apropiat de performante si fiabilitate. Ca Renault isi plateste angajatii mai prost si, astfel, masinile devin mai ieftine, asta e partea a doua, insa furnziorii de piese sunt cam aceiasi pentru toti.
Iar la partea cu consumul, intr-adevar, la ce te poti astepta daca mergi in blana cu masina? Am impresia, dragi redactori, ca nu prea stiti cu ce se mananca un test. Cum poti avea pretentia de la un benzinar turbo sa consume putin in regim de mers alert, asa cum ati sugerat ca ati candus-o? Exista cineva in lumea asta intreg la cap incat sa se astepte la consum redus la putere mare/performante bune/stil sportiv de mers? (in afara de niscaiva romani 'telighenti) Eu va demonstrez ca si cu un Aygo daca merg in acelasi stil scot lejer 13-14%.
1)talpa la maxim prin oras = consum x
2) mers f lejer pentru a identifica consumul minim (ceva gen: oricat am incercat nu am reusit sa scoatem sub .... )
3)mers normal=consum x
4) primele 3 la diferite ore + trasee diferite
altfel prezentati informatii total nefolositoare unui potential cumparator...care poate se uita si la consum! am g5 gti si in mers normal/ trafic obisnuit de bucuresti nu imi consuma mai mult de 13-14, daca traficul este mai degajat(sambata/duminica) nu sar de 12 , extern nu sar de 8 ;
...cand o calc ...niciodata nu iese la fel! va multumesc!
MEGANE RS e conceputa de Renault SPORT, aceeasi divizie ce activeaza in Formula 1- sportul cu motor nr1 ! Ce experienta are vw in sportul cu motor??? Si pt cultura ta generala Megane RS e fabricat 100% in FRANTA , Dieppe
Cat a platit volkswagen pentru cele 4 puncte suplimentare care i le-ai acordat?
O sa inteleg daca mesajul imi va fi sters.
Esti lipsit de argumente .... eu personal am Megan Scenic .... dar nu compar VW cu Renault .... pretul mic reflecta calitatea tehnologiei si a finisajelor, chiar si fiabilitatea e diferita (dar tu stii pentru ca orice fan Reno mai sta si pe forumul din romania si vede ca nu sunt un simbol de fiabilitate. Si desi citesc toata presa auto de ani buni nu am gasit testul ala in care Reno este peste nemtzi (deci peste VW) .... poate imi amintesti tu discret o publicatie si un numar sau un link al ei si ma scoti si pe mine din eroare. ia da tu un search pe google si uimeste-ma. PS. nu masura caii putere din fisa tehnica .... ca nu iti cumperi numai cifre ...mai vrei si manevrabilitate, timp pe cirecuit (in acest caz special), frane, finisaje .... adica chestii durabile pe care le folosesti mereu .... de cate ori crezi tu ca ai nevoie de inca x cai in plus peste inca cateva sute. Ce cutie de viteze crezi tu ca are Reno de rivalizeaza cu un DSG
iar tu daca spui ca ai "megane scenic", ceea ce ma indoiesc, ai prima generatie de scenic, o masina destul de veche... intre timp sau schimbat multe
si daca ala e prea tare pentru superbengameganul tau ttttttt-rs, ma limitez doar la un stage 5 de la hgp, la numai vreo 600 de cai, care scoate suta si 3 secunde jumate...
ok? si nu fi jmecher, ca ai zis, citez: "MEGANE RS face muci orice golf !"
hai, suedia e o tara frumoasa...
Ce va asteptati ?!!! Vreti performante ?! Costa...desi cu consumul este cam exagerat in ce am citit mai sus....totusi... intradevar masina este gurmanda dar daca mergi linistit are un consum rezonabil. Ar mai fi o varianta pentru cei nemultumiti....sa isi cumpere din fiecare cate una si sa mearga pe rand in functie de dispozitie... cu masina care vrea.
Dar cred ca unii din care comenteaza aiurea pe aici nu au macar nici Logan si GTI au vazut doar in poze.
Se pare ca unii chiar au bucuria de a detine un GTI, indiferent de generatie, ma refer la cel care a postat dupa tine.
Poate ar trebui sa te documentezi mai bine in legatura cu istoria anumitor modele si motivul pentru care au aparut ele, mai bine zis scopul !!! Poate daca ai urmari mai multe clip-uri ale producatorului din Wolksburg (VW, ca pun pariu ca habar nu ai despre cine as fi pomenit) sau ai citi mai multe despre istoria GTI in special, nu te-ai mai da asa rotund ca atotcunoscator in domeniul asta.
Si poate ar trebui sa inveti sa nu mai folosesti termeni de genu "ba baiatule", in primul rand pentru ca sunt convins de un lucru si anume nu ne-am tras de sireturi in acelasi timp, si doi la mana, nestiind cui exact te adresezi, ar fi bine sa nu te apuci de catalogat lumea in necunostinta ta.
...ADICA ASTEPTATI VOI MEGAN-UL SI FOCUS-UL,EU ASTEPT GOLF-UL R20,APOI VB DE PERFORMANTE CAT VRETI,DAR VA SPUN EU CATEVA:2.0/270 CP TSI,DSG,4 MOTION,SUB 5 SEC SUTA CU LC LA PLECARE DE PE LOC,ASTA DIN MOTOR DE 2000 CMC,NU 2500 LA CARE AI TAXE MARI,PLUS ALTE INOVATII PE CARE NU LE ARE NICI UN RIVAL DE-AL GOLF-ULUI IN ACESTA CLASA GEN:PARCK ASISST,DCC,ACC,XDS,LASER WELD,DSG,4 MOTION,ETC...LISTA E PRE LUNGA PT FORD SAU RENAUL..:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
wv a investit masiv in ultimii 20 de ani in campanii de marketing si publicitate pe care a scos-o si pe nas clientilor sai... si exact cum ii spune si numele e doar un vagon(o anexa:|), locomotiva fiind Mercedes impreuna cu BMW si Audi(constructori de masini premium).. asta-i fenomenul...vw a fost "tras" din urma de imaginea masinii germane create de Mercedes/Audi/BMW... asta fara sa faca investitii majore in dezvoltarea produselor comercializate. Dovada e motorul de 1.9TDI care l-au tinut 2 decenii (conceptie 1989, imbunatatit 1997) SMENARI!
Vezi ca nu prea ai habar de ce vorbesti ?! Amintesti de Mercedes, BMW, si Audi. Afla ca Audi apartine grupului VW de prin anii '60-'70. Daca nu era mult blamatul VW, nici Audi nu prea era la ora actuala acolo unde se afla. Si pana la urma nu are rost sa amintim de cele 3 marci, care fac parte din clasa premium, cand VW doar tinde spre asa ceva....adica construieste modele de o calitate si o fiabilitate buna spre foarte buna la niste preturi direct proportionale.
Prostii aia rapid imbogatiti de care tot trancanesti tu pe acolo fi sigur ca nu si-au luat nu isi iau si nu o sa isi cumpere VW, pentru ca ar fi "injosire" pentru statutul lor social...nu s-ar limita la niste modele "ieftine" deja pentru ei.
Si sa iti mai zic ceva...daca tot faci pe desteptul...legat de motorul 1.9 TDI. Nu conteaza cat a fost tinut in uz, si va mai fi tinut pentru o perioada.....dovada fiabilitatii este tocmai longevitatea sa. A fost si este folosit in intreg grupul VW: Audi, Seat, Skoda si VW cu diferite configuratii de putere. Actualmente este in lista de motorizari pentru Seat, Skoda si VW...si va mai fii mult si bine.
O fi el mai zgomotos in functionare, datorita sistemului pompe-diuze, fata de un diesel common rail, insa si consumul este pe masura. Adica rezonabil de scazut. Sistemul de pompe-diuze functioneaza pe principiul inaltei presiuni de injectare a motorinei, mai exact 2000 de bari, deci gandeste-te ce firisoare de motorina sunt injectate, cu ce eficienta, pentru a pune in miscare motorul TDI, si a obtine un consum redus.
este Type R "categoric" peste GTI?
Eu iti pot da cateva exemple unde este sub.
Ma apuca nervi cand vad pe aici cum sustineti sus si tare ca Megane-ul RS, Ford-ul RS sunt PESTE GTI.
Va intreb, voi ati urcat intr-unu GTI pana acum ?!
Daca nu, va invit eu la un "test-drive" sa va arat eu ce inseamna tehnologie germana fiabila si FOARTE performanta.
Nu am GTI 6 dar am G5 GTI de 1 an, iar eu unu n-as schimba masina asta decat poate cand peste 1 an cand o sa ma tenteze GTI 6-ele.
Suiti-va intai intr-un GTI, mergeti cu el prin oras sau prin afara lui, si dupa comentati.
Asa fiecare isi lauda masina lui favorita ca doar asta-i meteahna noastra, tot ce aveam noi in ograda e cel mai buna :)
Sper ca nu v-ati plictisit citind comment-ul:)
P.S.: Sigur ma astept sa fiu luat peste picior si injurat indirect de catre alti fanatici care nu au "la icre" VAG-urile, dar oricum nu ma intereseaza :))))))))
Daca nu, va invit eu la un "test-drive" sa va arat eu ce inseamna tehnologie franceza/ japoneza / chineza ....etc , fiabila si FOARTE performanta.......Ce raspuns le vei da ? Fiecare masina este privita / simtita de catre cel care o conduce cu propriile simturi subiective , deci nu putem blama alte persoane de subiectivismul pe care il avem fiecare . GTI urile au fost mereu niste masini reusite . Din multe puncte de vedere.Dar nu au nimic deosebit fata de celelalte rivale . Ma refer la ceva care sa le arunce in top departe de tot...GTI -ul o fi el cu tehnologie asa zis germana (sa nu uitam de globalizare , implicit de furnizorii diferitelor componente !) , dar nici nu decoleaza vertical , nici nu surclaseaza prea multe masini din acea clasa . De exemplu , am condus vreo luna de zile un 650 Ci . Dupa ce conduci asa ceva , un GTI pare un Matiz. Asadar , nu te mai enerva , mereu va apare o masina mai buna decat VW urile . Dar nu are nici o importanta . Important este sa ne simtim noi bine in masina noastra , iar aceasta sa-si faca treaba cat mai bine . Iti doresc un Golf Mk 6 GTI cat mai curand ....
tot copii , tot gradinita , sper sa faca fata la trafic !
o sa va scriu cate megane , st , rs , type r am facut pe drum !!!
ha , ha , ha !!!
Megane RS, Focus RS, Mazda 3 MPS, Type R, Scirocco R sau Cupra R trebuiesc comparate cu un Golf R20, nu cu Golf GTI. GTI-ul se compara cu Leon FR, Focus ST...si sta foarte bine in comparatie cu acestea (performante, consum, stabilitate, design etc).
Un Golf R20 este cel mai tare hot-hatch dintre cele mentionate mai sus: cel mai rapid (0-100,0-160,0-200), este singurul cu tractiune integrala + suspensie adaptiva, este singurul echipat cu DSG (senzatie deosebita sa schimbi vitezele de la padele asemeni pilotilor din formula 1 - mai rapid, mami mic consum), este cel mai rapid pe circuit, motorul are posibilitati de tuning de pana la 450 de cai si 500 Nm + condus normal are cel mai mic consum dintre ele. Pretul este insa cel mai mare dintre ele, comparativ aici doar cu Focus RS, tocmai pentru ca are atatea functionalitati in plus fata de restul hot-hatck-urilor. Ar mai intra in discutie Audi S3 sau BMW 135i, dar aici intram pe taramul clasei premium deja.
Mi-ar fi placut sa simt fiu posesorul unuia, insa datorita pretului am fost nevoit sa ma multumesc cu un Seat Leon FR 2.0 TSI (211 cai) cu DSG si diferential electronic XDS. Este un bun compomis intre a avea la dipozitie putere suficienta atunci cand simti nevoia sa o calci + a avea confort la condus.
intrati aici sa vedeti ;)
nu ma bag in seama si nu ma laud....chiar nu vreau sa deschid o polemica insa ...ma enerveaza cand citesc randuri despre comparatii "dampulea" intre o masina si alta (fara sa ai macar habar despre ce iti dai cu parerea...nici macar n-ai vazut-o in realitate insa esti convins ca megane si focus si plm...e mai buna sau nu decat gti)....fiecare isi are rostu ei....fiecare se conduce in felul ei.....PRIUS.....(asta e o toyota, nu? ) nu inteleg de ce zici ca daca ai condus un bmw 650 i si te urci in gti ti se pare matiz......nu vad rostul afirmatiei tale....bineinteles ca daca te-ai fii urcat intr-un golf 6 GTI dupa ce ai condus acel bmw.....ti se va parea o altfel de masina(tractiune spate vs tractiune fata).....dar nu un matiz......mie imi place cum se conduce golful mai mult decat celelalte 2 masini pe care le detin....pot zice ca am dat comanda la GTI fara sa fac nici un fel de test drive....este cel mai "complet" hot hatch disponibil pe piata la ora actuala.....calitate/pret/asteptari.., ofera senzatii la un pret decent (motorul de 2000cmc turbo este suficient, consumul nu e de 18% , mie in bucuresti imi ia 12.5..mentionez ca este DSG-cutia asta este "perfecta" sa nu uitam ca si ferrari a adoptat aceasta tehnologie de transmisie cu dublu ambreiaj)
masina este foarte misto din toate punctele de vedere, se conduce excelent, padelele de dupa volan te fac sa te simti STIG...si nu o spun prin prisma faptului ca o conduc zi de zi..GTI imi ofera o satisfactie pe care suvul porsche si cabrioleta de la bmw nu mi-o ofera..sa nu uitam ca vorbim de o legenda....GTI mk1 a deschis segmentul "hot hatch"...
cat despre performante pe circuit si nu numai e disponibil golf R20 care le inchide gura la toate frantuzoaicele si japonezele
"cu sange in pix"!
Punct.