Voteaza:
3 voturi | 95 comentarii

Off-road cu Dacia Duster pe intelesul tuturor

Daca a publicat un film de prezentare a capabilitatilor pe care le are Duster in teren accidentat. Vezi unde si cat poti sa urci cu primul SUV al marcii de la Mioveni.

Comentarii (95)

  • Carlos
    la 03.03.2010, 00:16
    Excelent ! Bravo Dacia !
    +1
  • la 03.03.2010, 02:08
    Celor spalati pe creier
    Ganditi-va la realitatea asta:

    Impins de francez, cand se aseaza la planseta (sau mai nou la calculator), inginerul de la Dacia isi propune sa faca o masina ieftina si incepe sa faca multe compromisuri.

    Orice alt inginer isi propune sa faca o masina, ulterior gandindu-se sa nu o scoata prea scumpa.

    "Vinovat" e cel care cumpara! El crede ca face o afacere buna.


    As vrea sa nu am dreptate!!
    -1
  • RTR Titu
    la 03.03.2010, 03:20
    moxxu ai cunoscut vreodata un inginer / designer Dacia? De unde scoti teoriile astea? Adevarul e ca nu ai nicun suport pentru afirmatiile tale.
    +1
  • LauCalin
    la 03.03.2010, 03:36
    Sa se ridice praful! :))
    Iata unul dintre motivele principale pentru care Duster e mai bun decat Tucson, Sportige, Tiguan etc.
    Am zis sa nu intru in discutii contradictorii cu unii care sunt incapatanati si oricat ai incerca sa le explici "n-ai cu cine..." (stiti voi).
    Pe zi ce trece sunt tot mai convins ca la fotbal, politica si masini se pricepe toata lumea. Suntem o tara de intelectuali. Bravo noua! :))
    -1
  • la 03.03.2010, 09:02
    Duster
    Duster. Video. Off-Road. Performanta. Clar. Scurt. Bine. Pa
    -1
  • ALEX
    la 03.03.2010, 09:18
    E SUPER TARE
    E buna in teren accidentat pentru ca are sistem 4 x 4 de la Nisan si in plus este mult mai frumoasa ca Renault de teren .
    +3
  • relul
    la 03.03.2010, 09:23
    Foarte promitator dar scump
    Daca ai nevoie de un off-roader decent la pret redus, Duster e masina ideala. Totusi versiunile de top sunt prea scumpe pentru ce ofera. Da stiu ca are unghiuri de trecere si garda la sol generoase insa aceste lucruri nu influenteaza costurile de constructie ale masinii. Oricum grosul vanzarilor o sa fie versiunea 4x2 cu echipare mai slabuta. Apreciez efortul Dacia insa per total masina nu pare sa se adreseze targetului specific Dacia. Un om care are acum Logan "mediu" nu prea pare ca o sa poata face prea repede upgrade la un Duster 4x4. Adica sa zicem ca o vinde cu 6000 mai trebuie sa scoata din buzunar cel putin inca 6000 si asta inseamna cam mult.
    -
  • la 03.03.2010, 09:25
    da, merge pe pietrele alea .. dar masina din imagine costa 17000 de euro...

    destul de mare diferenta fata de cei 10000 cu care se lauda departamentul de marketing - pentru ca, sa fim seriosi , o masina pe care tre sa dai 15000 ca sa ai un aer conditionat... sincer exagereaza cu stilul "spartan" si cad in ... nu mai comentez in ce cad...

    plm, la 10500E cat este pretul de entry-level nu ai nimic in masina aia.. esti tu si volanul... ma mir ca au pus scaunele ca dotari de serie.

    Trebuie sa privim destul de serios sub imaginea pictata de cei de la Marketing . Duster este , a fost, si va ramane un Logan cu suspensie modificata si o caroserie diferita - nu-i mai mare , din moment ce usile sunt aceleasi de pe Sandero , este fix identic la interior cu ceea ce au facut si pana acum , nu au adus nimic in plus ( nu ca spatiul din Sandero nu ar fi suficient, pentru ca este ... poate mai mare decat in Q7 .. si, DA am mers si cu Q7... la volan ) . Sincer nu vad cum Sandero / Logan care pleaca de la 5000-6000E au putut fi transformate atat de mult cat Duster sa plece de la 10500E , aproape dublu , pentru o masina aproape identica - trebuie sa aveti in vedere ca diferentele la nivel de sasiu si plastice/table nu sunt asa de mari, pentru ca si la Logan tre sa dai bani pe tabla aia . Nu vad cum Motorul 1.6i 16v poate sa aduca o diferenta de pret asa mare , in caz ca se apuca cineva sa spuna ca acolo-s banii :). Sincer, masina, in varianta de baza, si nu numai , mi se pare "pusa" in piata dupa concurenta, si nu are un pret corect, asa cum cei de la Dacia/Renault incearca sa contureze imaginea Brandului DACIA . Parerea mea este ca masina ar fi trebuit sa coste 8000-8500 in varianta standard si maxim 15000E cu toate optiunile. ( nu mai zic de faptul ca un amarat de aer conditionat poate sa apara standard pe toate versiunile la 10500E pret de pornire ... aici este chiar o marlanie.. dar nu comentez ca se suie daciarii pe mine.. )
    -2
  • rares
    la 03.03.2010, 09:28
    patriotism = lipsa
    De ce trebuie noi mereu sa criticam. De CE NU PUTEM SI NOI MACAT O SINGURA DATA SA ZICEM BRAVO DACIA, FELICITARI DUPA 40 DE ANI DE DACIA 1310 AVEM SI NOI IN SFARSIT O MASINA. NU DISCUTAM AICI DESPRE FIABILITATE, discutam despre faptul ca suntem romani impututi si avem si noi o masina. Aveti in sfarsit un motiv sa spuneti ca sunteti mai buni decat bulgari, decat rusi. Dar voi nu. Voi aduceti argumente prostesti . Eu nu sunt fan Dacia, dar asta conduc, ce sa fac daca nu am primit altceva de la servici. E buna, merge. In ceea ce priveste viitorul patriei PRIETENI DACA NU INCEP SA PRODUCEM SI NOI, DACA NU INCEPEM SA CONSUMAM SI NOI PRODUSELE NOASTRE O SA MURIM DE FOAME. DIN ACEST MOTIV APRECIEZ AMERICANI, JAPONEZI, GERMANI SI ALTE TARI CIVILIZATE. CONSUMA FRATE CE ESTE AL LOR NU CHESTI DIN KOREA. ASTA IARNA AM MERS CU LOGANUL PRIN NAMETI UNDE AM VAZUT MERTANE TRASE PE DREAPTA SI NU AM PATIT NIMICA. CE VRETI FRATE MAI MULT . GANDITIVA CA PLEACA DE LA 10500 EURO CU TVA. E MOCA. DAR VOI NU , BATMAN, BATMAN

    Ce treaba are inginerul francez cu asta. Frate am facut o masina. ar trebui sa fim mandri de asta si punct. Ce alti producatori nu au si ei "incercari de masini".

    Sincer decat sa fac curul mare la alta natie as prefera sa cumpar masinile noastre.

    Sa ne uitam la Englezi la top gear sau fifth gear. cand ati vazut ai sa spuna ca exista alta masina mai buna ca cea a lor. cel mai bun este jaguar, cel mai bun este land rover, cel mai bun este mini. nimica nu se compara cu ceea ce produs ei. ASA AR TREBUI SA FIM SI NOI DACA VREM SA NU MAI FIM CALCATI IN PICIOARE DE ALTI SI DACA VREAM SA EVOLUAM ALTFEL SUNTEM DOAR NISTE CONSUMATORI SI CAM ATAT.
    +2
  • la 03.03.2010, 09:49
    ma tata, lasa patriotismul, ca nu are nici o legatura ... poate ar trebui sa iti dai seama ca la scoala de Marketing lectia numarul 1 este " cum sa ne folosim de sentimentele clientului pentru a-i scoate mai multi bani din portofel"
    -1
  • Autogreen
    la 03.03.2010, 09:53
    Frumos clip
    Foarte bine realizat clipul, simplu pe intelesul tuturor.
    +1
  • la 03.03.2010, 10:09
    @RTR Titu
    Da, cunosc, alt fel nu mi-as fi permis sa comentez. Si cu logica bunului simt ti-ai putea da seama singur ca asa este.
    -1
  • la 03.03.2010, 10:21
    @moxxu
    Stai putin ca eu ori sunt cam obosit, ori nu inteleg.
    Deci tu zici asa:
    "Impins de francez, cand se aseaza la planseta (sau mai nou la calculator), inginerul de la Dacia isi propune sa faca o masina ieftina si incepe sa faca multe compromisuri."
    De acord.

    ""Vinovat" e cel care cumpara! El crede ca face o afacere buna."
    Pai cel care cumpara Dacia, in primul rand nu cumpara design. Sa fim sinceri Logan este cum vreti voi numai nu frumos. Asa ca ce legatura are designul, cu calitatea masinii? Nu inteleg unde vrei sa bati. :-/
    -
  • la 03.03.2010, 10:40
    poate prin Design nu se refera doar la Exteriorul masinii ... ci la masina in general - pentru ca designul exterior nu este o mare treaba pentru ingineri , avand in vedere ca nu prea se face abuz de aerodinamica la Dacia :) .

    Ceea ce sper eu de la Dacia, si de la inginerii ei : FACETI FRATE NISTE FARURI CALUMEA CA NE-ATI BAGAT IN SPITAL CU OCHII SPARTI PE TIMP DE NOAPTEEE !!!! ... aici are un pic de vina si politia romana , dar asta-i un subiect de seara :))
    -1
  • bozzo26
    la 03.03.2010, 10:53
    daca as avea de ales intre Duster 2010 si Nissan Patrol din 1995 as alege Nissan-ul la capitolul 4x4 si la calitate.... Dusterul cu motorul de 1.6 16v e vai de capul lui ..d-abia trage la logan care nu are 1000 de KG (exceptie diesel). da e adevarat, consultati-va cu reviste si pe net ...
    Pentru Duster era bun un motor de 2.0 16v sau 1.8 16v., plus de asta daca intra apa in calculator sa-ti iei adio de la 4X4 care este actionat electric.

    Astept injuraturi de la fanii Dacia dar sa dai 17000 pe un c*c*t de dric mi se pare o idiotenie.

    ARO era masina de teren foarte buna dar ....cei din conducere au facut in asa fel sa ramanem fara .
    -1
  • la 03.03.2010, 10:56
    @LauCalin
    Inginerul nu e designer. Daca s-ar face compromisuri numai la design sa zicem ca nu ar fi asa mare tragedie.

    Sper sa fie un succes oriunde in afara de Romania...
    -1
  • xss
    la 03.03.2010, 11:13
    Dacia Duster - un viitor stralucit :)
    Pretul de pornire este o surpriza placuta. La extema cealalta avem varianta cea mai bine echipata 15.600 euro. Dotarile sunt bune, fara sa simti nevoia completarii lor din lista de optionale.

    Sincer ma asteptam la un pret de 17.000 euro la care sa se adauge apoi optiunile. Daca nu se fac comparatii aberante cu Logan, si se fac cu alte crossovere, vom vedea ca oferta e absolut senzationala... Duster full-option se afla sub pragul isteriei de acum cativa ani - Hyundai Tucson la 15.815 euro. Chestiunea e ca in prezent, Tucson e depasit tehnic, moral, estetic, pe cand Dacia Duster este o masina complet noua, ceea ce ii face pretul si mai incredibil ...
    +1
  • Alex Radoi
    la 03.03.2010, 11:27
    @xss
    Tucsonul e depasit moral fiindca s-a plictisit lumea de el, iar tehnic o fi depasit de oricine, numai de cotetul asta cu tamburi pe spate nu. Garantez ca un Tucson este mult mai bine finisat la interior, de exemplu, decat un Duster (fiindca aproape orice masina arata mai bine inauntru decat un Logan). Singura problema a Tucsomului este ca in varianta de echipare de 15.000+ eu, ofera ce ofera Duster la 11.000+ eu. Deci oricum, e cumva alta clasa. Dupa mine, singurul concurent real pentru Duster este SX4, depinde acum ce vrea cineva sa aleaga: masina mai mare si mai necioplita (Duster), sau masina mai mica, mult mai bine finisata si cu mai multe optionale (SX4). Eu cred ca ambele au argumente solide, dar e clar cine e castigatorul vanzarilor, fiindca despre Suzuki unii inca mai cred ca produc numai motociclete :))).
    -1
  • la 03.03.2010, 11:39
    Vorbarie, multa vorbarie
    Vorbe, cat mai multe vorbe, atata lucru stim sa facem noi romanii. A mai aparut ceva nou si controversat, PERFECT, sa vorbim, sa dezbatem, sa intoarcem pe toate fetele. Si asta nu e totul, toti si fiecare in parte detin adevarul absolut. DA, parerea mea este martiala, eu sunt cel mai destept, DA, DA, DA. Si imi mai place un lucru, ca atunci cand nu ai argumente solide se aduce in fata vesnicul "plm" (vezi unkle) ca de e la moda sa ne dam macho, sa aratam ca putem si suntem maxim de ironici. Despre ce discutam aici? La cine raportam Dacia? La concurenta! Si da concurenta ofera produse mai scumpe cu performante similare. Marea problema a masinilor Dacia actuale este calitatea materialelor din interior care sunt de o calitate indoielnica, in rest nu prea vad motive de jena. Ca Duster e scump, ca Logan e scump, asta decide piata. Da, sunt scumpe, dar nu exista ceva mai ieftin! Dacia este o subsidiara Renault si funtioneaza pt a face profit nu pt a tine loc de cantina saracului la masini. Din pacate lipsa concurentei pluseaza in favoarea acestor preturi si asta inseamna ca si concurenta tot la profit se gandeste. Este asta o noutate? Si haideti sa avem macar atata minte ca sa nu mai comparam masina noua cu masina SH, tractiunea 4x4 cu tractiunea 4x2, un SUV cu o compacta si tot asa.
    -
  • xss
    la 03.03.2010, 11:43
    @ Alex Radoi
    Imi oferi tu Hyundai Tucson cu bord tip slash (plastic moale pe intelesul tau) si discuri spate la 15.800 euro?

    *dotarile superioare pt Duster full vs. Tucson baza sunt la mintea cocosului... iar SX4 nu e un crossover !!! un hatch suprainaltat ! e inferior ca spatiu si prestatii oricarui crossover adevarat. Cu o garda la sol mai mare doar cu 2 cm decat Logan, nu se poate numi competitor serios in clasa crossoverelor.
    -
  • luci
    la 03.03.2010, 11:55
    Daster vrea sa inlocuiasca ARO :)))))
    Chestia asta Duster vrea sa inlocuiasca ARO :):):):):) ARO a fost o masina de teren foarte reusita,motoarele de BV erau motoare pentru 4x4 nu de masina de oras. Daca faceau ARO sa arate ca Daster si se imbunatateau cheile de cuplare (cine a avut ARO stie ce sunt) pt ca existau niste modele din spania care cuplau foarte usor si repede in teren greu nu exista masina care sa treaca sa lase ARO in urma. Si totusi la masinilie 4x4 mai este o piesa intre scaun si volan care trebe sa stie ce sa faca pt ca alt fel degeaba e 4x4.
    -
  • la 03.03.2010, 11:56
    hai ma copii, terminati cu off-roadu' , ca nu stai in varf de munte si n-ai drum pana acasa ... duster este o masina, iar parerile vor fi la fel de "dragute" cum sunte cele din competitia BMW vs. Audi :)
    -
  • SS
    la 03.03.2010, 12:07
    O strategie de marketing adresata unui public tinta - oamenii prosti gramada.
    Spun asta pentru ca masina nu se poate adresa unui alt tip de segment.
    1. offroad mers pe drum forestier prin noroi de 30 cm prin balti si traversat rauri... etc ( nu isi ia nici dracu Duster , findaca nu ai siguranta sa treci prin balti de 40 cm si nu ai nici troliu sa iesi din noroi ) - acest tip de client opteaza pt Toyota, Land Roverr, Nissan noi sau Sh care isi fac treaba bine pe segmentul acesta.
    2. oras si drum lung, concediu, drum de tara partial asfaltat sau cu gropi - aici din start conteaza mai mult confortul ( clima, mp3,scaune cu sustinere laterala) siguranta ( airbag cortina, esp ) consum... si aici are concurenta destul de mare si nu numai din partea suv-urilor. Cu loaganu poti sa faci acelasi lucru fara probleme la un pret mai mic.
    concluzia :
    Cui dracu se adreseaza Duster care e publicul tinta pentru care nu are concurenta directa?
    parerea mea e ca publicul tinta este : omul care vrea o masina de familie cu care sa se laude ca are motor de Renault pe platforma Nissan, care merge 80% prin oras dar si-a luat JEEP 4x4 , care crede ca siguranta inseamna masina cat mai mare, care e convins ca service-ul e ieftin si este prostit ca Nu Are Concurenta.
    -
  • relul
    la 03.03.2010, 12:42
    o mica rabufnire
    Mama ce talibani frate. De ce trebuie sa cad in adoratia unui produs fie el si romanesc daca nu imi place? Pentru ca asta e patriotizmul? Sa apreciez orice aberatie produsa in "ograda" noastra? Fiecare isi ia ce poate si ce vrea dupa cum il duce capul. Pentru mine masina asta este o mare teapa cu un pret artificial. Pentru mine este o masina absolut oribila si nimeni nu poate sa imi schimbe parerea pentru ca ce este frumos pentru mine nu inseamna ca e frumos pentru alti si vice versa. Nu mai generalizati pentru ca social nu putem fi la fel nu putem avea aceleasi gusturi/opinii. Poate pentru unii berea la pet e cea mai buna chestie, insa eu o sa prefer un pahar de vin. De aia eu nu o sa imi cumpar Duster si nu voi citi Libertatea... mai degraba Alfa MiTo si Catavencu ;).
    -
  • ian
    la 03.03.2010, 12:59
    stai asa...sa inteleg ca sistemul 4ori4 se poate decupla si nu este permanent?daca e asa atunci bv. dacia ,super!!!!!!!!!merita
    -
  • MIhai
    la 03.03.2010, 13:40
    Duster rulez!
    Mi imi place si mi l-as lua!

    Cei care au ochelari de cal sa se duca sa se uite numai la marcile consacrate.

    Ce ati dori sa scoata cineve din Romania un model de masina care sa rivalizeze direct cu Porsche/Ferrari? poate atunci vor fi multumiti. Traim in tara de vesnic nemultumiti si fitzosi! De aia costa un KG de lapte praf dublu fata de cat costa la Londra (da ati auzit bine, pe verficate!). De asta la noi creste pretul la alimente si in Vest scade..... scuze de off topic, dar nu ma pot atbine sa nu comentez
    -
  • mihai
    la 03.03.2010, 13:56
    Dacia Duster
    pacat ca-i asa urata!
    -
  • xss
    la 03.03.2010, 14:09
    Daca ii adunam pe toti astia care dau comentarii aiurea de Duster vom avea o sleahta de copii de 15-20 ani si niste scortosi in costume primite de la Hyundai, Ford... acolo stiu ca-ti pune uniforma cu emblema in brate la angajare...
    -
  • la 03.03.2010, 14:11
    pentru "bozzo26"
    mai omule, motorul de 1.6 16v "trage" binisor, lasand in urma orice vw de 130 cp!

    Are un consum redus in fata concurentilor, este fiabil!

    Numai comentarii aiurea!
    -
  • Reader
    la 03.03.2010, 14:14
    you MoFos
    Cand a aparut Logan MCV, toti "cunoscatorii" ziceau ca e cea mai proasta, cea mai urata, ca nu va avea succes sau ca nimeni nu va da Berlingo pe MCV. S-a dovedit contrariul.
    Acum cand apare Duster, aceeasi isterie a "cunoscatorilor". Concluziile le veti trage peste vreo 2 ani.
    Ideea e ca astia care ziceti ca duster nu-i masina, ar trebui sa aflati ca in realitate exista si alte masini decat Q7, X6, Escalade, H2 cu care v-ati impanzit desktopul ca alfel nu vi le permiteti. Iar daca sunteti atat de ... incat sa comparati o masina noua (indiferent de marca) cu una de 15 ani, atunci e clar ca orice discutie cu voi nu-si are rostul.

    Daca ar fi dupa voi, "cunoscatorii" nu ar exista decat Mercedes, BMW, Audi si excelentul VW - masina poporului .....
    -
  • vsz
    la 03.03.2010, 14:15
    :)
    intrebare: ti-e rusine ca te-ai nascut in Romaniaaaaaaa????
    raspuns: nu, nu mi-e rusine dar mi-e ciuda.

    :D

    de-nar fi fost francezii noi pana-i p******* nu am fi facut loganu si restu.
    cine are logan sau a avut, stie cat costa revizia si intretinere la o dacie, si sincer cunosc o gramada care nu isi mai cumpara cat traiesc dacie.

    si sa dai 10 mi de euroi pe o masina care sa nu aiba clima, asta-i tare de tot, oricum nu ala-i prost cine cere ci cina da :D
    -
  • Reader
    la 03.03.2010, 14:17
    you MoFos
    Cand a aparut Logan MCV, toti "cunoscatorii" ziceau ca e cea mai proasta, cea mai urata, ca nu va avea succes sau ca nimeni nu va da Berlingo pe MCV. S-a dovedit contrariul.
    Acum cand apare Duster, aceeasi isterie a "cunoscatorilor". Concluziile le veti trage peste vreo 2 ani.
    Ideea e ca astia care ziceti ca duster nu-i masina, ar trebui sa aflati ca in realitate exista si alte masini decat Q7, X6, Escalade, H2 cu care v-ati impanzit desktopul ca alfel nu vi le permiteti. Iar daca sunteti atat de ... incat sa comparati o masina noua (indiferent de marca) cu una de 15 ani, atunci e clar ca orice discutie cu voi nu-si are rostul.

    Daca ar fi dupa voi, "cunoscatorii" nu ar exista decat Mercedes, BMW, Audi si excelentul VW - masina poporului .....
    -
  • johnny
    la 03.03.2010, 14:18
    Posesor de Q7, chirias in apartament cu 2 camere :)
    Dupa experimentul Logan (pe cat de carcotasi/critici au fost romanii, pe atat de multe masini au vandut cei de la Renaul), vazand cat de multi romani sunt impotriva Duster, ma astept la vanzari record de SUV-uri Duster.
    -
  • ware
    la 03.03.2010, 14:20
    dacia? lol
    n-as da bani pe asa ceva. de fapt, n-as da bani pe nicio dacie. is cele mai proaste masini.
    -
  • VSZ
    la 03.03.2010, 14:22
    :)
    am uitat sa specifc ca conduc o coreana si am asteptat inca un an ca sa-l cumpar de nou pt ca nu am avut in momentu respectiv toti banii, nu am vrut nici in ruptu capului sa iau dacie, acum sincer nu regret nici o clipa alegerea facuta.
    asa ca nu toti cei care comenteaza au BMW, VW, H2 si alte marci de genu.
    :)
    Bafta Duster ca oricum o sa fie muti fraieri care o sa-l cumpere numa de dragu de a avea un SUV in fata blocului sau in curte, desi e convins ca la confort si siguranta lasa de dorit fata de alte marci si modele la aceasi pret (de nou).
    -
  • VSZ
    la 03.03.2010, 14:27
    :)
    http://www.euroncap.com/tests/dacia.aspx
    de pe lincu acesta se vede cate stele a avut loganu si sandero
    3 stele, is tare curios cate are dusteru mai mult de 4 nu cred ca o sa scoata, si la 18 mi de euro versiunea fool sa nu aiba cortina, sau nici macar ca si optionala sa nu-l poti pune, si pana la urma daca doamne fereste intri intr-o alta masina sa zicem volvo (sa fie de aceasi clasa 4x4) care are 5 stele sa zis cu dusteru,
    -
  • fun
    la 03.03.2010, 14:33
    dacia
    ne meritam soarta de cand a fost impuscat Ceausescu pana acum...singurul popor impotriva lui...sa ne plecam capul si sa ne fie rusine...nici sa nu amintim de unguri, rusi, bulgari etc...macar rusii se mandresc cu LADA NIVA....daca punem una langa cealalta constatam diferente uriase...dar lasa ca neamtul, francezul si cine stie australianul va cumpara Duster cum iau eu cartofi...nu are rost sa se faca nimic la noi dar nimic ...numai sa importam audi a8, q5,q6,7,8 etc. volkswagen sau hyundai...
    Ii felicit pe cei care au postat aici si au adus macar un cuvant de lauda acesti ...tari..merita sa traiasca in Romania...restul in Kongo..
    daca nu are clima in 4 zone, scaune cu sarut mana coana hai sus unde te duc, faruri detasabile pe post de lanterna, geamuri negre frate ca abanosul, roti pe 25, volan cu dvd inclus.,...nu-i masina frate...Q5,6,7,8 ETC aia da mere de rupe, are 800 cp si urca pana la 80 la suta panta...lasa-ne
    in rest BRAVO DACIA , BRAVO CONSTANTIN STROE, BRAVO BEATRICE, BRAVO INGINER DACIA SI CARE MAI ESTI PE ACOLO ai facut o treaba buna ...si ne duci faima in Europa si in restul lumii....
    -
  • Laur
    la 03.03.2010, 14:44
    :)
    @demin2609....bai baiatule,tu vorbesti prostii mai mari decat tine,tu stii ce inseamna un motor de vw-audi de 130 de cp?ai condus vreodata o masina din grupul vag cu aceasta motorizare?habar n-ai ce vorbesti,nu poti sa compari niciodata asa ceva,eu detin o astfel de masina si am condus si loganul tau cu 16 v,foarte mare diferenta,nici nu exista termen de comparatie.da,intr-adevar,trage binisor,dar binisor si atat,cat despre consum sau performante,este cu mult in urma oricarui model cu motor de 130 de cp.dar asa sunteti toti,vorbiti din auzite.
    -
  • Laur
    la 03.03.2010, 14:52
    :)
    @fun:esti cam comunist omule,dupa ce criterii iti cumperi tu o masina?se pare ca la tine dupa criterii nationaliste prostesti,insa orice om normal isi cumpara o masina dupa criterii absolut normale in alegerea unei masini,adica siguranta,confort,fiabilitate,cost intretinere,imagine de marca,unde are asa ceva oricare din modelele produse la mioveni?imi cumpar o masina doar pentru ca e fabricata in tara in care m-am nascut?pai atunci toti germanii si austriecii sa isi cumpere numai bmw,audi,merc,opel,vw,ford si japonezii mazda,honda,subaru,etc...ungurii sau bulgarii ce sa isi cumpere?biciclete?vorbiti numai asa aiurea sa va aflati in treaba,dar parerea voastra nu conteaza atat timp cat nu sunteti nici macar detinatori de permis.
    -
  • Sorin
    la 03.03.2010, 14:55
    Dacia "dastar"
    Mie mi se pare scumpa masina si incredibil de urata. Au luat platforma de pe un nissan scos din fabricatie din ce motive ? era depasit moral si tehnologic. Cam asta primeste Romania de la prietenii lor vestici.
    -
  • ovidiu
    la 03.03.2010, 15:03
    salutare
    Mai fratilor masina asta e super mie miar placea una ca asta,o sa vedeti peste 3-4 ani ce vanzare buna o sa aiba masina asta duster ca ii motor mic plus e 4x4 si e buna pt noi e super plus ii si ieftina cea mai ieftina din clasa ei.o sa vedeti daca nu cumpara romanii o sa cumpere germani si americani ca la americani le place dacia duster pentru motoru mic o sa fie un succes fabulos peste hotare,nu romania nu tare ca romani is cu nasu pe sus da dincolo o sa fie super masina asta ,dar cand o sa fie second peste cativa ani o sa se vanda si noi calumea
    -
  • laurro
    la 03.03.2010, 15:27
    Duster
    Stiti de ce oamenii mari ai Romaniei s-au remarcat debea dupa ce au plecat in strainatate ? ( ex Coanda, Brancusi, si multi altii )
    Pentru ca la noi sunt prea multi prosti care contesta valoarea.
    Asa si cu Dacia. Se vinde excelent, atat in tara cat si in strainatate, Daster-ul se anunta deja ca un nou mare succes si o gramada de prostovani retardati spun ca nu e bine si ca mai bune sunt gunoaiele lor de S.H.-uri !
    De ce trebuie sa ne mai miram ca traim prost si ca suntem codasii Europei ?
    Daca gandim stramb, traim stramb !!!
    -
  • la 03.03.2010, 15:29
    like it
    Mie unul imi place si abia astept sa prind unu pe mana sa vad cum merge. Cui nu ii place sa isi dea foc din partea mea. Nam vazut nici un comunicat oficial de presa unde sa spuna ca duster concureaza cu tucson sau tiguan sau suzuki sau cu ce masini il comparati voi. Daca nu va place cum arata sau daca nu va convine pretul si dotarile scrieti pe o foaie si marsh sageata la VW sau suzuki si luativa un tiguan;). Spor la vanzari Dacia
    -
  • din franta
    la 03.03.2010, 15:41
    vai de voi
    asa de funi sunt majoritatii , lumea visease la bmw cu peste 200 de cai , si majoritatii se plang zi si noapte ca rca e scump ca benzina e scump si asa mai departe, ar fi bine o zi sa inteleg ca sa ai o masina e scump, atot daca va convins sa aveti un bmw in fata casa, sa stau cu tata mama si bunica in 2 camera, si sa nu ai bani de congediu , atunci fugiti in germania sa cumparati un bmw 530 d full option cu 300000 de km , la pret mondial de 10000 de euro in loc sa va cumpar o masina nou la 10000, si apoi faceti servis in curte cu piesele segond hand sau chiar third hand , si nu uitati sa va plimbati fara verificare technic si fara rca, asa toate lumea o sa vad cred cel mai schmeker. lol

    eu ma bucur ca exista dacia duster asta, pret mi se pare chiar foarte bun, si imi plac cum arati masina, si oricum pentru sa merg de la punct a la punct b , o dacia mi se pare mai mult de sufisant, si cu diferenta de pret, prefer sa ma duc 3 saptamana in cancun sau in caraib, macar o sa imi raman amintire frumous,
    -
  • pit
    la 03.03.2010, 15:56
    esti chiar fun
    Mai nenea fun , tu te crezi la marasesti sau pe altundeva care faima ???
    Poate aceea de consumatori a orcarui chinezism ieftin , priveste atent in jur si ai sa observi ca 90 % din tot ce te inconjoara este MADE IN CHINA SAU P.R.C aia au faima .
    Cand vei consuma numai produse roamnesti atunci ai dreptul sa crezi ca esti un ROMAN patriot .
    Pana atunci plec in china sa aduc un container de toale sa prostesc lumea si poate peste un an de la touareg v6 tdi ajung la x6 .
    Ps eu asa am facut banii am importat si prostimea a cumparat . :))
    -
  • la 03.03.2010, 16:18
    ca tot veni vorba de lucruri chinezesti ...

    Dacia se ridica peste nivelul de "chinezarie" ?

    Spun asta pentru ca au fost multe comentarii aici ( multe vehemente ) impotriva masinilor facute de chinezi . Si intrebarea este cred eu perfect justificata chiar de Imaginea Brandului DACIA , asa cum este pictat el in lume de catre Renault. Ma intreb care este diferenta dintre Dacia si BYD, GW si alelalte ( tre sa ma pun la punct cu "cultura" in ceea ce priveste producatorii din china si oferta lor sin europa ). De unde reiese ca Dacia este un "produs occidental" si ca masinile alea sunt chinezarii , plastice ieftine , zero barat la siguranta ( fara teste NCAP... deocamdata ) si tot asa . Cu ce este un Logan mai sus decat cinestie ce "chinezarie" despre care se spune ca este copie a Toyota Corolla ?
    -
  • Doru
    la 03.03.2010, 16:42
    numai idioti pe aici... comparatii absurde intre Dacia cu fiabilitate demonstrata si nenorocile chinezesti de juma' de stea la euroncap..
    cum va mai suporta pamantul de atata prostie?!
    -
  • la 03.03.2010, 16:46
    "
    numai idioti pe aici... comparatii absurde intre Dacia cu fiabilitate demonstrata si nenorocile chinezesti de juma' de stea la euroncap..
    cum va mai suporta pamantul de atata prostie?!
    "

    exemplu clar pentru motivul succesului celor de la Dacia - lipsa de informare si blocajul mental al clientilor :)

    ( prietene, sa stii ca aialalti nu ie idioti doar pentru ca zici tu .. ok ? )
    -
  • UE
    la 03.03.2010, 17:04
    Dupa rationamentul tau, toata Europa e lipsita de informatii si e sub "blocaj mental", de cumpara Dacia si nu cazaturile chinezesti
    -
  • la 03.03.2010, 17:17
    dusting
    zicea cineva mai sus ca nu ne meritam tara, ca suntem niste idioti care visam la Escalade, sa cumparam romanesc si sa gandim patriot.Daca avem o nevasta Asiatica sa divortam si sa ne casatorim cu o romanca de la sat.SA FIM TATI PATRIOTI!!! ca uite, englezii cum iubesc ei jaguar, rover si mini!!!! Da prietene, dar stii ca marcile astea nu sunt ale lor? jaguar nu mai apartine de englezi din 89 acum apartin tata motors la fel ca si rover care a fost a bmw-ului in anii '90 iar acum au ramas doar cu mini.Asa e si cu dacia.Tot o dati aiurea pe patriotism.Si eu nutresc asemenea sentimente cand e cazul si pe mine se ridica parul pe mine cand vad ceva impresionant legat de tara asta sau istoria ei.Dar cu Loganul parca v-au spalat cineva creierele.Dacia + Franta = Love.Sa fie clar, logan, sandero, duster si dacia exista datorita Francezilor, ei le gandesc, ei le finanteaza, ei fac trag sforile si sunt maestrii papusari, noi suntem mana de lucru si poate sunt cativa romanasi care au 2-3 cuvinte.

    Tot un coleg mai sus, spunea ca daca cineva e in stare sa compare o masina noua cu una de 15 ani vechime, e clar ca saracul habar nu are ce inseamna o masina.Pai prietene, eu (si multi altii) compar un Logan nou nout cu celofanul pe scaune, cu o masina de 20 de ani si chiar peste.De ce? simplu.Mai ieftina,mai stabila, mai fiabila, mai performanta, mai sigura SI CULMEA cu mai multe dotari in varianta Entry-level in 1980!!! Cum dracu sa nu pui in 2010 aer conditionat standard? Cand americanii le bagau deja in 1965!!!

    Parerea mea e ca Duster e urat, chiar foarte urat, mai ales farurile si pe langa asta e foarte foarte scumpa pentru ce ofera.Iar ceea ce ma inspaimanta pe mine, e toti cocalarii care isi fac videoclipuri pe youtube cu bani lipiti pe frunte si buci o sa isi cumpere Duster frate sa aiba si ei JIP si daca cu loganu se credeau invincibili, acuma cu noul monster truck made in romales clar o sa faca ce vor in trafic.Iar de abilitati off-road.... nu zic nimic, oricum ce zic nu are importanta dar sunt sceptic.
    -
  • la 03.03.2010, 17:28
    UE , ca sa citez un articol ( nu mai stiu pe unde l-am vazut ) :
    " consumatorul european are asteptari mult mai mari in ceea ce priveste o masina, publicul este matur , si de aceea masinile chinezesti au dificultati in a penetra piata "
    Si cam asta este motivul , pentru ca chinezii vin cu loganuri .. numai ca ei nu pot pune un brand european la inaintare cum face dacia -- pentru ca , daca nu stiai, in multe tari DACIA NU EXISTA , exista RENAULT LOGAN, SANDERO SI ACUM DUSTER :) .

    Mowgli are dreptate cand zice ca o "rabla" de 20 de ani mai ieftina ca o dacie noua este mai buna ... mare dreptate are ... poti sa iei un BMW 5xx din "90 si la 3-4mii de euro o sa il ai mai mult decat o sa ai un logan :) , evident conditia este sa fi fost intretinut si ca tu sa il intretii in continuare ( nici nu comentez de dotari .. ca pe masinile alea din 90 sunt airbge, computere, abeseuri , si tot asa )
    -1
  • din franta
    la 03.03.2010, 17:53
    pentru unckle
    numai cineva care habar despre masina pot fi in stare sa zic ca o bmw din 90 e mai buna decat o masina nou nout, te dau seama in ce stare pot fi o masina de 15 ani cu cel putin 200000 de km , si daca ai fost intretinut tot o masina aproape mort e. eu nu prea am auzit ca exist masinile de peste 300000 de km care nu au nevoie de foarte mult bani in intretinere pentru sa fiu intro stare buna, dupa bineinteles daca sigur lucru care te interesease e sigla la masina, si nu te interesease daca masina ta e intretinut sau nu , atunci mai bine cumpar o rable in germania si te dau mare si tare in cartier
    -
  • ue
    la 03.03.2010, 18:03
    Duster 15.600 EUR full-option
    Tocmai ai pus punctul pe i. Da, Dacia are tehnologie a carei fiabilitate a fost testata si para-testata pe modele Renault si Nissan. In ceea ce priveste Duster, nu exista nimic asemanator pe piata in prezent. Cu preturile astea , Dacia a spulberat concurenta !
    -
  • Cosmin
    la 03.03.2010, 18:33
    marketing
    bravo dacia ! pt ca stie sa-si promoveze marfa, e o masina "buna", pt banii pe care-i platesti pe ea si pt ca se adreseaza celor care nu-si permit "altceva"
    dar...pana la o comparatie realista cu rav4, tiguan, crv s.a. din aceiasi gama, e cale lunga...orice ce fel de comparatie am vorbi..fie ea si off road unde cei de la dacia incearca sa scoata ochii cu un sistem de la nissan ( de generatie veche banuiesc), care de fapt la baza e acelasi lucru ca si la marcile mai sus amintite ( rav4 are acelasi 4wd lock, iar tiguanul poate duce cuplul pana la 100% pe spate!!)....so e o masina buna, dar totusi, sa nu exageram
    -
  • la 03.03.2010, 18:34
    mult sange
    Eu nu inteleg ce nu intelegeti. Au trecut 6 ani de cand a aparut prima Dacia 100% frantuzesca si se pare ca degeaba. Multi compara Duster cu Yeti si Tiguan, desi nu prea sunt de comparat (pentru ca Renault nu asta a urmarit). Daca e sa ne gandim asa, si neamtul decat sa dea 20-25000 de euro pe masinile astea isi ia mai bine un X5 second, care cel putin calitativ, nu se compara cu VW si mai ales cu Skoda. Dar vedeti voi, pe el nu-l intereseaza sigla, pe el nu-l intereseaza ca nu are masina premium. El vrea o masina fiabila, noua, cu intretinere mai ieftina.
    Asta vrea si Dacia cu Duster, insa la un pret mai mic. Iar cu Loganul, Dacia a aratat ca asa ceva se poate. Multi critica masina ca nu are AC in standard. Pai ce vreti frate sa aiba pentru un SUV de 10300 de euro? Incercati voi sa faceti un Santa Fe, Tucson, Sportage, Yeti la 10300 si sa vedeti ce mai scoateti din dotari. Romanul inca se mai crede fudul, desi multi nici macar 1000 de euro nu castiga (pentru ei proverbul "intinde-te cat te tine plapuma" nu prea exista). Voi nu intelegeti ce vrea Renault cu masina asta. De cat sa comentati aiurea mai bine v-ati interesa care e treaba cu Duster si ce se urmareste cu el ("evident", tapirea prostilor, cum de nu m-am prins-asa s-a spus si de Logan si e masina buna).
    Comparati SUV-urile de acum 15-20 de ani cu Duster. Pai scuzati-ma, dar pe vremea aia nu toate Toyota LC, Pajero, Discovery etc. aveau AC, iar motoarele erau mai slabe. Si facand un calcul simplu, pretul lor era cel putin dublu fata de al actualului Duster.

    Deci ganditi inainte sa scrieti.

    In plus, e o tara libera, cumparati-va voi Tiguan si Yeti echipate aprox la fel cu Duster full si sa dati pe el vreo 22-24000 de euro (deci o diferenta de peste 4000 de euro), strangeti-va la buzunar cat mai mult, faceti revizii mai scumpe (apropo, de preturile post vanzare nu spune nimeni nimic, ca vad ca in rest le stiti pe toate), si mandriti-va ca sunteti cei mai destepti si nu ati dat banii pe "carute" facute de teparii de la Renault.
    -
  • dmc
    la 03.03.2010, 21:50
    @moxxu
    Pretul masinii nu il stabileste inginerul in orice caz!!!
    -
  • Gaby
    la 03.03.2010, 22:12
    HAHA
    pentru "bozzo26"
    mai omule, motorul de 1.6 16v "trage" binisor, lasand in urma orice vw de 130 cp!
    HAHAHA...vb loganaru.....ai mers tu in viata ta cu un vw......asta nu ca detin eu dar stiu ce inseamna si am o laguna 2000 concorde 1.8 88kw
    Cand va aud.....si va vad rasturnati in curbe....
    Vis-a-vis de Duster....fain! BV Dacia
    Ca fiabilitate tot ce inseamna Renault , bune si ca performanta/fiabilitate/pret
    -
  • Semtex
    la 03.03.2010, 22:58
    @Gaby
    cat de prost poti sa fii, sa crezi ca e scrisa de un fan Dacia ? tu te pui in mintea unui copil care viseaza phaetoane, veyroane.. ?

    @Cosmin
    "dacia incearca sa scoata ochii cu un sistem de la nissan ( de generatie veche banuiesc)"
    ce-ar fi sa inveti tu de sisteme 4x4 si sa nu mai mergi pe "banuieli" ? esti complet paralel cu subiectul baietel...
    -
  • Florin
    la 03.03.2010, 23:42
    Pentru ce atatia cai putere?
    daca limita de viteza e 90km/h ma intreb la ce imi trebuie multi cai putere? poate sunt un om linistit care nu vrea amenzi si nici accidente. asa ca ma intreb de ce sa iau motor puternic, si unde e forta e si consum si sunt si alte preturi ale motorului in sine?
    daca merg cu 90 nu am nevoie de zvac sa depasesc o super masina ce merge cu o viteza superioara.

    acum alta intrebare:
    de ce in Germania, mama unor marci de renume, se dadura de 2 ori mai multe sandero decat in Romania, atata timp cat nemtii au venituri de multe ori mai mari ca ale noastre si si-ar putea permite foarte usor masinile lor?
    raspuns: pentru ca ei sunt pragmatici, si poate de aceea sunt unde sunt acum
    -
  • redactie
    la 03.03.2010, 23:49
    Daca a publicat.......=> Dacia a publicat.....
    |^|
    -
  • un oportunist
    la 04.03.2010, 00:03
    sa va spun sincer mi se rupe de fiabilitatea de la dacia
    am un sandero si am garantie 100.000 de km
    dupa asta o marit si iau alta noua
    apropos, am si garantie extinsa 2 ani, adica in total 5 ani in limita a 100.000km
    si la urma urmei ma gandesc ca e suficienta o masina 5 ani, ca doar nu o iau de nevasta

    cand o sa o vand ceva ceva tot o sa iau pe ea, mai pun niste banuti si iau tot masina noua si ma doare fix in cot daca se strica ceva pt ca de aia e garantie (si cand e noua nu prea se strica)

    si acum sincer, am si un ford fiesta din 1995, si nu e chiar ieftin la intretinere, cu toate ca nu pun nici piese originale si nu il duc la reprezentanta , ci la prieteni mecanici ca la reprezentanta ma rupe
    -
  • sandero vs duster
    la 04.03.2010, 02:33
    daca va uitati cu atentie vedeti niste asemanari izbitoare
    eu am facut niste suprapuneri orientative (in photoshop) cu foto de prezentare ale masinilor vazute de lateral
    suprapunerea am facut-o avand ca reper usa din fata, asa aducand ambele foto sa fie la aceeasi scara
    acum sa va spun ce am observat (in afara ca usile din fata sunt identice):
    1. inaltinea de la prag la plafon e can aceeasi
    2. lungimile pragurilor sunt cam aceleasi
    3. partea cu botul masinii si cu capota se suprapun aproape perfect, diferenta fiind ca la sandero curbura capotei e mai lina iar la duster in parte din fata e mai abrupta
    4. usile din spate sunt aproape la fel, diferenta fiind ca la duster coltul superior al usii e taiat
    5. spatiul pt roata in aripa e mai mare la duster iar aripile din cate se vede in alte foto sunt umflate
    6. ca diferenta este doar partea din spate (aripa spate) si haionul
    concluzia mea:
    duster este un sandero inaltat, cu aripi umflate, cu cauciucuri mai mari,cu un face lift, cu usa din spate decupata ca coltul superior, alt portbagaj si alt haion. in rest identica cu sandero si mai asemanatoare cu stepway
    dintr-o masina de clasa mica nu ai cum sa faci oricat te-ai chinui un suv, ci maxim un crossover cu niste abilitati limitate de off-road

    pana la urma mi se pare reusita transformarea asta si chiar ma incanta ideea de 4x4, si ce mi se pare cel mai interesant ca la versiunile 4x4 au schimbat prostia aia de suspensie pe spate de o au restul daciilor, si au adus si motoare mai performante fata de restul ce oferea dacia pana acum

    sandero a fost o reteta de succes, iar cum duster este un sandero foarte mult imbunatatit pana la urma, eu personal cred ca si acesta va avea un foarte mare succes
    -
  • ion
    la 04.03.2010, 09:34
    foarte putini stiu ce inseamna off-road...eu practic de 10 ani si ce face dacia acolo este frectie la picior de lemn...este o masina pe care cat dai atata face ca si loganul de altfel...asta nu inseamna ca nu sunt bune dar in limita banilor pe care ii dai...in rest tabla goala tipic dacia,plastic de tot rahatul si dotari -din fata de la romarta...e ok masina de sosea...in privinta tractiunii este mult de discutat si ca o ultima informatie sa stiti si voi ca cele mai bune tractiuni din lume 4x4 le are Land Rover si Subaru...va rog sa va documentati si dupa sa discutati de off-road....
    -
  • Carlos
    la 04.03.2010, 10:02
    @ sandero vs duster
    Duster si sandero au aceeasi platforma, dar de aici pana la a spune ca Duster e un Sandero imbunatatit e cale lunga... e ca si cum ai spune acelasi lucru de Ford Kuga si Ford Focus.

    Daca te pricepi la calculatoare, nu inseamna ca te pricepi si la masini.. Si daca ai cunoaste definitia unui crossover n-ai folosi exprimari prostesti gen "e maxim un crossover". Duster se descurca in teren cu grad de dificultate medie, tehnic prezentandu-se mult mai bine decat un Q7, X6 etc. care sunt suv-uri premium in toata regula... daca ai fi stiut ce inseamna "All Mode 4x4" n-ai fi scos ineptiile astea...

    Iar acum cifre. Cifrele nu pot fi contrazise.
    Distanta de la sezut pentru scaunele fata pana la pavilion:
    Sandero 892 mm
    Duster 907 mm
    Ampatament:
    Sandero 2589 mm
    Duster 2673 mm

    Restul sunt aberatii.
    -
  • Semtex
    la 04.03.2010, 10:13
    @ ion
    Vorbe in vant poate sa arunce oricine. Faptul ca nu mentionezi nimic de functionarea sistemelor 4x4, ci doar te lauzi ca tu ai facut si ai dres si mai bagi la nimereala 2 nume de constructori cu state vechi in offroad, nu demonstreaza NIMIC !
    Pentru mine esti doar un panglicar.
    -
  • bozzo26
    la 04.03.2010, 12:07
    iti dai seama acum pe Valea Prahovei nu vor mai fi Logan-uri ci Duster, sa vezi cum o sa friga cocalarii, micii si ceafa de porc pe gratar si cu manele turbo pe sistem cu subwoofer in Duster ...
    Sa fi Patriot inseamna sa dai afara din tara orice urma de : evreu care iti fura casa...de tigan care iti da in cap pe strada si de unguri ... si alte specii .

    SI APROPO...DACIA Pitesti sau UAP , NU MAI ESTE A NOASTRA !!!!!!!!
    -
  • Binu
    la 04.03.2010, 14:27
    vanzari
    Toata lumea lauda nemtii ca au cumparat sandero samd de la dacia. Sunt curios cati sunt persoane fizice (cu un nivel de trai mai scazut decat media) si cati sunt persoane juridice (care cumpara masini ieftine pentru angajati, dat fiind criza, si nu ii intereseaza de confortul acestora, renuntand astfel la achizitia marcilor din DE). Daca detine cineva aceste statistici... sunt curios.

    On-topic. Dacia ofera un produs bun, nu stralucit, la un pret extraordinar. Daca materialele de la interior sunt ok si au mai lucrat la finisari... e de luat in seama. Deocamdata, din experienta proprie pe logan MCV (luata la firma), nu mi-as achizitiona o Dacie. Poate Duster imi va schimba perceptia. Astept sa o vad, sa merg cu ea si apoi sa ma pronunt.
    -
  • Duster
    la 04.03.2010, 14:44
    Ce spun expertii :
    ''Duster se anunta a fi off-road veritabil. Dincolo de pret, care este imbatabil, este important de precizat ca SUV-ul de la Dacia imprumuta piesele din familia Renault-Nissan. Asta inseamna piese folosite si rasfolosite, ce si-au dovedit viabilitatea. Din ce stiu pana acum, doar cutia de viteze e noua''
    ( Adrian Mihaltianu, analist autor )

    Dan Vardie, director Autoshow

    ''Sunt convins ca Duster va fi un mare succes'', spune Dan Vardie. ''Masina are elemente de dotari care sunt mai bune decat cele ale concurentei, de la greutatea mai mica, la unghiul de atac. Nu mai zic de pret care, de cand a fost anuntat, toata lumea ma intreaba daca este adevarat sau reprezinta o gluma'', spune Vardie.
    -
  • blabla
    la 04.03.2010, 14:53
    de undeva din UE
    @bozzo26
    in primul rand credema ca .. ar pleca de buna voiue din tara asta, si ati ramane voi cu vostri. de nu ar fi fost aici acuma tu mancai zacusca din borcan de lut, daca aveai zacusca, daca nu era ceausescu acuma erai cioban la oi, si acuma siguri ai un BMW din ala din ani 80 cu toba modificata si te dai mare ca esti mare roman si patriot.
    mai bine uitate primadata in oglinda si pe urma condamna pe altii.
    si sa sti ca daca nu era tu ai fi sluga la un .
    bine au facut cei care au plecat din tara, si voi ati ramas si inghiteti politicienilor care va maresc taxele si impozitele si voi platiti ca fraierii, defapt cine-i prost? ala care cere sau care da.
    toata tara e dastramata si oamenii nu sunt uniti, uitate in austria ca nu vezi urma de chinezarii, defapt ce sa mai zic asta meritati si meritam.
    numai bine oltenilor si bafta la dusteru-l vostru, eu ma multumesc cu o koreana :) la care nu am 4x4 dar am confort si siguranta.

    pentru care a afirmat "Cu ce este un Logan mai sus decat cinestie ce "chinezarie" despre care se spune ca este copie a Toyota Corolla ?"
    ma oltene sa sti ca toyota e printre primii la fiabilitate in lume la masini de serie, lexus la fel, care apartin cu totul altei clase, la ce dotari si optiuni iti ofera astea la dacia nici macar prin gand nu-i trece, (probabil nici la reno).

    bafta si spor la furat si fraerit oameni, adica pe voi intre voi.

    a zis cineva mai sus o chestie:
    "Intrebare: ti-e rusine ca esti roman?
    raspuns: nu, dar mi-e ciuda."

    sa stiti ca are dreptate.

    numai bine
    -
  • duster
    la 04.03.2010, 15:33
    eu astept sa bage masina in showroom, sa o vad cu ochii mei, eventual sa mai aud opinii ale unor profesionisti ce o vor testa (chiar baieti din service) si de ce nu sa fac si un drive test

    atunci o sa vin si eu cu o parere, ca acum doar m-as baga aiurea in taina
    pana atunci ma abtin de la comentarii, iar singurul lucru pe care pot sa-l spun acum e ca mi se pare ok ca design iar pretul e chiar bunicel pentru masinile din clasa ei
    -
  • Duster
    la 04.03.2010, 15:42
    DACIA DUSTER 10.500 - 15.600
    Cel mai ieftin Hyundai Tucson, 2.0DOHC M/T porneste, in varianta de baza, de la 15.815 euro, Nissan Qashqai 1.6 115 CP are un pret de achizitie de 18.981 euro TVA inclus, Ssangyong Actyon A200 4WD Business Automatic costa 19.807 euro, Fiat Sedici 1.9 Multijet pleaca de la 16.087 euro cu TVA inclus, Kia Sportage 2.0 GSL 4x2 MT CLASSIC costa 17612 euro, in timp ce Suzuki SX4 1.6 GLX 4WD are un pret de achizitie de 13.850 euro cu TVA inclus. Bineinteles, nivelul de dotari difera de la un model la altul, multe dintre concurentele Duster venind cu dotari peste modelul de la Dacia inca din varianta de baza.

    Diferentele, pe ansamblul ofertelor, sunt insa foarte mari. La full-option, cu piele, ESP si airbaguri laterale, Duster isi depaseste insa net toti concurentii cu pretul de circa 17.000 euro
    -
  • bozzo26
    la 04.03.2010, 22:33
    @blabla
    Ma si acum mananc zacusca ca e buna si mananc branza si lapte de la stana .. ca e BIO si face bine la digestie , dar spre deosebire de tine eu am ce manca. Si nu boule nu am BMW din anii 80 cu toba sparta ...

    Probabil esti tigan sau evreu ...sau te potrivesti descrierii mele cu Valea Prahovei de ai sarit asa in sus. Iti doresc numai bine, mai bea apa si ia cu paine :D
    -
  • John
    la 04.03.2010, 23:11
    Bravo DACIA !!!!
    mie unul imi place la nebunie ! va fi o masina foarte capabila in offroad.. e normal, daca luam in calcul ca e un Nissan mai mic :)
    -
  • as21ro
    la 04.03.2010, 23:38
    sunt roman si nu ma laud, dar sunt mandru si vroiam sa stiti si voi
    multi de aici au acasa pe masa fasole(simpla, fara carnati), iar aici scriu si se lauda cu tot felul de specialitati...
    P.S. si eu visez frumos noaptea, hai sa vedem realitatea asa cum este ea...
    mie imi place Duster si nu ma laud, doar o spun :D
    -
  • Nissan
    la 05.03.2010, 01:58
    Asa da!
    O masina 4x4 completa cu tren de rulare Nissan la pret de clasa mica!
    -
  • duster
    la 05.03.2010, 08:35
    oricat ati vorbi voi, mie tot un sandero modificat mi se pare duster
    ce ma intereseaza de ce fel de sisteme noi are, ce motor nou are, de parca as ridica vreodata capota sau m-as apuca sa o dezmembrez
    nu e decat o alta masina care te duce din pct A in pct B

    ca sofer tu ai de-a face mai mult cu interiorul masinii care pana la urma e ca la logan

    cred ca o sa aiba foarte mare succes masina, la noi si in afara, dar poleita cu aur cum vor unii sa o prezinte tot nu va fi
    -
  • fun
    la 05.03.2010, 09:18
    dacia
    incet, incet dar sigur.....vw isi vor inchide productia tiguan....hyundai ...tucson...la fel ca si hummerul..de la Gm...si stiti de ce...o sa apara DUSTER...si dupa 2 ani...DUSTER 2...rupere de nori o sa fie in Germania ....deja in FRANKFURT la orice colt de strada reclama cu DUSTER....si in tramvaie...si peste tot....na sa vedeti tirururi ducand DUSTER in GERMANIA.....
    Asta ii masina pentru vest...pentru noi e bun TUCSON...te lasa la 15 mii de km si nu sti de unde sa il iei...of of of adio vw....new car DUSTER :)))))
    -
  • Duster
    la 05.03.2010, 10:50
    @duster
    Este duster un sandero modificat, asa cum este kuga un focus modificat. Ca pana la urma tot interior de Focus are si Ford Kuga. Tot platforma de focus are. Sau Skoda Yeti poate fi un Golf modificat.

    Rezultatul: un mod de gandire taranesc specfic afonilor in domeniul auto.
    -
  • SS
    la 05.03.2010, 16:14
    @fun
    CAP AI MINTE CE-TI MAI TREBUIE !
    ,,incet, incet dar sigur.....vw isi vor inchide productia''
    Tu crezi ca oamenii care isi permit Tuareg, Q7, Porsche Cayenne isi vor lua Duster?
    ,,incet, incet dar sigur.....vw isi vor inchide productia,,
    Tu crezi ca Renault-Nissan-Dacia vor fi vreodata o amenintare pentru Vag?
    1. Vw a castigat Dakar 2010 - au un cuvant de spus in offroad-ul mondial.
    2. Skoda au castigat trofeul Adros anul trecut si acum se afla in fruntea clasamentului cu SKODA FABIA acolo unde concureaza Duster.
    Si sa imi spui tu mie ca alegi DUSTER in loc de Tiguan daca bugetul ti-ar permite.
    -
  • andrei
    la 05.03.2010, 18:11
    duster
    Cred ca multi confunda termenul de SUV ,cu un SUV nu intrii in apa de 40 cm, nu urci muntii ,este facut se te poata scoate dintr o zapada pe care nu o dau primarii iarna, sa iesi dintr un drum noroios, etc , nu ceva extrem insa pentru cei care vor sa rupa muntii pot sa si cumpere Nissan Patrol , Range , etc care fac parte din categoria OFF ROAD.
    Cat despre Duster , o msina cu care iti faci treaba , nu e foarte frumoasa , dotata,confortabila ,dar este spatioasa , probabil fiabila , (la firma sunt logan uri de peste 100 000 km si in afara de consumabile n au avut probleme),economica.
    Mie personal mi se pare OK
    BRAVO DACIA
    -
  • nu sunt adept dacia
    la 05.03.2010, 19:00
    duster
    toata lumea se agita cat de bun e pretul sau mai stiu eu ce... luatio mai usor .toata lumea vorbeste de calitate pret eu nu ash fi atat de sigur ca pretul e corect daca stay sa te uitzi ca sunt folosite materiale de toata jena plus ca aspectul exterior lasa de dorit foarte mult pe pitza exista si alte mini suvuri la pretzuri comparabile cu dotari standart pe care duster nu le are nici pe lista de optzionale deci ganditziva bine...
    -
  • clau
    la 05.03.2010, 19:09
    dacia
    sant de acord cu tot ce scrie mai sus
    -
  • zice unu
    la 05.03.2010, 19:39
    sh
    sunt oameni care au nevoie de masină să mearega din punctu A in punctu B........si oamenii care isi cumpără masini scumpe de ochii lumi ...
    -
  • Semtex
    la 05.03.2010, 20:51
    @ SS
    SS tuciuriule, Alianta Renault-Nissan reprezinta o mare amenintare pentru VAG si ei stiu bine asta. Chiar daca Alianta se sprijina doar pe 3 marci, dintre care una premium, si nu 9 cum e cazul VAG, Alianta are valori ma puternice. Se bazeaza in primul rand pe incredere si respectarea identitatii de marca... Nu se poate spune acelasi lucru si de VAG , unde Lamborghini - masina visurilor mele din copilarie, a ajuns sa fie batjocorita in cu niste linii sterse, cu un design fara seva, fara pasiune si motoare comune, care dau ocazia oricarui cocalar cu Audi sa se laude ca are motor de Lamborghini...
    In 2009 Alianta Renault-Nissan a vandut 6.085.000 unitati, Volkswagen - 6,290.000 unitati.
    SS > "Tu crezi ca Renault-Nissan-Dacia vor fi vreodata o amenintare pentru Vag?" Nu-i asa ca acum intrebarea ta pare ridicola???
    O alta absurditate e apropierea numelui Vw de Nissan in offroad. Tu te-ai uitat vreodata in gama Nissan sa vezi ce masini are...? Cand o face Vw masini adevarate de offroad pentru pasionati, atunci sa vbesti... Nissan se ocupa de sisteme 4x4 de 60 de ani si a participat la nenumarate competiii... Doua Dakar-uri pt Vw sunt ca doua fire de nisip intr-un desert pentru experienta Nissan... esti varza!

    ps: copiii cu "tz" , "ash" y si alte semi-analfabetisme, ii rog sa puna mana pe carte pentru maine la scoala, ca altfel raman prosti !
    -
  • LauCalin
    la 06.03.2010, 04:55
    @Semtex
    Mare dreptate ai, mi-ai luat-o inainte cu comentul tau. Insusi faptul ca omul asta compara motor sportul cu productia de serie este o mare aberatie. Si Renault a castigat in F1 si asta inseamna ca face masini mai bune decat Mercedes, BMW sau Ferrari? :))
    -
  • David
    la 06.03.2010, 13:34
    DUSTER
    de abia astept !! imi voi cumpara un Laureate 4x4 .. m-am inscris pe site la un drive-test :)
    -
  • la 06.03.2010, 17:49
    Comparatie si comparatii
    Sunt extrem de bucuros din pozitia de contibuabil roman de aparitia Duster, este un care are sanse sa echilibreze balanta de plati a Romaniei.
    Din pozitia de consumator am doua intrebari vis a vis de pretul cam mare.
    1> Daca Duster este un Logan inaltat pe alta caroserie, de ce este cu 90 % mai scump in varianta de baza ?
    2. La pretul de 17000 euro se poate gasii un Off roader veritabil cu REDUCTOR, DIFERENTIALE BLOCANTE, SASIU RIGID, TOATE EXTRASELE INCLUSIV CUTIE AUTOMATA, DOTARI DE SIGURANTA, NAVIGATIE, SUSPENSIE (poate si pneumatica) SI AMORTIZOARE REGLABILE , ESP, COBORARE AUTOMATA , REGLARE AUTOMATA A GARZII LA SOL, etc in limita a max 80-100.000 Km, si fara obligatia de a face service-ul scump de la dacia...
    Deci cred ca un Logan merita cu prisosinta (am 2 la firma si sunt multumit), dar un Duster la 10500 chel nu merita, iar la 17000 e scump, slab dotat si nepregatit pentru off road (lipsa strada)
    Parerea Mea....
    Nota
    Respect parerea tuturor, si cred ca de asta sunt si atatea masini/modele in lume. Respect in primul rand argumentele.
    -
  • Carlos
    la 06.03.2010, 19:09
    @ hrn
    mai geambasule, eu stiu ca vrei sa-ti vinzi marfa, dar nu prostii oamenii chiar asa... incearca sa minti mai putin... o masina adusa de afara daca faci 100.000 cu ea in 2 ani o pui pe chituci...
    Si nu mai abera atat cu "90% mai scump".. mai scump FATA DE CE? Duster are sasiu ranforsat, tren de rulare Nissan si incepe cu cel mai puternic motor din gama Logan.

    Ce spui tu chel , eu spun varianta de baza... pentru ca e o idiotenie sa te exprimi in felul asta, cand are in serie
    ABS+EBV+ Asistenta la Franarea de Urgenta, 2 airbag-uri frontale, directie asistata, jante de 16''' dimensiuni 215/65.... Acum cativa ani nu existau nici astea... reglai oglinzile din exterior... trebuia sa tragi kilometri de fire ca sa pui un radio... asta numesc eu masina "cheala"! Duster la 10.500 e chiar foarte bine echipat !!

    Daca totusi mergem pe comparatia ta idioata o sa vedem asa:
    Logan MCV Preference 5 locuri 1.6 MPI - 9.400 €
    Duster 1.6 16v __________________ - 10.500 €
    MCV-ul are in plus la dotari radio cd (180€) si geamuri electrice fata (100€), insa Duster compenseaza cu jante de 16'' mai late 215/65 (250€), iar motorul 1.6 16v (600€) - e mai nou, mai complex.
    Rezulta ca Duster e doar cu 530€ mai mult. Pentru alta caroserie, alt design, sasiu ranforsat, garda la sol, se merita 530€.

    -Duster ARE DIFERENTIAL CENTRAL BLOCABIL.
    -Duster are sasiu rigidizat.
    -Duster are aceleasi sisteme de siguranta moderne ca alte masini din clasa ei [ exista o celula de supravietuire(bare de otel portiere,praguri,plafon,etc) si sisteme de deformare programata, plansa de bord cu o structura tip fagure pt genunchi plus padinguri portiere,pedalier, coloana de directie telescopica, airbaguri frontale/laterale, ESP...]
    Sunt sigur ca masina va obtine 4 stele la testele EuroNCAP, in conditiile in care dispune de dotarile astea.

    Cine sunt clientii Duster ? Ce spune Dacia:

    "Oferta existenta consta fie din masini accesibile ca pret, insa prea mici ca dimensiuni, fie din masini suficient de incapatoare, insa mult prea scumpe. Aici intervine DUSTER, care va raspunde nevoilor acelor clienti care-si doresc totul in acelasi timp... adica un 4x4 practic, incapator, accesibil ca pret, bun pentru deplasari zilnice sau in vacanta si care sa se adapteze tuturor conditiilor climatice, chiar si celor mai dificile."

    Duster se adreseaza celor care doreau un suv, dar nu puteau sa si-l ia decat SECOND-HAND.
    -
  • la 07.03.2010, 19:39
    @ geambasu
    Se spune ca jignirea cu care incepe o interogare este praful menit sa ascunda lipsa argumentelor. Nu devenii exhaustiv.
    Neacceptarea diversitatii de opinie e mai periculoasa decat distanta mare fata de adevar !
    Un clasic obicei, mai ales la noi este ca cel incriminat sa tipe cel mai tare......apropo din ce postura am neplacerea sa-mi te fi adresat ?
    Off Road usor !

    Scuze pt. off topic
    -
  • anonim
    la 07.03.2010, 22:13
    vreau sa vad daca un x6 trece peste asa probe banale si nu trebuie dus la service dupa aia :)
    -
  • dap
    la 08.03.2010, 22:33
    ce-i de noi
    cum se intorc unii si cum se inghesuie altii sa cumpere masina noua cu tehnologie de 10 ani...ioooi... dar no, si marketingu asta e pe val, romanii vand rable sa aiba vouchere, altii comenteaza paratraznai pe forum sau ce dracu o fi asta, si tot asa....vai de noi, peste 2 ani o sa fie lumea cu multe electrice deja si noi luam Duster cu motor de renault vechi de acu 10 ani, iooi, asa treaba...
    -
  • Carlos
    la 08.03.2010, 22:41
    @ hrn
    oho, argumentele mele sunt beton armat ! cine are cap pricepe ! tocmai te-am facut pachet si ti-am aplicat un procedeu de imersiune in lichidul amniotic, dar nu-ti dai tu seama... :))geambasule, eu am scoala pe langa tine... crezi ca daca imi folosesti mie un limbaj bombastic, ma dai pe spate?? sfatul meu e sa nu te mai fortezi atat cautand cuvinte noi in DEX, ca oricine isi poate da seama de un taran imbracat in haine de oras... "Nu devenii exhaustiv" ?? =))))) "devenii" cu doi de i :)))
    -
  • tiotrg michaela
    la 09.03.2010, 02:46
    LUSTER
    ce mai ieftin si mai usor suv....este mai usor cu 3-400 kg decat concurenta, deci are mai putin metal si mai mult aer, va plutii in off road. Incxercatzi sa faceti din rahat prastie, la pret de masina. Daca incepea de la 7-8000 euro pentru un sandel inaltat si ajungea 10.000 cu tractiunea aia din anii 90 mai era ceva.
    dar vad ca e plin de agenti de la dacia sau poponari pe aici.
    ma.......ps.p.v.
    -
  • Carlos
    la 09.03.2010, 10:44
    @tiotrg michaela @dap
    Cifre, date, fapte, argumente concrete aveti??? Nu profetii, amatorisme ieftine si figuri de buftea !!! Dacia Duster nu este pentru figuranti. S-a spus de la bun inceput !
    Dacia prin definitie produce masini ROBUSTE si FIABILE.
    Caracterul masinii contrazice in mod flagrant prezumtia de friabilitate pe care incerci s-o strecori tu !
    Iar design-ul si dimensiunile Duster-ului nu au nimic in comun cu Sandero . Sa spui "sandero suprainaltat" ca sa ne arati vezi-doamne ca stii ca are platforma de Sandero.. de parca ai dezvalui cine stie ce defect sau secret intunecat al Dacia :)) Da' ce nu stiti voi prostilor, e ca fiabilitatea dovedita a platformei Logan/Sandero e o calitate ! sah mat! Daca mergem pe sistemul tau de gandire infantil putem spune ca Yeti e un "Golf suprainaltat" si Kuga e un "Focus suprainaltat". Ceea ce e fals ! Singurele masini despre care putem spune ca sunt niste "hatch-uri suprainaltate" sunt Fiat Sedici si Suzuki SX4. "dap" Dacia ofera motoare rafinate, economice si ecologice la un nivel greu de atins de concurenta.

    Ai scris "tractiunea aia din anii 90". Acum o sa te intreb: ce stii tu de sisteme 4x4? Sunt curios! Pentru ca "All Mode 4x4" e un sistem de ultima generatie! .... Adevarul e ca nu stii nimic si esti un mare gargaragiu.... hai sa va invat eu:
    "All Mode 4x4" (brevetat de Nissan) e unul dintre cele mai tari sisteme de pe piata, undeva acolo sus cu greii segmentului: Quadra Drive 2 de la Jeep, Symmetrical AWD (Subaru), Terrain Response (Land Rover) sau sist. de la Toyota... Una dintre cele mai importante calitati e ca nu trebuie sa fii neaparat sofer profesionist in off-road ca sa iesi din situatii dificile... In oras, in conditii bune (asfalt uscat) se recomanda selectarea modulului 2wd, caz in care tot cuplul va fi transmis puntii fata, reducandu-se astfel pierderile de energie si implicit consumul de carburant. Sunt soferi care prefera insa modul Auto pentru situatiile neprevazute. In mod normal trage fata, insa la nevoie, in functie de suprafata pe care ruleaza (sa presupunem un amestec de noroi si petice de zapada), sistemul anticipeaza situatiile periculoase printr-o multitudine de senzori si distribuie cuplul catre rotile cu aderenta optima. CE DIFERENTIAZA sistemul Nissan fata de un Land Rover de exemplu e ca reactioneaza cu cateva milisecunde inainte, aspect crucial in situatii limita... Acolo unde se ingroasa gluma si discutam de incrucisarea puntilor, pante abrupte cu noroi, mocirla etc, soferul poate comanda blocarea diferentialului central (modul Lock ) determinand repartizarea cuplului in proportii fixe: 53% fata, 47% spate. Cuplarea tractunii 4x4 permanente se poate face chiar si in mers pana la viteze de 40 km/h. Decuplarea e silentioasa, fara smucituri si se face automat dupa 40km/h pentru a nu forta pinioanele si tocmai de aceea sistemul are o fiabilitate recunoscuta. N-aveti nicio sansa in fata mea !
    -
  • blk
    la 18.03.2010, 18:05
    sa fim mandri ca facem masini ,bune rele sunt ale noasre si ne mandrim cu ele
    Sa ne bucuram ca inca mai producem masini ca in rest nu mai facem nimic in Romania decat smecheri si manelari . Imi pare rau de ARO ca n-a avut acelasi noroc. Poate pe viitor Renult se gandeste sa cumpere patentul ARO si sa scoata si masini pt. off road la un pret accesibil ,sa va vad eu atunci pe toti necredinciosii astia cum va cumparati aro-renault-uri. Atunci dupa ce va depasi si land rover-ul cu ce o sa-l mai comparati cu tancul.
    -

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru