Feedback

Cel mai scump Mustang din istorie este un Shelby GT500 Super Snake din 1967: exemplarul unicat a fost vândut la licitație pentru 2.2 milioane de dolari

Publicat Joi, 17.01.2019
de Cornel Șocariciu
Comenteaza 3
Cel mai scump Mustang din istorie este un Shelby GT500 Super Snake din 1967: exemplarul unicat a fost vândut la licitație pentru 2.2 milioane de dolari - Poza 1
Cel mai scump Mustang din istorie este un Shelby GT500 Super Snake din 1967: exemplarul unicat a fost vândut la licitație pentru 2.2 milioane de dolari - Poza 2
Cel mai scump Mustang din istorie este un Shelby GT500 Super Snake din 1967: exemplarul unicat a fost vândut la licitație pentru 2.2 milioane de dolari - Poza 3
Cel mai scump Mustang din istorie este un Shelby GT500 Super Snake din 1967: exemplarul unicat a fost vândut la licitație pentru 2.2 milioane de dolari - Poza 4
Cel mai scump Mustang din istorie este un Shelby GT500 Super Snake din 1967: exemplarul unicat a fost vândut la licitație pentru 2.2 milioane de dolari - Poza 5
Singurul exemplar Shelby GT500 Super Snake produs în 1967 a fost vândut la licitație pentru 2.2 milioane de dolari. Modelul americanilor dispune de un motor V8 de 7.0 litri de 520 CP, propulsor împrumutat de pe celebrul Ford GT40 Mk II.

Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
În urmă cu câteva zile, Ford a prezentat noul Shelby GT500 în cadrul Salonului Auto de la Detroit. Modelul echipat cu un motor V8 capabil să ofere "peste 700 CP" a devenit cel mai puternic Mustang omologat pentru șosea din istoria companiei.

Acum, singurul exemplar Shelby GT500 Super Snake produs în 1967 a devenit cel mai scump Mustang din istorie. Modelul a fost scos la licitație, iar câștigătorul a oferit suma de 2.2 milioane de dolari, echivalentul a 1.93 de milioane de euro.

Exemplarul vândut de casa de licitații Mecum în cadrul evenimentului desfășurat în 13 ianuarie în Kissimmee, Florida, este unul cu totul și cu totul special. Acesta a fost dezvoltat Caroll Shelby împreună cu Don McCain pentru promovarea anvelopelor Goodyear Thunderbolt.

Sub capota acestui Shelby GT500 Super Snake a fost montat un motor V8 de 7.0 litri, unitate împrumutată de pe unul dintre exemplare Ford GT40 Mk II. Rezultatul obținut a fost unul impresionat: 520 CP și o viteză maximă de 274 km/h.

Testul realizat de Carroll Shelby cu noile anvelope a fost unul pozitiv: 800 de kilometri parcurși cu o viteză medie 228.5 km/h. Imediat după acest eveniment, Carroll Shelby a anunțat că își dorește ca acel Shelby GT500 Super Snake să fie produs într-o ediție limitată la 50 de unități. Din păcate, prețul pentru un astfel de exemplar urma să fie de două ori mai mare decât suma cerută în acel moment pe un Shelby GT500. În aceste condiții, proiectul a fost abandonat, singurul exemplar construit fiind cel utilizat de Carroll Shelby pentru promovarea anvelopelor Goodyear Thunderbolt.

Via | RoadAndTrack


Comentarii (3)

  • Corocsenie Adrian
    Cat de bine arata generatia asta fata de ce a urmat dupa modelul asta ! Ce inseamna lipsa de talent a noilor designeri auto.
    1 2
  • Costel
    ii fain ce spui
    is mai multe generati care ii pierdute la identitate design
    ii tare faina ultima generatie
    3 2
  • daca motorul nu cel original...ce mai conteaza ca are n-spe mii de cai.
    3 3

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru