Ferrari vrea să "pună presiune pe Mercedes" în Austria

de Daniel Popescu
Marti, 16.06.2015
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Ferrari şi-a stabilit ca obiectiv să pună presiune pe Mercedes în Marele Premiu al Austriei şi consideră că obţinerea unui rezultat bun în calificări va fi crucială în această direcţie.

Este foarte important să punem presiune pe Mercedes.

Riccardo Adami
Inginer de cursa Sebastian Vettel
Ferrari a dezvăluit că va introduce noi update-uri pentru monopost cu ocazia Marelui Premiu al Austriei de la sfârşitul acestei săptămâni. Acestea se adaugă noutăţilor aerodinamice aduse anterior la Barcelona şi completează îmbunatăţirile pentru motor din Canada.

Cu ajutorul acestora, Scuderia are ambiţia de a pune presiune pe Mercedes, iar Riccardo Adami, inginerul de cursă al lui Sebastian Vettel, consideră că obţinerea unui rezultat cât mai bun în calificări este esenţială în acest sens.

"Este foarte important să punem presiune pe Mercedes. Vom încerca să înţelegem foarte bine pneurile în antrenamentele de vineri şi să pregătim strategia pentru duminică. Trebuie să ne concentrăm mai mult pe calificări decât pe cursă, să începem în frunte şi apoi să facem mutarea cu pneurile supersoft", a declarat el.

Până în prezent, cel mai bun rezultat obţinut de Ferrari în calificări a fost locul doi în Malaysia şi Bahrain prin Vettel.

Adami a refuzat să dezvăluie natura noilor update-uri, însă afirmă că acestea vizează îmbunătăţirea generală a performanţelor monopostului.

"Dezvoltarea are loc la toate cursele. La fiecare cursă avem noi părţi pe care le aducem pe circuit. Încercăm să remediem principalele slăbiciuni ale monopostului conform cu indicaţiile piloţilor, prin dezvoltarea aerodinamicii şi a şasiului. Aşteptăm cu nerăbdare să vedem dacă aceasta dezvoltare va da rezultate în următoarele curse", a adăugat el.

Via Ferrari (inreg.)

Comentarii (9)

  • Doamne ....parca vad aceleasi si aceleasi apisoade ca in epoca Alonso. Declaratii peste declaratii, imbunatatiri aduse, presiune pe adversar si la final locul 2 cu o promisiune puternica de razbunare in sezonul urmator. Nu se mai invata minte odata sa taca si sa faca.
    23 8
  • @Nae Realizezi ca nu se duc ei in piata sa dea declaratii, ci vine presa si-i intreaba, da?
    19 3
  • Eventual presiune in anvelope. Ca de ritm de cursa nu poate fi vorba.
    13 3
  • McLada
    noi de la McLada suntem mai penibili decit FERRARI :))))mortaciunile competitiei
    11 5
  • @mclada , cred ca sunt penibili dar "mortaciunile competitiei" e deplasata espresia, eu sunt fan McLada dar m-am impacat cu faptul ca anul acesta e mai greu, e dificil, dar au resurse, au piloti, Mclada tot timpul a revenit in f1, mai rau e pentru cine iese tot pe 2 si 3, in toate sporturile locul 1 e felicitat restul e consolare. eu zic sa privim ce e bun si faptul ca toti aduc imbunatatiri si incearca sa opreasca masina dominanta. in rest concediu placut sau vacanta placuta
    15 5
  • daniel
    Mai ca as pune pariu ca nici in calificari si nici in cursa Ferrari nu vor fi pe podium.
    Anul trecut Merc a castigat cam la mustata in dauna Williams. Asa se va intimpla si acum.
    5 5
  • Ha,ha,ha...
    Astia care va uitati la locul 2-3 ca la struguri si spuneti ca sunt acrii pt ca nu ajungeti la ei: locul 2 e mai mult decat nimic sau abandonuri cursa de cursa,asa ca nu o mai tot dati cu cei ce ies pe aceste locuri si minimalizati performanta,ei sunt acolo!Locul 1 in competitiile cu motor se obtine greu si "scump" ,mai rau cand investesti mai mult decat castigatorii si nu ai rezultate.Mercedes a investit triplu in acel sistem de recuperere a energiei fata de oricare alta echipa,asa ca performanta lor este justificata,de data asta le-a iesit investitia!
    3 3
  • AHAHAH
    "Încercăm să remediem principalele slăbiciuni ale monopostului conform cu indicaţiile piloţilor, prin dezvoltarea aerodinamicii şi a şasiului".

    Imi place asta, acum inteleg de ce castigau in a doua cursa iar acum sunt.....la zeci de secunda distanta. Dezvolta fetel cu kimi.
    3 3
  • Ha,ha,ha...
    Este normal ca pilotii sa contribuie cu un feedback despre monopost,dar asta nu inseamna ca inginerii/mecanicii pot modifica dupa "preferintele" fiecaruia monopostul,nu poate nimeni face asta!
    Daca asta s-a inteles...e bine,suntem(ti) ok :)) !
    Eu zic sa inscriem cateva capete "mari"de pe aici,si sa le facem o echipa celor ce au nevoie de performanta in F1,nu de alta,dar atati experti si interpretatori cati sunt pe aici...mai rar.Zic sa le dea si altora lumina,sa nu o tina doar pentru ei ! :)))
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru