Feedback

Cupra Terramar: primul model de sine stătător al mărcii va fi lansat în martie la Geneva

Publicat Vineri, 01.02.2019
de Paul Cosma
Comenteaza 2
Cupra Terramar: primul model de sine stătător al mărcii va fi lansat în martie la Geneva - Poza 1
Cupra Terramar: primul model de sine stătător al mărcii va fi lansat în martie la Geneva - Poza 2
Cupra, noul sub-brand de performanță lansat de Seat în 2018, pregătește primul model de sine stătător. Voci apropiate companiei spun că acesta va purta numele de Terramar, iar lansarea va avea loc în luna martie, la salonul de la Geneva.

Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
La începutul lui 2018, SEAT a anunțat că pregătește lansarea sub-brandului de performanță Cupra și ne-a oferit atunci un logo pentru viitorul brand. Cunoscută în lumea auto ca versiune sportivă a modelelor Seat, Cupra a făcut pasul înainte și a devenit sub-marcă a companiei spaniole, după modelul AMG la Mercedes și M la BMW. 

Odată cu momentul "independenței" Cupra, spaniolii au dezvăluit în martie 2018 și primul model dezvoltat sub noua marcă: o versiune de 300 CP a SUV-ului Ateca.

De curând, voci apropiate companiei au scos la iveală faptul că oficialii Cupra au înregistrat denumirea Terramar. Aceleași surse au spus că viitorul Cupra Terramar va fi primul model de sine stătător dezvoltat de sub-brandul Cupra.

Cupra Terramar este așteptat să fie lansat în luna martie, în cadrul Salonului Auto de la Geneva.

Terramar ar urma să fie primul model al cărui design să se “detașeze” de liniile tradiționale din gama Seat. Cupra vrea să ajungă la vânzări anuale de 30.000 de unități, în următorii 3-5 ani.

Via Autocar

 


Comentarii (2)

  • Daniel
    Sincer, nu am nimic cu masina, dar logo-ul nu imi place. Parca ar fi doua coarne si o barbie ascutita. Seat putea sa fie mai inspirata.
    6 2
  • Subscriu - sigla Cupra parcă-i un tatuaj *tribal*.
    În rest, crossoverul Terramar e reușit ca stil, iar din pdv tehnic n-are cum să fie un rateu, prin prisma băncii de organe VAG.

    Nu înțeleg totuși de unde pînă unde M-ul e o marcă separată de BMW - divizie/departament sportiv/ă, da, însă marcă - nu. La fel ca Renault Sport. Dar nu și ca Alpine.

    Rămîn și la convingerea că, spre deosebire de Abarth de ex., sigla Cupra NU are tradiția sportivă care să fi justificat decizia marketingului SEAT.
    13 3

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru