Cu ajutorul acestora, Scuderia are ambiţia de a pune presiune pe Mercedes, iar Riccardo Adami, inginerul de cursă al lui Sebastian Vettel, consideră că obţinerea unui rezultat cât mai bun în calificări este esenţială în acest sens.
"Este foarte important să punem presiune pe Mercedes. Vom încerca să înţelegem foarte bine pneurile în antrenamentele de vineri şi să pregătim strategia pentru duminică. Trebuie să ne concentrăm mai mult pe calificări decât pe cursă, să începem în frunte şi apoi să facem mutarea cu pneurile supersoft", a declarat el.
Până în prezent, cel mai bun rezultat obţinut de Ferrari în calificări a fost locul doi în Malaysia şi Bahrain prin Vettel.
Adami a refuzat să dezvăluie natura noilor update-uri, însă afirmă că acestea vizează îmbunătăţirea generală a performanţelor monopostului."Dezvoltarea are loc la toate cursele. La fiecare cursă avem noi părţi pe care le aducem pe circuit. Încercăm să remediem principalele slăbiciuni ale monopostului conform cu indicaţiile piloţilor, prin dezvoltarea aerodinamicii şi a şasiului. Aşteptăm cu nerăbdare să vedem dacă aceasta dezvoltare va da rezultate în următoarele curse", a adăugat el.
Via Ferrari (inreg.)
Anul trecut Merc a castigat cam la mustata in dauna Williams. Asa se va intimpla si acum.
Imi place asta, acum inteleg de ce castigau in a doua cursa iar acum sunt.....la zeci de secunda distanta. Dezvolta fetel cu kimi.
Daca asta s-a inteles...e bine,suntem(ti) ok :)) !
Eu zic sa inscriem cateva capete "mari"de pe aici,si sa le facem o echipa celor ce au nevoie de performanta in F1,nu de alta,dar atati experti si interpretatori cati sunt pe aici...mai rar.Zic sa le dea si altora lumina,sa nu o tina doar pentru ei ! :)))