Drivetest Volkswagen Passat Alltrack (2012-2015)

2.0 TDI 177CP Alltrack BMT DSG 4Motion
Volkswagen Passat Alltrack (2012-2015) zoom
de Bogdan Mirică
Joi, 01.03.2012
Polivalent

Cred că briceagele Victorinox din colecţia Swiss Army au fost preferatele tuturor în copilărie. Visul de a avea o unealtă care taie şi deschide tot fascina pe oricine. Aveai la îndemână un cuţit, un desfăcător de conserve, o şurubelniţă, o forfecuţă şi câte şi mai câte chestii utile dacă ai fi rămas abandonat în sălbăticie.

Volkswagen a preluat ideea şi a adaptat-o. S-a născut astfel Passat Alltrack, o maşină care promite să fie bună la toate: confortabilă, economică, fiabilă, dispusă să abordeze orice tip de teren. Nemţii au creat o maşină conglomerat, ce însuşeşte versatilitatea unui Passat, cu confortul unui CC şi performanţele off-road ale unui Touareg.

Volkswagen Passat Alltrack (2012-2015)
2.0 TDI 177CP Alltrack BMT DSG 4Motion

  • Pret de pornire 27.001 €
  • Pret model testat 33.699 €
  • Taxa auto 405 €
  • CUI SE ADRESEAZĂ?
  • FĂCUTĂ PENTRU
  • IZOLARE FONICA
  • COOLNESS EFFECT

Motor / Transmisie

Ce putea fi mai potrivit pentru testul nostru decât dieselul vedetă, 2.0 TDI de 170 de cai putere, unitate foarte apreciată în România. Bagajul de putere este completat de un cuplu motor generos, de 350 Nm, menit să urnească din loc un break de aproximativ 1700 de kilograme.

Momentul motor oferă un impuls bun la călcarea pedalei de acceleraţie, însă plaja de cuplu, cuprinsă între 1750 şi 2500 de rotaţii, pare că se sfârşeşte prea repede. Pe înţelesul tuturor, break-ul răsuflă greu după 3000 de rotaţii, când iese din zona maximă de cuplu.

Exploatarea resurselor se face cu ajutorul unei cutii automate cu dublu ambreiaj DSg. După cum proabil ştiţi, răspunsul său este foarte bun, liniaritatea este exemplară, iar etajarea favorizează consumul redus.

Ca şi în cazul actualului Passat, Alltrack s-a bucurat de o antifonare bună, aşa că dieselul nu devine gălăgios pentru cei din interior.

Consum

Volkswagen a transpus toată experienţa sa în reducerea consumului şi pe declinarea Alltrack. Aşa că break-ul allroad poate garanta performanţe bune în materie de consum, similare fratelui din care a derivat, influenţate doar de tracţiunea integrală şi implicit masa puţin mai mare.

Volkswagen promite un consum mediu de 5.9 litri/100 de kilometri, însă noi am depăşit cu puţin această valoare. După o rulare fără limită de viteză pe autostrăzile de la sud de Munchen şi câteva orăşele mici din jurul staţiunii austriece Kitzbuhel, computerul de bord ne-a indicat un consum mediu de 6.5 litri/100 de km.

Performanţe

Alltrack nu îşi propune să impresioneze prin sportivitate, clienţii care îşi doresc aşa ceva fiind invitaţi să caute alte derivate ale modelului de clasă medie. Alltrack, după cum o spune şi numele garantează accesul pe diferite tipuri de teren. Tocmai de aceea performanţele nu cântăresc atât de mult în alegerea maşinii.

Chiar şi aşa, cei 170 de cai oferă un sprint de la 0 la 100 de km/h în doar 8.9 secunde şi o viteză maximă de 211 km/h. Până la 160 de km/h Alltrack nu dă semne de oboseală, fiind foarte vioi chiar şi atunci când decorul se succede extrem de repede.

Deşi nu poate depăşi fratele de concern Audi A4 Allroad, Passat Alltrack se mişcă mai bine decât rivalul direct Subaru Outback.

Interior

La interior regăsim aceleaşi reguli stricte de calitate şi ergonomie ca şi pe Passat-ul standard. Materialele sunt de bună calitate, mai puţin cele din partea inferioară a bordului şi a consolei centrale. Textura granulată le face plăcute la atingere, iar pielea care îmbracă scaunele, volanul şi mânerul schimbătorului compensează prin fineţe. Apar acum şi logo-urile Alltrack, menite să amintească tuturor că se află într-un model capabil de escapade off-road.

Ceea ce va câştiga însă inimile tuturor este confortul. Scaunele, puternic profilate, inspiră o stare de relaxare totală. Pe noi ne-a încercat de câteva ori somnul în fotoliile frumos conturate şi extrem de moi. Ergonomia bună se păstrează, ceea ce înseamnă că schiţa mentală a comenzilor este la fel de simplă, cu mici modificări la nivelul consolei centrale, unde apar butoane noi. Despre spaţiul interior nici nu mai este nevoie să vorbim: trei pasageri pot călători confortabil pe bancheta din spate, în timp ce portbagajul înghite 603 litri.

Preţ de achiziţie

Volkswagen nu a publicat încă o fişă de preţuri completă pentru noul Passat Alltrack. Avem însă suma de la care pleacă modelul din Wolfsburg. În versiunea pe benzină de 1.8 litri şi 160 de cai putere, echipată doar cu tracţiune faţă, preţul de pornire a fost fixat la 27.001 euro cu TVA inclus.

Valoarea este una abordabilă pentru cei care vor o maşină cu gardă la sol mai mare, destul de capabilă în teren accidentat. Dacă vă doriţi însă dieselul testat de noi, cel de 170 de cai putere, trebuie să scoateţi din buzunar 33.699 de euro. Nu este mult. Dacă ne uităm la rivali, Subaru Outback cu motorul pe benzină de 2.0 litri şi 167 de cai putere, cu tracţiune integrală Symmetrical All Wheel Drive, pleacă de la 34.854 de euro. Un diesel ajunge însă la 37.064 euro preţ de pornire.

De cealaltă parte, Audi A4 Allroad are un preţ astronomic mai mare decât A6 Alltrack. Cu cei 40.391 de euro, breakul din Ingolstadt face clar diferenţa între clasa premium şi cea de volum.

Ca alternativă nu trebuie uitată nici Skoda Octavia Scout, care deşi nu face parte din clasa medie, propune un pachet similar, al cărui preţ de pornire este de 26.748 de euro cu TVA, preţ valabil pentru o motorizare similară cu a Passat-ului, 1.8 litri de 160 cai putere.

Siguranţă

Passat a primit cinci stele în cadrul testelor EuroNCAP, garantând un nivel ridicat de protecţie pentru pasagerii adulţi şi pentru copii. Alltrack moşteneşte practic aceste rezultate, însă plusează cu ceva mai multe sisteme de siguranţă active.

Pe lângă ABS, ESP, ASR şi cele şase airbaguri veţi mai găsi şi un sistem de monitorizare a unghiului mort, un sistem de avertizare a părăsirii benzii de mers, un pilot automat activ, care păstrează o anumită distanţă faţă de vehiculul din faţă şi funcţia de asistenţă la iluminarea pe timp de noapte.

Personal, pot spune că funcţia de avertizare a depăşirii benzii de mers cu funcţie de corectare a fost una din cele mai distractive. Maşina a reuşit să ia curbele fără a fi nevoie de vreo mână pe volan, ghidându-se doar după liniile de demarcare. Nu este o premieră în segment, Honda Accord oferind un sistem similar încă de acum 4 ani.

Ţinută de drum

Alltrack nu vrea să eclipseze performanţele fratelui mai mare Touareg în off-road. Dimensiunile nici nu îl recomandă pentru lecţii grele în teren accidentat, însă Alltrack este destul de încăpăţânat şi promite experienţe frumoase prin şleauri de noroi sau zăpadă nu foarte adânci, pe drumuri forestiere şi prin vaduri cu apă limpede.

Garda la sol, mai mare cu 3 cm decât cea a Passat-ului variant (16.5 cm) este greu de intuit de cel de la volan. Ai de multe ori senzaţia că eşti într-un simplu Passat şi că urmează să rămâi împotmolit sau suspendat pe următorul şleau de zăpadă. Nu este aşa.

Alltrack poate depăşi situaţii dificile, mai ales că este echipat şi cu un sistem de tracţiune integrală împrumutat de la Tiguan şi Touareg. Alături de acesta, inginerii Volkswagen au instalat şi o configuraţie off-road a sistemelor din interior, care aduce odată cu apăsarea butonului rapoarte mai lungi pentru transmisia automată, modifică comportamentul ESP-ului şi permite folosirea unor funcţii de tipul Hill Climb Control şi Hill Descent Control, activ pe terenuri cu o înclinare mai mare de 10 grade.

Unul din cele mai importante avantaje ale noului Alltrack este suspensia adaptivă. Pe modul Confort maşina pluteşte peste denivelări şi te face să nu realizezi că rulezi cu mult peste limita legală. Suspensia are şi o setare sport, care merge de minune cu trapta omonimă a cutiei DSG. Ţinuta de drum se rigidizează însă artificial, iar precizia direcţiei nu este cu mult îmbunătăţită.

Pe parcursul testului am avut ocazia de a agăţa şi o remorcă de noul Alltrack. Acesta poate tracta până la 2200 de kilograme şi ne-am convins de asta. Pe un circuit acoperit cu zăpadă, Alltrack nu a dat semne de oboseală la plecarea de pe loc şi nici nu a inspirat nesiguranţă la frânarea bruscă şi ocolirea unor jaloane. Sistemele electronice au redus pe cât posibil ruliul şi tangajul.

Vizibilitate

Deşi ai senzaţia că te afli într-un Passat normal, garda la sol ceva mai mare îmbunătăţeşte câmpul vizual. Suprafaţa vitrată este suficient de generoasă, iar oglinzile laterale sunt bine proporţionate. Chiar dacă este un break cu dimensiuni generoase, Passat Alltrack nu este greu de manevrat în spaţii înguste.

Pentru parcările dificile, începătorii pot cumpăra şi un sistem de asistenţă, care, deşi costă câteva sute de euro, te poate scăpa de chinuri.

Tehnologie

Passat Alltrack preia pachetul tehnologic al fraţilor săi şi plusează cu sistemul Off Road. Nu lipsesc suspensia adaptivă, sistemele de siguranţă enumerate mai devreme şi nici dotările de serie menite să amplifice confortul din habitaclu.

Scaunele din piele, ajustabile electric, ceasul analog poziţionat în mijlocul planşei de bord, display-ul tactil de 7 inch al sistemului multimedia, inserţiile cromate şi aluminiul sunt detalii de fineţe, prin care Volkswagen încearcă să-şi răsfeţe clienţii.

Sistemul audio de înaltă fidelitate, climatizarea pe două zone, afişajul color al computerului de bord, comenzile pe volan, pilotul automat, senzorii de ploaie şi de lumină precum şi scaunele încălzite completează lista echipamentelor extrem de utile.

Design

În materie de design Alltrack nu aduce modificări substanţiale. Garda la sol şi bandourile de protecţie destul de timide te fac să îţi dai seama că ai în faţă un break cu veleităţi 4x4. Aspectul general rămâne în continuare unul conservator, destinat clienţilor pragmatici, care nu pun mare preţ pe linii fluide şi caracter latin.

Nu ne-a placut

  • Plaja de cuplu maxim
  • Unele materiale de la interior
Date tehnice - Volkswagen Passat Alltrack (2012-2015) 2.0 TDI 177CP Alltrack BMT DSG 4Motion
Combustibil
Diesel
Nr. usi
5
Motor tip / cilindri
Linie
Nr. locuri
5
Cilindree cmc
1968
Lungime mm
4771
Putere maxima CP (rpm)
177 (4200)
Latime mm
1820
Cuplu maxim Nm (rpm)
380 (1750)
Inaltime mm
1550
Viteza maxima km/h
211
Greutate kg
1726
Acceleratie 0-100 km/h s
8.7
Ampatament mm
2710
Tractiune
4x4
Volum rezervor litri
68
Cutie viteze
A
Volum portbagaj litri
588
Vezi versiuni si preturi Mai multe detalii despre Volkswagen Passat Alltrack (2012-2015)

Ultimele teste

Comentarii (32)

  • haldex?
    sistemul de tractiune integrala este haldex?
    8 1
  • Irelevant
    Mai fratilor, voi comparati mere cu pere, respectiv Passat cu tractiune fata cu altele cu 4x4, chiar si cu Skoda Scout, care e tot 4x4. Uite ce spuneti voi la capitolul pret de achizitie (citez mai jos ca sa fie sigura treaba):


    Volkswagen nu a publicat încă o fişă de preţuri completă pentru noul Passat Alltrack. Avem însă suma de la care pleacă modelul din Wolfsburg. În versiunea pe benzină de 1.8 litri şi 160 de cai putere, echipată doar cu tracţiune faţă, preţul de pornire a fost fixat la 27.001 euro cu TVA inclus.

    Valoarea este una abordabilă pentru cei care vor o maşină cu gardă la sol mai mare, destul de capabilă în teren accidentat. Dacă ne uităm la rivali, Subaru Outback cu motorul pe benzină de 2.0 litri şi 167 de cai putere, cu tracţiune integrală Symmetrical All Wheel Drive, pleacă de la 34.854 de euro. Un diesel ajunge însă la 37.064 euro preţ de pornire.

    De cealaltă parte, Audi A4 Allroad are un preţ astronomic mai mare decât A6 Alltrack. Cu cei 40.391 de euro, breakul din Ingolstadt face clar diferenţa între clasa premium şi cea de volum.

    Ca alternativă nu trebuie uitată nici Skoda Octavia Scout, care deşi nu face parte din clasa medie, propune un pachet similar, al cărui preţ de pornire este de 26.748 de euro cu TVA, preţ valabil pentru o motorizare similară cu a Passat-ului, 1.8 litri de 160 cai putere.
    12 11
  • AndreiRN
    De ce?
    O masina frumoasa si foarte practica dar pretul este exorbitant si fiabilitatea are multe semne de intrebare.
    25 19
  • @AndreiRN
    Pretul este exorbitant? Este cea mai ieftina varianta din segment si in acelasi timp cea mai capabila in off-road.Fiabilitatea problematica era valabila de variantele pana in 2007, dupa care s-a schimbat treaba. Citeste clasamentele ADAC pentru anul asta, Passat e in top.
    20 26
  • ALAN HARPER
    ai rabdare sa apara insignia allroad . unde sunteti aia care comparati insignia biturbo 4 x 4 cu passat 2.0 tdi 170 cai la performante 0-100 ? uite ce se intampla cand passatul are si el angrenajul necesar unui 4 x 4 : creste timpul 0-100 cum e si normal fiind mai grea. dar voi comparati mere cu pere tractiune fata cu 4 x 4 . oricum asta e singurul passat pe care as da banii. in rosul asta asta superb pacat de interior care isi arata cei 6-7 ani.
    14 17
  • 4motion
    Personal detin un Golf VI Variant 4Motion si pot spune ca am facut alegerea optima, mai ales ca familia a crescut numeric! Am avut de ales intre Yeti, Grand Vitara, Tiguan sh si X3 sh. Am preferat o masina noua, virgina si neprihanita. Motivele sunt multe!

    Despre fiabilitate pot spune ca e excelenta, masina nefiind menajata iarna asta: a urcat pe coclauri, a mers pe drumuri forestiere, m-a dus chiar si la ski!

    Sistemul de tractiune integrala este eficient, chiar daca nu are reductor sau diferentiale......te scoate din necaz, insa nu trebuie exagerat, nu e Land Rover!

    on-topic: Acest Passat este foarte potrivit pentru Romania, pentru gropile si baltile autohtone iar o garda la sol mai inalta ajuta mult iar aici vorbesc din experienta!
    23 13
  • automarket face marketing
    -aruncati un pret de pornire 27000 euro dar masina pe care ati avut-o costa peste 35000 euro lejer
    -spuneti asa "Pe parcursul testului am avut ocazia de a agăţa şi o remorcă de noul Alltrack. Acesta poate tracta până la 2200 de kilograme şi ne-am convins de asta. Pe un circuit acoperit cu zăpadă, Alltrack nu a dat semne de oboseală la plecarea de pe loc şi nici nu a inspirat nesiguranţă la frânarea bruscă şi ocolirea unor jaloane. Sistemele electronice au redus pe cât posibil ruliul şi tangajul." corect "poate sa traga 2200 kg" dar voi ati avut o remorca de cai de 920 kg .......Nici un posesor de cai nu isi va cara un campion care are un pret de peste 7 milioane euro cu un passat
    25 14
  • @ALAN HARPER
    Trebuia sa apara unul pe aici sa vorbeasca de ieftineala aia de Insignia. Vezi ca a a facut un site concurent un drive-test cu insignia turbo benzina de 200 de cp 4X4 si au avut consum de 17 l/100 km in afara Bucurestiului.
    9 18
  • cand va aud cu "capabilitatile off road" nu ma mai pot opri din lacrimi... (de ras)... astept si eu un video cu passat-ul asta plimbandu-se prin hartoape... a... ca nu face probleme iarna pe strada cand drumurile sunt uitate de drumari, e alta mancare de peste... off road nici gand...

    iar ca intrebare de om cu o cultura auto mai redusa... de ce mi-as lua o masina de genul asta la 35k de euro cand pot sa-mi iau un 4x4 mai apropiat de "adevar" in suma asta (cum ar un Qashqai, ASX, Outlander Tiguan, RAV4 etc..) ? Adica daca tot vreau un 4x4 chiar sa-l pot folosi cum trebuie, nu numai iarna cand e zapada sau pe un drum forestier usor...
    36 11
  • la banii astia iti iei un forester ......deci nu cred ca mai are rost sa discutam..daca tot vrei un 4ori4.....
    27 15
  • Nimeni si nimic=0
    Daca a zis nimeni in domeniu ca asta nu e capabil cu 4x4 asa e!NU MAI CONTRAZICETI!!Astia trebuie ca fiarba in propria prostie; eu asa i-as condamna!
    Ce ar trebui sa intelegem ca cei de la AM au fost la drive test, iar cand au intrat in masina o alta masinarie malefica i-au spalat pe creier si le-a zis "Sa dati nota mare!!!Sa dati nota mare!!! ca sa ne creada prostii din romanica (o mega piata pentru noi vindem 900-1000 de buc pe luna)"

    Parerea mea e ca poti sa iti ei GTR la banii astia dar sunt multi prosti care vor passat alltrack
    15 21
  • Alex Radoi
    Eu mi-as lua un Freelander, echipat full-option si cu dieselul de 190cp la 39.000eu
    16 10
  • @@ALAN HARPER
    pune te rog linkul . ca asa iti spun si eu de un text cu veyron si a consumat 4.3 l prin bucuresti.
    9 2
  • @dumbravaandrei
    Ai alege Passatul daca nu vrei sa te simti ca intr-o barca ori de cate ori esti pe un drum amenajat. Nu spun ca VW-ul nu va avea ceva ruliu, dat fiind ca e cu 3 cm mai inalt decat fratele cu tractiune fata, insa nu se compara cu un Crossover. Nici spatiul interior nu ar trebui neglijat. E genul de masina adresata unei nise, insa daca managementul VAG a considerat ca se justifica un asemenea model, nu vad de ce ar trebui sa ne facem noi asemenea probleme.
    18 1
  • @TIKA
    Trebuie neaparat sa iti continui ciclul gimnazial de studii, pentru ca nu se intelege nimic din ce ai scris.
    15 2
  • @Hadouken
    Pai daca nu intelegi inseamna ca faci parte din tagma pe care am incercat sa o descriu!Nu toata lumea trebuie sa inteleaga.

    Am o mare rugaminte!Ai avea ceva impotriva sa.....nu te mai bagi in seama cel putin cu mine.Nu vreau sa dau eplicatii oricarui....vizitator AM


    THX
    4 14
  • @TIKA
    Sigur. Insa retine ca tocmai mi-ai dat explicatii. Sa inteleg ca te adresai analfabetilor si de aceea imi era greu sa inteleg?

    You're welcome
    10 2
  • Adevarul este ca, in momentul in care faci o masina care are pretentiile mai multor clase, o sa superi "fanii" acelor clase. Este imposibil sa nu iti vina in minte ca la 40k (pentru ca pe aici vad pretul "full" al acestui passat) poti sa iti cumperi un 4x4 veritabil -- cu o promotie ceva poti pleca acasa cu un Pajero, landCruiser sau Discovery .. că dai 40k sau 50k ... cinestie, poate forțezi "mâna" și dai. La fel de posibil este sa iti vina in minte o masina cu pretentii ceva mai mari - gen audi/bmw/mercedes .. mai renunti la ceva optionale si, pe la 40k, poti pleca acasa intr-o masina premium, cu 4x4 .. poate si automata.
    Să incepem un "razboi" al parerilor despre utilitatea si oportunitatea unei astfel de investitii in detrimentul orientarii catre o clasa mai bine definita ... este cel putin absurd ... este ca si cum ai spune ca A6 Allroad - o masina cu un succes enorm - este o porcarie si ca nimeni nu ar vrea asa ceva ... 10 ani de vanzari demonstreaza ca astfel de masini se vand. Personal vad intr-o astfel de masina imbinarea perfecta de confort si utilitate (in A6 nu in passat :P). Am un prieten posesor de A6 Allroad 2.5tdi din 2002 (parca) - masina merge foarte bine, a pornit lejer la -20 in iarna asta si l-a dus pe unde multi dintre noi nici nu se gandeau (evident nu a urcat pe retezat cu ea ... vorbim totusi in niste limite decente).
    15 3
  • @Hadouken
    E clar ca nivelul tau de intelegere este destul de LOW, bine nici nu ma astept la minuni din partea ta.
    Pentru tine am facut o exceptie si am sperat ca si in al 12-lea ceas o sa iti dai seama dar "e grele nu intelegi nimic".
    5 11
  • @Hadouken
    mereu furi curent si vb numai tampenii!atat poti?
    ON:e fix praf in ochi pt fanii slabi mobilati la mansarda care cred ca poate face mare lucru aceasta masina cu super sistemul ei 4x4. da e buna pt strazile de prin suedia finlanda nu la noi in nametii de aici..plus ca e foarte multi bani si nu isi justifica pretul.
    3 9
  • @uha @TIKA
    Viata e grea si prostia doare, asa ca iti inteleg frustrarea.
    6 2
  • real value
    un panda 4x4 are capacitati mai bune de trecere decat acest passat

    rusine nu?

    va las pe voi sa ghiciti cum se explica tehnic

    penibila masina, automarket, si voi multi postaci indoctrinati vw

    =))
    4 11
  • @real value
    Panda foloseste un diferential cu vasco-cuplaj, ceea ce inseamna ca e o masina cu tractiune fata, ce transmite puntii spate putere abia dupa ce lichidul din diferential devine suficient de vascos in urma frecarii datorate diferentei de viteza intre cei doi arbori. WV foloseste fie un diferential central tip Torsen pentru modelele cu motoare longitudinal amplasate, sau un sistem Haldex pentru cele cu motoare transversale.
    8 1
  • real value
    @hadouken
    ce zici tu e mecanica angrenaje si arbori de transmitere a puterii

    e vorba de ecartamentul fata spate care iti da posibilitatea atacarii unor obstacole cu panta mare fara a te bloca cu botul sau cu spatele masinii incercand sa le abordezi (foarte valabil si la gropi imense)

    latimea redusa a pneurilor lui panda iti dau o mai buna posibilitate de tractiune

    cu panda ai sanse mai mici sa ramai blocat si pt faptul ca e mai scurta, adica e mai putin probabil sa ramai intepenit longitudinal pe doua obstacole tinand passatu in aer =rotile in aer
    2 8
  • @real value
    Inteleg ce vrei sa spui si ai dreptate. Insa nu cred ca va aborda cineva vreodata un teren atat de accidentat cu vre-una din masini.
    5 1
  • real value
    sunt de-a dreptul uimit de viitoarea panda 4x4

    e frumoasa, polivalenta, cred ca va fi ieftina cu twinair

    daca ar fi un pic mai spatioasa pentru cei ce stau in spate, si ar fi obtinut un rezultat mai bun la euro NCAP, e tare faina masina, are caracter nu imi plac aceste doua neajunsuri

    da probabil ca nu se va duce nimeni pe asa teren accidentat cu masinile astea insa nu strica posibilitatile tehnice mai bune pe care le ofera o masina, niciodata nu stii cand ai nevoie

    uite si in iarna asta astfel de masini ar fi fost de folos, mi se pare cool sa platesti putin (vorbesc de panda) si sa ai atata universalitate intr-o machetuta :))

    cred ca mai multi producatori ar trebui sa ofere asa pachete, este o lectie.

    dar chestia cu spatiul e putin deranjanta
    0 6
  • ESTE FRUM FOC
    VREAU MASINA
    4 2
  • duster
    alltrack
    nu se compara cu Dacia Duster 1.5 dci awd. In banii de pasat iti cumperi 2 dacii
    0 8
  • Soferu'
    Cred ca este o masina perfecta pentru oamenii din clasa medie cu familie...cu o masina ca asta probabil nu mai agati "bancurile de gheata" de pe strazile secundare din Bucuresti iarna, poti merge linistit cu ea la pescuit, iarna la munte probabil te poti baga si pe drumuri secundare, probabil portiunile de drum cu probleme sunt resimtite mai greu, pare sigura, spatioasa si confortabila...o gasesc buna si o prefer unui SUV care consuma mai mult si este mai scump...Familistii stiu de ce :)...
    am citit mai sus ca anumite persoane ar prefera "un Qashqai, ASX, Outlander, Tiguan, RAV4 etc"...de mentionat ca acestea sunt SUV-uri de strada nu cu mult mai capabile decat VW Alltrack, daca vrei 4x4 veritabil atunci avem: VW Amarok, Toyota Hilux, Ford Ranger, Mercedes clasa G...cred ca totul e sa iti identifici nevoile, sa te documentezi si apoi sa cumperi...
    17 1
  • cum vad eu masina asta:
    - spatiu similar cu cel din Q7
    - taxe ca la un passat normal (destul de mici)
    - perfect adaptat pentru asfaltul romanesc
    - poti circula iarna cu ea
    - poti parca fara stres perpendicular cu o bordura
    - intretinere mult mai ieftina fata de un suv banal
    - consum mai mic si viteza destul de buna fata de multe suv-uri
    etc. etc. etc
    10 0
  • URITA SI F. SCUMPA DUPA PAREREA MEA
    0 4
  • O masina foarte practica gen Subaru Forester, care este o masina idela pentru Romania.
    1 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru