BMW i8 facelift și i8 Roadster: mai multă putere, autonomie mai mare și consum redus

de Cornel Șocariciu
Miercuri, 29.11.2017
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
BMW a prezentat noul i8 Roadster și versiunea cu facelift a lui i8. Hibridele BMW dezvoltă 374 de cai putere, au o autonomie în modul electric de peste 50 de kilometri și consumă ceva mai puțin comparativ cu prima versiune a lui i8.

BMW a prezentat i8 facelift și noul i8 Roadster cu ocazia Salonului Auto de la Los Angeles. Versiunea revizuită a lui i8 integrează acum o serie de modificări exterioare minore, un interior îmbunătățit și un sistem de propulsie revizuit.

BMW i8 Roadster și i8 facelift - Date esențiale

● Noul BMW i8 Roadster și i8 facelift au la bază arhitectura LifeDrive. Roadsterul poate găzdui două persoane, în timp ce coupe-ul vine într-o configurație de 2+2. 

● Plafonul soft-top al Roadsterului poate fi ridicat sau coborât în 15 secunde până la viteze de maximum 50 km/h.

● Un spațiu de stocare de circa 100 de litri se află poziționat în spatele scaunelor lui i8 Roadster. Volumul portbagajului este de 88 de litri. În cazul lui i8 facelift, volumul portbagajului ajunge la 154 de litri. 

● BMW i8 Roadster măsoară 4.689 de mm în lungime și are o lățime de 1.942 de mm. Amptamentul este de 2.800 de mm, iar masa totală se cifrează la 1.595 de kilograme.

Coupe-ul are același dimensiuni, dar este mai ușor cu 60 de kilograme. 

● Bateria de pe noile hibride BMW are o capacitate de 34 Ah (11.6 kWh), iar motorul electric dezvoltă 143 de cai putere (+12 CP față de prima versiune i8).

● Autonomia în modul 100% electric este de 53 de kilometri, în cazul Roadsterului, respectiv 55 de kilometri, în cazul Coupe-ului.

● Sistemul hibrid de pe i8 Roadster dezvoltă 374 de cai putere, iar accelerația de la 0 la 100 km/h are loc în 4.6 secunde (4.4 secunde pentru i8 facelift). Repriza 80 - 120 km/h se desfășoară în 2.6 secunde, iar viteza maximă este limitată electronic la 250 km/h, indiferent de versiunea de caroserie aleasă. 

● Consumul mediu mixt pentru prima sută de kilometri este de 2.1 litri (Roadster), respectiv 1.9 litri (Coupe).

● Clienții vor putea comanda noul i8 Roadster sau i8 facelift și în nuanțele E-Copper și Donington Grey. Ambele modele vin cu accente vopsite în culoarea Frozen Grey. 

● Atât i8 Roadster, cât și i8 facelift vin standard cu jante de 20 de inch.

Fiecare model folosește un design special. 

● La interior, ambele modele dispun de un ecran central de 8.8 inch și de  un sistem audio semnat de Harman Kardon. Standard, cele două modele vin cu sistemul Driving Assistant cu Surround View. Acesta din urmă integrează sistemele Collision and Pedestrian Warning cu funcție City Braking, Park Distance Control cu senzori față și spate, High Beam Assistant, Speed Limit Info și funcțiile Side View și Top View. 

● Opțional, clienții pot alege un Head-up Display, blocuri optice BMW Laserlight (farurile full-LED sunt standard) și o funcție capabilă să genereze sunete speciale atunci când mașina rulează în modul 100% electric cu viteze mai mici de 30 km/h. 

● Comercializarea lui BMW i8 Roadster va începe în luna mai a anului viitor. Ulterior, nemții vor introduce și versiunea cu facelift a lui i8 Coupe. 

Comentarii (0)

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru